Ronde | Datum | Grand Prix | Plaats | Winnaar |
1 | 15 maart | Grand Prix van Australië | Melbourne | Lewis Hamilton |
2 | 29 maart | Grand Prix van Maleisië | Kuala Lumpur | |
3 | 12 april | Grand Prix van Bahrein | Sakhir | |
4 | 19 april | Grand Prix van China | Shanghai | |
5 | 10 mei | Grand Prix van Spanje | Barcelona | |
6 | 24 mei | Grand Prix van Monaco | Monte Carlo | |
7 | 7 juni | Grand Prix van Canada | Montreal | |
8 | 21 juni | Grand Prix van Oostenrijk | Spielberg | |
9 | 5 juli | Grand Prix van Groot Brittannië | Silverstone | |
10 | 26 juli | Grand Prix van Hongarije | Budapest | |
11 | 23 augustus | Grand Prix van Belgie | Spa-Francorshamps | |
12 | 6 september | Grand Prix van Italië | Monza | |
13 | 20 september | Grand Prix van Singapore | Singapore | |
14 | 27 september | Grand Prix van Japan | Suzuka | |
15 | 11 oktober | Grand Prix van Rusland | Sotsji | |
16 | 25 oktober | Grand Prix van Amerika | Austin | |
17 | 1 november | Grand Prix van Mexico | Mexico City | |
18 | 15 november | Grand Prix van Brazilië | Sao Paulo |
Tijd | Training/race | TV station | |
Vrijdag 27 maart | |||
03:00 - 04:30 | Vrije Training 1 | Sport1 - BBC2 | |
07:00 - 08:30 | Vrije Training 2 | Sport1 - BBC2 | |
Zaterdag 28 maart | |||
07:00 - 08:00 | Vrije Training 3 | Sport1 - BBC2 | |
10:00 - 11:00 | Kwalificatie | Sport1 - BBC2 - RTL+ | |
Zondag 18 maart | |||
09:00 | Race | Sport1 - BBC1 - RTL+ |
hap hap hapquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:54 schreef Sinister-D- het volgende:
Ik ga ook maar eventjes een roggelbrood nuttigen
spuug jij op je roggelbrood of wat? Smeerlapquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:54 schreef Sinister-D- het volgende:
Ik ga ook maar eventjes een roggelbrood nuttigen
Denken dat Bernd Maylander überhaupt kan crashenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:57 schreef hmmmz het volgende:
Wat zou het toch prachtig zijn als de safety car een keer zou crashen.
quote:
Dat was Heidfeld.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:00 schreef Geralt het volgende:
Hhf heeft een keer de deur van de sc eruit gereden toch? De lul.
Heidfeld dus....quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:00 schreef Geralt het volgende:
Hhf heeft een keer de deur van de sc eruit gereden toch? De lul.
Vroeger reden ze tenminste nog gewoon in de regen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom nog meer delay? Ze kunnen nu prima rijden.
Hebben ze een deal met Mercedes ofzo?
niets, want rode vlagquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:02 schreef Meike26 het volgende:
Ik ben benieuwd wat de regenrijders kunnen tijdens deze GP als het nat word.
ok grietjequote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:02 schreef Meike26 het volgende:
Ik ben benieuwd wat de regenrijders kunnen tijdens deze GP als het nat word. Button is iemand die vooral weet te profiteren van de weersveranderingen ipv 1 weertype per race. Dan Alonso, Vettel, Perez en Hamilton. En ja, ook Max, die is vaak bij regen juist de baan op gegaan tijdens kart trainingen. Ik ben heel benieuwd wat zij kunnen doen t.o.v. de MGP's (uitgezonderd Hamilton zelf).
9 uur, omdat de zomertijd ingaatquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:03 schreef Nieuwschierig het volgende:
Weet iemand hoe laat morgen de race is? Tijdens P3 zei die man 9 uur en olav zei 8 uur.
Blijkbaar nietquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat weet die Mol toch ook wel??
Rijbewijs afnemen, altijd kijken of er wat aan komt voor je de deur opentquote:
Kom je nooit achter. Dan komt er code roodquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:02 schreef Meike26 het volgende:
Ik ben benieuwd wat de regenrijders kunnen tijdens deze GP als het nat word. Button is iemand die vooral weet te profiteren van de weersveranderingen ipv 1 weertype per race. Dan Alonso, Vettel, Perez en Hamilton. En ja, ook Max, die is vaak bij regen juist de baan op gegaan tijdens kart trainingen. Ik ben heel benieuwd wat zij kunnen doen t.o.v. de MGP's (uitgezonderd Hamilton zelf).
Die maakt al 20 jaar continue fouten, niet op vertrouwenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat weet die Mol toch ook wel??
Klopt dus om 9 uur op de 29ste.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Maar het is geen wintertijd op de 28e
Wat dan?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Even de HD terug spoelenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:05 schreef opreis het volgende:
Sorry was even chaos, zelfs de overdekte tribunue werd onder geregend. Niemand gezien dat Max in de laatste bocht nog even een williams inhaalde?
*29equote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, want die 107% wordt gewoon in Q1 berekent, en niet in Q3.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:07 schreef VacaLoca het volgende:
Manor heeft toch iig de 107% te pakken als er nog gereden gaat worden zo?
Met het wachten op droog word Manor dus genaaidquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:07 schreef VacaLoca het volgende:
Manor heeft toch iig de 107% te pakken als er nog gereden gaat worden zo?
Ik ben dr 95% zeker van dat het max was, ik kijk zo uit over beide mainstraights. Groene poncho, zal zwaaienquote:
Oh dan nietquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:08 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, want die 107% wordt gewoon in Q1 berekent, en niet in Q3.
Sommige stukken nog echt veel waterquote:
Schrijf 'FOK!' op je poncho.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:08 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik ben dr 95% zeker van dat het max was, ik kijk zo uit over beide mainstraights. Groene poncho, zal zwaaien
Huh??quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:09 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Sommige stukken nog echt veel water
Kunnen ze de rijhoogte nog aanpassen om aquaplanning te voorkomen?
Ja dat vroeg ik me dus af, of het ten opzichte van de pole is of van snelste in sessiequote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:08 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, want die 107% wordt gewoon in Q1 berekent, en niet in Q3.
Goede vraagquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:09 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
#1 tijd in Q1 dusquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:10 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me dus af, of het ten opzichte van de pole is of van snelste in sessie
Einde van de eerste mainstraight heeft een flinke plas, en begin van de pitstraight ookquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:09 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Qatar 21.00.quote:
Kan, maar of het zin heeft als je morgen een droge race verwacht.. Na Q3 mag je niks meer aanpassen.quote:
Aquaplanning mss niet juiste woord, betreft meer banden. Maar skitboard onder auto raakt nu soms het asfalt als er dan plas ligt lijkt me dat niet handigquote:
F1 wagens aquaplaneren op de bodemplaat, niet zozeer op de banden.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:12 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Wat heeft rijhoogte met aquaplanning te maken?
Naja dat bedoelde ik dus eigenlijk of dat wel aangepast kan worden zonder dat je het hoeft aan te houden voor morgen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:11 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Kan, maar of het zin heeft als je morgen een droge race verwacht.. Na Q3 mag je niks meer aanpassen.
De bodem kan ook door de plas gaanquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:12 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Wat heeft rijhoogte met aquaplanning te maken?
Ah zo ... ik denk dat de voorspoiler al aardig wat water "wegzuigt" ... maar met een regen-setting zal de auto wel hoger op z'n poten staan, ja.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:11 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Aquaplanning mss niet juiste woord, betreft meer banden. Maar skitboard onder auto raakt nu soms het asfalt als er dan plas ligt lijkt me dat niet handig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |