quote:Op zondag 29 maart 2015 04:18 schreef Downwards het volgende:
Het maakt uiteindelijk niet zoveel uit uiteindelijk.
quote:
Ik ben nu toch wel benieuwd wie 'niks' isquote:
Een mooie blonde meid, 1,70m, net 18 en mooie pronte borstjes.quote:Op zondag 29 maart 2015 04:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben nu toch wel benieuwd wie 'niks' is
Doe ff normaal, lulquote:Op zondag 29 maart 2015 04:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe kom je er nou weer bij dat alles eindig is joh, paardenlul.
Lekker rondjes rijden en daar heel interessant over doen, paardenlul.quote:Op zondag 29 maart 2015 04:23 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ga zo weer F1 kijken. dat je dat maar ff weet
quote:Op zondag 29 maart 2015 04:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lekker rondjes rijden en daar heel interessant over doen, paardenlul.
8cm in stijve toestand, nu jij weer.quote:Op zondag 29 maart 2015 04:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lekker rondjes rijden en daar heel interessant over doen, paardenlul.
Nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou.quote:
Niet echt mijn type dusquote:Op zondag 29 maart 2015 04:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Een mooie blonde meid, 1,70m, net 18 en mooie pronte borstjes.
Beledig ik nu je hipster tattooquote:Op zondag 29 maart 2015 04:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe kom je er nou weer bij dat alles eindig is joh, paardenlul.
Hij niet alleenquote:
Niet al minstens een halve liter rum hebben weggewerktquote:Op zondag 29 maart 2015 04:30 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ben zo nuchter als een hondelul in de maneschijnen dat op zaterdag
Na een halve liter rum niet nog nuchter zijnquote:Op zondag 29 maart 2015 04:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet al minstens een halve liter rum hebben weggewerkt
Dan heb je echt een serieus probleemquote:Op zondag 29 maart 2015 04:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Na een halve liter rum niet nog nuchter zijn
Om half 5 de fles niet leeg hebben,quote:Op zondag 29 maart 2015 04:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet al minstens een halve liter rum hebben weggewerkt
Het is pas half 4quote:Op zondag 29 maart 2015 04:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Om half 5 de fles niet leeg hebben,.
http://www.jemoeder.nl/index.phpquote:Op zondag 29 maart 2015 04:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan heb je echt een serieus probleem
http://www.aa-nederland.nl/
Die site is te groot om te ladenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |