1 keer maar.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:44 schreef Fokker89 het volgende:
David, je valt telkens weg, en je bent echt de eerste DJ die hier last van heeftdus fix je internet eens
Vind dit wel chill. Maar je moet draaien wat jij wil uiteraard.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:44 schreef d4v1d het volgende:
maar is dit betere muziek dan. Dan draai ik dit wel hoor
dit vind ik ook prima hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vind dit wel chill. Maar je moet draaien wat jij wil uiteraard.
Ook willen wij graag binnen 10 minuten een verzoekje van je.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vind dit wel chill. Maar je moet draaien wat jij wil uiteraard.
Binnen 10 minuten al?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:48 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ook willen wij graag binnen 10 minuten een verzoekje van je.
gr
ze weet dat ze verslagen door mijn verzoekje.quote:
Surge pls. Ik pak je met isketch.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ze weet dat ze verslagen door mijn verzoekje.
aight, dm maar wanneer je rekt wil worden.quote:
je bent vergeven.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:01 schreef d4v1d het volgende:
sorry voor dit maar dit matchte gewoon goed qua BPM
Moet ffe half uurtje in een game iets doen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:00 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
aight, dm maar wanneer je rekt wil worden.
toch geen WoW hequote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moet ffe half uurtje in een game iets doen.#nerd
Surge.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
je bent vergeven.
wel ff flip der nummertje aankondigen dan kan ik 'm afkraken
doe ik sws welquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Surge.![]()
D4v1d doe het niet aankondigen. Dan kan surge stiekem mijn nummer vereren
Ik denk dat jij WoW aan het spelen bent.quote:
jij mag altijd draaienquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:04 schreef Crip het volgende:
Gaat er ieman na david draaien want anders heb ik wel zin om te draaien
Awwwquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
doe ik sws welgaat in m'n flipbby playlist
Foutquote:[..]
Ik denk dat jij WoW aan het spelen bent.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:05 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik geloof niet dat dit het verzoekje van Flip is
smoothquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom niet?Als ik je nummer had zou ik screenshot van mijn DM kunnen sturen via whatsapp
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:05 schreef Lt.Surge het volgende:
deze gaat iig niet naar mijn flipbby playlist.
Nee sorry, ik zit al aan mijn quotum.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom niet?Als ik je nummer had zou ik screenshot van mijn DM kunnen sturen via whatsapp
je quote de verkeerde mangquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja ik, maar als jij echt zo graag wil...
Oh draai maar, anders voel ik me schuldig.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja ik, maar als jij echt zo graag wil...
daarom doe ik rustig aan met mijn kanonnen.quote:
Nee ga maar hoor, ik huil me wel in foetushouding in slaapquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Oh draai maar, anders voel ik me schuldig.
*aai*quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee ga maar hoor, ik huil me wel in foetushouding in slaap
heb ik je al op steam?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vraag jij
hij is offline op steam
Done. App wel zijn antwoord. Anders vervuilen we dit topic:Pquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vraag jij
hij is offline op steam
ja en anders onz scquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Done. App wel zijn antwoord. Anders vervuilen we dit topic:P
Kijk wat deze muziek met m'n modschap heeft gedaan!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:16 schreef Lt.Surge het volgende:
begint zwart te worden voor m'n ogen
#ripsurge
Waar moet ik je begraven?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:16 schreef Lt.Surge het volgende:
begint zwart te worden voor m'n ogen
#ripsurge
walgelijk gewoon, ben er misselijk vanquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kijk wat deze muziek met m'n modschap heeft gedaan!
waar het het goedkoopst is.quote:
oke dan verband ik je in mijn achtertuinquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:17 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
waar het het goedkoopst is.
Nederlander in hart en nieren ja toch
is prima. pas je wel op met de rook bbyquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:17 schreef Crip het volgende:
[..]
oke dan verband ik je in mijn achtertuin
Komt goed bby.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:18 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
is prima. pas je wel op met de rook bby
Ik moest kotsen en huilen tegelijk.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:17 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
walgelijk gewoon, ben er misselijk van
Dat uit je hoofd willen krijgen. ;/quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:20 schreef AF_ het volgende:
Misschien krijgt dit i want to break free van gister uit mijn hoofd
dat heb ik ook nuquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik moest kotsen en huilen tegelijk.
ej haten is verlatenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:20 schreef Crip het volgende:
Dit is echt niet mijn ding.. maar ik blijf luisteren.
Patient 0 allesquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
dat heb ik ook nu
ben ik nu besmettelijk
Heb ik wel vaker.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik moest kotsen en huilen tegelijk.
en blijf weg danquote:
sorry die crip steelt luisteraarsquote:
Nee lepeltje lepeltje met de zwerver die hier onder de tunnel leeft.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
In foetushouding in een hoekje van de badkamer?
ik heb een naam gvdquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee lepeltje lepeltje met de zwerver die hier onder de tunnel leeft.
Oh dat doe ik ook wel eens. Dat geeft mij een verwarmd gevoel in mijn onderbuik. Daarna moet ik vaak nog wel even het gal van de zwerver af schrapen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee lepeltje lepeltje met de zwerver die hier onder de tunnel leeft.
Waarom moet je dan opschieten?quote:
Ja klopt, hij heeft me al heel vaak zijn naam gezegd maar ik versta hem nooit. Mijn kotsgeluiden overheersen. Veeg daarna altijd mijn mond af aan zijn katten.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh dat doe ik ook wel eens. Dat geeft mij een verwarmd gevoel in mijn onderbuik. Daarna moet ik vaak nog wel even het gal van de zwerver af schrapen.
Terecht wel, zijn katten zijn echt schoon over het algemeen, ik zou bijvoorbeeld nooit mijn mond afvegen aan zijn krant. Wie weet wat die nare man daar mee heeft gedaan.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja klopt, hij heeft me al heel vaak zijn naam gezegd maar ik versta hem nooit. Mijn kotsgeluiden overheersen. Veeg daarna altijd mijn mond af aan zijn katten.
Waarom moet je nou weer katten mishandelen.quote:
Godver dacht dat je fylax wasquote:
Zijn meestal erg plakkerig. Ik waag het niet inderdaad.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Terecht wel, zijn katten zijn echt schoon over het algemeen, ik zou bijvoorbeeld nooit mijn mond afvegen aan zijn krant. Wie weet wat die nare man daar mee heeft gedaan.
Mond afvegen is geen mishandelen, die katten zien het als liefkozend gedrag.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:27 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Waarom moet je nou weer katten mishandelen.
Hmmpf.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:28 schreef Crip het volgende:
Mond afvegen is geen mishandelen, die katten zien het als liefkozend gedrag.
quote:
Zelfde ui dusjaquote:
gvd ik moet vroeg op maar wil dat niet missenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:29 schreef Fokker89 het volgende:
DE PLANNEN ZIJN GEWIJZIGD!
Vanavond vanaf ongeveer 22:00: Dj LompeHork, Crip, en Fokker89 in een Trioshow!
Sodeju. Wat hot.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:29 schreef Fokker89 het volgende:
Dat mag altijd!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:30 schreef AF_ het volgende:
Mag ik inbellen? Als ik tegen die tijd nog niet weg ben
yeahquote:
Tuurlijk wel, gewoon omhoog gaan met dat volumequote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:31 schreef Moira. het volgende:
Oeh even TVP'en voor horkmans door m'n speakers. Weet alleen niet of ik lang blijf plakken als ik straks stoned ben, hihaho.
Ben bang van nietquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hoop dat cripjen nog lopen kan morgen
Omg. Ben benieuwd naar je stem.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:30 schreef AF_ het volgende:
Mag ik inbellen? Als ik tegen die tijd nog niet weg ben
welk genre is dat?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:32 schreef AF_ het volgende:
Zeg david, komt Radical Redemption ft. MC Jeff - Don't Fuck With The Radical nog?
Nee dat ben je nietquote:
Was vandaag met zo'n kind aan het praten, en moest echt lachen door zijn droogheid. Opeens deed hij zo'n belachelijk voorstel. Antwoord ik met: Jaaa dikke lul.quote:
Raw hardstylequote:
Ow okequote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Was vandaag met zo'n kind aan het praten, en moest echt lachen door zijn droogheid. Opeens deed hij zo'n belachelijk voorstel. Antwoord ik met: Jaaa dikke lul.
Schrok meteen van mijn antwoord, en hij keek me echt aan van dafuq. Hoop niet dat hij dit tegen zijn ouders gaat zeggen dan ben ik screwed.
Geil manquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:29 schreef Fokker89 het volgende:
Als het niet past is Wild Motherfukers - Natural born raver ook goed, is wat softerquote:
Jij kan nog niet eens een sapje mixen, be srs plzquote:
Godverdommequote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Jij kan nog niet eens een sapje mixen, be srs plz
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Jij kan nog niet eens een sapje mixen, be srs plz
Zeker. Jaren gedaan. Voor ik de shredder in moest.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Godverdomme
Postte je voorheen in VBL ofzo?
Denken dat al die kleurtjes en dingen mij wat zeggenquote:
fixedquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:35 schreef AF_ het volgende:
Ik lees nu pas dat deze reeks uit ONZ moet, kan die niet naar tv?
Watquote:
Ik moest ook de shredder in, zie m'n notesquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:34 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zeker. Jaren gedaan. Voor ik de shredder in moest.
ohquote:
UTO jongen!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:35 schreef AF_ het volgende:
Ik lees nu pas dat deze reeks uit ONZ moet, kan die niet naar tv?
Met dKUpquote:
Was het een nummer?quote:
Hé, een wilde Johannes gespot.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
GutterFM is wel populairder dan ooit zie ik.
Jij ookquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
GutterFM is wel populairder dan ooit zie ik.
Johannes uses pound.quote:
Ik stop de liefdesbetuigingen die ik elke dag in mijn brievenbus ontvang in een apart mapje inderdaad.quote:
Dat moet nu toch wel een externe hardeschijf zijn ofnietquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johannes uses pound.
[..]
Ik stop de liefdesbetuigingen die ik elke dag in mijn brievenbus ontvang in een apart mapje inderdaad.
Heb inderdaad Dropbox Pro moeten nemen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:41 schreef AF_ het volgende:
[..]
Dat moet nu toch wel een externe hardeschijf zijn ofniet
Ouwe Horkquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben niet eens met die shit opgegroeid.moet je nagaan.
Ja, dat ga ik zeggen zekerquote:
Dan al helemaal + 3quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben niet eens met die shit opgegroeid.moet je nagaan.
Lompehorkquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:43 schreef LompeHork het volgende:
Ik schrijf elke dag naar johannes, ik adoreer die man tot de dood. Ik kwam een beetje toen hij eens één van mijn liefdesbetuigingen beantwoorden, helaas snap ik dat het een druk bezette man is en niet altijd zijn fans kan beantwoorden.
Kun je ook zn gedichtje over mij schrijven?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lompehork
Horkje mijn horkje
jij bent mijn lepel mijn vorkje
Jij bent mijn slabbetje jij bent mijn kwijl
Jij bent leuker dan leuk en geiler dan geil.
xoxo Johannes
Kom er wel achter, ben niets voor niets een Marokkaan.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:45 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik zeggen zeker
[..]
Dan al helemaal + 3
* LompeHork zwijmelt en valt flauw.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lompehork
Horkje mijn horkje
jij bent mijn lepel mijn vorkje
Jij bent mijn slabbetje jij bent mijn kwijl
Jij bent leuker dan leuk en geiler dan geil.
xoxo Johannes
gl/hf flips is het ook al aan het beschermen voor mequote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Kom er wel achter, ben niets voor niets een Marokkaan.
flips breekt makkelijkquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:46 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
gl/hf flips is het ook al aan het beschermen voor me
quote:
Ik zal eens kijken.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:45 schreef AF_ het volgende:
[..]
Kun je ook zn gedichtje over mij schrijven?
Yesss mijn Hork Badgequote:
Sorry, dit effect heb ik op mensen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
* LompeHork zwijmelt en valt flauw.
Mijn fallus wat doe je?
Naar bed om 10 uur op een vrijdagavond?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken.
Ik wil eigenlijk naar bed, dus misschien gaat het ook over slapen.
[..]
Yesss mijn Hork Badge
[..]
Sorry, dit effect heb ik op mensen.
Ik zeg toch, komt goed.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:46 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat geloofde ik dus eerst niet, maar nu ik het meemaak ben ik echt helemaal bekeerd.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sorry, dit effect heb ik op mensen.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:46 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Weepee pls.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tijd om te slapen en te dromen de nacht
AF_scheid nemen is zwaarder dan gedacht
Want dromen is tijdloos zo groot en zo klein
Toch is het de plek waar wij samen kunnen zijn.
Vaarwel en tot zo AF_
Wil of moet?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil morgen om 7 u opstaan.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:53 schreef d4v1d het volgende:
Dat hoor ik wel vakerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
Allebei een beetje.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:54 schreef AF_ het volgende:
[..]
[..]
Wil of moet?
[..]
Dat hoor ik wel vaker
hell noquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:57 schreef Fokker89 het volgende:
David jaagt de luisteraars even weg voor we beginnen
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:57 schreef Fokker89 het volgende:
David jaagt de luisteraars even weg voor we beginnen
Wat is je lievelingseten?quote:
Wel Miele tochquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:06 schreef LompeHork het volgende:
Koop een wasmachine voor m'n moedeeeeeeeeeeer!
Not far from the truthquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ze weten zelf nietszeker ongeschoolde paupers zoals ikzelf ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |