SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gascoine vandaag verslagen... was nog best een bitch.quote:Op zondag 29 maart 2015 17:35 schreef wdn het volgende:
[..]
Die zwarte zijn pas erg
---
Dat pleintje leegmaken is makkelijker vanaf de andere kant. Dan vlieg je er gewoon doorheen.
----
Ik ben vandaag bij Gascoigne aanbeland.
Die is lastig zonder munitie dus ik heb me even vol gestouwd en ga er strakjes met 10 molotovs, 20 daggers en 20 kogels er tegen aan.
Vraag: Die muziek doos heeft die een functie?
[..]
Oh dank
" it took hours before I was able to defeat the game's first major boss" Dat lijkt me wat overdreven.
Blijf dichtbij en achter hem en deze is reuze simpel. Ben je ver weg dan springt hij op je (en ik vond het lastig dan een goede "dodge" uit te voeren.
Bij de 2de poging had ik de cleric beast dood. Eerste keer heb ik gebruikt om zijn moves te bekijken
parry ftwquote:Op zondag 29 maart 2015 19:52 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Gascoine vandaag verslagen... was nog best een bitch.
was ik al wel een beetje bang voor, maar als ik em voor een zacht prijsje kan vinden ga ik toch maar eens proberen. Ben nu het meest aan het uitkijken naar Batman, heerlijke games zijn dat!quote:Op zondag 29 maart 2015 19:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, SS is nog monotoner dan FI. Je doed de hele tijd dezelfde dingen die al heel snel gaan vervelen. Het ziet er alleen wel aardig uit.
Zal vast wel op FOK! te krijgen zijn voor ¤15,- ofzo.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:14 schreef Retarded het volgende:
[..]
was ik al wel een beetje bang voor, maar als ik em voor een zacht prijsje kan vinden ga ik toch maar eens proberen. Ben nu het meest aan het uitkijken naar Batman, heerlijke games zijn dat!
Gratz! 2de keer dood bij hemquote:Op zondag 29 maart 2015 19:52 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Gascoine vandaag verslagen... was nog best een bitch.
daar vond ik bar weinig aan helaas.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zal vast wel op FOK! te krijgen zijn voor ¤15,- ofzo.
Maar er zijn zoveel leukere spellen te krijgen voor die prijs. Koop dan gewoon Watch Dogs voor hetzelfde geld, die is een stuk leuker.
Die bedoel ik ookquote:Op zondag 29 maart 2015 17:35 schreef wdn het volgende:
[..]
Die zwarte zijn pas erg
---
Dat pleintje leegmaken is makkelijker vanaf de andere kant. Dan vlieg je er gewoon doorheen.
----
Ik ben vandaag bij Gascoigne aanbeland.
Die is lastig zonder munitie dus ik heb me even vol gestouwd en ga er strakjes met 10 molotovs, 20 daggers en 20 kogels er tegen aan.
Vraag: Die muziek doos heeft die een functie?
[..]
Oh dank
" it took hours before I was able to defeat the game's first major boss" Dat lijkt me wat overdreven.
Blijf dichtbij en achter hem en deze is reuze simpel. Ben je ver weg dan springt hij op je (en ik vond het lastig dan een goede "dodge" uit te voeren.
Bij de 2de poging had ik de cleric beast dood. Eerste keer heb ik gebruikt om zijn moves te bekijken
Het zijn schijnbaar weerwolvenquote:
Ga nu ff parry oefenen denk ik. Geen idee wat ik nu moet doen dus ga maar lopen.quote:Op zondag 29 maart 2015 22:59 schreef wdn het volgende:
[..]
Het zijn schijnbaar weerwolven
Droppen geregeld een upgrade steentje <3
---
4-0 Gascoigne trouwens. Die gast is me veels te snel; achter hem komen is al een probleem
75% is het beste wat ik er af krijg en daarna is het rip mij.
Die muziek doos is best handig maar werkt zo te zien maar 3x.
Als je het muziekdoosje gebruikt transformeert hij ook eerder. Na zijn transformatie is het nog maar 1x te gebruikenquote:Op zondag 29 maart 2015 22:59 schreef wdn het volgende:
[..]
Het zijn schijnbaar weerwolven
Droppen geregeld een upgrade steentje <3
---
4-0 Gascoigne trouwens. Die gast is me veels te snel; achter hem komen is al een probleem
75% is het beste wat ik er af krijg en daarna is het rip mij.
Die muziek doos is best handig maar werkt zo te zien maar 3x.
Ik zag iemand huis houden met een ketting. Dat ging lekker want die komt nogal ver.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:15 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ga nu ff parry oefenen denk ik. Geen idee wat ik nu moet doen dus ga maar lopen.
Jaaaaaaaaaaa ik weet het allemaalquote:Op zondag 29 maart 2015 23:17 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Als je het muziekdoosje gebruikt transformeert hij ook eerder. Na zijn transformatie is het nog maar 1x te gebruiken
Je moet dicht bij hem blijven en proberen achter hem te komen, en te blijven. Tevens is hij zwak tegen vuur, en aangezien het een vroege boss is gaat hij snel neer door olie en molotov combo. En probeer natuurlijk zijn bewegingen te anticiperen en een crit te maken.
Schieten heeft niet echt effect vind ik :\quote:Op zondag 29 maart 2015 23:18 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik zag iemand huis houden met een ketting. Dat ging lekker want die komt nogal ver.
De normale monsters zijn geen probleem. Zelfs die 2 dikke voor de lift doe ik in 1x met een charge.
Het is alleen die verrekte Gascoigne. Schieten, 2x aanvallen werkt best goed op Gascoigne. Maar ook maar voor de eerste 50%. Met een paar molotovs kan ik een eind komen (die andere 25%)
Ps plus games komen pas volgende week. Deze week alleen de aankondiging.quote:Op zondag 29 maart 2015 17:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
neogeo?
We worden 1 april zo getrolled door sony. Dan lees je 2 AAA titels voor de PS4, HA ! april fools... maar jullie krijgen ze wel
Binnenkort de game toch ook maar eens ergens oppikken. Ik wil heel graag the pre-sequel spelen met de doppelgangerquote:Op zondag 29 maart 2015 19:29 schreef Radjan het volgende:
Borderlands als Klaptrap spelen dat is pas cool.
dan maar tweedehands kopenquote:Op maandag 30 maart 2015 09:46 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb gisteren nog even meegekeken met de BloodBorne Stream via Twitch en heb besloten deze game niet aan te schaffen terwijl ik hem erg graag wilde. Is niets voor mij zag ik al wel ondanks de ontzettend toffe setting.
is knack er al eens voor PS + ?quote:
Gelukkig niet, al die haattopics die geopend gaan wordenquote:
niets meer dan pure liefdequote:Op maandag 30 maart 2015 11:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gelukkig niet, al die haattopics die geopend gaan worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |