quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:42 schreef Geo4kant het volgende:
Jullie zitten te kutten, het is nog steeds 0-1 90.26
*wordtquote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:42 schreef hottentot het volgende:
Hier word toch niemand echt blij van.
quote:
Geheel onvrijwillig.quote:
*gebeurdquote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:42 schreef GlennQuagmire het volgende:
wat is er dan gebeurt met de deutsche pünktlichkeit?
Hield je vader er maar een minuut eerder mee op.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:42 schreef marcodej het volgende:
Een minuut te vroeg. Hielden ze er zeventig jaar geleden er maar een minuut te vroeg mee op.
Frank de Boer.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:42 schreef TheGOAT het volgende:
Wel mooi dat die goal valt door opportunistisch de bal voor de pot gooien ipv ons mooie voetbal. Wat een draak van een wedstrijd. Hopen dat Hiddink weggaat, maar wie er dan moet komen...?
Silvie Meijs van Sneijder.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:43 schreef klaasweetalles het volgende:
GODVERDOMME WAT IS DIT VOOR KUTFORUM JOH
MOET OM DE HAVERKLAP IN EEN NIEUWE TOPIC GAAN
WAAROM MOET IK ZOVEEL MOEITE DOEN OP FOK.....
KUT ORANJE KUT GUUS KUT ALLES
wie is er zwanger?
Je moeder is zwanger.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:43 schreef klaasweetalles het volgende:
wie is er zwanger?
Boeiendquote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:42 schreef sneakydesert het volgende:
Yolanthe is zwanger mensen! Net bekend gemaakt.
Als het je zoveel moeite kost, waarom post je dan nog?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:43 schreef klaasweetalles het volgende:
wie is er zwanger?
Ajaxied422quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:42 schreef TheGOAT het volgende:
Wel mooi dat die goal valt door opportunistisch de bal voor de pot gooien ipv ons mooie voetbal. Wat een draak van een wedstrijd. Hopen dat Hiddink weggaat, maar wie er dan moet komen...?
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:43 schreef Lothiriel het volgende:
Gelukkig Turkije niet gewonnen, al was het maar om overdreven nationalistische neigingen te temperen
Wat is een haverklap eigenlijk?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:43 schreef klaasweetalles het volgende:
wie is er zwanger?
Blindquote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:42 schreef TheGOAT het volgende:
Ijslandquote:
Opzichtig niet hiddink afvallen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:44 schreef marcodej het volgende:
Sneijdertje heeft een ander wedstrijdje gezien.
waarom een 3.6 en niet 3.5?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:41 schreef Kopsterk het volgende:
Ik geef Afellay een 3.6 voor deze wedstrijd.
Zo'n voederding die je een paard voor de mond hangt.quote:
Nee de oranje mensen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:42 schreef BB-King het volgende:
Die Turken mogen blij zijn met dat puntje.
Iets met Who gives a fuckquote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Iets met een korte EI en lange IJ.
Play-offs tegen Hongarijequote:
Er zijn vermoedens dat je hoofd zwanger is van een agressief snel groeiende klomp cellen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:43 schreef klaasweetalles het volgende:
wie is er zwanger?
En die moet vaak verwisseld worden, of zo?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:45 schreef hottentot het volgende:
Zo'n voederding die je een paard voor de mond hangt.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:46 schreef Badr_Harry het volgende:
Gvd wanneer komen er relevante vragen zoals "is yolante zwanger"
We missen een type Sjaak Polak die gewoon zou zeggen dat het een kut coach isquote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:46 schreef DaMart het volgende:
"Dit mogen we de bondscoach niet aanrekenen".
Grapjas die Sneijder.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:46 schreef Kopsterk het volgende:
Een lucky goaltje en het kan ermee door. Gewoon een wanprestatie van jewelste.
Na een bepaalde aftand of tijd, dus ja vast wel.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
En die moet vaak verwisseld worden, of zo?
Volgens mij moeten de spelers de coach altijd per se verdedigenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:46 schreef DaMart het volgende:
Grapjas die Sneijder.
Wat had je verwacht, een aanvoerder die zijn coach even flink afvalt in een interview?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:46 schreef DaMart het volgende:
Grapjas die Sneijder.
Helaas scoorde Sneijder anders kon ik zeggen "Niet, want Sneijder krijgt hem er nooit in xD"quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:46 schreef Badr_Harry het volgende:
Gvd wanneer komen er relevante vragen zoals "is yolante zwanger"
ikkequote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:48 schreef KingRoland het volgende:
Anonymousz trakteert mij op KFC dus.
Huntelaar scoorde.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Helaas scoorde Sneijder anders kon ik zeggen "Niet, want Sneijder krijgt hem er nooit in xD"
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nogmaals, stop met zeiken op Hiddink.
Hij maakt anders een overdosis aan foute keuzesquote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom? Bert en Louike konden er wel wat van maken ondanks de prutquote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hiddink kon deze keer de scheids niet omkopenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wen er maar aan. Hierna krijgen we Blind met 0.0 ervaring!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij maakt anders een overdosis aan foute keuzes
Hiddink debielquote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Haagsquote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Inderdaad de juiste man op de juiste plaatsquote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat bepaal ik zelf wel, idioot.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
sletquote:
Ik ben niet gevraagd.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga zelf voor dat stel onkunde staan en maak ze Europees kampioen!
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:51 schreef Sked het volgende:
Ik moet er niet aan denken. Een kind van Sneijder en Yo
quote:
Soms moet je gewoon stoppen op je hoogtepunt idd, en dat was met Zuid-Korea, Hiddink leuk voor de jaren 80 en 90 als trainer maar op een gegeven moment moet je ook de eer aan jezelf kunnen houden.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:50 schreef alpeko het volgende:
[..]
Inderdaad de juiste man op de juiste plaats
bedankt hansquote:
Leukequote:
Dat zou zeer verstandig zijn.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als ze mij vragen neem ik jou als assistent.
Alsjeblieft sletquote:
neequote:
1+1 = 2 en een number 2 in je broek betekent not shit hit the fan but the pants, ga je wassen smeerlapquote:
ik voelde hem wel dat telt.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Een uur lang, is niet zeker van je zaak zijn.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:55 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik vertrouw volledig op het gevoel in jouw broek.
De laatste tijd nog bij Anonymousz in de buurt geweest?quote:
?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:55 schreef Sked het volgende:
Sneijder
Sneijder
Sneijder
Sneijder
Sneijder
Sneijder
Sneijder
Sneijder
Sneijder
Sneijder
Sneijder
Depay 6quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:56 schreef KingRoland het volgende:
Iedereen geef ik een 5, Sneijder een 7.
Maar vanwaar dan het spreekwoord?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:47 schreef hottentot het volgende:
Na een bepaalde aftand of tijd, dus ja vast wel.
Het kan trouwens ook de tweede klap bij het dorsen zijn.
Soaps, Showbizz & Sterrenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)e_is_zwanger___.html
!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fijn dat Wesley 10 seconden extra speeltijd weghaalde om dit statement te makenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)e_is_zwanger___.html
!!!!!!!!!!!!!!!!!
te veel PSV'ers?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:59 schreef KingRoland het volgende:
Davy en ik weten wat precies wat er mis is met dit elftal.
Ja dubbelBlindquote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:59 schreef KingRoland het volgende:
Ik weet ook wat er mis is met je zins opbouw.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:59 schreef KingRoland het volgende:
Jack kan wel meer niet.quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:01 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Kut voor dat kind, zal nooit lang worden.
Poept ze straks dat kind eruit heeft het opeens een snor.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zou Yolanthe veilig in Istanboel zitten?
Alleen maar vrouwen in dat topic.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
SHO / Beroemd & Zwanger #74
Wat een tof topic!
WK zeker ja...quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:01 schreef TheGOAT het volgende:
Tsja zonder Robben, van Persie en Vlaar zal het WK ver weg lijken ja...
Beter laat klaar tochquote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:02 schreef Kopsterk het volgende:
Sneijder kan wel een leuk mannetje zijn. Stuk betere teksten dan de Depays van deze wereld.
[..]
Poept ze straks dat kind eruit heeft het opeens een snor.
Vlaar en RVP zijn versletenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:01 schreef TheGOAT het volgende:
Tsja zonder Robben, van Persie en Vlaar zal het WK ver weg lijken ja...
Onzin Guus is gewoon een debiel.quote:
Kut voor dat kind, zal nooit lang worden.
Denemarken op het vorig EK is al een trauma op zich.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:49 schreef TLC het volgende:
Gewoon teveel spelers die tevreden zijn als ze dik betaald krijgen en zich verder nergens over druk maken, denk maar eens aan Drenthe en een Ake, schijnt een veelbelovend talent te zijn maar die speelt al 75 jaar in het tweede van Chelsea.
Nederland is nu gewoon van het niveau Ierland, Denemarken, Zweden.
Toen was ze echt een 9.5/10 inderdaadquote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:05 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd...![]()
[ afbeelding ]
zou anaal gevenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:05 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd...![]()
[ afbeelding ]
Daar is geen overéénstemming over.quote:
lol 58.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was het team in fifa joh wat een gekte
Had het over de rematch met Spanje, dat het niet in de verwachting ligt dat het net zo zal gaan op het WK...quote:
Onzin.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:08 schreef Netsplitter het volgende:
Laat Guus alsjeblieft zijn positie opgeven.
Volgend jaar hansie hansiequote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat een slappe teksten van Hiddink. En wat is Van Gelder weer es non-kritisch
TRquote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:09 schreef Herqules het volgende:
[..]
Doe ze de groeten gelijk van mij
Mongool
Vorig jaar presteerde Nederland onder van Gaal in aanloop naar het WK ook niet best en op het WK zelf liepen we weg met hem. Ik word zo moe van dat kudde gedragquote:
Dan moet je gaan slapenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vorig jaar presteerde Nederland onder van Gaal in aanloop naar het WK ook niet best en op het WK zelf liepen we weg met hem. Ik word zo moe van dat kudde gedrag.
Was al niet eens meer bondscoach gewordenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:10 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Met zo'n bankrekening zou ik ook geen fuck geven.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
'Vannacht een uur minder, dit vind ik niet fijn!
Hopen op Albanië.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:13 schreef Nober het volgende:
De nummers 3:
Nederland
België
Oekraīne
Schotland
Zwitserland
Hongarije
Rusland
Noorwegen
Albanië
Zwaar verkenkertquote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
'Vannacht een uur minder, dit vind ik niet fijn!
Ach, uiteindelijk toen gewoon 28 punten van de 30 in de kwalificatie. Dat maakt een hoop goed natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vorig jaar presteerde Nederland onder van Gaal in aanloop naar het WK ook niet best en op het WK zelf liepen we weg met hem. Ik word zo moe van dat kudde gedrag.
Dat zou een economische ramp betekenen. Doe maar niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:15 schreef Vatta het volgende:
[..]
Tijd afschaffen. Alles op gevoel doen
Als Robben fit is dan makkelijk 0-3.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:16 schreef GlennQuagmire het volgende:
Ijsland thuis en dan Turkijke uit. Horrorweek
Hoe heeft albanië zo hoog weten te komen?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:13 schreef Nober het volgende:
De nummers 3:
Nederland
België
Oekraīne
Schotland
Zwitserland (momenteel direct geplaatst)
Hongarije
Rusland
Noorwegen
Albanië
Je hebt het nu over nederland - ijsland?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als Robben fit is dan makkelijk 0-3.
IJsland 3-0 Turkije 0-3quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:18 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Je hebt het nu over nederland - ijsland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |