en als je verveeld raakt kan je hem in haar oorlel stoppen.quote:
Zou wel keer willen doen, piemel door een oor heenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
en als je verveeld raakt kan je hem in haar oorlel stoppen.
SAP. Jij bent een boerenjongen. Kom die dingen vangen en ik doe alles voor je. Alles.
Nog even afgezien van het feit dat er gewoon niets anders hoort te keven in mijn huis dan ik, en het teringteringteringwijf beesten zijn, zie ik die ene scène uit the bone collector voor me.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:52 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Waar ben je bang voor dan? Zijn je tenen een delicatesse of zo?
Dat werkt ook wel jaquote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
That's it. Ik neem een nieuwe kat.
Ja die is lekker. Goede ass ookquote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:54 schreef Deuce92 het volgende:
Zou deze midget wel DPen met Sap.
No homo.
[ afbeelding ]
Ja en wie gaat die lijkjes opruimen? Niet ik, dat kan ik je wel vertellen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zou wel keer willen doen, piemel door een oor heen
Gewoon morgen paar vallen zetten of korrels strooien.
ff je eten goed afsluitenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nog even afgezien van het feit dat er gewoon niets anders hoort te keven in mijn huis dan ik, en het teringteringteringwijf beesten zijn, zie ik die ene scène uit the bone collector voor me.
Als m'n badass poes nog had geleefd had dit nooit gebeurd. That's it. Ik neem een nieuwe kat.
srry m'n hersenen zijn te druk in de HOLY SHIT GADVERDAMME modus om fat jokes te registreren. Probeer het later nog eens.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:56 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ff je eten goed afsluiten
Kastjes enzo
Dan gaat ie vanzelf aan jou knagen
Wat ie sowieso wel snel doet want grote snack
Ik lag dus languit op bank nr 1 toen hij onder bank nr 2 vandaan schoot. Ik weet nog steeds niet hoe, maar ik stond echt binnen anderhalve seconde op de armleuning. Wel een beetje een kitch momentje. Toen via bank naar bank gelopen en trap op gerend.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:11 schreef MsMessy het volgende:
C_C lijk je nu een beetje op die vrouw uit Tom & Jerry?
[ afbeelding ]
Whehe.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:10 schreef Weissman het volgende:
Eindconclusie; als je alcohol anaal inneemt ga je hallucineren.
hey badtripbob
vreemd ditquote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
srry m'n hersenen zijn te druk in de HOLY SHIT GADVERDAMME modus om fat jokes te registreren. Probeer het later nog eens.
www.foksc.nlquote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:46 schreef seto het volgende:
het lijkt wel alsof het hier een beetje behekst is
wijs me de weg naar waar het minder a-relaxed is
hey setoquote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:46 schreef seto het volgende:
het lijkt wel alsof het hier een beetje behekst is
wijs me de weg naar waar het minder a-relaxed is
hilarischquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:11 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
haha ik hoorde dat verstappen aan de grindbak kan horen op welk circuit hij rijdt hahah
Hij maakte echt gehakt van Frieza met dat zwaardquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:29 schreef Deuce92 het volgende:
Vraag me af waarom iemand die gewoon dingen uit z'n handen kan schieten een zwaard nodig heeft.
Adamantium denk ikquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:30 schreef Deuce92 het volgende:
En waar is dat zwaard van gemaakt? De zijn zo sterk dat ze alles met hun handen kapot kunnen maken, dat zwaard zou dan toch gewoon breken/buiken als ze met die kracht iets raken.
Niet veel bijzonders gemist, alleen de promo van Wyatt en Undertaker was super nicequote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik ga maandag kijken. Heb al wel maanden geen raw gezien.
ah wat een schattig klompje vetquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:35 schreef Deuce92 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh die moet ik nog even opzoeken dan. Zijn sowieso allebei bazenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:36 schreef Champy het volgende:
[..]
Niet veel bijzonders gemist, alleen de promo van Wyatt en Undertaker was super nice
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
Srs je bent toch geen 12 meerquote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Nice, muizengif werkt op basis van anticoagulantia. Ze bloeden van binnenuit dood.
Snap alleen nog niet waarom overal staat dat ze uitdrogen, ipv gaan rotten. Niet dat ik het erg vind, maar snap niet waarom.
quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:32 schreef Deuce92 het volgende:
Eigenlijk zou Majin Buu het sterkste moeten zijn, qua kracht. Gewoon permabulk toch.
[ afbeelding ]
spleto hahaahquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:58 schreef Beach het volgende:
[..]
is dit familie van seto
snap je spleetogen haha
Max of Jos?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:10 schreef Dimachaerus het volgende:
meh wat een saaie lul is die verstappen toch eigenlijk
Heyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als je durftOp zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
haha ziek jaloersquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:10 schreef Dimachaerus het volgende:
meh wat een saaie lul is die verstappen toch eigenlijk
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:13 schreef Champy het volgende:
[..]
HeyVies bruin dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als je durft![]()
Hey JBquote:
Haha nee maar echt zo'n vies zonnebankkleurtje. Als je dat gezicht ziet, dan zie je dat het niet bij haar past. Die moet gewoon beetje bleek zijn.quote:
Hahhaha gvd manquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:50 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik ben zelf een blanke nederlander die Moslim is geworden. Het is echt mijn redding geweest, ik schud ook vrouwen geen hand dat heeft toch niks hiermee te maken?
Vrouwenvoetbalquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:15 schreef Ethanolic het volgende:
Over voetballende chicks gesproken.
Britanny Renner
gast je moet ook geen wedstrijd kijken, gewoon 3 minuutjes kijken hoe ze hoog houdt, schiet en met haar assje pronkt.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Vrouwenvoetbal
Ik heb 10 minuten van vrouwen Champions League finale gekeken vorig seizoen. Om te janken, ze kunnen nog geen 3 keer overtikken naar elkaar.
Zaterdag reserve 5e klasse wordt nog beter gevoetbald
afgelopen weken veel veranderd in mijn leven vriend, gaat ten goede van allesquote:
Haha idd, waar kwam dat ineens vandaanquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:43 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Lol. Die reactie van die kerel man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |