Deze video is verwijderd wegens een schending van het beleid van YouTube op het gebied van spam, oplichtingspraktijken en commercieel misleidende inhoud.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:27 schreef Sked het volgende:
[..]
je Youtube in je handtekening werkt niet lul
Klopt, dat was ik vergeten!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:27 schreef Sked het volgende:
[..]
je Youtube in je handtekening werkt niet lul
Ik deed dagelijks een kiwiquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:29 schreef Coco98 het volgende:
Ik eet een kiwi.
#leukefeitjes : wist je dat een kiwi 55% meer vitamine C bevat dan een sinaasappel?
Een vitaminepil nog meer.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:29 schreef Coco98 het volgende:
Ik eet een kiwi.
#leukefeitjes : wist je dat een kiwi 55% meer vitamine C bevat dan een sinaasappel?
Zit je ook nog met je hand in je broek?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:28 schreef GGMM het volgende:
Leuk dat ik zoveel mensen motiveer om een banaan te eten.
Ik drink ook koffie trouwens.
Ik pas bij een goal va Afellayquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:30 schreef Coco98 het volgende:
Ik ga koffie drinken bij het eerste balcontact van Afellay.
Ik niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:30 schreef Kopsterk het volgende:
Wie wil er een random (best leuk) grapje in het Engels horen?
sowiesoquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:30 schreef Kopsterk het volgende:
Gaat het over jouw gewicht?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:30 schreef Kopsterk het volgende:
Mag lezen ook?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:30 schreef Kopsterk het volgende:
De hoofdstad van Turkije is Rabat #leukefeitjesquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
Centrale verdediger Caner Erkin werd in 2010 nog door het voetbalspel FIFA 10 een potentie van 93 toegedicht, opmerkelijk genoeg op de CAM positie. #feitjes
Erkin staat nooit centraal.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
Centrale verdediger Caner Erkin werd in 2010 nog door het voetbalspel FIFA 10 een potentie van 93 toegedicht, opmerkelijk genoeg op de CAM positie. #feitjes
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
De hoofdstad van Turkije is Rabat #leukefeitjes
Hallo ga jij lekker naar FUCK! met je Engelse tafarelen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:30 schreef Kopsterk het volgende:
Dit gaat GGMM corrigeren.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:33 schreef Brammess het volgende:
[..]
Hallo ga jij lekker naar FUCK! met je Engelse taffarelen.
Misschien bedoelde hij die Braziliaanse keeper en zijn familie.quote:
Lache manquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:34 schreef Kopsterk het volgende:
Gemengde interesse zo te zien. Ik heb besloten het grapje te vertellen. Hier komt ie: What's the problem with breaking up with your Japanese girlfriend?
You have to drop the bomb twice.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:34 schreef Kopsterk het volgende:
Gemengde interesse zo te zien. Ik heb besloten het grapje te vertellen. Hier komt ie: What's the problem with breaking up with your Japanese girlfriend?
hahaquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:34 schreef Kopsterk het volgende:
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:34 schreef Kopsterk het volgende:
quote:
quote:
Zou het?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vanavond gaat weer iedereen na een mislukte actie van een speler die niet bij zijn club zit, die speler afkraken
Gaat dat wel goed, een PVV'er en een D66'er bij elkaar?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
festival in groningen met pax en mani en nog een paar
Iedereen kraakt dus Afellay af?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vanavond gaat weer iedereen na een mislukte actie van een speler die niet bij zijn club zit, die speler afkraken
Ik werd voor dit type grap vorige week 7 dagen gebanned.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:34 schreef Kopsterk het volgende:
Revenge of the zombiesquote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:36 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
In je zusje plassen ook.. Maar toch doe je het.
Hier ben ik het mee eens.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
2 geweldige posts achter elkaar
#endofcareerquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:37 schreef KingRoland het volgende:
strootgod beterschap #pray4stroot #neverforget
robbengod beterschap #pray4robben #neverforget
xDquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:39 schreef sneakydesert het volgende:
Ff shoarma bestellen zodat de bezorger de wedstrijd mist
Tenzij je bij een ballentent bestelt zijn ze toch wel bezigquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:39 schreef sneakydesert het volgende:
Ff shoarma bestellen zodat de bezorgen de wedstrijd mist
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:39 schreef sneakydesert het volgende:
Ja want niemand anders gaat nu bestellen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:39 schreef sneakydesert het volgende:
Ik zag er een klappen, zou dat hem zijn?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:39 schreef KingRoland het volgende:
ClapClap en Zargon zijn niet aanwezig.
Er is vanavond geen verschil tussen thuis en uitvakquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:40 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik wacht nog op vuurwerk uit het uitvak
Ja ik let op de fysieke gesteldheid van de spelers.quote:
Mooi ,dan breken er op zeker rellen uitquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er is vanavond geen verschil tussen thuis en uitvak
Broekie al uit?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:41 schreef Revanches het volgende:
[..]
Ja ik let op de fysieke gesteldheid van de spelers.
Om deze post zou Memphis erg boos worden.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi, Depaygod is opgesteld, held
Zodra Depay in beeld komt.quote:
Ben je gay?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Jammer van die te kleine mond (of te grote neus) en die tattoos.
Vieze racistquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:43 schreef sneakydesert het volgende:
Ik heb meer met Turken dan met Marokkanen.
Dat is niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:43 schreef sneakydesert het volgende:
Ik heb meer met Turken dan met Marokkanen.
Gezelligquote:
foto van je tietenquote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi, Depaygod is opgesteld, held
Achja hij zal wel n goed karakter hebben.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Jammer van die te kleine mond (of te grote neus) en die tattoos.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:43 schreef PowerLoungen het volgende:
Nederland speelt een (fl)uitwedstrijd
Dat is misschien zelfs beter.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
nee, ik wil jullie wel bier brengen.
Achja, dat is de Arena wel gewendquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:44 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Carnavalspubliek heb je niets aan
40-45xquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hoevaak zal Depay balverlies lijden vandaag?
XDquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Achja, dat is de Arena wel gewend
Inderdaad zegquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:46 schreef Guanabana het volgende:
Ze moeten eens een ander cd'tje kopen daar
Zo kijkt hij altijd, als een brugklasser die het lokaal niet kan vinden.quote:
Wie?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:47 schreef Dagoduck het volgende:
Waar hebben ze Affelay nou weer vandaan gehaald. Al jaren niets meer van gehoord.
Wie?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:47 schreef Dagoduck het volgende:
Waar hebben ze Affelay nou weer vandaan gehaald. Al jaren niets meer van gehoord.
Iedereen gaat maar wennen aan Ajax muziekquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:46 schreef Guanabana het volgende:
Ze moeten eens een ander cd'tje kopen daar
Griekenland wil de schuld niet terug betalen dus hebben we Afellay terug geëist met succes.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:47 schreef Dagoduck het volgende:
Afellayquote:
Afellayquote:
Het is meer wennen aan het volle publiek eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:47 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Iedereen gaat maar wennen aan Ajax muziek
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOHquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:48 schreef Vasion het volgende:
[..]
Het is meer wennen aan het volle publiek eigenlijk.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:48 schreef Vasion het volgende:
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vasion en ik hebben liever lays chips.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik eet pinda flips en ik drink een biertje.
twitter:PeterRdeV twitterde op zaterdag 28-03-2015 om 20:49:20Ik hoop dat dit het avondje van #Huntelaar wordt... Superspits. #Oranje reageer retweet
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:50 schreef Brammess het volgende:
godenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar is een ander topic voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:
quote:
Nouja zeg,stank voor dankquote:
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 28-03-2015 om 20:41:29Wedstrijden die je niet kunt verliezen zijn vaak het moeilijkste om te winnen. #nedtur reageer retweet
Ik hoop daadkrachtige Johannes.quote:
jezus christusquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:51 schreef Evertjan het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 28-03-2015 om 20:41:29Wedstrijden die je niet kunt verliezen zijn vaak het moeilijkste om te winnen. #nedtur reageer retweet
Kneus moet zich lekker met wielrennen bezig houdenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:51 schreef Evertjan het volgende:
Wat voor festival?quote:
Inderdaad.quote:
huh?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:53 schreef Vasion het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg, al die lompe solo's voor het doel die meters over gaan.
Nee dank je lekker.
Idd, toch heel erg spannend , vrouwen in het topic.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Volhouden hoor, stiekem vinden ze het hartstikke leuk dat we er zijn.
Net als F de Boer heeft ook Hiddink vriendjesquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:54 schreef Vasion het volgende:
Typisch zo'n wedstrijd waarin Afellay scoort en hij de komende 4 wedstrijden weer wordt opgesteld.
Hij scoorde de vorige keer ook. Dus daarom staat hij er dus inquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:54 schreef Vasion het volgende:
Typisch zo'n wedstrijd waarin Afellay scoort en hij de komende 4 wedstrijden weer wordt opgesteld.
Zelfs voor Guusje is het geen actie om Affe boven Robben te kiezen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:54 schreef Vasion het volgende:
Het blijft Guusje he..quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:55 schreef Brammess het volgende:
[..]
Zelfs voor Guusje is het geen actie om Affe boven Robben te kiezen.
inb4 het is de ArenAquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:55 schreef Nober het volgende:
Stadion is niet eens uitverkocht en terecht.
Dan moet je hem aanzetten bij je instellingen.quote:
Wat vreemd is aangezien je zou zeggen dat al die Turken toch hun uitkering hebben gekregen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:55 schreef Nober het volgende:
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:55 schreef Nober het volgende:
Wellicht heeft dit ermee te maken.twitter:sjoerdmossou twitterde op zaterdag 28-03-2015 om 20:28:58Honderden, echt honderden auto's vast rond Arena. Geen beweging in te krijgen. Gelukkig zijn de kroketten wel warm. reageer retweet
In dit stadion is fluiten gebruikelijk.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:55 schreef Ferdii het volgende:
Kan de stadion speaker ff omroepen dat als je fluit als nederland de bal heeft dat dan je uitkering wordt stopgezet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |