Ronde | Datum | Grand Prix | Plaats | Winnaar |
1 | 15 maart | Grand Prix van Australië | Melbourne | Lewis Hamilton |
2 | 29 maart | Grand Prix van Maleisië | Kuala Lumpur | |
3 | 12 april | Grand Prix van Bahrein | Sakhir | |
4 | 19 april | Grand Prix van China | Shanghai | |
5 | 10 mei | Grand Prix van Spanje | Barcelona | |
6 | 24 mei | Grand Prix van Monaco | Monte Carlo | |
7 | 7 juni | Grand Prix van Canada | Montreal | |
8 | 21 juni | Grand Prix van Oostenrijk | Spielberg | |
9 | 5 juli | Grand Prix van Groot Brittannië | Silverstone | |
10 | 26 juli | Grand Prix van Hongarije | Budapest | |
11 | 23 augustus | Grand Prix van Belgie | Spa-Francorshamps | |
12 | 6 september | Grand Prix van Italië | Monza | |
13 | 20 september | Grand Prix van Singapore | Singapore | |
14 | 27 september | Grand Prix van Japan | Suzuka | |
15 | 11 oktober | Grand Prix van Rusland | Sotsji | |
16 | 25 oktober | Grand Prix van Amerika | Austin | |
17 | 1 november | Grand Prix van Mexico | Mexico City | |
18 | 15 november | Grand Prix van Brazilië | Sao Paulo |
Tijd | Training/race | TV station | |
Vrijdag 27 maart | |||
03:00 - 04:30 | Vrije Training 1 | Sport1 - BBC2 | |
07:00 - 08:30 | Vrije Training 2 | Sport1 - BBC2 | |
Zaterdag 28 maart | |||
07:00 - 08:00 | Vrije Training 3 | Sport1 - BBC2 | |
10:00 - 11:00 | Kwalificatie | Sport1 - BBC2 - RTL+ | |
Zondag 18 maart | |||
09:00 | Race | Sport1 - BBC1 - RTL+ |
Hij pakte een stukje grindbak vandaag, dus terecht.quote:Op zondag 29 maart 2015 11:03 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Gezeik over zn leeftijd, gezeik over grindbakken etc etc
Dan staat ie binnenkort op t podium en dan komt er ineens een Noble Belgique uit
Getting pissed, volgens mij.quote:Op zondag 29 maart 2015 11:05 schreef Sinister-D- het volgende:
Wat zie Vettel waarvoor Eddie zich verontschuldigde?
getting pissed tonightquote:Op zondag 29 maart 2015 11:05 schreef Sinister-D- het volgende:
Als je nou gewoon eens oplet in plaats van je met al de onzin in dit topic bezig te houden.quote:Op zondag 29 maart 2015 11:05 schreef Sinister-D- het volgende:
Ik neuk je de moederquote:Op zondag 29 maart 2015 11:05 schreef Sinister-D- het volgende:
BBC zendt het meeste niet uitquote:Op zondag 29 maart 2015 11:06 schreef klaasweetalles het volgende:
ik vind dat de bbc het mooi brengt...
ga heel het seixoen op bbc kijken
op rtl vond ik het altijd maar achterlijk debielen, zeker met die ene vent die maar overdreven liep te gillen over alles..
bbc is top
Olavgod niet kunnen waarderenquote:Op zondag 29 maart 2015 11:06 schreef klaasweetalles het volgende:
op rtl vond ik het altijd maar achterlijk debielen, zeker met die ene vent die maar overdreven liep te gillen over alles..
bbc is top
Ah het hele seizoen kijken ja?quote:Op zondag 29 maart 2015 11:06 schreef klaasweetalles het volgende:
bbc is top
BBC zend maar de helft van de races uitquote:Op zondag 29 maart 2015 11:06 schreef klaasweetalles het volgende:
bbc is top
Britten en hun schuldigheidsgevoel bij vieze woorden op de BBC. Het zijn bijna Duitsers als het om WO2 gaat..quote:Op zondag 29 maart 2015 11:05 schreef Zorro het volgende:
Vettel zegged dat hij gewoon "pissed" wil worden vanavond en Eddie meteen excuses aanbieden en alles
succes met een heel seizoen op de BBCquote:Op zondag 29 maart 2015 11:06 schreef klaasweetalles het volgende:
bbc is top
Mooi, dan zien we je hier de helft van de races niet.quote:Op zondag 29 maart 2015 11:06 schreef klaasweetalles het volgende:
Inderdaad http://www.bbc.com/sport/0/formula1/29538038quote:Op zondag 29 maart 2015 11:06 schreef franklop het volgende:
[..]
BBC zend maar de helft van de races uit
Nee hoor. Ja geod, live wel, maar ze zenden alles uit. Als hij daar toch blij van wordt.quote:Op zondag 29 maart 2015 11:06 schreef franklop het volgende:
[..]
klootzakken die commercielle zendersquote:Op zondag 29 maart 2015 11:06 schreef franklop het volgende:
[..]
Owja haha, dat was mooie tvquote:Op zondag 29 maart 2015 11:08 schreef Beach het volgende:
[..]
haha nog zeker van dat Kamphues maakt vrienden
BBC supercommercieel jaquote:Op zondag 29 maart 2015 11:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
klootzakken die commercielle zenders
In België zeggen ze juist vaak wat betreft bijvoorbeeld Olympische prestaties, dat ze in België meer aan heldenverering moeten doen zoals in Nederland. Maar ja, het gras bij de buren hequote:Op zondag 29 maart 2015 11:00 schreef Glijdt_licht het volgende: Het zou mij niks verbazen als Max Verstappen het gezeik van de Nederlanders en de NL pers een keer zat is en voor BE uit gaat komen en dan ook nog een de Brabançonne op het podium gaat doen..
als je geen verstand heb reageer dan niet.quote:
Als hij tijdens het niet live gaat posten is dat helemaal geweldig.quote:Op zondag 29 maart 2015 11:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee hoor. Ja geod, live wel, maar ze zenden alles uit. Als hij daar toch blij van wordt.
En jij typt alsof je poep in je bakkes hebt, ik weet niet waar ik rouwiger om zou moeten zijn.quote:Op zondag 29 maart 2015 11:07 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Hij klinkt alsof ie een grindbak heeft opgegeten.
Wat is er tussen Rob en Jos?quote:
Rob Kamphues heeft Jos ooit een bokkenlul en dergelijke genoemdquote:
quote:
quote:
Dat heb ik helemaal gemistquote:Op zondag 29 maart 2015 11:10 schreef klaasweetalles het volgende:
Max Verstappen heeft vandaag in de Grand Prix van Maleisië, zijn tweede race in de Formule 1, gestunt met de zevende plaats. De zeventienjarige Nederlander won daarmee zes punten voor het wereldkampioenschap en is de jongste coureur ooit in de koningsklasse van de autosport die WK-punten verovert. Hij is de vijfde Nederlander in de historie van de Formule 1 die in de punten rijdt in een Grand Prix.
DAT MEEN JE NIETquote:Op zondag 29 maart 2015 11:10 schreef klaasweetalles het volgende:
Max Verstappen heeft vandaag in de Grand Prix van Maleisië, zijn tweede race in de Formule 1, gestunt met de zevende plaats. De zeventienjarige Nederlander won daarmee zes punten voor het wereldkampioenschap en is de jongste coureur ooit in de koningsklasse van de autosport die WK-punten verovert. Hij is de vijfde Nederlander in de historie van de Formule 1 die in de punten rijdt in een Grand Prix.
ad.nlquote:
Rob is baas, leuke vent.quote:Op zondag 29 maart 2015 11:11 schreef Mani89 het volgende:
Rob is misschien nog wel een grotere bokkenlul dan Jos, en dan moet je van goede huizen komen.
IN het programma met De 8 plagen van Rob Kamphuus heeft Rob nogal irritant gedaan bij Jos... is daarna nooit meer goed gekomen. Rob heeft nog wel eens excuses willen maken want hij is een groot fan van hem geweest, maar dat geintje van hem was iets te hard gespeeld. Excuses niet aanvaard dus. En dat blijkt vandaag wel weerquote:
quote:Op zondag 29 maart 2015 11:12 schreef Nober het volgende:
Max heeft pas een punt als hij in de top 6 eindigt.
Wat een treurnis weer van Josquote:
Mooi....quote:Op zondag 29 maart 2015 11:13 schreef VacaLoca het volgende:
De rapportcijfers: Max was de beste, performance rating van 7.4. Vettel tweede met 7.2 en Kvyat derde met 6.9. Sainz een 5.6 Bron: geavanceerde data formula1.com
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
Er is ook een keer een programma geweest waar Kamphues iets deed voor fans. Toen was er een hele grote Verstappen fan die een keer in zo'n 2-zits arrows mocht meerijden. Verstappen wilde toen ook niks met Kamphues te maken hebben.quote:Op zondag 29 maart 2015 11:13 schreef Meike26 het volgende:
[..]
IN het programma met De 8 plagen van Rob Kamphuus heeft Rob nogal irritant gedaan bij Jos... is daarna nooit meer goed gekomen. Rob heeft nog wel eens excuses willen maken want hij is een groot fan van hem geweest, maar dat geintje van hem was iets te hard gespeeld. Excuses niet aanvaard dus. En dat blijkt vandaag wel weer
Misschien moet Jos gewoon eens volwassen worden en dat soort dingen niet door de carriere van zijn laten fietsen. Dat hij zijn eigen F1 carriere tekort heeft gedaan door een sociale hork te zijn met de tact van een buffel is nog tot daar aan toe, maar als vader moet je verder zijn.quote:Op zondag 29 maart 2015 11:13 schreef Meike26 het volgende:
[..]
IN het programma met De 8 plagen van Rob Kamphuus heeft Rob nogal irritant gedaan bij Jos... is daarna nooit meer goed gekomen. Rob heeft nog wel eens excuses willen maken want hij is een groot fan van hem geweest, maar dat geintje van hem was iets te hard gespeeld. Excuses niet aanvaard dus. En dat blijkt vandaag wel weer
Veel gevechten.quote:Op zondag 29 maart 2015 11:15 schreef heywoodu het volgende:
"Een van de mooiste races, in elk geval van dit seizoen"
En terecht, Kamphuesquote:Op zondag 29 maart 2015 11:15 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Er is ook een keer een programma geweest waar Kamphues iets deed voor fans. Toen was er een hele grote Verstappen fan die een keer in zo'n 2-zits arrows mocht meerijden. Verstappen wilde toen ook niks met Kamphues te maken hebben.
Ach, volgens mij heb ik Jos er nog nooit op kunnen betrappen ook maar een hol om zijn fans te geven.quote:Op zondag 29 maart 2015 11:15 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Er is ook een keer een programma geweest waar Kamphues iets deed voor fans. Toen was er een hele grote Verstappen fan die een keer in zo'n 2-zits arrows mocht meerijden. Verstappen wilde toen ook niks met Kamphues te maken hebben.
Jos is gewoon een jankebal. Helemaal nu na nog na zo'n lange tijd en terwijl het over Max gaat. Het zou hem sieren als hij zijn oude vetes daarvoor opzij zet. Waarschijnlijk met zijn hoofd te diep in de grindbak.quote:
Die arrows ging toen kapot, maar uiteindelijk mocht die fan nog wel meerijden, zolang kamphues maar niet te dicht in de buurt kwamquote:Op zondag 29 maart 2015 11:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, volgens mij heb ik Jos er nog nooit op kunnen betrappen ook maar een hol om zijn fans te geven.
Zo zie ik het ook wel een beetje, maar meer omdat ik meeste f1 keek met die puntentelling en dat meer mn referentiekader is. En voor als je vergelijking wilt maken met behaalde punten Jos.quote:Op zondag 29 maart 2015 11:12 schreef Nober het volgende:
Max heeft pas een punt als hij in de top 6 eindigt.
ik zie de boze meute fans (incl mijzelf) nog zitten met de A1 GP op Zandvoort...konden we ineens Bleekemolen gaan aanmoedigen.quote:Op zondag 29 maart 2015 11:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, volgens mij heb ik Jos er nog nooit op kunnen betrappen ook maar een hol om zijn fans te geven.
Alweerquote:Op zondag 29 maart 2015 11:19 schreef klaasweetalles het volgende:
VERSTAPPEN SCHRIJFT GESCHIEDENIS
Van onze Telesportredactie
Formule 1-rijder Max Verstappen gaat met een unieke prestatie de geschiedenisboeken in. De pas 17-jarige Nederlander van Toro Rosso eindigde tijdens de Grote Prijs van Maleisië als zevende en werd daardoor de jongste coureur uit de geschiedenis die punten scoorde tijdens een Formule 1-race.

Max Verstappen
Foto: AFP

Sebastian Vettel
Foto: AFP
Na een voorzichtige start zakte Verstappen voor een paar rondes terug naar plek 12, maar door dat gegeven liet de Limburger zich geen moment uit het veld slaan. Na 18 ronden lag hij zelfs weer gewoon op zijn beginpositie, P6.
Mooie inhaalmanoeuvre
Na twintig ronden ging Verstappen voor de tweede keer de pitstraat in. De Nederlander viel iets terug, maar was Daniel Ricciardo en Nico Hülkenberg snel weer voorbij nadat hij terugkeerde op de baan. Vooral de inhaalmanoeuvre waarmee Verstappen de Australiër Ricciardo achter zich liet, maakte diepe indruk.
In het vervolg hield de Limburger prima stand. Na 42 ronden ging Verstappen op voor zijn derde stop. Het ging nog bijna mis bij het betreden van de pitstraat, maar hij hield zijn bolide onder controle. Verstappen bleef teamgenoot Carlos Sainz (achtste plek) voor en reed met zijn bolide naar de zevende plek. Die eindklassering levert de zoon van Jos Verstappen 6 punten op.
Op zo'n uitspraak kon je wachten.quote:Op zondag 29 maart 2015 11:19 schreef klaasweetalles het volgende:
"De pas 17-jarige Nederlander van Toro Rosso eindigde tijdens de Grote Prijs van Maleisië als zevende en werd daardoor de jongste coureur uit de geschiedenis die punten scoorde tijdens een Formule 1-race."
Beter stelt ie toch gewoon een vraag, kijken hoe Jos gaat reagerenquote:Op zondag 29 maart 2015 11:20 schreef Sylv3se het volgende:
Dan heeft Kamphues nog een leuk seizoen voor de boeg als presentator met de constante focus op Verstappen als je niets mag zeggen tegen hem.
Het is nogal makkelijk om 'racing incident' te roepen als je het niet weet, maar dat kunnen de stewards niet zomaar. In het voetbal kan een scheidsrechter bij wel of geen overtreding ook niet zeggen 'dat gebeurt nou eenmaal in het voetbal'.quote:Op zondag 29 maart 2015 11:19 schreef franklop het volgende:
Alle coureurs en commentatoren zeggen racing incident bij de FI coureurs en toch gestraft
KLopt, maar de basis is dus gelegd bij dat tv-debuut programma van Rob. Dat het nog steeds zo hoog zit bij Jos... tja. Niet handig indd, al lijkt hij wel makkelijker om te gaan met de media sinds Max bij STR zit. Zou hij ook training krijgen van STR?quote:Op zondag 29 maart 2015 11:15 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Is dat niet zo dan?quote:
Die het overigens geniaal deedquote:Op zondag 29 maart 2015 11:20 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
ik zie de boze meute fans (incl mijzelf) nog zitten met de A1 GP op Zandvoort...konden we ineens Bleekemolen gaan aanmoedigen.
Nee, misschien staat het op NOS.nl?quote:Op zondag 29 maart 2015 11:21 schreef Sked het volgende:
Jongens, hebben jullie al gehoord dat Max geschiedenis heeft geschreven?
Daar zat ik toen ook tussenquote:Op zondag 29 maart 2015 11:20 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
ik zie de boze meute fans (incl mijzelf) nog zitten met de A1 GP op Zandvoort...konden we ineens Bleekemolen gaan aanmoedigen.
Jos had in zijn eerste jaar 10 punten uit 10 races maar met de huidige puntentelling 44 punten.quote:Op zondag 29 maart 2015 11:19 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Zo zie ik het ook wel een beetje, maar meer omdat ik meeste f1 keek met die puntentelling en dat meer mn referentiekader is. En voor als je vergelijking wilt maken met behaalde punten Jos.
Geen grote fan van nieuwe puntentelling, al was zes plekken ook wel karig.
Ik snap sowieso niet dat hij daar zit, bij RTL is hij ook al bloedirritant met Dakar.quote:Op zondag 29 maart 2015 11:20 schreef Sylv3se het volgende:
Dan heeft Kamphues nog een leuk seizoen voor de boeg als presentator met de constante focus op Verstappen als je niets mag zeggen tegen hem.
idd, had bijna gewonnen. was toch wel gezellig dagje uiteindelijkquote:Op zondag 29 maart 2015 11:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die het overigens geniaal deed
Mooi was dat, Verstappen die tienduizenden mensen naait en Bleekemolen die instapt en die tienduizenden mensen in vervoering brengt
Jos heeft dan inderdaad de meeste training nodig. Max lijkt me echt een heel normale 17 jarige jongen. Moet wel wat zijn als je op je 17e in die wereld terecht komt. Status, geld, vrouwenquote:Op zondag 29 maart 2015 11:21 schreef Meike26 het volgende:
[..]
KLopt, maar de basis is dus gelegd bij dat tv-debuut programma van Rob. Dat het nog steeds zo hoog zit bij Jos... tja. Niet handig indd, al lijkt hij wel makkelijker om te gaan met de media sinds Max bij STR zit. Zou hij ook training krijgen van STR?
Vaak genoeg laat een scheidsrechter een lichte overtreding gewoon onbestraft, slechte vergelijking dusquote:Op zondag 29 maart 2015 11:21 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is nogal makkelijk om 'racing incident' te roepen als je het niet weet, maar dat kunnen de stewards niet zomaar. In het voetbal kan een scheidsrechter bij wel of geen overtreding ook niet zeggen 'dat gebeurt nou eenmaal in het voetbal'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |