Ik wil het niet weten, vanaf nu niets meer, kap er mee, je kunt de pot op, weg ermee, waarom kunnen bij een voetbalwedstrijd niet beide partijen verliezen, ik houd me dom, ik ben weg, mijn naam is haas, huh is er wat, wir habben es nicht gewüsst, no passeran, immer gerade aus, nu even niet, njet, nada, nichts, waarom, waarom, waarom?quote:Turkse media: Yolanthe is zwanger!
Het is niet de eerst keer dat het gerucht gaat, maar Turkse media maken er vandaag wederom massaal melding van: Yolanthe Sneijder-Cabau zou in verwachting zijn!
De mooie brunette en haar echtgenoot Wesley Sneijder zijn zeer verheugd over het nieuws, wordt geschreven. Het zou een prille zwangerschap zijn.
Yolanthe is niet voor het eerst zwanger verklaard door Turkse media. De actrice/presentatrice sprak in november vorig jaar het laatste babygerucht nog tegen.
Ze droomt van een groot gezin en is goed aan het oefenen, zei ze toen. Ook gaf ze eind vorig jaar aan dat ze er in 2015 'wel voor wil gaan'.
Yo vertelde eerder aan De Telegraaf dat zij verwacht in Istanbul, waar Wesley voetbalt, zwanger te raken. Yolanthe en Wesley zaten op Valentijnsdag nog aan de cocktails. Maar die kunnen ook alcoholvrij zijn geweest. De manager van Yolanthe is niet op de hoogte van het mogelijk blijde nieuws.
Bron: Telegraaf
Tijd voor een topic in BNW.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:46 schreef polderturk het volgende:
Sneijder stopte na de goal de bal onder zijn t-shirt en zijn duim in zijn mond. Waarschijnlijk is Yolanthe nu inderdaad in verwachting.
Synergie.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:46 schreef polderturk het volgende:
Sneijder stopte na de goal de bal onder zijn t-shirt en zijn duim in zijn mond. Waarschijnlijk is Yolanthe nu inderdaad in verwachting.
quote:Yo vertelde eerder aan De Telegraaf dat zij verwacht in Istanbul, waar Wesley voetbalt, zwanger te raken.
Van Erdogan?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:06 schreef isax het volgende:
wat zal het voorpagina nieuws zijn? oranje kan niet winnen van turkije of yolante krijgt een dikke buik?
ANP heeft een persalarm uit doen gaan. Dus vandaar eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:10 schreef Bram_van_Loon het volgende:
De term breaking news is aan inflatie onderhevig.
Het zegt veel over onze ANP. Niet meer serieus te nemen!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
ANP heeft een persalarm uit doen gaan. Dus vandaar eigenlijk.
Ja, maakt mij niet uit, want ik wil niets over haar weten, zie OP.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:13 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Letter: j
Uitspraak: zj (Jacques [fr])
http://nl.wikipedia.org/wiki/Turks
Zjolanthe?
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:33 schreef niels0 het volgende:
[..]
Gewoon afzichtelijk.
Mag die grafkop in een spoiler aub TS?
Okee, mag het weer terug naar Breaking News wrs.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:39 schreef maryen65 het volgende:
Hier bevestigd het management dat ze zwanger is http://www.rtlnieuws.nl/b(...)yolanthe-verwachting
30 inderdaad.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:39 schreef Ryan3 het volgende:
Ze wordt wel al een beetje grijs, zie ik.
Hoe oud is ze? Jaar of 30?
Of met een klein rood puntmutsje van een kaboutertje of zo op?quote:Op zondag 29 maart 2015 00:22 schreef Specularium het volgende:
Misschien wordt die baby wel geboren met zo'n hele lelijke tattoo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |