abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151162643
Ik vind het wel komisch dat de proxy warfare inmiddels zo ver is gekomen dat zelfs op internet (voornamelijk twitter) elke kant dezelfde soort argumenten uit de kast trekt.

quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2015 13:18 schreef reza1 het volgende:

[..]

Het zijn de feiten, dat Turkije Al Qaida steunt is al heel lang bekend.
Zeg reza, met je miljoenste comment over Turkije, waarom zeg je nooit wat over Iran en de connecties met shia milities die ook op jihad gaan? En dan heb ik het niet persé over de Irakeze milities die vechten tegen ISIS maar de types die al jaren met het excuus van de moskee in Damascus chillen, aangevuld met Afghaanse huurlingen. Of is dat dan weer de juiste vorm van jihad die je wel goedkeurd?
  zondag 29 maart 2015 @ 18:19:10 #52
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151162704
Gaat over die video die ik gisteren postte:
quote:
'Tieners onthoofden sjiieten in Syrië'

Negen jonge tieners of kinderen hebben in Syrië deelgenomen aan de onthoofding van negen sjiitische mannen. Dit melden zondag de waarnemers van het Syrische Observatorium van Mensenrechten (SOHR).


De waarnemers stellen beelden van de executie te hebben ontvangen.

Daarop zijn de jonge beulen te zien. Hun slachtoffers zouden tegenstanders zijn van de Islamitische Staat (IS). Het is niet bekend waar en wanneer de opnames zijn gemaakt.

De boodschap van de terreurbeweging IS herinnert ook aan de wrede vervolgingen van soennitische activisten aan het begin van de jaren tachtig in Syrië. IS bestaat uit soennitische extremisten.
Say what?
pi_151163343
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 18:16 schreef expans het volgende:
Zeg reza, met je miljoenste comment over Turkije, waarom zeg je nooit wat over Iran en de connecties met shia milities die ook op jihad gaan? En dan heb ik het niet persé over de Irakeze milities die vechten tegen ISIS maar de types die al jaren met het excuus van de moskee in Damascus chillen, aangevuld met Afghaanse huurlingen. Of is dat dan weer de juiste vorm van jihad die je wel goedkeurd?
Ik heb me nooit tegen het concept jihad uitgesproken dus je reactie slaat nergens op.
  zondag 29 maart 2015 @ 19:37:04 #54
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151165189
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 15:39 schreef rakotto het volgende:
[ afbeelding ]

Een vrouwelijke strijdster met de zogenaamde Jabhat al Nusra in Idlib. Eerder al tevoorschijn gekomen in deze topicreeks in een youtube filmpje.
metesohtaoglu twitterde op zondag 29-03-2015 om 19:33:27 #JN fighter in #Idlib is a man. No long hair ,its the collar of the jacket.📷 http://t.co/kOhPi9zieP reageer retweet
Say what?
  zondag 29 maart 2015 @ 19:50:24 #55
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_151165696
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 19:37 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

metesohtaoglu twitterde op zondag 29-03-2015 om 19:33:27 #JN fighter in #Idlib is a man. No long hair ,its the collar of the jacket.📷 http://t.co/kOhPi9zieP reageer retweet
[ afbeelding ]
Wel een lange collar die tot aan de borst gaat dan.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
  zondag 29 maart 2015 @ 20:26:39 #57
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151167270
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 19:50 schreef rakotto het volgende:

[..]

Wel een lange collar die tot aan de borst gaat dan.
Vertekend beeld blijkbaar, ze kwamen er zelf mee:
Shaam_Observer twitterde op zondag 29-03-2015 om 16:05:00 #IMPORTANT; People are spreading that this is a woman, fighting with #Nusra. It's not true, bc of the position it... http://t.co/8XPvWUShuC reageer retweet
Say what?
pi_151167657
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 15:39 schreef rakotto het volgende:
[ afbeelding ]

Een vrouwelijke strijdster met de zogenaamde Jabhat al Nusra in Idlib. Eerder al tevoorschijn gekomen in deze topicreeks in een youtube filmpje.
ah thanks! best interessant!
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151167782
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 16:05 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Ja en nee. SAA heeft al eens eerder Idlib heroverd. Toch is het wel een belangrijke locatie, en er zitten 10000 Shia gevangen ten noorden van de stad met een zeer reëel gevaar voor genocide.
"genocide" goed woord om te gebruiken, wanneer je aandacht wilt voor iets :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151167818
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 16:09 schreef IPA35 het volgende:

[..]

En die hebben Hezbollah... Fu'ah niet. Blijkbaar wonen er 30.000 mensen daar en hebben ze iets van 5000 lichte wapens...
volksverhuizingkje?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151167840
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 16:12 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Hoofdzakelijk NDF zeker? Dan zien we binnenkort wel een zuivering ben ik bang.

De coalitie zou daar op moeten reageren.
:O
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151167885
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 16:29 schreef UpsideDown het volgende:
Is meer ter info voor de slechter geinformeerden, maar ik wil eerst wel eens betere beelden zien, kan net zo goed zo'n behaarde jihadi zijn. Als je dat account checkt wat voor gekkies er nog meer bijzitten ga je spontaan lachen.

Sommigen roepen zelfs dat het een Mossad-chick is.
het is sowieso een curiositeit!
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151168000
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 19:37 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

metesohtaoglu twitterde op zondag 29-03-2015 om 19:33:27 #JN fighter in #Idlib is a man. No long hair ,its the collar of the jacket.📷 http://t.co/kOhPi9zieP reageer retweet
[ afbeelding ]
ziet er nog steeds uit als een vrouw
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 29 maart 2015 @ 20:42:14 #64
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151168047
quote:
99s.gif Op zondag 29 maart 2015 20:38 schreef Slayage het volgende:

[..]

:O
Say what?
  zondag 29 maart 2015 @ 20:43:29 #65
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151168119
quote:
99s.gif Op zondag 29 maart 2015 20:41 schreef Slayage het volgende:

[..]

ziet er nog steeds uit als een vrouw
Dat jij het verschil tussen vrouwen en mannen niet ziet kan ik ook niet helpen.
Say what?
pi_151168437
wat stellen deze gasten nog voor dan? :?

archicivilians twitterde op zondag 29-03-2015 om 20:33:50 #Syria: The Syrian Coalition announced #Idlib City as their HQ inside #Syria. http://t.co/U7xE2FvAUc reageer retweet
benieuwd if true

markito0171 twitterde op zondag 29-03-2015 om 16:16:39 #Syria Reports: #Assad-forces try to outbreak from besieged Shiite enclaves Al Fu'ah & Kafarya via road Ram-Hamdan http://t.co/WpFT8m6Gll reageer retweet
die hollanders ook...

Turkish soldiers detain 5 Dutch citizens as ISIL raises flag near border

[ Bericht 17% gewijzigd door Slayage op 29-03-2015 21:01:03 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151169169
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151173239
quote:
99s.gif Op zondag 29 maart 2015 20:49 schreef Slayage het volgende:
wat stellen deze gasten nog voor dan? :?

archicivilians twitterde op zondag 29-03-2015 om 20:33:50 #Syria: The Syrian Coalition announced #Idlib City as their HQ inside #Syria. http://t.co/U7xE2FvAUc reageer retweet
benieuwd if true

Nog meer bewijs dat de "gematigden" samenwerkem met Al Qaida.
pi_151173340
Turkish soldiers detain 5 Dutch citizens as ISIL raises flag near border

http://www.hurriyetdailyn(...)nid=80322&pageID=238

Edit: Oh, was al gepost zie ik.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2015 22:14:32 ]
pi_151176668
Amerika gaat nooit toelaten dat Al-Nusra groot gaat worden. Denkt men echt dat de VS 9/11 is vergeten?
#freefrederike
  zondag 29 maart 2015 @ 23:33:14 #71
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151176893
quote:
4s.gif Op zondag 29 maart 2015 23:27 schreef PizzaMizza het volgende:
Amerika gaat nooit toelaten dat Al-Nusra groot gaat worden. Denkt men echt dat de VS 9/11 is vergeten?
Ze hebben geen keus, Assad is niet goed en islamisten zijn ook niet goed.

Waarschijnlijk zijn ze over 10 jaar nog aan het vechten.
Say what?
pi_151177224
Het is feest in de Arabische wereld, Idlib en Sanaa vrij van Iraanse handen!
pi_151177324
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 23:33 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Ze hebben geen keus, Assad is niet goed en islamisten zijn ook niet goed.

Waarschijnlijk zijn ze over 10 jaar nog aan het vechten.
Lijkt me dat de VS en EU zich bij de Saudische coalitie gaat scharen met Sisi als leidende figuur voor het militaire gebeuren en dan accepteren dat het allemaal niet zo netjes gaat als dat de NAVO zou willen. In ruil voor de aanpak van ISIS en Al Qaida. Erg veel andere keuze is er niet.

De Chinezen zullen zich daarbij waarschijnlijk ook neerleggen (die blijven neutraal). De grote vraag is of Vladimir zijn steun voor Assad opgeeft en kiest voor Egypte en de Saudi's of juist nog meer steun gaat geven, omdat de Saudi's hem beledigd hebben.
  zondag 29 maart 2015 @ 23:46:20 #74
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151177348
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 23:42 schreef Khalid_ibn_Walied het volgende:
Het is feest in de Arabische wereld, Idlib en Sanaa vrij van Iraanse handen!
Al-Qaida _O_
Say what?
pi_151177407
Nusra is zo erg nog niet, ik vermoed dat zij binnen de kortste keren wel afstand gaan nemen van Al Qaida als je ziet dat het voornamelijk autochtonen Syriërs die onder hun vlag strijden; en als dat gaat gebeuren dan kan Asad lekker in ballingschap gaan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')