Ik wil het niet weten, vanaf nu niets meer, kap er mee, je kunt de pot op, weg ermee, waarom kunnen bij een voetbalwedstrijd niet beide partijen verliezen, ik houd me dom, ik ben weg, mijn naam is haas, huh is er wat, wir habben es nicht gewüsst, no passeran, immer gerade aus, nu even niet, njet, nada, nichts, waarom, waarom, waarom?quote:Turkse media: Yolanthe is zwanger!
Het is niet de eerst keer dat het gerucht gaat, maar Turkse media maken er vandaag wederom massaal melding van: Yolanthe Sneijder-Cabau zou in verwachting zijn!
De mooie brunette en haar echtgenoot Wesley Sneijder zijn zeer verheugd over het nieuws, wordt geschreven. Het zou een prille zwangerschap zijn.
Yolanthe is niet voor het eerst zwanger verklaard door Turkse media. De actrice/presentatrice sprak in november vorig jaar het laatste babygerucht nog tegen.
Ze droomt van een groot gezin en is goed aan het oefenen, zei ze toen. Ook gaf ze eind vorig jaar aan dat ze er in 2015 'wel voor wil gaan'.
Yo vertelde eerder aan De Telegraaf dat zij verwacht in Istanbul, waar Wesley voetbalt, zwanger te raken. Yolanthe en Wesley zaten op Valentijnsdag nog aan de cocktails. Maar die kunnen ook alcoholvrij zijn geweest. De manager van Yolanthe is niet op de hoogte van het mogelijk blijde nieuws.
Bron: Telegraaf
Tijd voor een topic in BNW.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:46 schreef polderturk het volgende:
Sneijder stopte na de goal de bal onder zijn t-shirt en zijn duim in zijn mond. Waarschijnlijk is Yolanthe nu inderdaad in verwachting.
Synergie.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:46 schreef polderturk het volgende:
Sneijder stopte na de goal de bal onder zijn t-shirt en zijn duim in zijn mond. Waarschijnlijk is Yolanthe nu inderdaad in verwachting.
quote:Yo vertelde eerder aan De Telegraaf dat zij verwacht in Istanbul, waar Wesley voetbalt, zwanger te raken.
Van Erdogan?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:06 schreef isax het volgende:
wat zal het voorpagina nieuws zijn? oranje kan niet winnen van turkije of yolante krijgt een dikke buik?
ANP heeft een persalarm uit doen gaan. Dus vandaar eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:10 schreef Bram_van_Loon het volgende:
De term breaking news is aan inflatie onderhevig.
Het zegt veel over onze ANP. Niet meer serieus te nemen!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
ANP heeft een persalarm uit doen gaan. Dus vandaar eigenlijk.
Ja, maakt mij niet uit, want ik wil niets over haar weten, zie OP.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:13 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Letter: j
Uitspraak: zj (Jacques [fr])
http://nl.wikipedia.org/wiki/Turks
Zjolanthe?
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:33 schreef niels0 het volgende:
[..]
Gewoon afzichtelijk.
Mag die grafkop in een spoiler aub TS?
Okee, mag het weer terug naar Breaking News wrs.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:39 schreef maryen65 het volgende:
Hier bevestigd het management dat ze zwanger is http://www.rtlnieuws.nl/b(...)yolanthe-verwachting
30 inderdaad.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:39 schreef Ryan3 het volgende:
Ze wordt wel al een beetje grijs, zie ik.
Hoe oud is ze? Jaar of 30?
Of met een klein rood puntmutsje van een kaboutertje of zo op?quote:Op zondag 29 maart 2015 00:22 schreef Specularium het volgende:
Misschien wordt die baby wel geboren met zo'n hele lelijke tattoo.
Of het blijkt dat ie bij de geboorte al uitgegroeid is.quote:Op zondag 29 maart 2015 00:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Of met een klein rood puntmutsje van een kaboutertje of zo op?
Ja, en dat-ie dan 50 cm blijft of zo.quote:Op zondag 29 maart 2015 00:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of het blijkt dat ie bij de geboorte al uitgegroeid is.
En dit natuurlijk.quote:Op zondag 29 maart 2015 00:25 schreef Randle het volgende:
[..]
pics van jou wijf graag, kunne we even vergelijken.
Maar ik snap niet hoe dit een discussiepunt zou kunnen zijn.quote:Op zondag 29 maart 2015 00:25 schreef Randle het volgende:
[..]
pics van jou wijf graag, kunne we even vergelijken.
Maar het zou het topic wel beter maken.quote:Op zondag 29 maart 2015 00:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is dom natuurlijk, dat begrijp je ook wel.
Dat wel, maar dan krijg ik weer ruzie. (Ik moet wel een beetje policor blijven hè, het blijven wel vrouwen.quote:Op zondag 29 maart 2015 00:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar het zou het topic wel beter maken.
Niet meer in gekeken sinds 2003, toen het nog leuk was om een beetje te trollen in Hoe voel je je nu?quote:
Dit is een beetje offtopic, je zou pics posten.quote:Op zondag 29 maart 2015 00:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Niet meer in gekeken sinds 2003, toen het nog leuk was om een beetje te trollen in Hoe voel je je nu?
(Bestaat dat trouwens nog?)
Policor. Moi.quote:Op zondag 29 maart 2015 00:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is een beetje offtopic, je zou pics posten.
Is nog niet ééns onwerkelijk dat het op de oude Yolanthe de eerste keer maar 10 seconden zou duren.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:57 schreef TLC het volgende:
zo zonde die hele facelift, ik snap niet dat je je uiterlijk zo kunt beschadigen, maar natuurlijk is dat haar eigen keuze.
De Yolanthe voor de facelift had ik de beste 10 seconden van haar leven kunnen geven.
Yolanthe is okee, olee, olee olee.quote:Op zondag 29 maart 2015 00:54 schreef hottentot het volgende:
[..]
Is nog niet ééns onwerkelijk dat het op de oude Yolanthe de eerste keer maar 10 seconden zou duren.
daar hebben ze een ruim uur de tijd voor gehad en in de blessuretijd gaan ze nog eens aanvallen.quote:Op zondag 29 maart 2015 11:36 schreef Donnis het volgende:
Ipv snel de bal te pakken en voor de 2-1 te gaan moet Wesley deze act opvoeren omdat zijn wijf zwanger is, okeeeee.
Dat komt toch echt door het licht hoor!quote:
Hoeft ze in ieder geval geen kleertjes meer te kopen.quote:Op zondag 29 maart 2015 00:59 schreef tralalala het volgende:
Als het maar een jongen is, anders gewoon een abortus.
zeg maar doei tegen die billenquote:Op zondag 29 maart 2015 12:00 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
Lelijke kop, mooie billen. Prima dus. Mar Turkse vrouwen hebben allemaal een verknipt iets, heb er vorig jaar een gehad. Belgisch en Turks man man man, geen combo dat.
En wat heeft dat met Yolanthe te maken?quote:Op zondag 29 maart 2015 12:00 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
Lelijke kop, mooie billen. Prima dus. Mar Turkse vrouwen hebben allemaal een verknipt iets, heb er vorig jaar een gehad. Belgisch en Turks man man man, geen combo dat.
Turks, alles dus.quote:Op zondag 29 maart 2015 14:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wat heeft dat met Yolanthe te maken?
Ze heeft zich expres lelijk gemaakt om de ejaculatie van Wesley uit te stellen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:57 schreef TLC het volgende:
zo zonde die hele facelift, ik snap niet dat je je uiterlijk zo kunt beschadigen, maar natuurlijk is dat haar eigen keuze.
De Yolanthe voor de facelift had ik de beste 10 seconden van haar leven kunnen geven.
Hier moet ik het mee eens zijn.quote:Op zondag 29 maart 2015 12:54 schreef Hexagon het volgende:
Yolanthe is werkelijk een van de meest oninteressante personen die op de Nederlandse televisie verschijnt.
Ach het mag best wel eens luchtiger nieuws gaan en over de persoonlijke levens van mensen. En ook over mooie vrouwen. Maar neem dan iemand die interessanter is dan deze.quote:Op zondag 29 maart 2015 17:22 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Hier moet ik het mee eens zijn.
Ik zou nu graag willen zeggen dat een land waarin het breaking nieuws is dat een Tros-presentatrice die het vriendinnetje is van een voetballer zwanger is gezegend is maar dat zou niet op zijn plaats zijn aangezien er wel degelijk veel belangrijkere kwesties zijn die blijkbaar door ons ANP als minder belangrijk worden gezien.
Maar nooit sex omdat die hoeren altijd van huis zijn. Joepiequote:Op zondag 29 maart 2015 18:19 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ach het mag best wel eens luchtiger nieuws gaan en over de persoonlijke levens van mensen. En ook over mooie vrouwen. Maar neem dan iemand die interessanter is dan deze.
De enige kwaliteit waarover Yolanthe lijkt te beschikken is dat ik mijn hond er niet direct af zou trappen. En dat ze kennelijk de hormonen van puberjongens bij wie hun balletjes nog niet geheel zijn ingedaald doet opspelen. Of mensen met het IQ van Wesley Sneijder. Maar helaas. De angstaanjagende leegte die ze uitstraalt maakt haar niet echt tot een bovengemiddeld aantrekkelijke dame. Totale nikserigheid in een degelijke verpakking.
Dan kijk ik liever naar een lekker uitziende politica, zakenvrouw of kunstenares of iets dergelijks. Dan heb je tenminste meer als een lege verpakking.
Jij hebt toch ook nooit sex met Yolanthe? Dus wat is het probleem?quote:Op zondag 29 maart 2015 22:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maar nooit sex omdat die hoeren altijd van huis zijn. Joepie
Je hoeft daarvoor niet per se iemand met een 'saai' beroep uit te zoeken. Er zijn bijvoorbeeld ook actrices en popsterren die magna cum laude zijn geslaagd voor een opleiding aan een goede universiteit of die als co-auteur een wetenschappelijk wiskundeartikel op hun naam hebben staan. Ik wil maar aangeven dat een goede inhoud prima kan samengaan met een spannend leven en/of een aantrekkelijke verpakking.quote:Op zondag 29 maart 2015 18:19 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ach het mag best wel eens luchtiger nieuws gaan en over de persoonlijke levens van mensen. En ook over mooie vrouwen. Maar neem dan iemand die interessanter is dan deze.
De enige kwaliteit waarover Yolanthe lijkt te beschikken is dat ik mijn hond er niet direct af zou trappen. En dat ze kennelijk de hormonen van puberjongens bij wie hun balletjes nog niet geheel zijn ingedaald doet opspelen. Of mensen met het IQ van Wesley Sneijder. Maar helaas. De angstaanjagende leegte die ze uitstraalt maakt haar niet echt tot een bovengemiddeld aantrekkelijke dame. Totale nikserigheid in een degelijke verpakking.
Dan kijk ik liever naar een lekker uitziende politica, zakenvrouw of kunstenares of iets dergelijks. Dan heb je tenminste meer als een lege verpakking.
De beroepen die ik noem zijn toch allerminst saaiquote:Op zondag 29 maart 2015 23:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Je hoeft daarvoor niet per se iemand met een 'saai' beroep uit te zoeken. Er zijn bijvoorbeeld ook actrices en popsterren die magna cum laude zijn geslaagd voor een opleiding aan een goede universiteit of die als co-auteur een wetenschappelijk wiskundeartikel op hun naam hebben staan. Ik wil maar aangeven dat een goede inhoud prima kan samengaan met een spannend leven en/of een aantrekkelijke verpakking.
Alles is relatief.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:48 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De beroepen die ik noem zijn toch allerminst saai
Had niet gehoeven want morgen is er een nationale feestdag uitgeroepen en heeft iedereen vrij.quote:Op maandag 30 maart 2015 14:10 schreef Goedzooi het volgende:
Ik heb vandaag vrij moeten nemen van school omdat ik bij moest komen van dit zéér urgente nieuws.
Beter.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Had niet gehoeven want morgen is er een nationale feestdag uitgeroepen en heeft iedereen vrij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |