en als je verveeld raakt kan je hem in haar oorlel stoppen.quote:
Zou wel keer willen doen, piemel door een oor heenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
en als je verveeld raakt kan je hem in haar oorlel stoppen.
SAP. Jij bent een boerenjongen. Kom die dingen vangen en ik doe alles voor je. Alles.
Nog even afgezien van het feit dat er gewoon niets anders hoort te keven in mijn huis dan ik, en het teringteringteringwijf beesten zijn, zie ik die ene scène uit the bone collector voor me.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:52 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Waar ben je bang voor dan? Zijn je tenen een delicatesse of zo?
Dat werkt ook wel jaquote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
That's it. Ik neem een nieuwe kat.
Ja die is lekker. Goede ass ookquote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:54 schreef Deuce92 het volgende:
Zou deze midget wel DPen met Sap.
No homo.
[ afbeelding ]
Ja en wie gaat die lijkjes opruimen? Niet ik, dat kan ik je wel vertellen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zou wel keer willen doen, piemel door een oor heen
Gewoon morgen paar vallen zetten of korrels strooien.
ff je eten goed afsluitenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nog even afgezien van het feit dat er gewoon niets anders hoort te keven in mijn huis dan ik, en het teringteringteringwijf beesten zijn, zie ik die ene scène uit the bone collector voor me.
Als m'n badass poes nog had geleefd had dit nooit gebeurd. That's it. Ik neem een nieuwe kat.
srry m'n hersenen zijn te druk in de HOLY SHIT GADVERDAMME modus om fat jokes te registreren. Probeer het later nog eens.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:56 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ff je eten goed afsluiten
Kastjes enzo
Dan gaat ie vanzelf aan jou knagen
Wat ie sowieso wel snel doet want grote snack
Ik lag dus languit op bank nr 1 toen hij onder bank nr 2 vandaan schoot. Ik weet nog steeds niet hoe, maar ik stond echt binnen anderhalve seconde op de armleuning. Wel een beetje een kitch momentje. Toen via bank naar bank gelopen en trap op gerend.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:11 schreef MsMessy het volgende:
C_C lijk je nu een beetje op die vrouw uit Tom & Jerry?
[ afbeelding ]
Whehe.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:10 schreef Weissman het volgende:
Eindconclusie; als je alcohol anaal inneemt ga je hallucineren.
hey badtripbob
vreemd ditquote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
srry m'n hersenen zijn te druk in de HOLY SHIT GADVERDAMME modus om fat jokes te registreren. Probeer het later nog eens.
www.foksc.nlquote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:46 schreef seto het volgende:
het lijkt wel alsof het hier een beetje behekst is
wijs me de weg naar waar het minder a-relaxed is
hey setoquote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:46 schreef seto het volgende:
het lijkt wel alsof het hier een beetje behekst is
wijs me de weg naar waar het minder a-relaxed is
hilarischquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:11 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
haha ik hoorde dat verstappen aan de grindbak kan horen op welk circuit hij rijdt hahah
Hij maakte echt gehakt van Frieza met dat zwaardquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:29 schreef Deuce92 het volgende:
Vraag me af waarom iemand die gewoon dingen uit z'n handen kan schieten een zwaard nodig heeft.
Adamantium denk ikquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:30 schreef Deuce92 het volgende:
En waar is dat zwaard van gemaakt? De zijn zo sterk dat ze alles met hun handen kapot kunnen maken, dat zwaard zou dan toch gewoon breken/buiken als ze met die kracht iets raken.
Niet veel bijzonders gemist, alleen de promo van Wyatt en Undertaker was super nicequote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik ga maandag kijken. Heb al wel maanden geen raw gezien.
ah wat een schattig klompje vetquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:35 schreef Deuce92 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh die moet ik nog even opzoeken dan. Zijn sowieso allebei bazenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:36 schreef Champy het volgende:
[..]
Niet veel bijzonders gemist, alleen de promo van Wyatt en Undertaker was super nice
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
Srs je bent toch geen 12 meerquote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Nice, muizengif werkt op basis van anticoagulantia. Ze bloeden van binnenuit dood.
Snap alleen nog niet waarom overal staat dat ze uitdrogen, ipv gaan rotten. Niet dat ik het erg vind, maar snap niet waarom.
quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:32 schreef Deuce92 het volgende:
Eigenlijk zou Majin Buu het sterkste moeten zijn, qua kracht. Gewoon permabulk toch.
[ afbeelding ]
spleto hahaahquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:58 schreef Beach het volgende:
[..]
is dit familie van seto
snap je spleetogen haha
Max of Jos?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:10 schreef Dimachaerus het volgende:
meh wat een saaie lul is die verstappen toch eigenlijk
Heyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als je durftOp zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
haha ziek jaloersquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:10 schreef Dimachaerus het volgende:
meh wat een saaie lul is die verstappen toch eigenlijk
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:13 schreef Champy het volgende:
[..]
HeyVies bruin dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als je durft![]()
Hey JBquote:
Haha nee maar echt zo'n vies zonnebankkleurtje. Als je dat gezicht ziet, dan zie je dat het niet bij haar past. Die moet gewoon beetje bleek zijn.quote:
Hahhaha gvd manquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:50 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik ben zelf een blanke nederlander die Moslim is geworden. Het is echt mijn redding geweest, ik schud ook vrouwen geen hand dat heeft toch niks hiermee te maken?
Vrouwenvoetbalquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:15 schreef Ethanolic het volgende:
Over voetballende chicks gesproken.
Britanny Renner
gast je moet ook geen wedstrijd kijken, gewoon 3 minuutjes kijken hoe ze hoog houdt, schiet en met haar assje pronkt.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Vrouwenvoetbal
Ik heb 10 minuten van vrouwen Champions League finale gekeken vorig seizoen. Om te janken, ze kunnen nog geen 3 keer overtikken naar elkaar.
Zaterdag reserve 5e klasse wordt nog beter gevoetbald
afgelopen weken veel veranderd in mijn leven vriend, gaat ten goede van allesquote:
Haha idd, waar kwam dat ineens vandaanquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:43 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Lol. Die reactie van die kerel man.
Okee okee. Maar dat je nu een maandje lift wil niet zeggen dat je geen respect moet hebben snapje?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:44 schreef Champy het volgende:
[..]
afgelopen weken veel veranderd in mijn leven vriend, gaat ten goede van alles
neequote:
hoorde hem eens op 3FM bij Coen en Sander, zit geen greintje humor in die gastquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee
heb je die interview ni gezien net op skyports?
wat een slappe zak
geen greintje enthousiasme na p6, 17 jaar
mensen zien liever types als hamilton ricciardo als world champion
srs
np, gohanquote:
dit vind ik wel heel overdrevenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee
heb je die interview ni gezien net op skyports?
wat een slappe zak
geen greintje enthousiasme na p6, 17 jaar
mensen zien liever types als hamilton ricciardo als world champion
srs
ja hoorquote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:57 schreef V1z0R het volgende:
zeker, vanmorgen lekker gym geweest en sauna erna
jij?
laten we eerlijk zijn hij had enorm veel voordelen om te komen waar hij nu isquote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:01 schreef Beach het volgende:
[..]
dit vind ik wel heel overdreven
die zogenaamde slappe zak heeft meer bereikt dan heel het topic hier bij elkaar
ja dan nog heeft ie het ook tot nu toe allemaal waargemaaktquote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:03 schreef seto het volgende:
[..]
ja hoor
bedankt voor het vragen
[..]
laten we eerlijk zijn hij had enorm veel voordelen om te komen waar hij nu is
Dat iemand goed is in z'n werk wil toch niet zeggen dat hij dús een top persoonlijkheid heeft? Hij ziet eruit en klinkt als een verlepte komkommer.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:05 schreef Beach het volgende:
[..]
ja dan nog heeft ie het ook tot nu toe allemaal waargemaakt
jij zag er zeker lekker uit op je 17equote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat iemand goed is in z'n werk wil toch niet zeggen dat hij dús een top persoonlijkheid heeft? Hij ziet eruit en klinkt als een verlepte komkommer.
appels en perenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:01 schreef Beach het volgende:
[..]
dit vind ik wel heel overdreven
die zogenaamde slappe zak heeft meer bereikt dan heel het topic hier bij elkaar
ik denk het wel vriendquote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:31 schreef Beach het volgende:
ik denk dat het hem geen ene fuck kan schelen wat een stel roiders op een nederlands forum van hem denken
ik ga er niet meer over verder
Is weer uitquote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:38 schreef Sapstengel het volgende:
Hamilton heeft wel Nicole Scherzinger aan zn piemel.
vind dit toch we4l tekenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:39 schreef seto het volgende:
vind het wel meevallen, gast is gewoon zenuwachtig
je kan niet van een 17-jarige verwachten dat hij even voor de internationale media cool gaat lopen doen
mooi man streefje ditquote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:04 schreef V1z0R het volgende:
synthol
http://www.worldstarhipho(...)wshhwpNobGHYT85nEwvh
Die kk Jos is ook niet uit beeld te slaan als het om Max gaat hè.quote:
Ga niet dit zeggen dan. Hier regent het al de hele dag. Fucking april bijna en nog steeds boutweer.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:02 schreef Snakey het volgende:
Lekker hoor, 27 graden en op een strandbed relaxen.
Goed plan, krijg je ook niet dat irritante zand in je naad.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:03 schreef seto het volgende:
kan ik thuis ook als ik de verwarming hoger zet
Nouja, eerlijk gezegd is vandaag de eerste mooie dag sinds weken.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:04 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ga niet dit zeggen dan. Hier regent het al de hele dag. Fucking april bijna en nog steeds boutweer.
Ik vis alleen op speciaaltjes. De rest kan me gestolen worden.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:16 schreef kaasplankje het volgende:
heb ff pondje vis gevangen bij de mocros
calamaris gevangen
ansjovis
sardines
en een fileetje
wat had jij in kpd gezegd wat weg is in de chickietopic vriendquote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh nu wel weer? Zag laatst op haar instagram dat ze weer in London was.
hahahha ik zei iets van: oh lekker hoor die blokjes zou er wel overheen spuiten en dan mn zaad eraf likken nohomoquote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:27 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
wat had jij in kpd gezegd wat weg is in de chickietopic vriend
Zo relaxed. Heb je goed voor elkaarquote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:43 schreef Snakey het volgende:
Zo, entrecote friet en een halve liter bier besteld vanaf m'n luie strandbed.
Bedankt <3quote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:49 schreef kaasplankje het volgende:
hey GRS gefeliciteerd heb nog cadootje voor je
Nog een jaar of 3, misschien 4 en dan verhuizen we definitief. Heel kleine kans dat het alsnog Australie wordt, maar ik denk Spanje.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:51 schreef kaasplankje het volgende:
chick die ik ken is ook geemigreerd naar andalusië zij werkt op de computer dus dat kan ook vanaf daar
ik vind dat smart thinking
kijk dat grootkapitaal opscheppen tegen ons werknemersquote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:43 schreef Snakey het volgende:
Zo, entrecote friet en een halve liter bier besteld vanaf m'n luie strandbed.
ik moest zowaar grinniken. Dat is je nog nooit gelukt seto. Koester deze dag.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:03 schreef seto het volgende:
dat is wel beetje gay vriend
je kan toch ook gewoon even hallo zeggen en doorlopen
gaat ie er meteen naast liggen
Is dit een nieuwe voetballer?quote:
quote:
minimidget.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:36 schreef Deuce92 het volgende:
Zou deze ook wel vernietigen.
[ afbeelding ]
micromidget.quote:
Dit.quote:
quote:
Dat ruiken ze toch doosquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Vraagje.
Heb gif gekocht, zit in plastic portiezakjes, die je dan weer in een lokdoosje moet doen. Maar die portiezakjes zijn gewoon van plastic, lijkt me dat ik die shit moet openen om ze op de granen af te laten komen, maar op de doos staat dat ik de zakjes niet moet openen. HOE WEET DE MUIS DAN DAT ER ETEN IN HET PLASTIC ZAKJE ZIT?
Jaja ok. Al zijn het wel gewoon echt dikke plastic zakjes. Maar ok.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat ruiken ze toch doosWaarschijnlijk laten die zakjes wel geur door.
Hoe weten die muizen anders dat er in een dichte zak brood eten zit?
niet alleen no1 en setoquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:43 schreef clumsy_clown het volgende:
"Hoe c_c dood ging aan muizengif, en No1 en seto tranen in de ogen kregen van geluk."
we hadden JB alquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:44 schreef Ethanolic het volgende:
nee geintje, we hebben hier ook een gezellige dikkerd nodig
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:47 schreef Ethanolic het volgende:
alle meso's zijn per definitie gezellig
Wooow. Kijk tegen mij kan dit, maar ik denk dat JB je echt kapot gaat maken.quote:
was ooit echt mega dik dus toen daar beland, ook gemeet dus blijft het toch beetje je crewquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:59 schreef Awesome_ het volgende:
dat vond ik nooit zo erg
tis dat frequent lif posten waar bij mij de weightliftingschoen knelt
maar wel goeie rustige jongen idd.
Btje dubbel allemaal
Heb gewoon slechte ogen denk ikquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:04 schreef seto het volgende:
of jouw monitor is heel slecht gekalibreerd of je weet niet wat tuinbonen zijn
kweenie man. Dat zei de SS ook als je begrijpt wat ik bedoel? Mja. Snap het wel maar snap het ook weer nietquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:02 schreef V1z0R het volgende:
[..]
was ooit echt mega dik dus toen daar beland, ook gemeet dus blijft het toch beetje je crew
en crew laat je niet zomaar in de steek snap je
lieverd, misschien is Turks anders maar in het Nederlands kom er geen 'en' achter een komma.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:43 schreef clumsy_clown het volgende:
"Hoe c_c dood ging aan muizengif, en No1 en seto tranen in de ogen kregen van geluk."
kan soms welquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:05 schreef stinkie het volgende:
[..]
lieverd, misschien is Turks anders maar in het Nederlands kom er geen 'en' achter een komma.
Ik ga de 't' die mist in deze post negeren en je advies ten harte nemen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:05 schreef stinkie het volgende:
[..]
lieverd, misschien is Turks anders maar in het Nederlands kom er geen 'en' achter een komma.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ga de 't' die mist in deze post negeren en je advies ten harte nemen.
foutquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:05 schreef stinkie het volgende:
[..]
nog oude spelling denk ik hahahquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:06 schreef seto het volgende:
[..]
fout
jij denkt zeker ook dat je een zin niet met en mag beginnen
zelfs in de tijd van de papyrus rol mocht een zin met en beginnen.quote:
begrijp het, maar snap wel dat ik daar toch ook wat chickies aan het ijzer tillen heb gekregenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:05 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
kweenie man. Dat zei de SS ook als je begrijpt wat ik bedoel? Mja. Snap het wel maar snap het ook weer niet
ik snap geen kk van deze postquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:09 schreef stinkie het volgende:
[..]
zelfs in de tijd van de papyrus rol mocht een zin met beginnen.
Jammer dat seto weer met de grote jongens mee wil doen.
En hij faalt daar weer mee.
voor een 7 jarige schrijft ie best aardig hequote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Stink ik snap je punt maar je posts zien eruit alsof één van je koters ze typt. Toch even beter opletten als je grammaticaal advies gaat geven.
vriend nu niet doen alsof je het niet alleen deed om ze op je vleestoeter te zettenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:11 schreef V1z0R het volgende:
[..]
begrijp het, maar snap wel dat ik daar toch ook wat chickies aan het ijzer tillen heb gekregen
als je dingen wilt veranderen naar het goede is het beste om dat van binnenuit te doen
overigens had je hier best een komma mogen plaatsenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Stink ik snap je punt maar je posts zien eruit alsof één van je koters ze typt. Toch even beter opletten als je grammaticaal advies gaat geven.
dank je.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:13 schreef Awesome_ het volgende:
Herman is wel echt een van de betere users vind ik.
ik snap dat jij het niet snap. Daar kan ik niet veel extra meer aan uitleggenquote:
gast, in slank zitten/zaten juist veel niet fatties...quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:14 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
vriend nu niet doen alsof je het niet alleen deed om ze op je vleestoeter te zetten
Maakt niet uit, we hebben ook chubbychasers hier
dm pics. anders maak ik ook gewoon de overstap.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:18 schreef V1z0R het volgende:
[..]
gast, in slank zitten/zaten juist veel niet fatties...
check die An24 maar eens, is gewoon strakke yoga chick
goeie burn manquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:17 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik snap dat jij het niet snap. Daar kan ik niet veel extra meer aan uitleggen
ben ooit van 165 (hoogste wat ik ooit gewogen heb, ben zwaarder geweest) naar 90 gegaanquote:
legit endo.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:21 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Echt??? was je skinny fat dan of legit endo?
nice bro.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:24 schreef V1z0R het volgende:
[..]
ben ooit van 165 (hoogste wat ik ooit gewogen heb, ben zwaarder geweest) naar 90 gegaan
daarna pas KT gaan doen dus weer zwaarder geworden
lbs?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:24 schreef V1z0R het volgende:
[..]
ben ooit van 165 (hoogste wat ik ooit gewogen heb, ben zwaarder geweest) naar 90 gegaan
Hoe lang ben je?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:24 schreef V1z0R het volgende:
[..]
tegen wie heb je et? Wrm zou je niet afvalle Dan?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:33 schreef stinkie het volgende:
Klagen over niet afvallen. Nee tuurlijk niet doos, 1600 kcal/dag en dan nog sporten ook.
Begin eens met normaal eten
Tegen wie heb jij het nou weer want je lult uit je nek.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:33 schreef stinkie het volgende:
Klagen over niet afvallen. Nee tuurlijk niet doos, 1600 kcal/dag en dan nog sporten ook.
Begin eens met normaal eten
1m98quote:
sorry, keek even snel in slank topic door die opmerking van vizor. Maar het is echt typical LIFquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:35 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
tegen wie heb je et? Wrm zou je niet afvalle Dan?
Echt he,quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:36 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Tegen wie heb jij het nou weer want je lult uit je nek.
Als je een vrouw bent van <1.65 en niet erg hoog gewicht met een zittende baan is je dagelijkse verbruik heus niet zo hoog hoor.
fucking mannen altijd met deze bullshitheujj je moet minimaal 2000 kcal gaan eten dan val je af.
kan gebeurenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:37 schreef stinkie het volgende:
[..]
sorry, keek even snel in slank topic door die opmerking van vizor. Maar het is echt typical LIF
alsof er een fucking koekje bovenop lagquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:39 schreef kaasplankje het volgende:
kijk die jb snel op de kast zitten dan
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:40 schreef stinkie het volgende:
[..]
alsof er een fucking koekje bovenop lag
vind beetje lullig tegenover seto deze opmerkingquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:49 schreef stinkie het volgende:
Overigens zitten beide die er daar over klagen onder hun BMR. En dan reken ik sport niet eens mee.
Ik heb uit frustratie een patatje pinda genomen
ja he volgens mij woont hij nog bij mams ofzoquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:49 schreef V1z0R het volgende:
awesome is denk ik wel zo iemand wiens moeder om 17u eten klaar had staan en dat vriendjes dan moesten oprotten tata style
joh die leest daar toch overheen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:49 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
vind beetje lullig tegenover seto deze opmerking
wrm denk je dat ik zo kk dik was hehequote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:49 schreef V1z0R het volgende:
awesome is denk ik wel zo iemand wiens moeder om 17u eten klaar had staan en dat vriendjes dan moesten oprotten tata style
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:49 schreef V1z0R het volgende:
en dan water in de braadpan om jus voor de aardappelen te makenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:52 schreef JackieBrown het volgende:
Precies 4 stukjes vlees klaarmaken, niemand krijgt wat extra's, niemand kan mee-eten
kaolo suri's en indo's, altijd extra lepel sambal bij de blanke z'n bord in tyfen om te lachenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:54 schreef Awesome_ het volgende:
Iedereen die hier wat is, weet dat ik suri ben en die altijd heel gastvrij zijn rond etenstijd.
haha kanker grappig ditquote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:08 schreef seto het volgende:
mijn moeder is 1 van de weinige indo vrouwen die niet lekker kan koken
stond altijd hard voor schut als mensen bleven eten en ze iets lekkers verwachtten
blandaquote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:05 schreef V1z0R het volgende:
[..]
kaolo suri's en indo's, altijd extra lepel sambal bij de blanke z'n bord in tyfen om te lachen
alleen rond etenstijd jaquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:54 schreef Awesome_ het volgende:
Iedereen die hier wat is, weet dat ik suri ben en die altijd heel gastvrij zijn rond etenstijd.
haha nee jb is niets surinaams is datquote:
xDquote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:08 schreef seto het volgende:
mijn moeder is 1 van de weinige indo vrouwen die niet lekker kan koken
stond altijd hard voor schut als mensen bleven eten en ze iets lekkers verwachtten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |