Deze video is verwijderd wegens een schending van het beleid van YouTube op het gebied van spam, oplichtingspraktijken en commercieel misleidende inhoud.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:27 schreef Sked het volgende:
[..]
je Youtube in je handtekening werkt niet lul
Klopt, dat was ik vergeten!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:27 schreef Sked het volgende:
[..]
je Youtube in je handtekening werkt niet lul
Ik deed dagelijks een kiwiquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:29 schreef Coco98 het volgende:
Ik eet een kiwi.
#leukefeitjes : wist je dat een kiwi 55% meer vitamine C bevat dan een sinaasappel?
Een vitaminepil nog meer.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:29 schreef Coco98 het volgende:
Ik eet een kiwi.
#leukefeitjes : wist je dat een kiwi 55% meer vitamine C bevat dan een sinaasappel?
Zit je ook nog met je hand in je broek?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:28 schreef GGMM het volgende:
Leuk dat ik zoveel mensen motiveer om een banaan te eten.
Ik drink ook koffie trouwens.
Ik pas bij een goal va Afellayquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:30 schreef Coco98 het volgende:
Ik ga koffie drinken bij het eerste balcontact van Afellay.
Ik niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:30 schreef Kopsterk het volgende:
Wie wil er een random (best leuk) grapje in het Engels horen?
sowiesoquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:30 schreef Kopsterk het volgende:
Gaat het over jouw gewicht?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:30 schreef Kopsterk het volgende:
Mag lezen ook?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:30 schreef Kopsterk het volgende:
De hoofdstad van Turkije is Rabat #leukefeitjesquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
Centrale verdediger Caner Erkin werd in 2010 nog door het voetbalspel FIFA 10 een potentie van 93 toegedicht, opmerkelijk genoeg op de CAM positie. #feitjes
Erkin staat nooit centraal.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
Centrale verdediger Caner Erkin werd in 2010 nog door het voetbalspel FIFA 10 een potentie van 93 toegedicht, opmerkelijk genoeg op de CAM positie. #feitjes
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
De hoofdstad van Turkije is Rabat #leukefeitjes
Hallo ga jij lekker naar FUCK! met je Engelse tafarelen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:30 schreef Kopsterk het volgende:
Dit gaat GGMM corrigeren.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:33 schreef Brammess het volgende:
[..]
Hallo ga jij lekker naar FUCK! met je Engelse taffarelen.
Misschien bedoelde hij die Braziliaanse keeper en zijn familie.quote:
Lache manquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:34 schreef Kopsterk het volgende:
Gemengde interesse zo te zien. Ik heb besloten het grapje te vertellen. Hier komt ie: What's the problem with breaking up with your Japanese girlfriend?
You have to drop the bomb twice.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:34 schreef Kopsterk het volgende:
Gemengde interesse zo te zien. Ik heb besloten het grapje te vertellen. Hier komt ie: What's the problem with breaking up with your Japanese girlfriend?
hahaquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:34 schreef Kopsterk het volgende:
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:34 schreef Kopsterk het volgende:
quote:
quote:
Zou het?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vanavond gaat weer iedereen na een mislukte actie van een speler die niet bij zijn club zit, die speler afkraken
Gaat dat wel goed, een PVV'er en een D66'er bij elkaar?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
festival in groningen met pax en mani en nog een paar
Iedereen kraakt dus Afellay af?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vanavond gaat weer iedereen na een mislukte actie van een speler die niet bij zijn club zit, die speler afkraken
Ik werd voor dit type grap vorige week 7 dagen gebanned.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:34 schreef Kopsterk het volgende:
Revenge of the zombiesquote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:36 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
In je zusje plassen ook.. Maar toch doe je het.
Hier ben ik het mee eens.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
2 geweldige posts achter elkaar
#endofcareerquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:37 schreef KingRoland het volgende:
strootgod beterschap #pray4stroot #neverforget
robbengod beterschap #pray4robben #neverforget
xDquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:39 schreef sneakydesert het volgende:
Ff shoarma bestellen zodat de bezorger de wedstrijd mist
Tenzij je bij een ballentent bestelt zijn ze toch wel bezigquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:39 schreef sneakydesert het volgende:
Ff shoarma bestellen zodat de bezorgen de wedstrijd mist
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:39 schreef sneakydesert het volgende:
Ja want niemand anders gaat nu bestellen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:39 schreef sneakydesert het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |