je bent dus niet meer chubby?quote:Op zondag 29 maart 2015 20:50 schreef TheMechanic het volgende:
Aangezien ik lichtelijk chubby was, ben ik ook gaan hardlopen en daardoor afgevallen
deze twink weetquote:Op zondag 29 maart 2015 20:58 schreef Brammetjuh94 het volgende:
In 4 maanden tijd gespierd? Ondanks dat 4 a 5x per week wel veel is, damn dan ben ik wel benieuwd wat jij als gespierd ziet.
*Wink*quote:
Dat is fitness en meer voor de vrouwtjesquote:Op zondag 29 maart 2015 21:03 schreef Xylos het volgende:
Je kan beter veel herhalingen doen met minder gewicht.
I.p.v. steeds zwaardere gewichten gebruiken en maar een paar herhalingen.
Onzinquote:Op zondag 29 maart 2015 21:05 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Dat is fitness en meer voor de vrouwtjes
Wat dan?quote:Op zondag 29 maart 2015 20:50 schreef TheMechanic het volgende:
Verder verwacht men plotseling dat ik val op kleine blonde tutjes. Never nooit![]()
Veel aanleg voor + ik trainde al eerder, maar dan 1/2x per week maar was niet zichtbaar vanwege het vetlaagje.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:58 schreef Brammetjuh94 het volgende:
In 4 maanden tijd gespierd? Ondanks dat 4 a 5x per week wel veel is, damn dan ben ik wel benieuwd wat jij als gespierd ziet.
Benen zijn denk ik gespierder dan mijn armen.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:03 schreef etuiedelapiel het volgende:
Strakt dikke biceps en dunne beentjes
o okequote:Op zondag 29 maart 2015 21:15 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Nee, alhoewel ik een heel klein beetje buikvet heb nog.
Is totale onzin om zo vaak te gaan. Gewoon een 2 of 3x per week heel zwaar trainen met weinig reps en de rest veel cardio, buiten hardlopen en shit, om het vetpercentage goed laag te brengen. In je dieet verban je zo veel mogelijk koolhydraten en eet je zo veel mogelijk eiwit.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:58 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Je moet gewoon de juiste verhoudingen hebben. Veel mensen hebben een bulk periode en een cut periode. Zo kun je eerst veel spiermassa kweken icm wat vet en vervolgens je lichaam weer droogtrainen (vaak doen ze dit na de winter) zodat je dan goede definitie hebt. Je hebt Koolhydraten net zo hard nodig als vetten. Niet verbannen maar matig. En dan natuurlijk een fikse portie eiwittenquote:Op zondag 29 maart 2015 21:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is totale onzin om zo vaak te gaan. Gewoon een 2 of 3x per week heel zwaar trainen met weinig reps en de rest veel cardio, buiten hardlopen en shit, om het vetpercentage goed laag te brengen. In je dieet verban je zo veel mogelijk koolhydraten en eet je zo veel mogelijk eiwit.
Oké. Ik train niet echt, heb een hekel aan het stinkhok, maar beweeg sindskort wel steeds meer.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:15 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Veel aanleg voor + ik trainde al eerder, maar dan 1/2x per week maar was niet zichtbaar vanwege het vetlaagje.
Tja, wat kan ik zeggen.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:18 schreef pinman het volgende:
TheMechanic is een grote luilak en toch gaat ie trainen: Verzonnen topic
Krijg je sowieso wel binnen hoor. Knappe jongen die dat voor elkaar krijgt. Zelfs bij Whey zit het meestal in en anders in de melk die je vaak gebruikt om het aan te lengen.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:21 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Je moet gewoon de juiste verhoudingen hebben. Veel mensen hebben een bulk periode en een cut periode. Zo kun je eerst veel spiermassa kweken icm wat vet en vervolgens je lichaam weer droogtrainen (vaak doen ze dit na de winter) zodat je dan goede definitie hebt. Je hebt Koolhydraten net zo hard nodig als vetten. Niet verbannen maar matig. En dan natuurlijk een fikse portie eiwitten
[..]
Oké. Ik train niet echt, heb een hekel aan het stinkhok, maar beweeg sindskort wel steeds meer.
Je hebt gelijk, ik snap er inderdaad geen zak vanquote:Op zondag 29 maart 2015 21:09 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Nee, terug naar school want je snapt er niets van.
Volgens mij heb ik best wat aanleg, maar ook voor buikvetquote:Op zondag 29 maart 2015 21:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Krijg je sowieso wel binnen hoor. Knappe jongen die dat voor elkaar krijgt. Zelfs bij Whey zit het meestal in en anders in de melk die je vaak gebruikt om het aan te lengen.
Je kan best beide zaken tegelijk doen, al ligt het eraan hoe breed je wil worden en hoe makkelijk je lichaam spieren aanzet, maar wanneer je snel spieren aanmaakt zal je ook makkelijk vet aanzetten en kan je het beste gewoon combineren als je sneller wat resultaat wil zien.
Heb je al buikvet dan moet je gewoon echt veel cardio erbij doen om goed droog te worden.
Echte bazen doen eerst hun reps en gaan daarna steeds zwaarder tot de max.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:03 schreef Xylos het volgende:
Hoezo beter? Ligt er helemaal aan wat je doel is, je kunt prima meer massa aanzetten als je je laatste set 5 herhalingen pakt. Op compounds kan het geen kwaad en boven de 12 herhalingen is sowieso onzin.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:03 schreef Xylos het volgende:
Normaal blijven eten, krachttraining doen en daarbij cardio als een malle. Liefst gewoon op een deftige intensiteit. Als je aanleg hebt om spieren te kweken en je blijft ze gebruiken, dan zal je ze ook niet snel verliezen.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:28 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik best wat aanleg, maar ook voor buikvetDus ik moet eerst lekker droog worden... Maar dat gaat lekker langzaam want ik ga geen crashdieet doen.
quote:Op zondag 29 maart 2015 21:14 schreef Le_Professeur het volgende:
Altijd weer deze onzekere user. Tenminste, zo kom je op me over. Spiertjes, vrouwtjes, het wil niet zo lukken allemaal.
Ik mag nog wat droger getraint worden en dan ga ik wat body weight doen. Tot die tijd in ieder geval nietquote:Op zondag 29 maart 2015 21:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Normaal blijven eten, krachttraining doen en daarbij cardio als een malle. Liefst gewoon op een deftige intensiteit. Als je aanleg hebt om spieren te kweken en je blijft ze gebruiken, dan zul je ze ook niet snel verliezen.
Ook het enige lichaamstype dat beide tegelijk kan bereiken, wanneer een ecto bijvoorbeeld spieren wil kweken zal cardio altijd een no-go zijn. Niet dat die mensen vet hoeven te verliezen, maar aan de conditie werken wordt dus lastig.
Nog zo een.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:32 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Echte bazen doen eerst hun reps en gaan daarna steeds zwaarder tot de max.
Is in ieder geval gezonder. Maar je hebt gelijk, ligt eraan wat je doel is.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:32 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hoezo beter? Ligt er helemaal aan wat je doel is, je kunt prima meer massa aanzetten als je je laatste set 5 herhalingen pakt. Op compounds kan het geen kwaad en boven de 12 herhalingen is sowieso onzin.
Body weight doen?quote:Op zondag 29 maart 2015 21:34 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik mag nog wat droger getraint worden en dan ga ik wat body weight doen. Tot die tijd in ieder geval niet
Nee, bullshitquote:Op zondag 29 maart 2015 21:35 schreef Xylos het volgende:
[..]
Is in ieder geval gezonder. Maar je hebt gelijk, ligt eraan wat je doel is.
Het nadeel van heel breed en buffy worden is dat wanneer je stopt alles gaat hangen en omgezet wordt in vet.
Quatsch.quote:
Breed en buffy worden doe je niet in een jaar. En als je redelijk wat massa hebt opgebouwd kun je dat ook weer vrij makkelijk verliezen. Dat alles gaat hangen is ook een fabel; ligt er helemaal aan wat je eet en beweegt.quote:Maar je hebt gelijk, ligt eraan wat je doel is.
Het nadeel van heel breed en buffy worden is dat wanneer je stopt alles gaat hangen en omgezet wordt in vet.
Als je traint om chicks te scoren doe je het fout. Als je denkt dat iedereen in de gym traint om chicks te scoren doe je het ook fout.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:47 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Echte meiden en vrouwen houden niet van gespierd maar gewoon natuurlijk, alleen de neppe sletjes geilen erop. Dus kap met die onzin als je er struggles van ondervind.
Heb jij een treeback? Ik wel.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:43 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Die totaal niet weet hoe het werkelijk in elkaar zit.
Je lult maar wat.
Ja. Ik train alle spiergroepen.quote:
Klopt, ik heb namelijk maar 1 vriendin. Om een harem te hebben moet je natuurlijk spierballen hebben van het potjes erwten sjouwen en een mooi kamertje in Amsterdam bij je moedertje bewonen.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hardop gelachen omdat jij zo'n iele dork bent zonder chicks.
Wat is deze?quote:Op zondag 29 maart 2015 22:37 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ja. Ik train alle spiergroepen.
Als ik mijn schema niet kan maken in een week bijv als ik ziek ben die week, train ik helemaal niet.
hardlopen om gespierder te wordenquote:Op zondag 29 maart 2015 20:50 schreef TheMechanic het volgende:
Sinds ongeveer 4 maanden train ik 4/5x per week. Toen wat attributen aangeschaft om op mijn kamer te kunnen trainenAangezien ik lichtelijk chubby was, ben ik ook gaan hardlopen en daardoor afgevallen. Allemaal prima en leuk om breder/gespierder te worden zoals jullie allemaal weten. Er zijn vast zat Fokkers die op hun zolderkamer trainen en beest worden.
Helaas krijgen mensen een bepaald beeld van de wat bredere medemens. Dat merk je snel genoeg als je een tijdje traint.
Zo was er een koekwous die dacht dat ik geen pils wilde. Ik ben nog altijd een student, dus pils is welkom. Spieren betekent niet dat je geen pils meer drinkt. Verder verwacht men plotseling dat ik val op kleine blonde tutjes. Never nooit![]()
Tenslotte houden bewakers tijdens het uitgaan je beter in de gaten. Zovan 'hij gaat ruzie zoeken'.
Zoals jullie begrijpen, word je direct over een kant geschoren als je wat spieren kweekt. Alsof iedereen met spieren hetzelfde is. Als 80% van alle gespierde mensen crimineel is, wil dat niet zeggen dat ik dat ben. Ik voel me gediscrimineerd en ga daarom in een uitkering om lekker te leven van de Hollandse centen van hardwerkende arbeiders.
Ik hoop dat de gespierde medemens op dit forum deze struggles herkent.
Dit is niet gezond. Tenminste, het kost veel tijd om dit gezond te houden.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:26 schreef Xylos het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik snap er inderdaad geen zak van![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sport'school'quote:Op zondag 29 maart 2015 21:47 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Echte meiden en vrouwen houden niet van gespierd maar gewoon natuurlijk, alleen de neppe sletjes geilen erop. Dus kap met die onzin als je er struggles van ondervind. Mensen die alleen in de sportschool te vinden zijnDenken dat daarvan kutjes vochtig worden
quote:Op zondag 29 maart 2015 21:03 schreef Xylos het volgende:
Is ook de enige manier.quote:Op maandag 30 maart 2015 03:09 schreef Donnis het volgende:
[..]Ik maak juist veel progressie met zware gewichten maar ik ben/was dan ook ecto.
Allemaal onzekerheid.quote:Op zondag 29 maart 2015 22:33 schreef wiskundenoob het volgende:
Heb ook nooit gesnapt waarom zoveel mensen altijd in een 'bulk' mode zitten.
Doen alsof je niet traint om chicks te scoren.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:51 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als je traint om chicks te scoren doe je het fout. Als je denkt dat iedereen in de gym traint om chicks te scoren doe je het ook fout.
quote:Op maandag 30 maart 2015 12:33 schreef BozeHaas het volgende:
En chicks willen me uiteindelijk niet omdat ze denken dat ik een player ben, en dat terwijl ik blank ben.
Wat als ze homo zijn? Daar zijn er ook best veel van in de gym.quote:Op maandag 30 maart 2015 13:30 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Doen alsof je niet traint om chicks te scoren.![]()
Iedereen in de gym traint om chicks te scoren, de één wat indirecter dan de ander.
Sporten doe je natuurlijk niet omdat je het tof vindt ofzo.quote:Op maandag 30 maart 2015 13:30 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Doen alsof je niet traint om chicks te scoren.![]()
Iedereen in de gym traint om chicks te scoren, de één wat indirecter dan de ander.
Touché.quote:Op maandag 30 maart 2015 13:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat als ze homo zijn? Daar zijn er ook best veel van in de gym.
Sporten (zoals voetbal, kickboksen, tennis etc.) misschien wel. De sportschool is natuurlijk vooral bedoeld om aan je lichaam te werken.quote:Op maandag 30 maart 2015 14:01 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Sporten doe je natuurlijk niet omdat je het tof vindt ofzo.
De ene is nog onzekerder over zichzelf dan de ander, dat klopt wel ja.quote:Op maandag 30 maart 2015 13:30 schreef TorroFernandes het volgende:
Goede en relevante username ookquote:Op maandag 30 maart 2015 14:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De ene is nog onzekerder over zichzelf dan de ander, dat klopt wel ja.
Ach, dat soort projecties komen ook weer voort uit onzekerheid.quote:Op maandag 30 maart 2015 14:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goede en relevante username ook
[ afbeelding ]
Niet lullig bedoeld maar ben je zelf ook een beetje chubby?quote:Op maandag 30 maart 2015 14:56 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Toch niks mis met chubby? Dat hele gespierde bij een man vind ik echt niet mooi.
No offence maar hoe dafuq weet jij dat?quote:Op maandag 30 maart 2015 13:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat als ze homo zijn? Daar zijn er ook best veel van in de gym.
Is toch een algemeen bekend vooroordeel dat homo's graag naar de sportschool gaan.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:18 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
No offence maar hoe dafuq weet jij dat?
Pas sinds ik uit huis ben en ben gaan drinken wel... Maar daarvoor hield ik ook al niet van hele gespierde mannen.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:05 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld maar ben je zelf ook een beetje chubby?
Spieren bestaan uit diverse typen spiervezels, je mag gerust anders trainen dan krachtquote:Op zondag 29 maart 2015 20:50 schreef TheMechanic het volgende:
Allemaal prima en leuk om breder/gespierder te worden zoals jullie allemaal weten.
Uiterlijk of niet, ook powerliften draait heel erg om het stoerste mannetje, met de grootste rode reet, zijn en derhalve chicks te scoren.quote:Op maandag 30 maart 2015 14:20 schreef Sapstengel het volgende:
Hangt er vanaf, er is ook nog powerlifting. Niet alles gaat om het uiterlijk.
Ik zou het zelf niet zo negatief willen typeren. Er is in mijn optiek niet zoveel mis met aan jezelf willen werken en chicks willen scoren.quote:Op maandag 30 maart 2015 14:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De ene is nog onzekerder over zichzelf dan de ander, dat klopt wel ja.
Al zal je wel zien dat de powerlift community minder alpha is dan de bb com. Doorgaans krijg je meer tips en help van pl'ers dan bb'ersquote:Op maandag 30 maart 2015 16:29 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Uiterlijk of niet, ook powerliften draait heel erg om het stoerste mannetje, met de grootste rode reet, te zijn en derhalve chicks te scoren.
Wat is dat voor bullshit dan het is gewoon een sport, gaat om de competitie. Of is voetbal ook alleen om een mooie voetbalvrouw te scoren of wil je Roland Garros winnen zodat je pussy krijgt?quote:Op maandag 30 maart 2015 16:29 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Uiterlijk of niet, ook powerliften draait heel erg om het stoerste mannetje, met de grootste rode reet, te zijn en derhalve chicks te scoren.
Gaan die niet naar homosportscholen?quote:Op maandag 30 maart 2015 16:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is toch een algemeen bekend vooroordeel dat homo's graag naar de sportschool gaan.
Geen idee, maar ik douche voor de zekerheid altijd gewoon thuis.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:33 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Gaan die niet naar homosportscholen?
Hoezo dat, jij was toch bi?quote:Op maandag 30 maart 2015 16:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik douche voor de zekerheid altijd gewoon thuis.
Dat kan ik me goed voorstellen.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:31 schreef Hoxyz het volgende:
[..]
Al zal je wel zien dat de powerlift community minder alpha is dan de bb com. Doorgaans krijg je meer tips en help van pl'ers dan bb'ers
In zekere mate geldt dit ook voor andere sporten ja. Alleen bij powerliften is het nog wel een stukje directer dan bij bijvoorbeeld voetbal. Aangezien het spelelement in powerliften niet verder gaat dan "me lift more weights than you, me strong, me get all the pussy".quote:Op maandag 30 maart 2015 16:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat is dat voor bullshit dan het is gewoon een sport, gaat om de competitie. Of is voetbal ook alleen om een mooie voetbalvrouw te scoren of wil je Roland Garros winnen zodat je pussy krijgt?
Ah je bent er zo een die denkt dat alle powerlifters en bodybuilders een soort primitieve aapmensen zijn.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:37 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
In zekere mate geldt dit ook voor andere sporten ja. Alleen bij powerliften is het nog wel een stukje directer dan bij bijvoorbeeld voetbal. Aangezien het spelelement in powerliften niet verder gaat dan "me lift more weights than you, me strong, me get all the pussy".
quote:
?quote:Op donderdag 21 november 2013 03:00 schreef Sapstengel het volgende:
Heb 1x gedate met een fokster. Was een heel leuk meisje, bleek ze achteraf een penis te hebben. Was opzich niet heel erg, wilde het altijd al eens proberen en 69 was wel apart, anders dan met een vrouw. Maar toch, ik heb liever dat ze zoiets van tevoren zeggen.
Ah ja, dat was een verzonnen troll reactie.quote:
No offence maar hoe kun je gewoon hetero zijn als je een penis in je mond wil?quote:Op maandag 30 maart 2015 16:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ah ja, dat was een verzonnen troll reactie.
Zou alsnog wel een lekkere shemale 69'en maar ben gewoon hetero.
Omdat de penis aan een vrouw zit en seks met vrouwen is voor hetero's.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:42 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
No offence maar hoe kun je gewoon hetero zijn als je een penis in je mond wil?
Zolang ze nog een penis heeft valt ze toch moeilijk te categoriseren als een vrouw, fysiek gesproken.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Omdat de penis aan een vrouw zit en seks met vrouwen is voor hetero's.
Nee hoor, er zullen vast een aantal genieën tussen zitten. Neemt niet weg dat het competitie-element meer basaal is dan bij bijvoorbeeld voetbal en de link naar de wens om chicks te scoren in twee stappen te leggen is.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ah je bent er zo een die denkt dat alle powerlifters en bodybuilders een soort primitieve aapmensen zijn.
Ja en juist voetbal zit vol met stereotype alfamannetjes die alles doen voor de chicks.quote:Op maandag 30 maart 2015 17:17 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Nee hoor, er zullen vast een aantal genieën tussen zitten. Neemt niet weg dat het competitie-element meer basaal is dan bij bijvoorbeeld voetbal en de link naar de wens om chicks te scoren in twee stappen te leggen is.
Waarom zouden voetballers geen chicks willen versieren? Voetballers zijn ook mannen. Mannen willen chicks scoren (homo's uitgezonderd). Alleen gymfanaten reageren heel verontwaardigd als je insinueert dat chicks ook maar iets te maken hebben met hun wens om groot en/of sterk te worden.quote:Op maandag 30 maart 2015 17:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja en juist voetbal zit vol met stereotype alfamannetjes die alles doen voor de chicks.
Moest vet kwijtquote:
Train al veel langerquote:Op maandag 30 maart 2015 00:38 schreef muscleboy het volgende:
na 4 maanden denken dat je gespierd bent__________!
combinatie tussen Meso en Endo. Ecto gewoon 0%.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:27 schreef Hoxyz het volgende:
Je traint 4 maanden en je noemt jezelf gespierd.
Nee TS je bent een ecto. Of eerder meso (heuheu dik)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |