abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151154543
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2015 10:20 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Strenger willen straffen doe je alleen maar voor jezelf, als een soort emotionele zelfbevrediging. Verder is er niemand mee geholpen.
Dat heeft toch iedereen? Het is toch voor iedereen demotiverend als mensen die zich niet aan de regels willen houden er gemakkelijk mee wegkomen?
pi_151154763
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 14:13 schreef Noriega het volgende:
Aan de PVV heb je in ieder geval helemaal niets. Dat zijn een paar criminele tokkies en nog racisten ook, en dat ben ik ook niet.
Wel grappig hoe men dit zichzelf elke keer weer maar aan laat praten en daar vervolgens nog naar handelt ook.

Het maakt niet uit wat voor partij er ooit nog komt, als het een partij is die volledig voldoet aan jouw voorwaarden, dan zullen gutmenschen hun uiterste best gaan doen om die partij als "racistisch" en "crimineel" weg te zetten. En jij bent dan weer zo dom om dat klakkeloos over te nemen en niet op die partij te stemmen, en zo ben je weer terug bij af.

Sterker nog, als jij zelf een partij zult beginnen, met in het programma precies die punten zoals je die nu opgesomd hebt, dan zal ook jij door de gutmenschen weggezet worden als een "vuige crimineel" en/of "smerige racist". That's how they roll.
pi_151154798
Gutmenschen, dat had dit topic even nodig.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_151154838
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 14:12 schreef Monolith het volgende:
Gutmenschen, dat had dit topic even nodig.
Daar zijn er in dit topic al genoeg van gesignaleerd.
pi_151154859
quote:
10s.gif Op zondag 29 maart 2015 14:13 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Daar zijn er in dit topic al genoeg van gesignaleerd.
Daar zou het ook op in kunnen gaan in plaats van weer zo'n infantiel riedeltje neer te plempen.
  zondag 29 maart 2015 @ 14:17:22 #56
442308 De_Kaas
Maak me gek
pi_151154968
Wanneer iemand "gutmenschen" zegt is dat toch gewoon Duits voor "neem mij niet serieus mensen!"?
pi_151155213
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 14:17 schreef De_Kaas het volgende:
Wanneer iemand "gutmenschen" zegt is dat toch gewoon Duits voor "neem mij niet serieus mensen!"?
Correct.
pi_151155258
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 14:17 schreef De_Kaas het volgende:
Terug naar school
pi_151155366
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2015 14:27 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

Terug naar school
Dat is inderdaad wellicht het beste voor degenen die die term gebruiken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2015 14:32:21 ]
  zondag 29 maart 2015 @ 14:35:59 #60
442308 De_Kaas
Maak me gek
pi_151155469
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2015 14:32 schreef 99.999 het volgende:

[..]

pi_151155635
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 14:10 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Wel grappig hoe men dit zichzelf elke keer weer maar aan laat praten en daar vervolgens nog naar handelt ook.

Het maakt niet uit wat voor partij er ooit nog komt, als het een partij is die volledig voldoet aan jouw voorwaarden, dan zullen gutmenschen hun uiterste best gaan doen om die partij als "racistisch" en "crimineel" weg te zetten. En jij bent dan weer zo dom om dat klakkeloos over te nemen en niet op die partij te stemmen, en zo ben je weer terug bij af.

Sterker nog, als jij zelf een partij zult beginnen, met in het programma precies die punten zoals je die nu opgesomd hebt, dan zal ook jij door de gutmenschen weggezet worden als een "vuige crimineel" en/of "smerige racist". That's how they roll.
De PVV heeft gewoon een berg criminelen bij zich, ik kan er ook niks aan doen. Dion Graus, Eric Lucassen, James Sharpe. Dat kun je toch niet serieus nemen als partij die voor de veiligheid opkomt?

Daarbij zijn ze zeker wel racistisch. Het "minder, minder" roepen is niks minder dan dat. Daarnaast vertellen ze ook leugens over moslims en Europa.
pi_151155800
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 14:40 schreef Noriega het volgende:

[..]

De PVV heeft gewoon een berg criminelen bij zich, ik kan er ook niks aan doen. Dion Graus, Eric Lucassen, James Sharpe. Dat kun je toch niet serieus nemen als partij die voor de veiligheid opkomt?

Daarbij zijn ze zeker wel racistisch. Het "minder, minder" roepen is niks minder dan dat. Daarnaast vertellen ze ook leugens over moslims en Europa.
Het is natuurlijk niet voor niets zo dat waar Wilders initieel nog woest werd bij associatie met partijen als het VB, FN en de FPÖ, deze partijen juist nu niet meer met Wilders geassocieerd willen worden.
Die radicalisering trekt logischerwijs ook een hoop idioten en randfiguren aan.
pi_151155881
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 14:40 schreef Noriega het volgende:

[..]

Alle partijen hebben een hele berg criminelen bij zich. Aan bijna elke politicus zit wel een crimineel randje, als je maar diep genoeg graaft. Of dacht je werkelijk dat dat allemaal van die modelburgers zijn in de politiek? Natuurlijk niet, een modelburger zou helemaal niet kunnen overleven in die slangenkuil.

Het enige verschil tussen de PVV en een partij uit de gevestigde orde, is de diepte waartoe men bij de PVV bereid is te graven en de graagte waarmee men dat doet.
quote:
Jij zit zelf anders ook vol met voordelen, die door de gutmenschen makkelijk als racisme kunnen worden uitgelegd. Übergutmensch bluesdude doet daar ook al een poging toe op de vorige pagina.
pi_151156168
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2015 14:32 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dit zegt mij dat je jezelf laat leiden door de volkse uitleg van 'gutmensch' en de oorspronkelijke betekenis simpelweg niet kent of begrijpt. Dat kan ik je niet kwalijk nemen.
pi_151156246
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2015 15:00 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

Dit zegt mij dat je jezelf laat leiden door de volkse uitleg van 'gutmensch' en de oorspronkelijke betekenis simpelweg niet kent of begrijpt. Dat kan ik je niet kwalijk nemen.
Het zegt mij vooral dat jij niet echt goed bent in begrijpend lezen. Ik heb hem niets horen zeggen over de eventuele betekenis van de term. Enkel over degenen die de term bezigen.
pi_151156344
Kunnen we nu weer naar het onderwerp ipv op de man spelen?
pi_151156635
Een groenrechts partij lijkt mij ook wel wat. :)
  zondag 29 maart 2015 @ 15:18:24 #68
442308 De_Kaas
Maak me gek
pi_151156670
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 15:16 schreef Duikbril112 het volgende:
Een groenrechts partij lijkt mij ook wel wat. :)
D66.
pi_151157329
Volgens mij komt dat omdat links denken zijn oorsprong vindt in groepsverantwoordelijkheid. Het voeren van links beleid is dan ook, simpel gezegd, het opofferen van individuele belangen ten bate van het algemeen belang: nivelleren via een sterke overheid die verregaand in mag grijpen in de private levens van haar onderdanen.

Als je groepsverantwoordelijkheid en onderlinge solidariteit als belangrijkste waarden binnen een samenleving beschouwt, kun je misdadigers ook niet hard aankijken op hun (individuele) tekortkomingen. Het is immers niet de schuld van de misdadiger dat hij misdadig gedrag is gaan vertonen; het is de schuld van de hele groep.

Wat jij dus ziet als een stevige veiligheidskoers, is wat anders dan wat volgens mij binnen het standaard linkse gedachtegoed als effectief beleid wordt beschouwd. Volgens die waarden zou het immers al te laat (en weinig nuttig zijn) om iemand achteraf te straffen voor gedrag dat het gevolg is van een collectief tekortkomen. Derhalve ook de "linkse" retorica van "ze zijn natuurlijk crimineel gedrag gaan vertonen omdat het buurthuis is gesloten", "hij/zij werd gediscrimineerd op de arbeidsmarkt", of "gedreven voor welvaartsongelijkheid".
pi_151157349
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 14:48 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Alle partijen hebben een hele berg criminelen bij zich. Aan bijna elke politicus zit wel een crimineel randje, als je maar diep genoeg graaft. Of dacht je werkelijk dat dat allemaal van die modelburgers zijn in de politiek? Natuurlijk niet, een modelburger zou helemaal niet kunnen overleven in die slangenkuil.

Het enige verschil tussen de PVV en een partij uit de gevestigde orde, is de diepte waartoe men bij de PVV bereid is te graven en de graagte waarmee men dat doet.

[..]

Jij zit zelf anders ook vol met voordelen, die door de gutmenschen makkelijk als racisme kunnen worden uitgelegd. Übergutmensch bluesdude doet daar ook al een poging toe op de vorige pagina.
Wat boeit mij andere partijen nou? De PVV heeft een hoop criminelen bij zich en dat maakt ze geen geloofwaardige partij als het gaat om criminaliteitsbestrijding.
pi_151157400
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 14:48 schreef hpeopjes het volgende:

ik ben ook een goed mens... Maar dat 'über' is jouw fantasie.
Maar jij bent dus een slecht mens, begrijp ik ?

Wat heel erg slecht is van je is mijn onderstaande posting te zien als een poging om iemand racisme te verwijten
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 19:32 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Marokkaans zijn is geen misdrijf, ook niet een bontkraagje dragen . Idem als iemand uit een kamp komt. of er uitziet als een ruige motorrijder .
Als er strenger gestraft moet worden, dan over de hele linie.... niet alleen bepaalde type's, maar iedereen die een misdrijf pleegt.
En helpt dat wel? Zoveel landen die veel strenger straffen dan Nederland, hoe liggen de cijfers daar ?
China met zijjn duizenden doodvonnissen per jaar ( is dat een links land ?) Is dat land veiilger ?
pi_151157457
Links _O_
Wetenschap _O_

Populisme :r :')
pi_151157474
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 15:45 schreef Noriega het volgende:

[..]

Wat boeit mij andere partijen nou? De PVV heeft een hoop criminelen bij zich en dat maakt ze geen geloofwaardige partij als het gaat om criminaliteitsbestrijding.
Er zal in Nederland nooit een geloofwaardige partij komen als het gaat om criminaliteitsbestrijding. Niet zolang gutmenschen hier aan de macht zijn.
pi_151157537
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 15:49 schreef bamibij het volgende:
Links _O_
Wetenschap _O_

Populisme :r :')
Goede wetenschap is geheel vrij van politiek. Daar gaat het helaas ook vaak mis.
pi_151157687
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 15:50 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Er zal in Nederland nooit een geloofwaardige partij komen als het gaat om criminaliteitsbestrijding. Niet zolang gutmenschen hier aan de macht zijn.
Je geeft dus toe dat de PVV een waardeloze partij is als het gaat om een veiliger Nederland.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')