quote:Op zondag 29 maart 2015 04:18 schreef Downwards het volgende:
Het maakt uiteindelijk niet zoveel uit uiteindelijk.
quote:
Ik ben nu toch wel benieuwd wie 'niks' isquote:
Een mooie blonde meid, 1,70m, net 18 en mooie pronte borstjes.quote:Op zondag 29 maart 2015 04:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben nu toch wel benieuwd wie 'niks' is
Doe ff normaal, lulquote:Op zondag 29 maart 2015 04:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe kom je er nou weer bij dat alles eindig is joh, paardenlul.
Lekker rondjes rijden en daar heel interessant over doen, paardenlul.quote:Op zondag 29 maart 2015 04:23 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ga zo weer F1 kijken. dat je dat maar ff weet
quote:Op zondag 29 maart 2015 04:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lekker rondjes rijden en daar heel interessant over doen, paardenlul.
8cm in stijve toestand, nu jij weer.quote:Op zondag 29 maart 2015 04:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lekker rondjes rijden en daar heel interessant over doen, paardenlul.
Nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou.quote:
Niet echt mijn type dusquote:Op zondag 29 maart 2015 04:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Een mooie blonde meid, 1,70m, net 18 en mooie pronte borstjes.
Beledig ik nu je hipster tattooquote:Op zondag 29 maart 2015 04:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe kom je er nou weer bij dat alles eindig is joh, paardenlul.
Hij niet alleenquote:
Niet al minstens een halve liter rum hebben weggewerktquote:Op zondag 29 maart 2015 04:30 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ben zo nuchter als een hondelul in de maneschijnen dat op zaterdag
Na een halve liter rum niet nog nuchter zijnquote:Op zondag 29 maart 2015 04:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet al minstens een halve liter rum hebben weggewerkt
Dan heb je echt een serieus probleemquote:Op zondag 29 maart 2015 04:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Na een halve liter rum niet nog nuchter zijn
Om half 5 de fles niet leeg hebben,quote:Op zondag 29 maart 2015 04:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet al minstens een halve liter rum hebben weggewerkt
Het is pas half 4quote:Op zondag 29 maart 2015 04:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Om half 5 de fles niet leeg hebben,.
http://www.jemoeder.nl/index.phpquote:Op zondag 29 maart 2015 04:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan heb je echt een serieus probleem
http://www.aa-nederland.nl/
Die site is te groot om te ladenquote:
quote:
Kost je 5 minuten, maar dan heb je ook niks.quote:Op zondag 29 maart 2015 04:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Deze website doet het helaas niet.
Daar ben ik het wel mee eens, maar wil toch nog even 3 uurtjes pakken.quote:Op zondag 29 maart 2015 04:35 schreef Mani89 het volgende:
Ik kan nu godverdomme net zo goed wakker blijven totdat die F1 begint.
Niet gewoon rustig opbouwen voor de eindsprintquote:
Nou, hop, kssst, ga slapen.quote:Op zondag 29 maart 2015 04:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens, maar wil toch nog even 3 uurtjes pakken.
De moeder van fylaxquote:Op zondag 29 maart 2015 04:37 schreef Mani89 het volgende:
Waarom houden ze die races ook op van die godvergeten uren. Is er uberhaupt al iemand wakker om 9 uur 's ochtends?
Haha, Fokker wordt door zijn moeder naar bed gestuurdquote:
Je moederquote:
Zou maar zo kunnen, ze post in 40+quote:Op zondag 29 maart 2015 04:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Haha, Fokker wordt door zijn moeder naar bed gestuurd
quote:Op zondag 29 maart 2015 04:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 maart 2015 04:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wist hetquote:
quote:Op zondag 29 maart 2015 04:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Ik wist het
Pics van je moeder trouwens Fokker
Met de kerst wel toch?quote:Op zondag 29 maart 2015 04:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zou maar zo kunnen, ze post in 40+
Maar dan ben ik bang dat de relatie tussen ons niet gaat werken. Het spijt me impressme
Toch goed om te weten dat ze in het hiernamaals wifi hebbenquote:
quote:
quote:Op zondag 29 maart 2015 04:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik weet het nooit zo met die mensen.
Je breekt mijn hartquote:
Volgens mij is de ene helft net 30 en voelt zich oud, en de andere helft al met pensioenquote:Op zondag 29 maart 2015 04:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik weet het nooit zo met die mensen.
Je weet er alles van blijkbaar.quote:Op zondag 29 maart 2015 04:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij is de ene helft net 30 en voelt zich oud, en de andere helft al met pensioen
Jij hebt weer flink ingeslagen zo te zienquote:
Ik ben nog -30quote:
Deze had eigenlijk in de OP gemoeten..........quote:Op zondag 29 maart 2015 04:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt weer flink ingeslagen zo te zienWas het vandaag 'alles in de tent +50%' of 1 halen 2 betalen?
[ afbeelding ]
Vooral die kop...quote:Op zondag 29 maart 2015 04:49 schreef Fokker89 het volgende:
Klok uur naar voren: zomertijd
sterk bericht wel
Moet er één wat zeggenquote:
FTFYquote:Op zondag 29 maart 2015 04:49 schreef Elfletterig het volgende:
Deze had eigenlijk in de OP gemoeten..........
quote:Op zondag 29 maart 2015 04:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had het bericht al klaarstaan in mijn bookmarks
quote:
quote:
Het is Mart maar die het zegt...quote:Op zondag 29 maart 2015 04:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wauw
Elfsnertterig, ik zou dit niet pikken vriend
Heb je die feed er nu serieus op gegooidquote:Op zondag 29 maart 2015 04:49 schreef Fokker89 het volgende:
Klok uur naar voren: zomertijd
sterk bericht wel
Dit vond ik boeiender Wereldkaart van internetverbindingenquote:Op zondag 29 maart 2015 04:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vooral die kop...
Je sterrenbeeld klopt niet!
Shit, hierover had ik ook willen schrijven. Ik had het bericht al klaarstaan in mijn bookmarks
Dat is mijn eerste bericht in 2 weken. Gun mij ook eens wat plezierquote:Op zondag 29 maart 2015 04:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je die feed er nu serieus op gegooid
Jij bent je tag niet waard.quote:Op zondag 29 maart 2015 04:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is mijn eerste bericht in 2 weken. Gun mij ook eens wat plezier
Nee, ik heb tot dusver nog maar 1 feed geplaatst. Verder schrijf ik alles zelf. Mijn nieuwste schrijfsel is een kwartier oud: Beveiliging voor BBC-topman na ontslag Clarksonquote:Op zondag 29 maart 2015 04:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je die feed er nu serieus op gegooid
[..]
Dit vond ik boeiender Wereldkaart van internetverbindingen
#FPpluggen
Dat was aan Fokker gerichtquote:Op zondag 29 maart 2015 04:55 schreef Elfletterig het volgende:
Nee, ik heb tot dusver nog maar 1 feed geplaatst. Verder schrijf ik alles zelf. Mijn nieuwste schrijfsel is een kwartier oud: Beveiliging voor BBC-topman na ontslag Clarkson
Ik battle liever met e-punaniquote:
Wat wil je doen danquote:
De enige plek die Speculariumvrij isquote:Op zondag 29 maart 2015 04:58 schreef Specularium het volgende:
Hier hebben jullie toch allemaal mooie topics achter de schermen voor?
Met al jullie herenliefde.
Deze kekke boi heeft een pippa #beldepolitiequote:
Daar kom ik nooit, dan gaan mensen mij verbeterenquote:Op zondag 29 maart 2015 04:58 schreef Specularium het volgende:
Klopt. Maar we bevlekken elkaar ook graag voor de schermen. Erg?quote:Op zondag 29 maart 2015 04:58 schreef Specularium het volgende:
wiltquote:Op zondag 29 maart 2015 05:00 schreef Fokker89 het volgende:
Die spellcheckers ook als je wat wil laten checken, altijd wat verbeteren
Terwijl spell checker eigenlijk niet eens aan elkaar hoort.quote:Op zondag 29 maart 2015 05:00 schreef Fokker89 het volgende:
Die spellcheckers ook als je wat wil laten checken, altijd wat verbeteren
Wir haben es nicht gewüsst.quote:Op zondag 29 maart 2015 05:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Terwijl spell checker eigenlijk niet eens aan elkaar hoort.
Dus het staat toch al overal fout.
Dat heb je scherp gezien. Ik ben het met je eens. Stop de persen.quote:Op zondag 29 maart 2015 05:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Terwijl spell checker eigenlijk niet eens aan elkaar hoort.
Dus het staat toch al overal fout.
quote:Op zondag 29 maart 2015 05:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wilt een opblaas Arie voor mijn verjaardag
Jezus christus.quote:Op zondag 29 maart 2015 05:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het nummer "Dynamite" van MUD was bij nader inzien een typisch voorbeeld van opblaaspop.
Wat wilde ze dan?quote:
Ze wil het schijnbaar overal, altijd en waar dan ookquote:
Blijft goed.quote:Op zondag 29 maart 2015 05:11 schreef Mani89 het volgende:
Ik kijk naar de Roast van Hasselhoff, wat een baas.
krijg lekker de groeten, debielquote:Op zondag 29 maart 2015 05:20 schreef LTVDK het volgende:
Unendlichkeit.
Dat is het woord waar ik vandaag mee afsluit, ik ga mijn bed opzoeken
Doe gewoon kalm joh Fylax.quote:
Met je kutgrappen.quote:
Ik wilde mezelf al bijna voor een trein gooien ja. Gelukkig heeft mijn dorp geen treinquote:
quote:Op zondag 29 maart 2015 09:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
zal zo na 10 minuten wel weer slapen
Mogge! Ik ga nu naar het topic in SPTquote:
Nieuwe huisvesting?quote:Op zondag 29 maart 2015 11:28 schreef anonymoussie het volgende:
Jongens, ik zit nu in Amsterdam Westerpark.
Kan jij even goed vissoep als natte appeltaart maken?quote:
Nooit gedaan, ik eet geen dieren.quote:Op zondag 29 maart 2015 13:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kan jij even goed vissoep als natte appeltaart maken?
Ik ga van de week oo verzoek vissoep maken maar ik doe dat nooit
huilenquote:Op zondag 29 maart 2015 13:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nooit gedaan, ik eet geen dieren.
Dat filmpje ken je toch wel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 maart 2015 14:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat filmpje ken je toch wel?Nope.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vissoep, heet jij LTKDV ofzo?quote:Op zondag 29 maart 2015 13:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kan jij even goed vissoep als natte appeltaart maken?
Ik ga van de week oo verzoek vissoep maken maar ik doe dat nooit
Wat is dat nou weer voor een matige assumptie?quote:
quote:Op zondag 29 maart 2015 14:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een matige consumptie?
Daar was ik ook met Uccie! Lijkt er althans op.quote:Op zondag 29 maart 2015 14:43 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Neuh.
[ link | afbeelding ]
Het is de bedoeling dat we hier zo eindelijk vertrekken.
David Coulthardquote:Op zondag 29 maart 2015 14:51 schreef Specularium het volgende:
Heeft er nog iemand gewonnen met rondjes rijden om 7 uur 's ochtends?
Jos Verstappen! JAAAAAAAAAAaquote:Op zondag 29 maart 2015 14:51 schreef Specularium het volgende:
Alleen lijkt het er helemaal niet op.quote:Op zondag 29 maart 2015 14:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Daar was ik ook met Uccie! Lijkt er althans op.
Wat komen jullie bij vage tenten dan, tuinbroek only zeker?quote:Op zondag 29 maart 2015 14:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Daar was ik ook met Uccie! Lijkt er althans op.
Jawel, toen we naar DWDD waren geweest, volgens mij dezelfde plek!quote:Op zondag 29 maart 2015 14:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alleen lijkt het er helemaal niet op.
Wel als wij er zijn natuurlijk.quote:Op zondag 29 maart 2015 14:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat komen jullie bij vage tenten dan, tuinbroek only zeker?
Oh daar.quote:Op zondag 29 maart 2015 14:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jawel, toen we naar DWDD waren geweest, volgens mij dezelfde plek!
Er is nu trouwens een leuke koers op tv. Spektakel alles.quote:Op zondag 29 maart 2015 14:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zag dat hij een mooie route had via de grindbak richting de pits.
Met Nederlandse kanshebbers uit het kamp van Lotto Jumbo NL?quote:Op zondag 29 maart 2015 15:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er is nu trouwens een leuke koers op tv. Spektakel alles.
Ja, een Duitser met een lange vinger.quote:Op zondag 29 maart 2015 14:51 schreef Specularium het volgende:
Je was er toch wrl iets eerder dan nu pas?quote:Op zondag 29 maart 2015 14:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Altijd fijn om weer in Groningen te zijn
Nu je het zegt!quote:Op zondag 29 maart 2015 14:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jawel, toen we naar DWDD waren geweest, volgens mij dezelfde plek!
Jawel, nu ben ik er geestelijk ook.quote:Op zondag 29 maart 2015 15:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je was er toch wrl iets eerder dan nu pas?
Oh ja, dat heb ik ook.quote:Op zondag 29 maart 2015 15:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jawel, nu ben ik er geestelijk ook.
Toen zaten we daar waar nu die twee mensen bedenkelijk in de verte staren.quote:
Hadden ze daar ook een kat?quote:Op zondag 29 maart 2015 15:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Toen zaten we daar waar nu die twee mensen bedenkelijk in de verte staren.
Vanmarcke is een halve Nederlander.quote:Op zondag 29 maart 2015 15:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met Nederlandse kanshebbers uit het kamp van Lotto Jumbo NL?
Nee, wel zuurkool die niet zo lekker was als ik dacht dat het ging zijn.quote:
Jammer dat er geen kat of parkiet was om het aan te voeren.quote:Op zondag 29 maart 2015 15:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, wel zuurkool die niet zo lekker was als ik dacht dat het ging zijn.
Opgedronken ...quote:Op zondag 29 maart 2015 15:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waar is dat 40 dagen zonder alcohol topic eigenlijk?
Geef mij maar Oma Bob's bitterballen.quote:Op zondag 29 maart 2015 15:28 schreef Specularium het volgende:
Wie heeft bedacht dat Bob's Burgers leuk zou zijn?
Ja precies.quote:Op zondag 29 maart 2015 15:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat er geen kat of parkiet was om het aan te voeren.
quote:Op zondag 29 maart 2015 15:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze zegt er alleen niet bij dat het 2 flessen waren.quote:Op zondag 29 maart 2015 10:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Eerlijk is eerlijk, ik heb gisteren wijn gedronken.
Karaffen toch?quote:Op zondag 29 maart 2015 15:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Ze zegt er alleen niet bij dat het 2 flessen waren.
In een luxe kristallen glas.quote:
GC / [ik pas] 40 dagen geen alcohol #5 - Het laatste weekje gaat in!quote:Op zondag 29 maart 2015 15:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er was iemand die het ene na het andere speciaalbier achterover goot en iedereen dwong om mee te doen. Alleen hou ik niet zo van bier.quote:Op zondag 29 maart 2015 15:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Enorme peer pressure inderdaad.
Hopelijk ben je bereid dit naargeestige figuur te vergeven.quote:Op zondag 29 maart 2015 15:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Er was iemand die het ene na het andere speciaalbier achterover goot en iedereen dwong om mee te doen. Alleen hou ik niet zo van bier.
Goed gedaan jongen! Ik ben trots op je!quote:Op zondag 29 maart 2015 15:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
GC / [ik pas] 40 dagen geen alcohol #5 - Het laatste weekje gaat in!
Bedankt hoor!quote:Op zondag 29 maart 2015 15:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Goed gedaan jongen! Ik ben trots op je!
Dat gaat nog een hele kluif worden, zijn die andere 2 een beetje stevige drinkers?quote:Op zondag 29 maart 2015 15:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar nu moet je weer in vorm komen voor het bierseizoen, wat dat betreft.
Nee wat, die zuipen!quote:Op zondag 29 maart 2015 15:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat gaat nog een hele kluif worden, zijn die andere 2 een beetje stevige drinkers?
quote:
De speciaalbiertjes gingen er erg snel in zoals Njos al zei, wel jammer dat je haar zo onder druk hebt gezet.quote:Op zondag 29 maart 2015 15:45 schreef Uccie het volgende:
[..], volgende keer zal ik wat minder zuipen, dan hoeven jullie mij niet terug te dragen naar het station.
Ja als er eenmaal 3 in zitten, dan weet ik het ook allemaal niet meer.quote:Op zondag 29 maart 2015 15:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De speciaalbiertjes gingen er erg snel in zoals Njos al zei, wel jammer dat je haar zo onder druk hebt gezet.
Dit is best wel een goede sigquote:Op zondag 29 maart 2015 15:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja als er eenmaal 3 in zitten, dan weet ik het ook allemaal niet meer.
Je leeft nog en er zijn geen ongelukken gebeurd dus volgens mij is het allemaal goed afgelopen.quote:Op zondag 29 maart 2015 15:49 schreef Uccie het volgende:
Best nog lastig naar huis rijden trouwens, de hele A4 geprobeerd te zig-zaggen, maar er waren zoveel andere auto's op de weg.
Ja, precies. Dat overtrokken gedoe dat je niet kan autorijden als je dronken bent, kan allemaal prima.quote:Op zondag 29 maart 2015 15:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je leeft nog en er zijn geen ongelukken gebeurd dus volgens mij is het allemaal goed afgelopen.
Met mijn broer op het imperiaal!quote:Op zondag 29 maart 2015 15:54 schreef Mani89 het volgende:
Johannes is in zijn achteruit terug naar Groningen gereden. Zo is hij gewoon.
Ik heb trouwens je geheim onthuld: iedereen weet nu dat je doodsbang bent voor Specularium en eigenlijk om die reden je deur niet uitkomt. Hopelijk ben je nu niet boos op mij.quote:
Je verwart Specularium met Tem, maar die had afgezegd las ik. Toch voor niks mezelf opgesloten op zolder.quote:Op zondag 29 maart 2015 15:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb trouwens je geheim onthuld: iedereen weet nu dat je doodsbang bent voor Specularium en eigenlijk om die reden je deur niet uitkomt. Hopelijk ben je nu niet boos op mij.
Tem is toch een lieve paella kokende vader? Daar hoef je toch niet bang voor te zijn?quote:Op zondag 29 maart 2015 16:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je verwart Specularium met Tem, maar die had afgezegd las ik. Toch voor niks mezelf opgesloten op zolder.
Dat weten we helemaal niet.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tem is toch een lieve paella kokende vader? Daar hoef je toch niet bang voor te zijn?
Ik had wel wat last van plaatsvervangende schaamte toen je op de terugweg schreeuwend de trein doorrende.quote:Op zondag 29 maart 2015 15:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, precies. Dat overtrokken gedoe dat je niet kan autorijden als je dronken bent, kan allemaal prima.
En daar ben jij de auto bij ingestapt?quote:Op zondag 29 maart 2015 16:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik had wel wat last van plaatsvervangende schaamte toen je op de terugweg schreeuwend de trein doorrende.
Nee haar auto stond bij mij dus ik hoefde niet met haar mee te rijden, gelukkig.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En daar ben jij de auto bij ingestapt?
How the wine talks.
BOE!quote:
Ja, sorry, ik vond jullie geografische situatie een beetje lastig om te volgen.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee haar auto stond bij mij dus ik hoefde niet met haar mee te rijden, gelukkig.
Goedemorgen en goedenavond ook.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Goedemiddag!
Dat is elfletterig.
Had ik toen nog wel mijn kleren aan?quote:Op zondag 29 maart 2015 16:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik had wel wat last van plaatsvervangende schaamte toen je op de terugweg schreeuwend de trein doorrende.
Hoiquote:
quote:
Ik ging met de auto naar Marianne, toen zijn we samen met de trein naar Utrecht gegegaan. En de terugweg precies andersom.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik vond jullie geografische situatie een beetje lastig om te volgen.
Maar ik ben blij dat je honden hun baasje nog hebben
Fylax quote mij ook wel eens ja, vervelend.quote:
Hoax, er zijn geen meisjes op FOK!.quote:
Nu is het volledig duidelijk.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ging met de auto naar Marianne, toen zijn we samen met de trein naar Utrecht gegegaan. En de terugweg precies andersom.
En hoe voel je je daar nu bij?quote:Op zondag 29 maart 2015 16:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu is het volledig duidelijk.
Oh wat vervelend, ben je nog onheus bejegend?quote:Op zondag 29 maart 2015 16:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Prima
Heb ook nog drie kwartier gechilld op Utrecht CS, topshow!
Klöpt, sowieso Jim Carreyquote:
Ik stond een beetje op de uitkijk naar mogelijke FOK! users dus ik lette extra goed op mensen met lang haar, pet en wolven t-shirt.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh wat vervelend, ben je nog onheus bejegend?
Ik heb daar ooit nog de volgende scene uitgehaald, omdat in mijn beleving diverse FOK! users zo af en toe op deze manier achter de PC zitten.quote:
quote:Op zondag 29 maart 2015 16:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb ook nog drie kwartier gechilld op Utrecht CS, topshow!
Dat is gewoon timmmmmquote:Op zondag 29 maart 2015 16:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb daar ooit nog de volgende scene uitgehaald, omdat in mijn beleving diverse FOK! users zo af en toe op deze manier achter de PC zitten.
We hebben je niet teleurgesteld toch?quote:Op zondag 29 maart 2015 16:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik stond een beetje op de uitkijk naar mogelijke FOK! users dus ik lette extra goed op mensen met lang haar, pet en wolven t-shirt.
Voelde jij gisteren ook de aandrang je broekje uit te doen? Ik dacht dat ik de enige was.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Johannes heeft mij ook niet teleurgesteld, viel nog mee dat ik mijn broek aanhad.
Ja ik zag wel dat je het moeilijk had.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Johannes heeft mij ook niet teleurgesteld, viel nog mee dat ik mijn broek aanhad.
quote:Op zondag 29 maart 2015 16:33 schreef Specularium het volgende:
Godverdomme wat een goeie sig, jongens.
Nou ja zegquote:
quote:Op zondag 29 maart 2015 16:33 schreef Specularium het volgende:
Godverdomme wat een goeie sig, jongens.
hahaha neequote:Op zondag 29 maart 2015 16:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu denkt iedereen dat je echt een alcoholist bent
Terwijl het pas lachen werd toen Marianne van haar stoel viel.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu denkt iedereen dat je echt een alcoholist bent
Ben jij een soort nieuwe Antoine?quote:Op zondag 29 maart 2015 16:36 schreef Inolvidable het volgende:
Hebben jullie nog ideeën voor leuke interviews of leuke onderwerpen ofzo?
jaquote:Op zondag 29 maart 2015 16:36 schreef Inolvidable het volgende:
Hebben jullie nog ideeën voor leuke interviews of leuke onderwerpen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |