quote:Op zondag 29 maart 2015 22:24 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Manlief heeft wel eens in een hotel geklaagd over een doorgezakt bed (we rolden echt met elke beweging tegen elkaar aan) en toen ging de receptionist mij aan staan kijken. Euh ja...eh..prima geslapen eigenlijk.
Ik denk hetquote:Op zondag 29 maart 2015 22:25 schreef Buurpoes het volgende:
Fietsie is gevlucht naar een plaats waar mensen wel met licht kunnen slapen?
Een dun kussen vooral. Maar anders pak ik wel een punt van het dekbed.quote:Op zondag 29 maart 2015 22:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat voor iedereen andere dingen belangrijk zijn voor een goede nachtrust
Voor mij is een goed kussen dan weer essentieel
Nee ik probeer 4 SC's tegelijk te doen, 2 Facebook chats en een whatsapp gesprek met mijn broer over waar en wanneer we gaan golfen komende weekquote:Op zondag 29 maart 2015 22:25 schreef Buurpoes het volgende:
Ik wil zo'n heerlijk vol en zacht kussen. Dat ie zegmaar wel indeukt, maar niet zo'n plat ding wordt. Gewoon lekker zacht en veelquote:Op zondag 29 maart 2015 22:27 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Een dun kussen vooral. Maar anders pak ik wel een punt van het dekbed.
quote:Op zondag 29 maart 2015 22:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee ik probeer 4 SC's tegelijk te doen, 2 Facebook chats en een whatsapp gesprek met mijn broer over waar en wanneer we gaan golfen komende week
Zoooo, multitasken!!quote:Op zondag 29 maart 2015 22:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee ik probeer 4 SC's tegelijk te doen, 2 Facebook chats en een whatsapp gesprek met mijn broer over waar en wanneer we gaan golfen komende week
Of hij is een nachtlampje aan het zoeken.quote:Op zondag 29 maart 2015 22:25 schreef Buurpoes het volgende:
Dat is dan wel weer fijn. Maar die offer ik graag op in ruil voor lekker ongestoord slapenquote:Op zondag 29 maart 2015 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
Maar maar maar...wakker worden met zo'n klein straaltje zonlicht-met-bijbehorende-warmte over je heen dan?
quote:Op zondag 29 maart 2015 22:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of hij is een nachtlampje aan het zoeken.
[ afbeelding ]
Midzomer wordt ik daar rond half vier liever niet wakker van.quote:Op zondag 29 maart 2015 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
Maar maar maar...wakker worden met zo'n klein straaltje zonlicht-met-bijbehorende-warmte over je heen dan?
Nee daarover moest ik gniffelen.quote:Op zondag 29 maart 2015 22:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het was gewoon een beetje apart dat jij iets zei, wij waren het er allebei niet mee eens en je leek ineens verdwenen
Tof!quote:Op zondag 29 maart 2015 22:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Coolquote:Op zondag 29 maart 2015 22:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vooral ineen vakantie....quote:Op zondag 29 maart 2015 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
Dat lukt mij alleen na een doorgehaalde nacht.quote:Op zondag 29 maart 2015 22:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee daarover moest ik gniffelen.
Slapen in de zon is zooooooooooooooooooooooooooooooo relaxed.
Ja. Want ik vind dat echt zo enorm enorm lekker..quote:Op zondag 29 maart 2015 22:30 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Midzomer wordt ik daar rond half vier liever niet wakker van.Jij wel?
Soms is dat best handig hoorquote:Op zondag 29 maart 2015 22:30 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Midzomer wordt ik daar rond half vier liever niet wakker van.Jij wel?
Dat zal bestquote:Op zondag 29 maart 2015 22:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee daarover moest ik gniffelen.
Slapen in de zon is zooooooooooooooooooooooooooooooo relaxed.
En daarna niet meer kunnen slapen en de hele dag brak.quote:Op zondag 29 maart 2015 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja. Want ik vind dat echt zo enorm enorm lekker..
Echt, met de motor ergens heenrijden. Hem parkeren, goed op slot (duh) En dan op een onmogelijk plekkie in de zon gaan liggen en oogjes dichtquote:Op zondag 29 maart 2015 22:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat zal bestMaar ik kom dan gewoon niet in slaap
quote:Op zondag 29 maart 2015 22:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Echt, met de motor ergens heenrijden. Hem parkeren, goed op slot (duh) En dan op een onmogelijk plekkie in de zon gaan liggen en oogjes dicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |