Zolang we het vorige topic maar niet dunnetjes over doen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
We moeten het luchtig houden hier toch
Dat is normaalquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is toch normaal? Of gelden er tegenwoordig andere maatstaven?
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:50 schreef Lavenderr het volgende:
Ik ga er vandoor schatjes. Fijne nacht en tot morgen
Fijne avond/nachtquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:50 schreef Lavenderr het volgende:
Ik ga er vandoor schatjes. Fijne nacht en tot morgen
Mee eens.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:04 schreef badtripbob het volgende:
Gewoon helemaal geen kip meer. Wel natuurlijk levende die vrij zijn en goed behandeld worden.
Nog maar een paar uurtjes , sterktequote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:50 schreef MotherFoker het volgende:
Morning!
Gedwongen theorie van 9:00 tot 15:30 -_-
Van de 8 lessen en toetsen ben ik er voor 1 geslaagd. Voor elke toets had ik er net 1 teveel. Kwa strafpunten.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nog maar een paar uurtjes , sterkte
Fokken is geen theorie les! Huphupquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:07 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Van de 8 lessen en toetsen ben ik er voor 1 geslaagd. Voor elke toets had ik er net 1 teveel. Kwa strafpunten.
Wat voor les/lessen als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:07 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Van de 8 lessen en toetsen ben ik er voor 1 geslaagd. Voor elke toets had ik er net 1 teveel. Kwa strafpunten.
Heb nu pauze :pquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Fokken is geen theorie les! Huphup
Autotheorie.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:13 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wat voor les/lessen als ik vragen mag?
Schijnt bij veel gebruik slecht voor je maag te zijn.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:15 schreef Divje het volgende:
Hoe slecht is Ibuprofen eigenlijk voor je? Of moet ik dan bij Lambiekje wezen
Ja dat weet ik idd. Vooral icm alcohol.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Schijnt bij veel gebruik slecht voor je maag te zijn.
Maar.. moet je dan niet naar de tandarts als je er zo'n last van hebt?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja dat weet ik idd. Vooral icm alcohol.
Maar raak ontiegelijk aan de schijt van die ibumr heb t wel nodig, normale paracetamol helpt niet tegen de kiespijn
[ afbeelding ]
Goedemiddag!
Lambiekje raadt je een houtje voor tussen je tanden aan.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:15 schreef Divje het volgende:
Hoe slecht is Ibuprofen eigenlijk voor je? Of moet ik dan bij Lambiekje wezen
Mjahquote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar.. moet je dan niet naar de tandarts als je er zo'n last van hebt?
Ahh, wat voor hout precies?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lambiekje raadt je een houtje voor tussen je tanden aan.
Maakt niet uit. Als je er maar goed op kunt bijten.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Mjah
Schijthekel aan de tandartsliever pijn dan hem met z'n porem boven m'n gezicht.
[..]
Ahh, wat voor hout precies?
Zoethout ook goedquote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Als je er maar goed op kunt bijten.
Ze zeggen dat dat helpt tegen kiespijn. Watje met jonge jenever erop ook.quote:
Jenever.. Omg. Weet wel een andere manier om de pijn dan minder te laten zijn, maar das dus geen combi met ibuquote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze zeggen dat dat helpt tegen kiespijn. Watje met jonge jenever erop ook.
Maar ik bedoel eigenlijk dat mensen heel vroeger als ze pijn hadden een houtje tussen hun tanden kregen om op te bijten als ze een pijnlijke ingreep moesten ondergaan en omdat Lambiekje tegen de moderne geneeskunde is zou hij vast en zeker dit aanraden![]()
Maar jij moet natuurlijk gewoon naar de tandarts Div en niet aan blijven klojen met ibu.
Dan heb je straks kiespijn +een maagbloeding.
Ik heb er ook een hekel aanquote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Mjah
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb er ook een hekel aan. Maar heb het geweten. Te lang doorgelopen met ontsteking, tot het moment kwam dat ik zo'n pijn had dat ik maar ging spoelen met wodka, zodat ik 's nachts toch nog even kon slapen. Volgende dag toch gegaan; wat een hemels gevoel om even geen pijn te hebben.
Zal je de horror verhalen besparen van wat er daarna allemaal gebeurt is
Nou, ik moest dus een wortelpunt behandeling, bij de kaakchirurg.. dus, daar liggen, mishandeld worden van alle kanten. Foto maken, moest ik toch nog even wachten tot de arts de foto wat uitgebreider ging beoordelen; half uur later > sorry meneer Scrummie, maar we hebben het verkeerde kanaal behandeld. Opnieuw liggen, hetzelfde riedeltje; weer foto maken. Weer wachten.. "Sorry meneer Scrummie, maar het kanaal zit te diep waardoor we er nu niet bij kunnen". En omdat ze het me niet aan wouden doen weer te moeten gaan liggen, moest ik de week erop weer komen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb dit 2 jaar terug ook gehad, zo'n vreselijke pijn waardoor moest overgeven alles.
3 weken mee rondgelopen, verdoofd door pijnstillers, en vl blowen.
Wat een verlossing idd toen ik bij die tandarts weg kwam. Wel kwijlend en met 1 lamme mondhoek
Daarna dus maar 1x weer geweest
En ah toeeee, ik hou van horror!
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nou, ik moest dus een wortelpunt behandeling, bij de kaakchirurg.. dus, daar liggen, mishandeld worden van alle kanten. Foto maken, moest ik toch nog even wachten tot de arts de foto wat uitgebreider ging beoordelen; half uur later > sorry meneer Scrummie, maar we hebben het verkeerde kanaal behandeld. Opnieuw liggen, hetzelfde riedeltje; weer foto maken. Weer wachten.. "Sorry meneer Scrummie, maar het kanaal zit te diep waardoor we er nu niet bij kunnen". En omdat ze het me niet aan wouden doen weer te moeten gaan liggen, moest ik de week erop weer komen.
Toen heb ik echt een hekel aan tandartsen gekregen.
Ga gewoon man. Snap dat je het niet leuk vindt maar de pijn is een signaal dat er wat mis is. Gaat wel over maar komt ook weer terug.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Mjah
[..]
Ahh, wat voor hout precies?
Dussss, ik moet wachten tot ik naar de kaakchirurg moet? Thanksquote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:02 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ga gewoon man. Snap dat je het niet leuk vindt maar de pijn is een signaal dat er wat mis is. Gaat wel over maar komt ook weer terug.
Op den duur zit je bij de kaakchirurg.
Voordeel daarvan is dat het sowieso vergoed wordt.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Dussss, ik moet wachten tot ik naar de kaakchirurg moet? Thanks
Ga maandag bellen.
Wel een goed punt, weet totaal niet hoe het met m'n verzekering zit wb tandartsquote:
Nu je het zegt....guyviequote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Wel een goed punt, weet totaal niet hoe het met m'n verzekering zit wb tandarts
Nu, waar is die polis*gaat zoeken*
Waar is Guyvie eiglijkss gebleven
Scrummie is dichterbijquote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:22 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nu je het zegt....guyvie![]()
Ga even langs. Jij woont in de buurt.
Ik zal er geen traan om laten.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:17 schreef Insomnia_ het volgende:
#teaminsomnia_ is dodelijk geraakt vandaag
onze vriend, broeder in de strijd, altijd loyale makker JanCees is permanent geband.
Nee is weg, maar we mogen bans niet bespreken, vandaarquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hey m'n post is weg of begin ik nu waanbeelden te krijgen.
Dat zal vast wel terecht zijn, jij gemenerik.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hey m'n post is weg of begin ik nu waanbeelden te krijgen.
Na juni ben ik helemaal legaalquote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik hoor dat jij nog niet legaal bent?
Deal.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:41 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Nope, tenzij je mevrouwtje Grande wegdoet.
Leuk broertjequote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:56 schreef MotherFoker het volgende:
Oh mijn god, mijn broertje heeft sinds kort een biggenmasker van SAW, en elke keer als ie zich boos maakt wordt ie net een psychopaat en doet heel overdreven. Nou hij zet net zijn masker op en doet heel overdreven alsof hij iedereen aankan en kan moorden. Mijn moeder komt de kamer binnen en haar eerste reactie: "Lord wanhoop weer."
Nee hoor, ik ben volgens mijn familie de meest erge drama queen die er is. xD Dus dat wordt een duivels kind met zoveel drama.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Leuk broertje
Zeg, heb jij ook zulke eigenschappen? Want als jij en Fylax dan zo'n duivelskindje maken hoef ik geen Oom te worden.
Oohh, achja. Drama valt nog wel mee. En zo erg zal dat niet zijn toch?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:02 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben volgens mijn familie de meest erge drama queen die er is. xD Dus dat wordt een duivels kind met zoveel drama.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Oohh, achja. Drama valt nog wel mee. En zo erg zal dat niet zijn toch?
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:11 schreef Scrummie het volgende:
Div, ik geloof dat ik weer verkeerd problemen krijg in mijn stad. Kutspel is 't ook. Dacht dat alles op rolletjes liep, maar moet toch weer optimaliseren
Wortelquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:12 schreef Scrummie het volgende:
En ik heb een wortel eiland gemaakt. Beetje.
Jaaaaa maar dat vind ik zo vreemdquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:14 schreef Divje het volgende:
[..]Ik heb daar iets op gevonden denk ik. Die stoplichten mod. Alle verkeerslichten weg
nergens file.
Die laatste screen die ik gepost heb helpt ook welquote:
Wel mooi!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Die laatste screen die ik gepost heb helpt ook welben beetje autistisch eerst met de wegen bezig geweest
Heb je daar pic van?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:12 schreef Scrummie het volgende:
En ik heb een wortel eiland gemaakt. Beetje.
Dat is mooi zeg. Lijkt me wel dat daar heel veel tijd in gaat zitten en dat het nooit af is? Of valt het mee?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeker![]()
[ afbeelding ]
Maar het kan ook een peper zijn. Of iets anders.
De wortel was in 5 minuten klaar, maar het spel zelf ... verslavend rot spel is het. Maar begin het wel beetje beu te worden, dus meestal is het dan zo een keer overquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is mooi zeg. Lijkt me wel dat daar heel veel tijd in gaat zitten en dat het nooit af is? Of valt het mee?
Ik heb paar jaar geleden heel vaak een spelletje gedaan waarbij je een rijtje rondjes weg kon schieten tot het hele veld leeg was. Ben de naam vergeten. Was ook z verslavend. Maar ook ineens mee gestopt.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De wortel was in 5 minuten klaar, maar het spel zelf ... verslavend rot spel is het. Maar begin het wel beetje beu te worden, dus meestal is het dan zo een keer over
Erg is dat he. Als iets wat zo stom is toch zo verslavend kan zijnquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb paar jaar geleden heel vaak een spelletje gedaan waarbij je een rijtje rondjes weg kon schieten tot het hele veld leeg was. Ben de naam vergeten. Was ook z verslavend. Maar ook ineens mee gestopt.
Ligt eraan welke details je bedoeltquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:39 schreef Peunage het volgende:
Gaat dit net zo diep als SimCity qua details en zo?
Beu?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De wortel was in 5 minuten klaar, maar het spel zelf ... verslavend rot spel is het. Maar begin het wel beetje beu te worden, dus meestal is het dan zo een keer over
Omdat ik net wat anders speel als jij, ik pleur het allemaal vol en zie wel wat er gebeurt. Dat word wat saai somsquote:
Ahzooo.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat ik net wat anders speel als jij, ik pleur het allemaal vol en zie wel wat er gebeurt. Dat word wat saai soms
ik hoop het nietquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:11 schreef Lavenderr het volgende:
Wat denken jullie ? Gaat Nederland winnen zometeen?
Het is te hopen, anders gaan straks alle toeterturken de straat op.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:11 schreef Lavenderr het volgende:
Wat denken jullie ? Gaat Nederland winnen zometeen?
Zo ergquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nederlands elftal is de tumor van het voetbal
Pinballquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:15 schreef Lavenderr het volgende:
Kunnen jullie me helpen? Ik zit me suf te piekeren hoe dat spelletje met die balletjes wegschieten ook alweer heet. Wil het nog een keertje spelen.
Nederlands elftal is goed. Nederlands clubvoetbal is bagger.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nederlands elftal is de tumor van het voetbal
de bietuuuuuuullls.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
eiiiiiight days a weeeeeeeeek is not enough to show i caaaaaare
jij begrijpt er niks vanquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:17 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nederlands elftal is goed. Nederlands clubvoetbal is bagger.
Nee, iets met shooter als ik me goed herinner. Je schiet steeds een serie balletjes van dezelfde kleur weg.quote:
bubble shooterquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, iets met shooter als ik me goed herinner. Je schiet steeds een serie balletjes van dezelfde kleur weg.
Geef me 06 van die docentquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:27 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik had een docent die in de jaren 60 is blijven hangen en vaak dit soort shizzle speelt.
Oh, nice. Niet in de bios gezien overigens.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geef me 06 van die docent![]()
Kijk wat weer terug is in de bios:
https://www.pathe.nl/teruginimax
Ik wel, tof dat IMAX. Andere films met IMAX mot ik nie.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:29 schreef Peunage het volgende:
[..]
Oh, nice. Niet in de bios gezien overigens.
Die film heb ik nog niet gezien. Ik val al in slaap bij het begin, wat een kut film is dat.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geef me 06 van die docent![]()
Kijk wat weer terug is in de bios:
https://www.pathe.nl/teruginimax
DUUR: 161 minutenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wel, tof dat IMAX. Andere films met IMAX mot ik nie.
Vond de special effects het leukste aan de film, verhaallijn staat me maar vaag bij.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die film heb ik nog niet gezien. Ik val al in slaap bij het begin, wat een kut film is dat.
Hihi, kapotlang.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:31 schreef Peunage het volgende:
[..]
DUUR: 161 minuten
Hij duurde inderdaad wel lang.
Dat wel ja. Ik geloof dat ik tot de eerste ontmoeting ben gekomen van bij die aliens ofzo, met al die plantjes en hoge bomen. Dat was wel mooi.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vond de special effects het leukste aan de film, verhaallijn staat me maar vaag bij.Vond het echt ontzettend mooi gemaakt alles.
Haha, je hebt in ieder geval het mooie gezien.. Ik heb hem in de bios gezien en zat eerste rij, zo vol zat die zaal. Heftige shit was datquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat wel ja. Ik geloof dat ik tot de eerste ontmoeting ben gekomen van bij die aliens ofzo, met al die plantjes en hoge bomen. Dat was wel mooi.
Hoort bij het leven.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:34 schreef Peunage het volgende:
[..]
Maar in Amsterdam is het wel leuk, met al die muizen.![]()
Niet beste, wel mooie.quote:
Eerste 3D film toch ook?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha, je hebt in ieder geval het mooie gezien.. Ik heb hem in de bios gezien en zat eerste rij, zo vol zat die zaal. Heftige shit was dat
Rubbersoulquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:42 schreef Lavenderr het volgende:
'You won't see me' en 'Drive my car' zijn mijn favo's van de Beatles. Sowieso het album Rubbersoul.
there are places I remember all my lifequote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
In My LifeAls ik een vrolijke/normale bui heb. Anders de versie van Cash.
Dat deuntje ook gewoon.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
there are places I remember all my life
zo mooi
Rubber Soul vind ik gewoon helemaal mooi. Al die liedjes die erop staan.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klinkt als iets van Mozart he. Klassiek.
Ik ook. Maar ik ben eigenlijk meer Stones-fan. Wat ruiger en meer blues.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Rubber Soul vind ik gewoon helemaal mooi. Al die liedjes die erop staan.
Oh ik totaaal niet van de Stones.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik ben eigenlijk meer Stones-fan. Wat ruiger en meer blues.
Ahhhh drollie!quote:
Wat?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:01 schreef Peunage het volgende:
Ibra Appelvlaai ook totaal onzichtbaar.
Ohhhh.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:12 schreef Peunage het volgende:
[..]
Voebbel Nederland Turkije.
Ibrahim Affelay. Echt een skkltje.
"Goed gedaan, geen enkele fout."quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:19 schreef MotherFoker het volgende:
Moet 1 april theorie examen doen bij het CBR, en ik ben zo nerveus.
Daar ben ik zo bang voor, nee serieus 13 van de 17 hoofdstukken gedaan vandaag en voor 1tje geslaagd, voor de rest zit ik net 1 a 2 punten teveel.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:22 schreef Peunage het volgende:
[..]
"Goed gedaan, geen enkele fout."
.....
"Grapje, je bent gezakt!!11!!"
Anders moet je gewoon wat meer tijd nemen voor de theoriequote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:24 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Daar ben ik zo bang voor, nee serieus 13 van de 17 hoofdstukken gedaan vandaag en voor 1tje geslaagd, voor de rest zit ik net 1 a 2 punten teveel.
Ik werk ja, en ben al sinds Juni 2014 bezig met theorie.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:25 schreef Peunage het volgende:
[..]
Anders moet je gewoon wat meer tijd nemen voor de theorie
Doe je hier naast nog iets, studie/werk?
Dit doen?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:32 schreef Lavenderr het volgende:
En daar gaan we weer de pottenbak in.
Ik bedoel dat we al met 0-1 achter staan.quote:
Ah ok. Nou ja je bent in ieder geval niet de enige of eerste of laatste die hier mee zitquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:34 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ik werk ja, en ben al sinds Juni 2014 bezig met theorie.
Heb ook al rijles gehad, alleen mijn rijinstructeur was zo kut, steeds een smoes verzinnen op mijn rijden, "Eerst kon ik geen automaat, toen waren het mijn schoenen, toen mijn oogaandoening, toen dat ik twijfel. "quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:38 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ah ok. Nou ja je bent in ieder geval niet de enige of eerste of laatste die hier mee zit![]()
Ik was ook extreem zenuwachtig voor rijexamen. Theorie in 1 keer gehaald, praktijk 2 keer gefaald
Maar je studeert wel echt? Of lukt dat niet goed? Want als je al sinds juni 2014 bezig bent zou je toch met vlag en wimpel moeten slagen voor je theorie.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:39 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Heb ook al rijles gehad, alleen mijn rijinstructeur was zo kut, steeds een smoes verzinnen op mijn rijden, "Eerst kon ik geen automaat, toen waren het mijn schoenen, toen mijn oogaandoening, toen dat ik twijfel. "
Pfff die mensen kunnen af en toe zo irritant zijn, hoe de %$#$$%#$ ben je instructeur gewordenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:39 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Heb ook al rijles gehad, alleen mijn rijinstructeur was zo kut, steeds een smoes verzinnen op mijn rijden, "Eerst kon ik geen automaat, toen waren het mijn schoenen, toen mijn oogaandoening, toen dat ik twijfel. "
Ja dat is het juist, ik studeer ook naast mijn werk, geloof me, alleen mijn ouders zeggen ook gewoon van: "Je moet het doen." en dan heb ik ook zoveel gedaan voor theorie, die dvd's zovaak grijs gedraaid dat letterlijk mijn hele laptop er door is gecrasht van de hitte van zovaak afspelen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar je studeert wel echt? Of lukt dat niet goed? Want als je al sinds juni 2014 bezig bent zou je toch met vlag en wimpel moeten slagen voor je theorie.
Misschien toch beter leren uit een gewoon boek?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:43 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ja dat is het juist, ik studeer ook naast mijn werk, geloof me, alleen mijn ouders zeggen ook gewoon van: "Je moet het doen." en dan heb ik ook zoveel gedaan voor theorie, die dvd's zovaak grijs gedraaid dat letterlijk mijn hele laptop er door is gecrasht van de hitte van zovaak afspelen.
Dat laatste kan helemeel niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:43 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ja dat is het juist, ik studeer ook naast mijn werk, geloof me, alleen mijn ouders zeggen ook gewoon van: "Je moet het doen." en dan heb ik ook zoveel gedaan voor theorie, die dvd's zovaak grijs gedraaid dat letterlijk mijn hele laptop er door is gecrasht van de hitte van zovaak afspelen.
Dat doe ik ook juist erbij.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien toch beter leren uit een gewoon boek?
Juah toch, en nee laptop is al 4x vastgelopen door die stomme dvd, zovaak afgespeeld man. En jep dramaaaa.quote:
Dit word mijn eerste keer theorie examen, maar bij de lessen daar hebben we een stuk of 20/30 vragen en daar mag je maar 2 fouten hebben. En 13 oefeningen gedaan en voor 12 van de 13 gezakt.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoe vaak ben je gezakt voor je theorie dan?
Denk dat er iets anders met je laptop isquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:51 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Juah toch, en nee laptop is al 4x vastgelopen door die stomme dvd, zovaak afgespeeld man. En jep dramaaaa.
Meid, adem in, adem uit! Het is je eerste keer. Ik faalde de eerste keer met twee fout teveel. De tweede keer wel gehaald. Wat maakt het uit. Kijk het gewoon aan, stressen schiet je niks mee op.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:51 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Dit word mijn eerste keer theorie examen, maar bij de lessen daar hebben we een stuk of 20/30 vragen en daar mag je maar 2 fouten hebben. En 13 oefeningen gedaan en voor 12 van de 13 gezakt.
Gebrande aka gekopieerde dvd. En precies een week daarna was mijn laptop kapot, harde schijf kapot man, echt kreeg ik weer op mijn kop door dit ding. 2e reparatie in twee jaar, eerst was het mijn toetsenbord. en nu de harde schijf.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Denk dat er iets anders met je laptop isof het is een dvd van 20 jaar terug, dan zou ik ff 'n nieuwe halen
Rustig maarquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:53 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Gebrande aka gekopieerde dvd. En precies een week daarna was mijn laptop kapot, harde schijf kapot man, echt kreeg ik weer op mijn kop door dit ding. 2e reparatie in twee jaar, eerst was het mijn toetsenbord. en nu de harde schijf.
Ja maar ik krijg de schuld van al het toeval, terwijl ik niks gedaan heb.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Rustig maar![]()
Kan gewoon toeval zijn, ja tochman meid, ik heb zoveel dingen de schuld gegeven terwijl het gewoon toeval was, pfoeee
Dat toeval echt echt aksdg;adsg bitch is!quote:
Geil einde van je proza.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:58 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ja maar ik krijg de schuld van al het toeval, terwijl ik niks gedaan heb.Tenzij die een keer dat ik mijn broertje's WOW characters had veranderd na dat hij knoflook tussen mijn toetsenbord spoot. Voor de mensen die denken how the fuck. Hij zat tegenover me te eten maar hij knijpt altijd die knoflookzakjes van shoarma alsof ie iemand wil wurgen, en hij richt ze altijd op mij als grap omdat hij denkt dat ze niet niet open springen, en wat deed deze zak. SPLAT knoflookshot op mn face.
Ok.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat toeval echt echt aksdg;adsg bitch is!
[..]
Geil einde van je proza.
Wat ok je mij dan?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Ok.
Ik dacht precies hetzelfdeBrazzers
En kwam er ook wat op dat wat tussen je gezicht en toetsenbord zit?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:58 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ja maar ik krijg de schuld van al het toeval, terwijl ik niks gedaan heb.Tenzij die een keer dat ik mijn broertje's WOW characters had veranderd na dat hij knoflook tussen mijn toetsenbord spoot. Voor de mensen die denken how the fuck. Hij zat tegenover me te eten maar hij knijpt altijd die knoflookzakjes van shoarma alsof ie iemand wil wurgen, en hij richt ze altijd op mij als grap omdat hij denkt dat ze niet niet open springen, en wat deed deze zak. SPLAT knoflookshot op mn face.
Ok.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waar zocht ik ruzie, Divje? Ben geenszins ruzie aan het zoeken.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:58 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ik woon in een dorpquote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wilde iets gemeens typen over je stad maar dat heb ik niet gedaan. OK.
Sorry ben vervelendquote:
Daar heb ik nu last vanquote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn verstandskies komt door, vervelend gevoel.
Helaas wel ja.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:03 schreef Divje het volgende:
[..]
En kwam er ook wat op dat wat tussen je gezicht en toetsenbord zit?
Ik merk het.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Sorry ben vervelend
you just gotta igniiiiite, the liiiiight
and let it shiiiiine
Waarom heb je ze nog dan? Mijn bovenste twee zijn verwijderd allebei, omdat de tandarts dat zo graag wilde.quote:[..]
Daar heb ik nu last vanmaar heb ze al 4 jaar ja
correctie, heb er nog 3.
Ocherm ik reageer me niet af hoorquote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik merk het.Reageer je op iemand anders af ja.
[..]
Waarom heb je ze nog dan? Mijn bovenste twee zijn verwijderd allebei, omdat de tandarts dat zo graag wilde.Nu komt de derde en dat is tevens de laatste door.
O, dat dacht ik. Ben je liever gewend ditdat.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Ocherm ik reageer me niet af hoor
Heb ze nog omdat ik er nooit last van had. Tot 2 jaar terug.. En nu.
Sorry poppetje.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
O, dat dacht ik. Ben je liever gewend ditdat.
Ahhh, das wel naar. Wat voor last heb je er nu van dan?
Hier, krijg deze maar eens in je hoofdquote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:21 schreef MotherFoker het volgende:
Dit nummer al de hele dag in mijn hoofd fuck man.
Die had ik vorige week in mijn hoofd, deze is ook een aanrader:quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Hier, krijg deze maar eens in je hoofd
Ahaha wiggle wigglequote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:29 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Die had ik vorige week in mijn hoofd, deze is ook een aanrader:
Mijn moeder herkende dit nummer alleen maar aan de lyrics van de Explicit versie, ze kan hem ook al herkennen of het m is of niet. xDquote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahaha wiggle wiggle
Nostalgie
Als klein jochie dit mee schreeuwen, niet wetende wat je zegt
Toffe moederquote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:33 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Mijn moeder herkende dit nummer alleen maar aan de lyrics van de Explicit versie, ze kan hem ook al herkennen of het m is of niet. xD
quote:
Sorry, dat ga ik niet kijken. Mariah Careyquote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:38 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
1:49 is een schoolgenootje van me zat een klas lager dan me. xD
Hij heeft echt de grootste lolquote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:38 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
1:49 is een schoolgenootje van me zat een klas lager dan me. xD
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:54 schreef MotherFoker het volgende:
Waar the hell benk in terecht gekomen.
Geweldig dit.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:06 schreef Peunage het volgende:
[..]
"Made of water. Humans are made of water".
Wehehehe. Anderhalf uur later zit je nog steeds filmpjes te kijkenquote:
Yeeepquote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:15 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wehehehe. Anderhalf uur later zit je nog steeds filmpjes te kijken
Dat is ook zo.quote:Op zondag 29 maart 2015 11:34 schreef Peunage het volgende:
[..]
Erectiestoornissen zijn geen grap. Jaarlijks hebben duizenden mannen hier last van.
Dat is altijd goed. Opa's en oma's moet je koesteren.quote:Op zondag 29 maart 2015 12:48 schreef MotherFoker het volgende:
Morning, vandaag naar t revalidatiecentrum. Opa opzoeken!
Wat zal hij dat fijn vindenquote:Op zondag 29 maart 2015 12:58 schreef MotherFoker het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 29 maart 2015 12:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is altijd goed. Opa's en oma's moet je koesteren.
[/quote
Ja op de dag van mijn operatie heeft hij een beroerte en herseninfarct gehad. Dus ik mag en kan hem vandaag weer eindelijk zien.
Ja, tis niet mijn echte opa, alleen ze waren vrienden van mijn ouders. Ik zie ze meer als opa en oma dan mijn echte grootouders.quote:
Veel plezier alvast en geniet ervanquote:Op zondag 29 maart 2015 13:10 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ja, tis niet mijn echte opa, alleen ze waren vrienden van mijn ouders. Ik zie ze meer als opa en oma dan mijn echte grootouders.
Eigenlijk niet. Waar merk je dat aan dan?quote:Op zondag 29 maart 2015 13:40 schreef Lavenderr het volgende:
Ik moet echt wennen aan de zomertijd![]()
Hebben jullie dat ook?
Nou het is nu bijvoorbeeld al drie uur, maar voor mijn gevoel nog steeds 2 uur.quote:Op zondag 29 maart 2015 14:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Waar merk je dat aan dan?
Ik heb wel vandaag 3 jaar m'n rijbewijs.
Lekker maat.quote:Op zondag 29 maart 2015 14:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Waar merk je dat aan dan?
Ik heb wel vandaag 3 jaar m'n rijbewijs.
Heh, apart is dat. Ik zal wel niet zo tijdsgebonden zijn. Ik kijk op de klok en denk; oh, is het nou alweer zo en zo laat. Maar dat dacht ik gister ook, dus geen verschilquote:Op zondag 29 maart 2015 15:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou het is nu bijvoorbeeld al drie uur, maar voor mijn gevoel nog steeds 2 uur.
In de war zeg maar. Heb het elk half jaar dat ik moet wennen .
Iets langer dan 3 jaar dusquote:Op zondag 29 maart 2015 15:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lekker maat.
Hierdoor heb ik ook gekeken hoe lang ik hem heb.
Sinds 14 januari 2012.
Soww.
Engeland.quote:Op zondag 29 maart 2015 15:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Iets langer dan 3 jaar dus. Goed bezig
Gehaald in Engeland of hier?
Jawel. Gewoon met het verkeer meerijdenquote:Op zondag 29 maart 2015 15:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan je makkelijk switchen als je hier bent? Qua rijbaan?
Hm oke. Goed om te weten. Lijkt me bizar namelijk.quote:Op zondag 29 maart 2015 15:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel. Gewoon met het verkeer meerijden
Nee, heb er niet zo veel moeite mee. Na een minuut of 10 ben ik wel omgeschakelt.
wtfquote:Op zondag 29 maart 2015 20:38 schreef Peunage het volgende:
Dafuq is dit goed voor
http://www.dumpert.nl/med(...)apans_mini_eten.html
Ouwe rot juist.quote:
Omg. Ik wou dat ik dit had toen ik nog met mn barbies enzo speelde.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:38 schreef Peunage het volgende:
Dafuq is dit goed voor
http://www.dumpert.nl/med(...)apans_mini_eten.html
Je lijkt wel een meisjequote:Op zondag 29 maart 2015 20:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg. Ik wou dat ik dit had toen ik nog met mn barbies enzo speelde.
quote:Op zondag 29 maart 2015 20:37 schreef Insomnia_ het volgende:
denk lavje is bubble shooter aan het spelen
Jammerquote:Op zondag 29 maart 2015 22:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Polen in LAATSTE minuut gelijkmaker tegen![]()
Spelers kunnen net als iedereen bestuurd worden vanaf afstand.quote:Op zondag 29 maart 2015 22:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Polen in LAATSTE minuut gelijkmaker tegen![]()
hedde druksop?quote:Op zondag 29 maart 2015 22:47 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Spelers kunnen net als iedereen bestuurd worden vanaf afstand.
Ze kunnen precies doen wat ge script staat.
ik denk het ook btbquote:Op zondag 29 maart 2015 22:47 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Spelers kunnen net als iedereen bestuurd worden vanaf afstand.
Ze kunnen precies doen wat ge script staat.
Geen enkel probleem met kinderen van anderen hierquote:Op maandag 30 maart 2015 18:05 schreef MotherFoker het volgende:
Nu begrijp ik waarom mensen zeggen dat kinderen net als scheten zijn, Die van je eigen kan je verdragen maar die van anderen...
Ik ook niet, alleen op een iemand na, aka iemand die wel DNA deelt helaas -.-quote:Op maandag 30 maart 2015 18:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen enkel probleem met kinderen van anderen hier.
Je broertje?quote:Op maandag 30 maart 2015 18:10 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ik ook niet, alleen op een iemand na, aka iemand die wel DNA deelt helaas -.-
Ditoquote:Op maandag 30 maart 2015 18:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen enkel probleem met kinderen van anderen hier.
Hansie!quote:Op maandag 30 maart 2015 18:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dito![]()
Wie schuift er aan vanavond Scrum?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.k wil dit kapsel
quote:Op maandag 30 maart 2015 19:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat let je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.k wil dit kapsel
quote:Op maandag 30 maart 2015 19:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Doen! Pics na de tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.k wil dit kapsel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |