Bingoquote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:35 schreef Pisces29 het volgende:
In dat filmpje met die Tim spreekt die manager meteen over haar kinderwens, net na het vertellen dat Yo zo lief is. Ik twijfelde nog even of ze misschien zwanger zou zijn.
Ben benieuw.
Nope. Blijkbaar geven andere wel een fuckquote:Op zondag 29 maart 2015 12:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Blijkbaar geef je toch genoeg fuck om hier te reageren.
Uhuh ...quote:
Jep. Ik vind het wel fascinerend om te zien hoeveel vrouwen dit shownieuws weer interessant vinden.quote:
Sultan Erdogan ..oid..quote:Op zondag 29 maart 2015 13:59 schreef WammesWaggel het volgende:
Integreren dus gewoon een Turkse naam kiezen!
Het zou mij niks verbazen trouwens als de zwangerschap de reden is om toch maar weer naar Europa te verhuizen deze zomer.
Toch zonde, die moeder lijkt me een lieve vrouw. In ieder geval beter dan die verslaafde vader die zijn eigen dochter misbruikte. ..maar goed, is maar een achternaam. Denk niet dat ze voor een "Antilliaanse " naam gaan..quote:Op zondag 29 maart 2015 13:51 schreef Leandra het volgende:
Dat van Kasbergen valt wel weg bij de achternaam van het kind.
Tenzij hij bij Chelsea gaat spelen zie ik die nog niet gebeurenquote:Op zondag 29 maart 2015 14:22 schreef Pisces29 het volgende:
Moest alles bij Wes nou op -y eindigen?
Chelsey is wel een mooie. Lekker kamperig en toch die y op het eind.
Kak, ik dacht als eerste aan Ashley, nu schrijf ik Chelseyquote:Op zondag 29 maart 2015 14:23 schreef laziness het volgende:
[..]
Tenzij hij bij Chelsea gaat spelen zie ik die nog niet gebeuren
DaVinzey dan. Want -ey is fumilietradisie bij Wes.quote:Op zondag 29 maart 2015 14:25 schreef WammesWaggel het volgende:
Het zal vast een zoon worden die men DaVinzy doopt
Meh. Mijn naam is Ashley. Nooit leuk als mijn naam als kampernaam wordt gebruikt.quote:Op zondag 29 maart 2015 14:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kak, ik dacht als eerste aan Ashley, nu schrijf ik Chelsey![]()
Chelsey lijkt me idd niet echt een idee
Ze kunnen een Gers Pardoeletje doen; Rokkeyquote:Op zondag 29 maart 2015 14:26 schreef alors het volgende:
[..]
DaVinzey dan. Want -ey is fumilietradisie bij Wes.
Wesley, Jeffrey, Rodney, Jessey....
Anne-Lotte Madelief Haileyquote:Op zondag 29 maart 2015 14:38 schreef alors het volgende:
Ik denk ook dat Yo niet meegaat in die gekkigheid of hooguit als tweede of derde naam.
Zo'n naam als Anne-Lotte wordt het ook niet. Het wordt waarschijnlijk iets eh.. Ja geen idee wat. Maar niet dat.quote:
Als ze een meisje krijgt, ik ben benieuwd of ze nog naar haar edele zussen gaat vernoemen.quote:Op zondag 29 maart 2015 14:38 schreef alors het volgende:
Ik denk ook dat Yo niet meegaat in die gekkigheid of hooguit als tweede of derde naam.
Ik was dan ook heel erg sarcastisch, zie mijn PIquote:Op zondag 29 maart 2015 14:44 schreef Nammie het volgende:
[..]
Zo'n naam als Anne-Lotte wordt het ook niet. Het wordt waarschijnlijk iets eh.. Ja geen idee wat. Maar niet dat.
Die kan straks mooi in de OPquote:
juist welquote:Op zondag 29 maart 2015 15:35 schreef Ole het volgende:
Ik vind topictitels die beginnen met "waar" nooit zo mooi
Zo zie je maar dat smaken verschillen. Maar goed ookquote:
Ik vond hem echt hilarisch en heel herkenbaar.quote:Op zondag 29 maart 2015 15:16 schreef Nammie het volgende:
Ik heb trouwens die documentaire van Tim gekeken over Yolanthe, maar ik vind echt dat hij zichzelf voor lul zet. En ik vind het bizar dat de publieke omroep überhaupt zo'n documentaire uit laat zenden; het ging echt nergens over.
Ik ook wel. Ik vind Yolanthe annoying, maar geloof wel dat ehte cht een heel welkom kindje is en dat ze er heel blij mee zijn.quote:
Ik ook. Kindjes krijgen is altijd leuk en gun ik (bijna) iedereen, maar hopelijk wordt het niet een mediaspektakel...quote:
Nee, je bent niet de enige...rare manier om het zo te doen.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:14 schreef sherezade het volgende:
Ben ik nu de enige die het echt verschrikkelijk genant vond om Wesley te zien met die voetbal
onder het shirt en dat duimpje?
Dat Duimpjequote:Op maandag 30 maart 2015 15:18 schreef Koningin het volgende:
[..]
Nee, je bent niet de enige...rare manier om het zo te doen.
Dat vond je Beyonce zeker ook genant?quote:Op maandag 30 maart 2015 15:14 schreef sherezade het volgende:
Ben ik nu de enige die het echt verschrikkelijk genant vond om Wesley te zien met die voetbal
onder het shirt en dat duimpje?
quote:Op maandag 30 maart 2015 15:25 schreef static het volgende:
[..]
Dat vond je Beyonce zeker ook genant?
Wat heeft Beyonce ermee te maken? Heb ik wat gemist?quote:Op maandag 30 maart 2015 15:25 schreef static het volgende:
[..]
Dat vond je Beyonce zeker ook genant?
quote:Op maandag 30 maart 2015 20:36 schreef sherezade het volgende:
[..]
Wat heeft Beyonce ermee te maken? Heb ik wat gemist?
Nee vond t duimpje en die domme blik in de camera meer lijken op een reclame van WNF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |