En dan nog Afellay ipv Depay. Roland en ik vallen huilend in slaap.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:30 schreef luxerobots het volgende:
Robben is er niet bij. Dus wordt het weer moeizaam.
Van Persie was niet voor niets de winnaar van de gouden vlag.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:31 schreef tralalala het volgende:
Als Van Persie niet 30 keer buitenspel had gestaan tegen Spanje had het al 5-1 geweest in de eerste helft.
ALS ALS ALS ALSquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:31 schreef tralalala het volgende:
Als Van Persie niet 30 keer buitenspel had gestaan tegen Spanje had het al 5-1 geweest in de eerste helft.
quote:“Wat mij betreft gaan we te allen tijde door”, reageerde Hiddink op een vraag of hij zijn lot verbindt aan het duel met Turkije.
Rustig blijven, rustig, rustig, rustig, rustig.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:42 schreef Sked het volgende:
Zelfs FUCKING FLIKKEN FUCKING MAASTRICHT IS FUCKING BETER
Ik doe hetzelfde, maar zonder bier.quote:
Ik word zwaar agressief als dit soort tumors gepromoot wordenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rustig blijven, rustig, rustig, rustig, rustig.
topic?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:43 schreef alors het volgende:
[..]
Ik doe hetzelfde, maar zonder bier.
Dit hoef ik echt niet te zien. Sterkte aan iedereen die hem op 1 houdt.
Wat kijk ik daar naar uit.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:43 schreef tralalala het volgende:
Penoza begint over een paar maandjes weer![]()
![]()
fuck deze shit
EK-kwalificatiewedstrijdensamenvattingen.quote:
Zap naar NPO3 voor de EKQ-samenvattingen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik word zwaar agressief als dit soort tumors gepromoot worden
Ja dat heb ik zojuist gedaanquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zap naar NPO3 voor de EKQ-samenvattingen.
Oh, toch wel.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar in anderhalve dag schaamteloos het tweede en het derde seizoen afgekeken.
In Pauw vertelt Filip Dewinter waarom hij toch naar het land wilde en hoe we moeten samenwerken met de dictator.quote:President Bashar al-Assad van Syriė is een moedig en indrukwekkend man, dat zei Filip Dewinter na een bezoek aan het land. De voorman van Vlaams Belang vindt dat het Westen moet samenwerken met de president om de strijd tegen Islamitische Staat (IS) te winnen. Het bezoek van Dewinter kwam hem op veel kritiek te staan.
Saskia Belleman en Wouter Laumans zijn bij de rechtszaak en vertellen vanavond wat het OM eist tegen Adil A., Anouar B en Stefan S.quote:Ze staan bekend als de Mocromaffia en vandaag krijgen ze de strafeis te horen voor een dubbele liquidatie in de Staatsliedenbuurt in 2012. Daarbij kwamen de 28-jarige Yousseff Lkhorf en 21-jarige Saļd el Yazidi om het leven kwamen. Twee motoragenten werden onder vuur genomen met kalasjnikovs.
quote:Linda van Dyck is terug op tv na een afwezigheid van tien jaar. De actrice is er na een burn-out weer helemaal bovenop en maakt in de dramaserie Zwarte Tulp haar comeback. Het is de eerste Nederlandse serie die eerst op internet te zien is en pas later op de televisie komt. In de serie staan de ontwikkelingen tussen twee families uit de Bollenstreek centraal.
Welk nummer moet ik bellen als ik meen iets gezien te hebben?quote:Op maandag 30 maart 2015 16:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Justitie zoekt getuigen neerhalen MH17
Wie heeft een Buk-raketinstallatie op de dag van de vliegramp in Oost-Oekraļne gezien? Het internationale team dat het strafrechtelijk onderzoek doet naar de MH17, wil graag met deze mensen in contact komen. Vandaag gaf het team beelden vrij van een vrachtwagen, waarop het BUK-raketsysteem staat dat mogelijk gebruikt is om de MH17 neer te halen. Ook zijn er geluidsfragmenten vrijgegeven. Hoe het met het onderzoek staat, licht Hoofdofficier van Justitie Fred Westerbeke vanavond toe.
112quote:Op maandag 30 maart 2015 22:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Welk nummer moet ik bellen als ik meen iets gezien te hebben?
En de Oekraļense veiligheidsdienst.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:06 schreef Sked het volgende:
Ze hebben bewijsmateriaal van internet gehaald.
Russen hebben waarschijnlijk al tap staan op de nummers die gebeld kunnen wordenquote:Op maandag 30 maart 2015 23:10 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Meneer onderschat de Russische veiligheidsdienst.
Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 30 maart 2015 23:06 schreef Sked het volgende:
Ze hebben bewijsmateriaal van internet gehaald.
Een verklaring van ooggetuigen ook niet. Het gaat om de combinatie van info.quote:
Ik neem officiėle veiligheidsdiensten wel serieuzer dan wat er bij wijze van via FOK! verspreid kan wordenquote:
Die maken ook veel gebruik van internetquote:Op maandag 30 maart 2015 23:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik neem officiėle veiligheidsdiensten wel serieuzer dan wat er bij wijze van via FOK! verspreid kan worden
Dat kan. Maar dat is ook niet altijd 100% hebben we wel in het verleden geleerd.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik neem officiėle veiligheidsdiensten wel serieuzer dan wat er bij wijze van via FOK! verspreid kan worden
Is ook maatschappelijk werk.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:18 schreef Sked het volgende:
Maatschappelijk werker willen worden en ondertussen mensen killen
Maar je moet wel rezzzpekt voor ze hebben hoor.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:21 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ze konden geen stageplaats vinden denk ik
Lijkt mij ook wel vervelend als je geen stageplek kan vindenquote:Op maandag 30 maart 2015 23:22 schreef alors het volgende:
[..]
Maar je moet wel rezzzpekt voor ze hebben hoor.
Pauw moet wel zijn quotum halenquote:Op maandag 30 maart 2015 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Saskia ziet eruit alsof ze al vooraf door Pauw te grazen is genomen.
Mja, doorgaans komen ze totaal niet over in deze vorm, maar die van vandaag was erg goed gevonden.quote:
OOGarts.quote:
Tegenwoordig zet hij voornamelijk 'tandartsen' aan het werk.quote:
Erg leuk? Was jij ook niet fan van die show van Lubach?quote:Op maandag 30 maart 2015 23:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, doorgaans komen ze totaal niet over in deze vorm, maar die van vandaag was erg goed gevonden.
Waar zei ik erg leuk?quote:Op maandag 30 maart 2015 23:31 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Erg leuk? Was jij ook niet fan van die show van Lubach?
Ja, het was goed bedacht. De controverse omtrent het pleidooi van de VVD om meer samen te werken met dictators omkeren.quote:
Ok, dat is al anders dan 'erg goed gevonden'.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja, het was goed bedacht. De controverse omtrent het pleidooi van de VVD om meer samen te werken met dictators omkeren.
Halbe bedoelde gewoon dat ze beter in eigen land levend gecremeerd kunnen worden dan in uitzetcentra in Nederland.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:35 schreef Baszh het volgende:
Zijlstra ging nog verder dan Filip, die wilde samenwerken met autoritaire regimes om al die asielzoekers terroristen te weren uit Europa, nu gaat het over IS verslaan
De site is geniaal, maar op TV komt het in 95% vd gevallen niet over.quote:
Hoe is dat anders?quote:Op maandag 30 maart 2015 23:36 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ok, dat is al anders dan 'erg goed gevonden'.
quote:Regeringstroepen hebben vandaag een gifgasaanval uitgevoerd in Syriė, waarbij zes mensen zijn omgekomen. Dat zegt althans het Syrische Observatorium voor de Mensenrechten.
Het bericht kan door Reuters niet worden geverifieerd. Wel is een aantal video’s op internet geplaatst waarop slachtoffers van de aanval te zien zouden zijn. Op één video zijn drie kinderen, een vrouw en haar man bewusteloos in een medisch centrum - een kind heeft schuim bij haar mond. Er worden nog meer bewusteloze lichamen het centrum in gebracht, één man heeft een gasmasker op.
Die de winter doet anders ook alsof hij kontmaatjes is met assadquote:Op maandag 30 maart 2015 23:36 schreef Sked het volgende:
Van Dam doet net of Filip de beste vriend is van Assad
Van de trappen van vergelijking heb je ook al erg weinig kaas gegeten.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:38 schreef luxerobots het volgende:
[..]
''Goed bedacht''
''Erg goed gevonden''
Denk over die overtreffende trap maar na.
Geen idee of Assad al zijn troepen onder controle heeft maar die spelen wel degelijk vuile spelletjes.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:39 schreef Patrice_Consigny het volgende:
"Assad gebruikte vorige week nog chemische wapens"
[..]
Geloof ik best maar argumenten baseren op uitspraken van dat observatorium diskwalificeert je meteen:quote:Op maandag 30 maart 2015 23:40 schreef Baszh het volgende:
[..]
Geen idee of Assad al zijn troepen onder controle heeft maar die spelen wel degelijk vuile spelletjes.
Nuke zou ik willen zien.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:42 schreef Mani89 het volgende:
Er is geen leuke oplossing, het is Assad of ISIS.
Dus is het Assad, dus heeft De Winter gelijk, ondanks alle idealistische praatjes van Van Dam.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:42 schreef Mani89 het volgende:
Moralistische borrelpraat inderdaad, ben dat soort teksten meer gewend van GroenLinks.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dus is het Assad, dus heeft De Winter gelijk, ondanks alle idealistische praatjes van Van Dam.
Tunesiė doet het relatief prima. Je moet ook geen wonderen verwachten.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
Keiharde dictatuur hebben die moslims nodig daar. Kijk godverredomme ff naar hoe het er aan toe gaat in die apenlanden waar de dictatuur omver is geworpen, van Dam.
Of gewoon allebei niet?quote:Op maandag 30 maart 2015 23:42 schreef Mani89 het volgende:
Het is een stuk minder zwart wit dan beide heren doen voorkomen.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dus is het Assad, dus heeft De Winter gelijk, ondanks alle idealistische praatjes van Van Dam.
Een valse tegenstelling.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja ik zou het liefst ook op Arnold Schwarzenegger lijken.quote:
Kan me dat maar moeilijk voorstellenquote:
PvdA en D66 kunnen er ook wat van. Het is allemaal zo irrealistisch.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Moralistische borrelpraat inderdaad, ben dat soort teksten meer gewend van GroenLinks.
Zolang je blijft stemmen op PvdA of D66 voed je het zelf.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
PvdA en D66 kunnen er ook wat van. Het is allemaal zo irrealistisch.
Tuurlijk niet. Assad is nog altijd een machtsfactor in Syriė. Wil je IS verslaan, dan is alle hulp welkom. Zelfs de hulp van Assad.quote:
Ik kan me ook niet voorstellen dat ze al eind 60 is, maar dat is ze volgens mij wel.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:44 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Kan me dat maar moeilijk voorstellen
`mja, kan me niet echt boeien ditquote:Op maandag 30 maart 2015 23:48 schreef Baszh het volgende:
Dacht dat we dit burnout onderwerp al hadden gehad vorige week
Ze is 66. Ze ziet er geweldig uit voor haar leeftijd. Nauwelijks ouder dan toen ze in Ciske de Rat speelde.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat ze al eind 60 is, maar dat is ze volgens mij wel.
Dan zou ie toch op z'n minst eerst eens de wapens tegen de FSA moeten neerleggen. En over een overgangsregering moeten gaan praten.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Assad is nog altijd een machtsfactor in Syriė. Wil je IS verslaan, dan is alle hulp welkom. Zelfs de hulp van Assad.
Het ging eigenlijk over Alzheimer, maar dat waren ze vergeten.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:48 schreef Baszh het volgende:
Dacht dat we dit burnout onderwerp al hadden gehad vorige week
Nee, maar jouw ogen zullen ook wel achteruitgegaan zijn en de Grand Canyon aan rimpels niet zien.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze is 66. Ze ziet er geweldig uit voor haar leeftijd. Nauwelijks ouder dan toen ze in Ciske de Rat speelde.
Mijn ogen zien een vrouw die eruit ziet alsof ze ongeveer 50 is.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:52 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee, maar jouw ogen zullen ook wel achteruitgegaan zijn en de Grand Canyon aan rimpels niet zien.
[ afbeelding ]
Pauw vindt het wel een uitdaging, zo'n ervaren vrouw. Dat geeft het vrouwenquotum toch weer een andere betekenis.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:52 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee, maar jouw ogen zullen ook wel achteruitgegaan zijn en de Grand Canyon aan rimpels niet zien.
[ afbeelding ]
Tijden veranderen. In mijn tijd zagen wij niks geils in bejaarden. Nu is het een hype onder jongeren om een Gilf te doen...quote:Op maandag 30 maart 2015 23:54 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Pauw vindt het wel een uitdaging, zo'n ervaren vrouw. Dat geeft het vrouwenquotum toch weer een andere betekenis.
Welke FSA? Die knulletjes die bijvoorbeeld in Idlib de samenwerking zoeken met de extremisten van Nusra? Of die groepjes die elders weggevaagd worden door extremere groeperingen en van hun westerse wapens worden beroofd.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan zou ie toch op z'n minst eerst eens de wapens tegen de FSA moeten neerleggen. En over een overgangsregering moeten gaan praten.
Je hebt daar toch gewoon gematigde/seculiere rebellen rondlopen? En het is toch niet gek dat die samenwerken met extremisten? Dat wil het westen nu toch ook doen, met andere 'extremisten' samenwerken?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 01:07 schreef Szura het volgende:
[..]
Welke FSA? Die knulletjes die bijvoorbeeld in Idlib de samenwerking zoeken met de extremisten van Nusra? Of die groepjes die elders weggevaagd worden door extremere groeperingen en van hun westerse wapens worden beroofd.
Er zijn geen 'gematigde rebellen', het is allemaal tuig.
quote:Commissaris Peter Wakkie van ABN AMRO treedt af
De beursgang van ABN Amro is door de huidige chaos uitgesloten. Vandaag trad commissaris Peter Wakkie af. Hij was verantwoordelijk voor het belongsbeleid binnen de bank. Commentatoren vragen zich af wie op dit moment nog wil investeren in het wespennest. Pauw spreekt erover met hoogleraar economie Sweder van Wijnbergen en politiek commentator Paul Jansen. Zij gaan ook in op het nieuws dat minister Jeroen Dijsselbloem al in 2014 goedkeuring zou hebben gegeven voor de laatste loonsverhoging. Wat zijn de consequenties voor de bank en de minister?
quote:Nederland-Spanje met Frits Barend en Wim Kieft
Vanavond hoopt de Spaanse nationale voetbalploeg revanche te nemen op het Nederlands elftal. De 5-1 overwinning van Nederland op het WK doet de Spanjaarden nog altijd pijn. Of Oranje opnieuw van de Spanjaarden weet te winnen weten we pas vanavond, maar zeker is dat Frits Barend en Wim Kieft vanavond in Pauw de wedstrijd nabeschouwen. Dan hebben we het ook over Guus Hiddink. De trainer ligt onder vuur door de slechte presetaties van het team. Weet hij het tij te keren?
quote:Enschede is klaar voor The Passion
Enschede maakt zich op voor The Passion. Het jaarlijkse evenement waarin de lijdensweg van Jezus wordt uitgebeeld, lijkt ook dit jaar weer een kijkcijferhit te worden. In Pauw vanavond hoofdrolspelers Shirma Rouse (Maria) en Jon van Eerd (Pilatus). Rouse is zeer gelukkig met haar christelijke achtergrond, terwijl Van Eerd er gemengde gevoelens bij heeft. Vanavond vertellen ze waarom ze mee wilden doen.
Ik word zo moe van die Barend, waar heeft die gevoetbald dan? En the passion boeit mij ook niks.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:24 schreef Webschip het volgende:
Met uitzondering van het sportgeneuzel wel leuke onderwerpen.
Wij zijn het eens, twee handen op een buik. Echter...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:01 schreef Karina het volgende:
Frits BarendMet zijn rare mondje.
En the Passion, meh.
Hoi Mr Frankquote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Wij zijn het eens, twee handen op een buik. Echter...
Omdat ze zwart is zeker?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:03 schreef Karina het volgende:
shirma gaat niet mee naar de boot dan zinkt ie.
twitter:CTMyH twitterde op dinsdag 31-03-2015 om 23:04:29Zit die Shirma Rouse op de bank van Jinek? #pauw #moethaastwel reageer retweet
quote:
quote:
dag vrienden, ik had jullie helaas niet tijdens #NedSpa gezien dus ik groet jullie nu bij dezequote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:05 schreef Specularium het volgende:
Ik zou Frits wel aan een kruis willen zien.
De rol van Big Momma ligt haar beter idd.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:05 schreef Monolith het volgende:
Ik snap ook wel dat Shirma niet de rol van Jezus heeft. Die krijg je onmogelijk hangend aan een kruis gespijkerd.
Discriminatie. Waarom kan jezus niet gespeeld worden door een volle donkere vrouw?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:05 schreef Monolith het volgende:
Ik snap ook wel dat Shirma niet de rol van Jezus heeft. Die krijg je onmogelijk hangend aan een kruis gespijkerd.
Ik zat te denken aan de steen die voor de grot wordt gerold.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:07 schreef Martinello het volgende:
[..]
De rol van Big Momma ligt haar beter idd.
Hoi Rolandquote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
[..]
dag vrienden, ik had jullie helaas niet tijdens #nedspa gezien dus ik groet jullie nu bij deze
Hoi Roland.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
[..]
dag vrienden, ik had jullie helaas niet tijdens #NedSpa gezien dus ik groet jullie nu bij deze
Ambro mist een type Rinus.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vooruit Gerrit zalm de afgrond in
Nee, vertel eens.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:23 schreef Karina het volgende:
Frits![]()
Heb ik al eens verteld dat ik zijn dochter vaak bij de AH zie? Ja he.
Wat koopt ze zoal? Komkommertjes enzo?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik zie Barbara dus weleens bij de AH he. Boodschapjes doen en zo.
Is ze in het echt nog lelijker?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:23 schreef Karina het volgende:
Frits![]()
Heb ik al eens verteld dat ik zijn dochter vaak bij de AH zie? Ja he.
Daar let ik nooit op hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat koopt ze zoal? Komkommertjes enzo?
Tuinzaadjes, ze gaat het zelf verpotten.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat koopt ze zoal? Komkommertjes enzo?
Snap niet dat mensen het over sport hebben in een talkshow als Pauw. Het is geen RTL Late Night.quote:
Precies.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Snap niet dat mensen het over sport hebben in een talkshow als Pauw. Het is geen RTL Late Night.
En dan krijgen we ook nog een item over the passion...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Snap niet dat mensen het over sport hebben in een talkshow als Pauw. Het is geen RTL Late Night.
Toen werd er wel 28 op 30 gehaald.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:28 schreef luxerobots het volgende:
Onder Louis van Gaal zagen de wedstrijden voor het WK er ook niet uit.
In het weekend maken ze het helemaal bont, laten ze 5 uur lang fietsen zien en dan 's avonds nog voetbal.quote:
En werd er in de oefenwedstrijd vlak voor het WK met 2-0 verloren van Frankrijk.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toen werd er wel 28 op 30 gehaald.
Weekend tv is meer dan vreselijk.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In het weekend maken ze het helemaal bont, laten ze 5 uur lang fietsen zien en dan 's avonds nog voetbal.
je kwalificeerde je makkelijk toen hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:30 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En werd er in de oefenwedstrijd vlak voor het WK met 2-0 verloren van Frankrijk.
Een keer van Frankrijk verliezen kan gebeuren; Hiddink heeft al veel meer verloren. Ook die wedstrijd tegen Kazachstan had zomaar verloren kunnen worden.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:30 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En werd er in de oefenwedstrijd vlak voor het WK met 2-0 verloren van Frankrijk.
Of IJshockey kijken.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:32 schreef Karina het volgende:
[..]
In het weekend moet je ook gewoon in de kroeg zitten natuurlijk.
Dat hoort dan ook bij de commerciėlen thuis.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Doordeweeks ook vaak Europees voetbal en dan nu die oranje onzin.
Mag niet van de SGP.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:32 schreef Karina het volgende:
[..]
In het weekend moet je ook gewoon in de kroeg zitten natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |