Idd, wij hebben ooit een camerababyfoon geleend voor op een feestje waar het vrij luidruchtig was omdat ik bang was dat ik Silvijn niet zou horen. Ik pakte ergens die avond de beeldunit en kreeg een hartverzakking omdat hij de camera te pakken had gekregen en hij die van dichtbij aan het bekijken was.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
Dat plaatje is gewoon een baby die de camera een kusje geeft he
maar als je daar s nachts van wakker wordt en dat op het scherm ziet staat je hart wel ff stil
passen de 4ff setjes nog/al?quote:Op maandag 30 maart 2015 21:47 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]gelukkig geen babyfoon hier
![]()
Spees, troll babyhopelijk slaapt ze morgen wat langer
![]()
F gaat eindelijk weer een beetje groeienweer legitiem winkelen voor hem
Ja!! Het pak past ie al, gisteren had ie voor het eerst het shirt aan. De rest was korte mouw shirts, zal je net zien dat hij die van de zomer niet meer pastquote:
Ik wil vanavond graag slapen zonder mn vent te meppen als ie naast me komt liggen (true storyquote:Op maandag 30 maart 2015 21:09 schreef Stormqueen het volgende:
Tevens goed leesvoer:
http://www.scaryforkids.com/baby-monitor/
*zet babyfoon uit*
Jeeeej L.quote:Op maandag 30 maart 2015 22:23 schreef Dyre het volgende:
Ik had dat vroeger al bij de katten, als die ineens naar een bepaalde plek in de kamer bleven kijken waar ik niks zagmaar ik zat mezelf ook altijd op te naaien met geestfilmpjes in het donker
Zo heb je niks, zo heb je ineens 2 tanden
[ afbeelding ]
Bwhahahequote:Op maandag 30 maart 2015 21:53 schreef ingee het volgende:
Ik kijk ook the walking dead en heb bij Mignonne altijd het beeld van Michonne in m'n hoofd incl. walkers zonder armen aan ketting.
Altijd weer schrikken als ik schattige kinderfoto's zie.
Wereld ideequote:Op maandag 30 maart 2015 23:00 schreef Radyhyn het volgende:
Watmoetikkiezen, Cho en Krijgerrtje
GM.. alleen nog een dweil op de buik van Saar en dan gaan met die banaan![]()
Kwak lekker uitrusten
Hier ook nog een dikkevoor JM
Gratz JJ! 10 maanden
Spees... dat plaatje.. brrr wat doe je! Zo vlak voor het slapen![]()
Dyre die tandjes! En die foto!
[..]
Bwhahahe![]()
Wij zijn met 5 maanden een keer begonnen met wat likken aan een stuk komkommer, vond ze meteen interessant. Sinds ze 6 maanden is zijn we het wat meer gaan oppakken maar tot nu toe boeit het haar niet zo heel veel eigenlijk. Alleen een reep komkommer, broodkorst of babyrijstwafeltje wordt gretig behapt maar de rest.. Komt vanzelf wel.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 08:35 schreef Radyhyn het volgende:
JM
Lekker slapen voor M![]()
Schuift een bak koffie naar Razz "WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN!!!!"![]()
![]()
Mijn man gaat vandaag met het muppie naar het CB. Ben benieuwd naar zijn stats
Hij zal ook wel het praatje over eten krijgen... ik lees hier zoveel verschillende dingen over op internet.. bij 4 maanden beginnen.. bij 6 maanden..![]()
Hier lees ik ook vaak over pas bij 6 maanden.. Wat zijn jullie overwegingen hierbij? (hij krijg nu alleen bv)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |