Slaap lekkerquote:Op zondag 29 maart 2015 22:34 schreef Buurpoes het volgende:
Ik ga mijn verduisterde slaapkamer opzoeken.
quote:Op zondag 29 maart 2015 22:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee daarover moest ik gniffelen.
Slapen in de zon is zooooooooooooooooooooooooooooooo relaxed.
Ik kan dan juist nog veeel lekkerder weer in slaap vallen, dus voor mij is het extra fijn.quote:Op zondag 29 maart 2015 22:33 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
En daarna niet meer kunnen slapen en de hele dag brak.
Geef mijn portie maar aan fikkie fietsie.
Mooiste was ergens in Limburg (kan t plekkie zo terug vinden) waar ik gewoon wakkerwerd met een schaap wat naast me was gaan liggenquote:Op zondag 29 maart 2015 22:34 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Stiekem ben ik best een beetje jaloers
Ik slaap prima in alle omstandigheden. Onee, tenzij ik m'n bed uit zweetquote:Op zondag 29 maart 2015 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kan dan juist nog veeel lekkerder weer in slaap vallen, dus voor mij is het extra fijn.
Als je er last van hebt is dat gewoon kut!
Ik gok dat dat deze zomer ook wel over is. Dan ben ik 50kg kwijtquote:Op zondag 29 maart 2015 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik slaap prima in alle omstandigheden. Onee, tenzij ik m'n bed uit zweet
Zo'n koel briesje erbij door je haar, kriebelende grassprietjes over je huidquote:Op zondag 29 maart 2015 22:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Echt, met de motor ergens heenrijden. Hem parkeren, goed op slot (duh) En dan op een onmogelijk plekkie in de zon gaan liggen en oogjes dicht
Ja. De waddenzeedijk is er bv ook perfect voorquote:Op zondag 29 maart 2015 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zo'n koel briesje erbij door je haar, kriebelende grassprietjes over je huid
Ik niet, ik moet voor nachtrust een goed kussen, anders gelijk heel erg hoofdpijn.quote:Op zondag 29 maart 2015 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik slaap prima in alle omstandigheden. Onee, tenzij ik m'n bed uit zweet
Leuk toch?quote:
Ik had dat een keer op de IJsseldijk met een koequote:Op zondag 29 maart 2015 22:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mooiste was ergens in Limburg (kan t plekkie zo terug vinden) waar ik gewoon wakkerwerd met een schaap wat naast me was gaan liggen
met die rug van mij kan ik een handdoek op beton beter vermijden als slaapplekquote:Op zondag 29 maart 2015 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik niet, ik moet voor nachtrust een goed kussen, anders gelijk heel erg hoofdpijn.
haken en breien werd vroeger altijd als ouwe wijven bezigheid gezienquote:Op zondag 29 maart 2015 22:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Leuk toch?Nu kan ik tenminste overal haakspul kopen
Ik doe al jaren verschillende vormen van handwerken
Haken, breien, schilderen, borduren, sinds kort ook naaien..
Dat lijkt me voor niemand echt fijn hoorquote:Op zondag 29 maart 2015 22:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
met die rug van mij kan ik een handdoek op beton beter vermijden als slaapplek
ghegheghegh MOOOEEEEEEEEHHHHHquote:Op zondag 29 maart 2015 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had dat een keer op de IJsseldijk met een koe
Handwerken, uhuh.quote:Op zondag 29 maart 2015 22:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Leuk toch?Nu kan ik tenminste overal haakspul kopen
Ik doe al jaren verschillende vormen van handwerken
Haken, breien, schilderen, borduren, sinds kort ook naaien..
Ik viel voorheen nog wel in slaap als ik alleen een handdoekje had. Beter niet meerquote:Op zondag 29 maart 2015 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat lijkt me voor niemand echt fijn hoor
Ze stond me over me heen gebogen met grote ogen aan te kijkenquote:
koeien zijn lievquote:Op zondag 29 maart 2015 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze stond me over me heen gebogen met grote ogen aan te kijken![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |