quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:42 schreef Geo4kant het volgende:
Jullie zitten te kutten, het is nog steeds 0-1 90.26
*wordtquote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:42 schreef hottentot het volgende:
Hier word toch niemand echt blij van.
quote:
Geheel onvrijwillig.quote:
*gebeurdquote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:42 schreef GlennQuagmire het volgende:
wat is er dan gebeurt met de deutsche pünktlichkeit?
Hield je vader er maar een minuut eerder mee op.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:42 schreef marcodej het volgende:
Een minuut te vroeg. Hielden ze er zeventig jaar geleden er maar een minuut te vroeg mee op.
Frank de Boer.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:42 schreef TheGOAT het volgende:
Wel mooi dat die goal valt door opportunistisch de bal voor de pot gooien ipv ons mooie voetbal. Wat een draak van een wedstrijd. Hopen dat Hiddink weggaat, maar wie er dan moet komen...?
Silvie Meijs van Sneijder.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:43 schreef klaasweetalles het volgende:
GODVERDOMME WAT IS DIT VOOR KUTFORUM JOH
MOET OM DE HAVERKLAP IN EEN NIEUWE TOPIC GAAN
WAAROM MOET IK ZOVEEL MOEITE DOEN OP FOK.....
KUT ORANJE KUT GUUS KUT ALLES
wie is er zwanger?
Je moeder is zwanger.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:43 schreef klaasweetalles het volgende:
wie is er zwanger?
Boeiendquote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:42 schreef sneakydesert het volgende:
Yolanthe is zwanger mensen! Net bekend gemaakt.
Als het je zoveel moeite kost, waarom post je dan nog?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:43 schreef klaasweetalles het volgende:
wie is er zwanger?
Ajaxied422quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:42 schreef TheGOAT het volgende:
Wel mooi dat die goal valt door opportunistisch de bal voor de pot gooien ipv ons mooie voetbal. Wat een draak van een wedstrijd. Hopen dat Hiddink weggaat, maar wie er dan moet komen...?
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:43 schreef Lothiriel het volgende:
Gelukkig Turkije niet gewonnen, al was het maar om overdreven nationalistische neigingen te temperen
Wat is een haverklap eigenlijk?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:43 schreef klaasweetalles het volgende:
wie is er zwanger?
Blindquote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:42 schreef TheGOAT het volgende:
Ijslandquote:
Opzichtig niet hiddink afvallen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:44 schreef marcodej het volgende:
Sneijdertje heeft een ander wedstrijdje gezien.
waarom een 3.6 en niet 3.5?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:41 schreef Kopsterk het volgende:
Ik geef Afellay een 3.6 voor deze wedstrijd.
Zo'n voederding die je een paard voor de mond hangt.quote:
Nee de oranje mensen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:42 schreef BB-King het volgende:
Die Turken mogen blij zijn met dat puntje.
Iets met Who gives a fuckquote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Iets met een korte EI en lange IJ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |