Hé, een wilde Johannes gespot.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
GutterFM is wel populairder dan ooit zie ik.
Jij ookquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
GutterFM is wel populairder dan ooit zie ik.
Johannes uses pound.quote:
Ik stop de liefdesbetuigingen die ik elke dag in mijn brievenbus ontvang in een apart mapje inderdaad.quote:
Dat moet nu toch wel een externe hardeschijf zijn ofnietquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johannes uses pound.
[..]
Ik stop de liefdesbetuigingen die ik elke dag in mijn brievenbus ontvang in een apart mapje inderdaad.
Heb inderdaad Dropbox Pro moeten nemen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:41 schreef AF_ het volgende:
[..]
Dat moet nu toch wel een externe hardeschijf zijn ofniet
Ouwe Horkquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben niet eens met die shit opgegroeid.moet je nagaan.
Ja, dat ga ik zeggen zekerquote:
Dan al helemaal + 3quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben niet eens met die shit opgegroeid.moet je nagaan.
Lompehorkquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:43 schreef LompeHork het volgende:
Ik schrijf elke dag naar johannes, ik adoreer die man tot de dood. Ik kwam een beetje toen hij eens één van mijn liefdesbetuigingen beantwoorden, helaas snap ik dat het een druk bezette man is en niet altijd zijn fans kan beantwoorden.
Kun je ook zn gedichtje over mij schrijven?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lompehork
Horkje mijn horkje
jij bent mijn lepel mijn vorkje
Jij bent mijn slabbetje jij bent mijn kwijl
Jij bent leuker dan leuk en geiler dan geil.
xoxo Johannes
Kom er wel achter, ben niets voor niets een Marokkaan.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:45 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik zeggen zeker
[..]
Dan al helemaal + 3
* LompeHork zwijmelt en valt flauw.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lompehork
Horkje mijn horkje
jij bent mijn lepel mijn vorkje
Jij bent mijn slabbetje jij bent mijn kwijl
Jij bent leuker dan leuk en geiler dan geil.
xoxo Johannes
gl/hf flips is het ook al aan het beschermen voor mequote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Kom er wel achter, ben niets voor niets een Marokkaan.
flips breekt makkelijkquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:46 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
gl/hf flips is het ook al aan het beschermen voor me
quote:
Ik zal eens kijken.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:45 schreef AF_ het volgende:
[..]
Kun je ook zn gedichtje over mij schrijven?
Yesss mijn Hork Badgequote:
Sorry, dit effect heb ik op mensen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
* LompeHork zwijmelt en valt flauw.
Mijn fallus wat doe je?
Naar bed om 10 uur op een vrijdagavond?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken.
Ik wil eigenlijk naar bed, dus misschien gaat het ook over slapen.
[..]
Yesss mijn Hork Badge
[..]
Sorry, dit effect heb ik op mensen.
Ik zeg toch, komt goed.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:46 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat geloofde ik dus eerst niet, maar nu ik het meemaak ben ik echt helemaal bekeerd.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sorry, dit effect heb ik op mensen.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:46 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Weepee pls.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tijd om te slapen en te dromen de nacht
AF_scheid nemen is zwaarder dan gedacht
Want dromen is tijdloos zo groot en zo klein
Toch is het de plek waar wij samen kunnen zijn.
Vaarwel en tot zo AF_
Wil of moet?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil morgen om 7 u opstaan.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:53 schreef d4v1d het volgende:
Dat hoor ik wel vakerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
Allebei een beetje.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:54 schreef AF_ het volgende:
[..]
[..]
Wil of moet?
[..]
Dat hoor ik wel vaker
hell noquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:57 schreef Fokker89 het volgende:
David jaagt de luisteraars even weg voor we beginnen
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:57 schreef Fokker89 het volgende:
David jaagt de luisteraars even weg voor we beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |