Ronde | Datum | Grand Prix | Plaats | Winnaar |
1 | 15 maart | Grand Prix van Australië | Melbourne | Lewis Hamilton |
2 | 29 maart | Grand Prix van Maleisië | Kuala Lumpur | |
3 | 12 april | Grand Prix van Bahrein | Sakhir | |
4 | 19 april | Grand Prix van China | Shanghai | |
5 | 10 mei | Grand Prix van Spanje | Barcelona | |
6 | 24 mei | Grand Prix van Monaco | Monte Carlo | |
7 | 7 juni | Grand Prix van Canada | Montreal | |
8 | 21 juni | Grand Prix van Oostenrijk | Spielberg | |
9 | 5 juli | Grand Prix van Groot Brittannië | Silverstone | |
10 | 26 juli | Grand Prix van Hongarije | Budapest | |
11 | 23 augustus | Grand Prix van Belgie | Spa-Francorshamps | |
12 | 6 september | Grand Prix van Italië | Monza | |
13 | 20 september | Grand Prix van Singapore | Singapore | |
14 | 27 september | Grand Prix van Japan | Suzuka | |
15 | 11 oktober | Grand Prix van Rusland | Sotsji | |
16 | 25 oktober | Grand Prix van Amerika | Austin | |
17 | 1 november | Grand Prix van Mexico | Mexico City | |
18 | 15 november | Grand Prix van Brazilië | Sao Paulo |
Tijd | Training/race | TV station | |
Vrijdag 27 maart | |||
03:00 - 04:30 | Vrije Training 1 | Sport1 - BBC2 | |
07:00 - 08:30 | Vrije Training 2 | Sport1 - BBC2 | |
Zaterdag 28 maart | |||
07:00 - 08:00 | Vrije Training 3 | Sport1 - BBC2 | |
10:00 - 11:00 | Kwalificatie | Sport1 - BBC2 - RTL+ | |
Zondag 18 maart | |||
09:00 | Race | Sport1 - BBC1 - RTL+ |
Hij pakte een stukje grindbak vandaag, dus terecht.quote:Op zondag 29 maart 2015 11:03 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Gezeik over zn leeftijd, gezeik over grindbakken etc etc
Dan staat ie binnenkort op t podium en dan komt er ineens een Noble Belgique uit
Getting pissed, volgens mij.quote:Op zondag 29 maart 2015 11:05 schreef Sinister-D- het volgende:
Wat zie Vettel waarvoor Eddie zich verontschuldigde?
getting pissed tonightquote:Op zondag 29 maart 2015 11:05 schreef Sinister-D- het volgende:
Als je nou gewoon eens oplet in plaats van je met al de onzin in dit topic bezig te houden.quote:Op zondag 29 maart 2015 11:05 schreef Sinister-D- het volgende:
Ik neuk je de moederquote:Op zondag 29 maart 2015 11:05 schreef Sinister-D- het volgende:
BBC zendt het meeste niet uitquote:Op zondag 29 maart 2015 11:06 schreef klaasweetalles het volgende:
ik vind dat de bbc het mooi brengt...
ga heel het seixoen op bbc kijken
op rtl vond ik het altijd maar achterlijk debielen, zeker met die ene vent die maar overdreven liep te gillen over alles..
bbc is top
Olavgod niet kunnen waarderenquote:Op zondag 29 maart 2015 11:06 schreef klaasweetalles het volgende:
op rtl vond ik het altijd maar achterlijk debielen, zeker met die ene vent die maar overdreven liep te gillen over alles..
bbc is top
Ah het hele seizoen kijken ja?quote:Op zondag 29 maart 2015 11:06 schreef klaasweetalles het volgende:
bbc is top
BBC zend maar de helft van de races uitquote:Op zondag 29 maart 2015 11:06 schreef klaasweetalles het volgende:
bbc is top
Britten en hun schuldigheidsgevoel bij vieze woorden op de BBC. Het zijn bijna Duitsers als het om WO2 gaat..quote:Op zondag 29 maart 2015 11:05 schreef Zorro het volgende:
Vettel zegged dat hij gewoon "pissed" wil worden vanavond en Eddie meteen excuses aanbieden en alles
succes met een heel seizoen op de BBCquote:Op zondag 29 maart 2015 11:06 schreef klaasweetalles het volgende:
bbc is top
Mooi, dan zien we je hier de helft van de races niet.quote:Op zondag 29 maart 2015 11:06 schreef klaasweetalles het volgende:
Inderdaad http://www.bbc.com/sport/0/formula1/29538038quote:Op zondag 29 maart 2015 11:06 schreef franklop het volgende:
[..]
BBC zend maar de helft van de races uit
Nee hoor. Ja geod, live wel, maar ze zenden alles uit. Als hij daar toch blij van wordt.quote:Op zondag 29 maart 2015 11:06 schreef franklop het volgende:
[..]
klootzakken die commercielle zendersquote:Op zondag 29 maart 2015 11:06 schreef franklop het volgende:
[..]
Owja haha, dat was mooie tvquote:Op zondag 29 maart 2015 11:08 schreef Beach het volgende:
[..]
haha nog zeker van dat Kamphues maakt vrienden
BBC supercommercieel jaquote:Op zondag 29 maart 2015 11:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
klootzakken die commercielle zenders
In België zeggen ze juist vaak wat betreft bijvoorbeeld Olympische prestaties, dat ze in België meer aan heldenverering moeten doen zoals in Nederland. Maar ja, het gras bij de buren hequote:Op zondag 29 maart 2015 11:00 schreef Glijdt_licht het volgende: Het zou mij niks verbazen als Max Verstappen het gezeik van de Nederlanders en de NL pers een keer zat is en voor BE uit gaat komen en dan ook nog een de Brabançonne op het podium gaat doen..
als je geen verstand heb reageer dan niet.quote:
Als hij tijdens het niet live gaat posten is dat helemaal geweldig.quote:Op zondag 29 maart 2015 11:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee hoor. Ja geod, live wel, maar ze zenden alles uit. Als hij daar toch blij van wordt.
En jij typt alsof je poep in je bakkes hebt, ik weet niet waar ik rouwiger om zou moeten zijn.quote:Op zondag 29 maart 2015 11:07 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Hij klinkt alsof ie een grindbak heeft opgegeten.
Wat is er tussen Rob en Jos?quote:
Rob Kamphues heeft Jos ooit een bokkenlul en dergelijke genoemdquote:
quote:
quote:
Dat heb ik helemaal gemistquote:Op zondag 29 maart 2015 11:10 schreef klaasweetalles het volgende:
Max Verstappen heeft vandaag in de Grand Prix van Maleisië, zijn tweede race in de Formule 1, gestunt met de zevende plaats. De zeventienjarige Nederlander won daarmee zes punten voor het wereldkampioenschap en is de jongste coureur ooit in de koningsklasse van de autosport die WK-punten verovert. Hij is de vijfde Nederlander in de historie van de Formule 1 die in de punten rijdt in een Grand Prix.
DAT MEEN JE NIETquote:Op zondag 29 maart 2015 11:10 schreef klaasweetalles het volgende:
Max Verstappen heeft vandaag in de Grand Prix van Maleisië, zijn tweede race in de Formule 1, gestunt met de zevende plaats. De zeventienjarige Nederlander won daarmee zes punten voor het wereldkampioenschap en is de jongste coureur ooit in de koningsklasse van de autosport die WK-punten verovert. Hij is de vijfde Nederlander in de historie van de Formule 1 die in de punten rijdt in een Grand Prix.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |