Inderdaad, het zijn jonge meiden in een groot en eng bos...quote:Op maandag 30 maart 2015 00:43 schreef jackie12 het volgende:
Zucht....
Van 1 naar 2 april in die 14 uur na hun eerste NOODoproep bedoel ik zoals je heus wel begrijpt
quote:Op maandag 30 maart 2015 00:46 schreef ootjekatootje het volgende:
Mata je doet net of ze op een jeugdkamp waren...
quote:Op maandag 30 maart 2015 00:42 schreef ootjekatootje het volgende:
Wederom verdraai je woorden met als doel je eigen scenario erdoor heen te drukken. Jammer
Niet als Leo dood is, niet als je bedreigd wordt/ kan worden/of je familie, en zeker niet als je daders je ook gezien hebben. Wat ben jij soms naïef...quote:Op maandag 30 maart 2015 00:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Expres je bek houden over "vreemde mannen" die je "zeker weten" enkele minuten "na 12:00" twee verdwenen en later doorgevonden meiden ziet achtervolgen, dat noem jij geen verdachtmaking??
11 maanden later!quote:
Ah, natuurlijk. Bedreigd door de daders. En als je toch met Sinaproc meezoekt, zorg je er als eenvoudige gids zeker voor dat de meiden niet gevonden worden? Verkeerde plekken zoeken, expres enzo?quote:niet als je bedreigd wordt/ kan worden/of je familie, en zeker niet als je daders je ook gezien hebben. Wat ben jij soms naïef...
Oh daar heb ik het niet eens specifiek over. Ik en andere users hier betrappen je regelmatig op het gebruik van stromannen. Nogal hypocriet om daar zelf bij anderen over te beginnen.quote:Op maandag 30 maart 2015 00:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik heb genoeg aanwijzingen gezien om NASA en al die lui criminelen te noemen. De wereld voor de gek houden met "ruimtevaart" en ze daarvoor miljarden laten betalen kun je prima crimineel noemen.
Maar daar gaat het hier niet over.
Deze gidsen zijn geen psychopate leugenaars over "wetenschappelijke prestaties" op vele kilometers buiten het bereik van iedereen.
Nee, jij betrapt mij nergens op Tuinhek. Dat dénk je wel, dat is waar.quote:Op maandag 30 maart 2015 00:51 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Oh daar heb ik het niet eens specifiek over. Ik en andere users hier betrappen je regelmatig op het gebruik van stromannen. Nogal hypocriet om daar zelf bij anderen over te beginnen.
En dan heb ik het nog niet eens over je complete gebrek aan bewijs of onderbouwing voor diverse claims over o.a. NASA.
En daar hebben we het andere hypocriete punt uit die post. De spiegel waar je zelf eens goed in moet kijken voor je andere hiervan beschuldigt.quote:Op maandag 30 maart 2015 00:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, jij betrapt mij nergens op Tuinhek. Dat dénk je wel, dat is waar.
Ik laat je in die waan, het heeft geen enkele zin.
Nu verder over Kris en Lisanne, daar nog interessante inzichten in?
Je wilt het gewoon niet snappen of je bent echt naïef...quote:Op maandag 30 maart 2015 00:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
11 maanden later!
[..]
Ah, natuurlijk. Bedreigd door de daders. En als je toch met Sinaproc meezoekt, zorg je er als eenvoudige gids zeker voor dat de meiden niet gevonden worden? Verkeerde plekken zoeken, expres enzo?
Of hoe moeten we deze rol precies zien?
Het broekje is schoon gemeld. Bij gebruik over een (roestige) kabel heb je blijvende vlekken en strepen.quote:Op maandag 30 maart 2015 00:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Staat in de slides: gebruikt om haar handen te beschermen terwijl ze de kabelbrug oversteekt. Glijdt daar uit waardoor het broekje in de stroom onder haar terechtkomt en buiten het zicht wordt afgezet. Ze durft niet meer de stroom in te gaan om hem achterna te gaan. Dan wel maakt een dodelijke klap
Iets waar ie "zijn bek over houdt" (dixit ootje).quote:Op maandag 30 maart 2015 00:56 schreef ootjekatootje het volgende:
Plinio loopt naar beneden, K&L lopen omhoog en later komt hij nog wat kerels tegen,
Als roof een motief was geweest, waren ze beroofd. Dus als je berovingen als argument inbrengt, spreken de feiten daar juist tegen. Het zou een MSMverhaal kunnen zijn...quote:Tja, maar in Panama wonen geen criminelen... En berovingen hebben ze ook nooit van gehoord....
Ik laat je in die waan, het heeft geen enkele zin.
Vlak om de hoek bij Sinaproc? Zouden ze dan niet eens veel geflits op 100-200 meter (in plaats van 22 tot 44 keer zo ver weg!) opmerken?quote:Op maandag 30 maart 2015 01:01 schreef matteo_111 het volgende:
In aanmerking genomen dat ze zich mogelijk maar heel weinig hebben verplaatst en niet op een pad zaten, kunnen de locaties van de nachtfoto's heel goed dicht bij de vindplaats van het broekje liggen. Aan de rivier en buiten de paden.
Eens.quote:Meest waarschijnlijk: ze waren de nacht van 7 op 8 april nog in leven en samen. Het verlies van het broekje is later gebeurd, tegelijk met een (volgend) ongeval.
Iets waar Ootje haar mond overhoud, net als anderen en waar Mata onnozel over door blijft vragen...quote:Op maandag 30 maart 2015 01:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Iets waar ie "zijn bek over houdt" (dixit ootje).
[..]
Als roof een motief was geweest, waren ze beroofd. Dus als je berovingen als argument inbrengt, spreken de feiten daar juist tegen. Het zou een MSMverhaal kunnen zijn...
Kom nog eens met een mooie "kijk nu toch eens wat ik heb gevonden" BING-kaart.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:05 schreef ootjekatootje het volgende:
Bewijs, bewijs, bewijs.
Prima Mata, maar niet op een forum
hahhaha, ik wil je best een prachtige bing kaart sturen van de mooiste stad van Nederland!quote:Op maandag 30 maart 2015 01:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kom nog eens met een mooie BING-kaart.
quote:Op maandag 30 maart 2015 01:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
hahhaha, ik wil je best een prachtige bing kaart sturen van de mooiste stad van Nederland!
Thanks, mooi plaatje! Kan gaaf schilderij wordenquote:
Welke gaten zie je erin?quote:Op maandag 30 maart 2015 01:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Thanks, mooi plaatje! Kan gaaf schilderij worden
Maar wat doe we gaan we nog even door op je scenario?
Ik vind het teruggaan de cd op heel sterk, ik heb wat moeite met het benaderen van de lichten in de nacht van 7/8 april. dan hadden ze gevonden moeten worden. Juist dan.quote:
4,4 km hemelsbreed, maar via die rivieren minstens het dubbele. Dat haal je niet in 3 uurtjes in het pikkedonker..quote:Op maandag 30 maart 2015 01:14 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik vind het teruggaan de cd op heel sterk, ik heb wat moeite met het benaderen van de lichten in de nacht van 7/8 april. dan hadden ze gevonden moeten worden. Juist dan.
Sterk punt. Maar hoe vies was die kabel? En was ie wel roestig? Was het niet gewoon veiligheid van de verstandige Kris om zo over te steken?quote:Op maandag 30 maart 2015 01:01 schreef matteo_111 het volgende:
[..]
Het broekje is schoon gemeld. Bij gebruik over een (roestige) kabel heb je blijvende vlekken en strepen.
Meer waarschijnlijk vind ik het wasscenario waarbij een ongeluk gebeurt terwijl het broekje op een warme plek in de zon ligt te drogen
Ik vind het gebied niet heel groot, paden en iets wat erop lijkt. Wat K&L belopen hebben zijn denk ik ook de paden die andere belopen hebben. Of denk je dat ze dwars door de jungle zijn gegaan?quote:Op maandag 30 maart 2015 01:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
4,4 km hemelsbreed, maar via die rivieren minstens het dubbele. Dat haal je niet in 3 uurtjes in het pikkedonker..
Ze zijn er pas afgemat de volgende dag geweest. En toen viel Kris van de brug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |