Zolang we het vorige topic maar niet dunnetjes over doen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
We moeten het luchtig houden hier toch
Dat is normaalquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is toch normaal? Of gelden er tegenwoordig andere maatstaven?
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:50 schreef Lavenderr het volgende:
Ik ga er vandoor schatjes. Fijne nacht en tot morgen
Fijne avond/nachtquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:50 schreef Lavenderr het volgende:
Ik ga er vandoor schatjes. Fijne nacht en tot morgen
Mee eens.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:04 schreef badtripbob het volgende:
Gewoon helemaal geen kip meer. Wel natuurlijk levende die vrij zijn en goed behandeld worden.
Nog maar een paar uurtjes , sterktequote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:50 schreef MotherFoker het volgende:
Morning!
Gedwongen theorie van 9:00 tot 15:30 -_-
Van de 8 lessen en toetsen ben ik er voor 1 geslaagd. Voor elke toets had ik er net 1 teveel. Kwa strafpunten.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nog maar een paar uurtjes , sterkte
Fokken is geen theorie les! Huphupquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:07 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Van de 8 lessen en toetsen ben ik er voor 1 geslaagd. Voor elke toets had ik er net 1 teveel. Kwa strafpunten.
Wat voor les/lessen als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:07 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Van de 8 lessen en toetsen ben ik er voor 1 geslaagd. Voor elke toets had ik er net 1 teveel. Kwa strafpunten.
Heb nu pauze :pquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Fokken is geen theorie les! Huphup
Autotheorie.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:13 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wat voor les/lessen als ik vragen mag?
Schijnt bij veel gebruik slecht voor je maag te zijn.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:15 schreef Divje het volgende:
Hoe slecht is Ibuprofen eigenlijk voor je? Of moet ik dan bij Lambiekje wezen
Ja dat weet ik idd. Vooral icm alcohol.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Schijnt bij veel gebruik slecht voor je maag te zijn.
Maar.. moet je dan niet naar de tandarts als je er zo'n last van hebt?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja dat weet ik idd. Vooral icm alcohol.
Maar raak ontiegelijk aan de schijt van die ibumr heb t wel nodig, normale paracetamol helpt niet tegen de kiespijn
[ afbeelding ]
Goedemiddag!
Lambiekje raadt je een houtje voor tussen je tanden aan.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:15 schreef Divje het volgende:
Hoe slecht is Ibuprofen eigenlijk voor je? Of moet ik dan bij Lambiekje wezen
Mjahquote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar.. moet je dan niet naar de tandarts als je er zo'n last van hebt?
Ahh, wat voor hout precies?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lambiekje raadt je een houtje voor tussen je tanden aan.
Maakt niet uit. Als je er maar goed op kunt bijten.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Mjah
Schijthekel aan de tandartsliever pijn dan hem met z'n porem boven m'n gezicht.
[..]
Ahh, wat voor hout precies?
Zoethout ook goedquote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Als je er maar goed op kunt bijten.
Ze zeggen dat dat helpt tegen kiespijn. Watje met jonge jenever erop ook.quote:
Jenever.. Omg. Weet wel een andere manier om de pijn dan minder te laten zijn, maar das dus geen combi met ibuquote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze zeggen dat dat helpt tegen kiespijn. Watje met jonge jenever erop ook.
Maar ik bedoel eigenlijk dat mensen heel vroeger als ze pijn hadden een houtje tussen hun tanden kregen om op te bijten als ze een pijnlijke ingreep moesten ondergaan en omdat Lambiekje tegen de moderne geneeskunde is zou hij vast en zeker dit aanraden![]()
Maar jij moet natuurlijk gewoon naar de tandarts Div en niet aan blijven klojen met ibu.
Dan heb je straks kiespijn +een maagbloeding.
Ik heb er ook een hekel aanquote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Mjah
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb er ook een hekel aan. Maar heb het geweten. Te lang doorgelopen met ontsteking, tot het moment kwam dat ik zo'n pijn had dat ik maar ging spoelen met wodka, zodat ik 's nachts toch nog even kon slapen. Volgende dag toch gegaan; wat een hemels gevoel om even geen pijn te hebben.
Zal je de horror verhalen besparen van wat er daarna allemaal gebeurt is
Nou, ik moest dus een wortelpunt behandeling, bij de kaakchirurg.. dus, daar liggen, mishandeld worden van alle kanten. Foto maken, moest ik toch nog even wachten tot de arts de foto wat uitgebreider ging beoordelen; half uur later > sorry meneer Scrummie, maar we hebben het verkeerde kanaal behandeld. Opnieuw liggen, hetzelfde riedeltje; weer foto maken. Weer wachten.. "Sorry meneer Scrummie, maar het kanaal zit te diep waardoor we er nu niet bij kunnen". En omdat ze het me niet aan wouden doen weer te moeten gaan liggen, moest ik de week erop weer komen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb dit 2 jaar terug ook gehad, zo'n vreselijke pijn waardoor moest overgeven alles.
3 weken mee rondgelopen, verdoofd door pijnstillers, en véél blowen.
Wat een verlossing idd toen ik bij die tandarts weg kwam. Wel kwijlend en met 1 lamme mondhoek
Daarna dus maar 1x weer geweest
En ah toeeee, ik hou van horror!
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nou, ik moest dus een wortelpunt behandeling, bij de kaakchirurg.. dus, daar liggen, mishandeld worden van alle kanten. Foto maken, moest ik toch nog even wachten tot de arts de foto wat uitgebreider ging beoordelen; half uur later > sorry meneer Scrummie, maar we hebben het verkeerde kanaal behandeld. Opnieuw liggen, hetzelfde riedeltje; weer foto maken. Weer wachten.. "Sorry meneer Scrummie, maar het kanaal zit te diep waardoor we er nu niet bij kunnen". En omdat ze het me niet aan wouden doen weer te moeten gaan liggen, moest ik de week erop weer komen.
Toen heb ik echt een hekel aan tandartsen gekregen.
Ga gewoon man. Snap dat je het niet leuk vindt maar de pijn is een signaal dat er wat mis is. Gaat wel over maar komt ook weer terug.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Mjah
[..]
Ahh, wat voor hout precies?
Dussss, ik moet wachten tot ik naar de kaakchirurg moet? Thanksquote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:02 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ga gewoon man. Snap dat je het niet leuk vindt maar de pijn is een signaal dat er wat mis is. Gaat wel over maar komt ook weer terug.
Op den duur zit je bij de kaakchirurg.
Voordeel daarvan is dat het sowieso vergoed wordt.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Dussss, ik moet wachten tot ik naar de kaakchirurg moet? Thanks
Ga maandag bellen.
Wel een goed punt, weet totaal niet hoe het met m'n verzekering zit wb tandartsquote:
Nu je het zegt....guyviequote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Wel een goed punt, weet totaal niet hoe het met m'n verzekering zit wb tandarts
Nu, waar is die polis*gaat zoeken*
Waar is Guyvie eiglijkss gebleven
Scrummie is dichterbijquote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:22 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nu je het zegt....guyvie![]()
Ga even langs. Jij woont in de buurt.
Ik zal er geen traan om laten.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:17 schreef Insomnia_ het volgende:
#teaminsomnia_ is dodelijk geraakt vandaag
onze vriend, broeder in de strijd, altijd loyale makker JanCees is permanent geband.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |