Lieve schat, mijn 7,5 kilo wegende potige kereltje daar kan ik ook zijn ruggegraatje botje voor botje voelen. En zijn ribben een beetje zien als hij ademt.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:13 schreef krijgerrtje het volgende:
JM, wat fijn!Hopelijk knapt hij snel weer helemaal op!
GM, wat een mooierd! Ze lijkt echt op jou vind ik!
Cho't is ook niet niks allemaal!
Dat met die vrachtwagen zie ik mijn vriend ook nog wel doen![]()
En ik voel me echt belachelijk onzeker, niks aanNet S in bad gestopt, en ik stond bijna te janken omdat ik (denk dat ik) haar ribbetjes zag, en ook iedere keer als ik haar voed en haar ruggengraat voel dan wil ik ook huilen. Waarom groeit ze nou niet?
Ik had mezelf beloofd om tot woensdag m'n best te doen, dan heb ik weer een afspraak bij het CB staan, als ze weer niet (goed) gegroeid is dan wil ik eerst bv en kv gaan combineren. Aan m'n productie zou het in ieder geval niet liggen
Weet je zeker dat ze niet groeit of denk jij dat?ik heb een bollie maar voel ook haar ribben en haar ruggegraat.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:13 schreef krijgerrtje het volgende:
JM, wat fijn!Hopelijk knapt hij snel weer helemaal op!
GM, wat een mooierd! Ze lijkt echt op jou vind ik!
Cho't is ook niet niks allemaal!
Dat met die vrachtwagen zie ik mijn vriend ook nog wel doen![]()
En ik voel me echt belachelijk onzeker, niks aanNet S in bad gestopt, en ik stond bijna te janken omdat ik (denk dat ik) haar ribbetjes zag, en ook iedere keer als ik haar voed en haar ruggengraat voel dan wil ik ook huilen. Waarom groeit ze nou niet?
Ik had mezelf beloofd om tot woensdag m'n best te doen, dan heb ik weer een afspraak bij het CB staan, als ze weer niet (goed) gegroeid is dan wil ik eerst bv en kv gaan combineren. Aan m'n productie zou het in ieder geval niet liggen
je weet dat overproductie er ook voor kan zorgen dat kindjes niet of nauwelijks groeien?!?quote:Op maandag 30 maart 2015 19:13 schreef krijgerrtje het volgende:
Aan m'n productie zou het in ieder geval niet liggen
het ging bij het lezen van dat ene zinnetje gelijk door m'n hoofd heen, omdat ik daar zelf problemen mee gehad heb, en veel CB's het niet (h)erkennen als probleem.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:55 schreef Crumpette het volgende:
never mind, hij slaapt al.![]()
Krijger, daar heeft djmo wel een punt, maar ik ga er vanuit dat je dat wel met je LK hebt besproken
Ja snap ik. Achteraf vraag ik me ook af of ik misschien ook lichte overproductie had gezien mijn bo's - maar een LK is wel bedacht op die mogelijkheid lijkt mequote:Op maandag 30 maart 2015 19:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
het ging bij het lezen van dat ene zinnetje gelijk door m'n hoofd heen, omdat ik daar zelf problemen mee gehad heb, en veel CB's het niet (h)erkennen als probleem.
Hier net ook hoor Crump. Denk dat ze een beetje verward zijn omdat het nog wat licht is buiten. Nu ligt ze al een paar minuten stil en ik hoop echt, echt, écht dat ze lekker gaat slapen. Ben nu 4 nachten alleen met baby (vriend is op werkreis) en ik vind dat niet echt super.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:39 schreef Crumpette het volgende:
T komt goed hoor krijger, komt tijd komt raad![]()
Jm wat fijn!![]()
Mijn baby is stuk. De hele middag niet slapen, vrolijk zijn en spelen, megakak, en nou weer huils terwijl er geslapen moet worden... als dat maar goed gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 maart 2015 20:55 schreef Spees_Eend het volgende:
Misschien zou ik wel heel enge dingen hebben gezien als ik een camerababyfoon zou hebben gehadik wist het, en toch klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en schrikken
disclaimer
Ik googlede nota bene zelf en schrok me helemaal de teringquote:Op maandag 30 maart 2015 20:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wist het, en toch klikken
en schrikken![]()
quote:Op maandag 30 maart 2015 20:58 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik googlede nota bene zelf en schrok me helemaal de tering
Ik ken the walking dead alleen van toen ik nietsvermoedend opkeek van mijn telefoon een tijdje nadat ik een ander programma had opgezet. Ik schrok me dood toen ik ineens in de gezichten van 3 zombies/geesten keekquote:Op maandag 30 maart 2015 20:59 schreef Tante_Soesa het volgende:
Speesik kijk 'the walking dead'
Overigens slaapt mijn baby al sinds half 7 en doet ze ook aan trollhuilen
quote:Op maandag 30 maart 2015 20:55 schreef Spees_Eend het volgende:
Misschien zou ik wel heel enge dingen hebben gezien als ik een camerababyfoon zou hebben gehadik heb datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en duivelskint incluis.
quote:Op maandag 30 maart 2015 21:09 schreef Stormqueen het volgende:
Tevens goed leesvoer:
http://www.scaryforkids.com/baby-monitor/
*zet babyfoon uit*
Nee die verhaaltjes... Huuuquote:Op maandag 30 maart 2015 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
Dat plaatje is gewoon een baby die de camera een kusje geeft he
maar als je daar s nachts van wakker wordt en dat op het scherm ziet staat je hart wel ff stil
Mwah t loopt wel los denk ik. Veel huils is bijzonder relatief bij een jongetje dat zelden huilt buiten de 'ik wil eteeeeeeen NUUUUUUUUU' momentenquote:
quote:Op maandag 30 maart 2015 21:09 schreef Stormqueen het volgende:
Tevens goed leesvoer:
*zet babyfoon uit*
Idd, wij hebben ooit een camerababyfoon geleend voor op een feestje waar het vrij luidruchtig was omdat ik bang was dat ik Silvijn niet zou horen. Ik pakte ergens die avond de beeldunit en kreeg een hartverzakking omdat hij de camera te pakken had gekregen en hij die van dichtbij aan het bekijken was.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
Dat plaatje is gewoon een baby die de camera een kusje geeft he
maar als je daar s nachts van wakker wordt en dat op het scherm ziet staat je hart wel ff stil
passen de 4ff setjes nog/al?quote:Op maandag 30 maart 2015 21:47 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]gelukkig geen babyfoon hier
![]()
Spees, troll babyhopelijk slaapt ze morgen wat langer
![]()
F gaat eindelijk weer een beetje groeienweer legitiem winkelen voor hem
Ja!! Het pak past ie al, gisteren had ie voor het eerst het shirt aan. De rest was korte mouw shirts, zal je net zien dat hij die van de zomer niet meer pastquote:
Ik wil vanavond graag slapen zonder mn vent te meppen als ie naast me komt liggen (true storyquote:Op maandag 30 maart 2015 21:09 schreef Stormqueen het volgende:
Tevens goed leesvoer:
*zet babyfoon uit*
Jeeeej L.quote:Op maandag 30 maart 2015 22:23 schreef Dyre het volgende:
Ik had dat vroeger al bij de katten, als die ineens naar een bepaalde plek in de kamer bleven kijken waar ik niks zagmaar ik zat mezelf ook altijd op te naaien met geestfilmpjes in het donker
Zo heb je niks, zo heb je ineens 2 tanden
[ afbeelding ]
Bwhahahequote:Op maandag 30 maart 2015 21:53 schreef ingee het volgende:
Ik kijk ook the walking dead en heb bij Mignonne altijd het beeld van Michonne in m'n hoofd incl. walkers zonder armen aan ketting.
Altijd weer schrikken als ik schattige kinderfoto's zie.
Wereld ideequote:Op maandag 30 maart 2015 23:00 schreef Radyhyn het volgende:
Watmoetikkiezen, Cho en Krijgerrtje
GM.. alleen nog een dweil op de buik van Saar en dan gaan met die banaan![]()
Kwak lekker uitrusten
Hier ook nog een dikkevoor JM
Gratz JJ! 10 maanden
Spees... dat plaatje.. brrr wat doe je! Zo vlak voor het slapen![]()
Dyre die tandjes! En die foto!
[..]
Bwhahahe![]()
Wij zijn met 5 maanden een keer begonnen met wat likken aan een stuk komkommer, vond ze meteen interessant. Sinds ze 6 maanden is zijn we het wat meer gaan oppakken maar tot nu toe boeit het haar niet zo heel veel eigenlijk. Alleen een reep komkommer, broodkorst of babyrijstwafeltje wordt gretig behapt maar de rest.. Komt vanzelf wel.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 08:35 schreef Radyhyn het volgende:
JM
Lekker slapen voor M![]()
Schuift een bak koffie naar Razz "WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN!!!!"![]()
![]()
Mijn man gaat vandaag met het muppie naar het CB. Ben benieuwd naar zijn stats
Hij zal ook wel het praatje over eten krijgen... ik lees hier zoveel verschillende dingen over op internet.. bij 4 maanden beginnen.. bij 6 maanden..![]()
Hier lees ik ook vaak over pas bij 6 maanden.. Wat zijn jullie overwegingen hierbij? (hij krijg nu alleen bv)
Nee maar dan wel goed aankleden.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:08 schreef ingee het volgende:
Triple post
Is het onverantwoord om met kind in de draagzak met dit weer 10 minuten naar het consultatiebureau te lopen voor het weeguurtje?
Herkenbaarheidquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:11 schreef Chanty het volgende:
Een tijgerend kind is trouwens echt fantastisch! Echt ALLES moet aangeraakt en bevoeld worden
*krabbel krabbel* kast
Oehhhh!!*krabbel krabbel* stoel
Hey een poesje!*tijgert achter vluchtend poesje aan*
Wow een krabpaal*krabbel krabbel krabpaal*
*boink!* Tafel…. Huuuuuuuuuu![]()
Speelgoed!…
*krabbel krabbel* plint
Speelgoed
Deurhekje! *rammel rammel* deurhekje