SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 maart 2015 20:55 schreef Spees_Eend het volgende:
Misschien zou ik wel heel enge dingen hebben gezien als ik een camerababyfoon zou hebben gehadik wist het, en toch klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en schrikken
disclaimer
Ik googlede nota bene zelf en schrok me helemaal de teringquote:Op maandag 30 maart 2015 20:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wist het, en toch klikken
en schrikken![]()
quote:Op maandag 30 maart 2015 20:58 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik googlede nota bene zelf en schrok me helemaal de tering
Ik ken the walking dead alleen van toen ik nietsvermoedend opkeek van mijn telefoon een tijdje nadat ik een ander programma had opgezet. Ik schrok me dood toen ik ineens in de gezichten van 3 zombies/geesten keekquote:Op maandag 30 maart 2015 20:59 schreef Tante_Soesa het volgende:
Speesik kijk 'the walking dead'
Overigens slaapt mijn baby al sinds half 7 en doet ze ook aan trollhuilen
quote:Op maandag 30 maart 2015 20:55 schreef Spees_Eend het volgende:
Misschien zou ik wel heel enge dingen hebben gezien als ik een camerababyfoon zou hebben gehadik heb datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en duivelskint incluis.
quote:Op maandag 30 maart 2015 21:09 schreef Stormqueen het volgende:
Tevens goed leesvoer:
http://www.scaryforkids.com/baby-monitor/
*zet babyfoon uit*
Nee die verhaaltjes... Huuuquote:Op maandag 30 maart 2015 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
Dat plaatje is gewoon een baby die de camera een kusje geeft he
maar als je daar s nachts van wakker wordt en dat op het scherm ziet staat je hart wel ff stil
Mwah t loopt wel los denk ik. Veel huils is bijzonder relatief bij een jongetje dat zelden huilt buiten de 'ik wil eteeeeeeen NUUUUUUUUU' momentenquote:
quote:Op maandag 30 maart 2015 21:09 schreef Stormqueen het volgende:
Tevens goed leesvoer:
http://www.scaryforkids.com/baby-monitor/
*zet babyfoon uit*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |