Sinds ongeveer 4 maanden train ik 4/5x per week. Toen wat attributen aangeschaft om op mijn kamer te kunnen trainen

Aangezien ik lichtelijk chubby was, ben ik ook gaan hardlopen en daardoor afgevallen. Allemaal prima en leuk om breder/gespierder te worden zoals jullie allemaal weten. Er zijn vast zat Fokkers die op hun zolderkamer trainen en beest worden.
Helaas krijgen mensen een bepaald beeld van de wat bredere medemens. Dat merk je snel genoeg als je een tijdje traint

.
Zo was er een koekwous die dacht dat ik geen pils wilde. Ik ben nog altijd een student, dus pils is welkom. Spieren betekent niet dat je geen pils meer drinkt. Verder verwacht men plotseling dat ik val op kleine blonde tutjes. Never nooit
Tenslotte houden bewakers tijdens het uitgaan je beter in de gaten. Zovan 'hij gaat ruzie zoeken'.
Zoals jullie begrijpen, word je direct over een kant geschoren als je wat spieren kweekt. Alsof iedereen met spieren hetzelfde is. Als 80% van alle gespierde mensen crimineel is, wil dat niet zeggen dat ik dat ben. Ik voel me gediscrimineerd en ga daarom in een uitkering om lekker te leven van de Hollandse centen van hardwerkende arbeiders.
Ik hoop dat de gespierde medemens op dit forum deze struggles herkent.