Tuurlijk wel, gewoon omhoog gaan met dat volumequote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:31 schreef Moira. het volgende:
Oeh even TVP'en voor horkmans door m'n speakers. Weet alleen niet of ik lang blijf plakken als ik straks stoned ben, hihaho.
Ben bang van nietquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hoop dat cripjen nog lopen kan morgen
Omg. Ben benieuwd naar je stem.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:30 schreef AF_ het volgende:
Mag ik inbellen? Als ik tegen die tijd nog niet weg ben
welk genre is dat?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:32 schreef AF_ het volgende:
Zeg david, komt Radical Redemption ft. MC Jeff - Don't Fuck With The Radical nog?
Nee dat ben je nietquote:
Was vandaag met zo'n kind aan het praten, en moest echt lachen door zijn droogheid. Opeens deed hij zo'n belachelijk voorstel. Antwoord ik met: Jaaa dikke lul.quote:
Raw hardstylequote:
Ow okequote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Was vandaag met zo'n kind aan het praten, en moest echt lachen door zijn droogheid. Opeens deed hij zo'n belachelijk voorstel. Antwoord ik met: Jaaa dikke lul.
Schrok meteen van mijn antwoord, en hij keek me echt aan van dafuq. Hoop niet dat hij dit tegen zijn ouders gaat zeggen dan ben ik screwed.
Geil manquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:29 schreef Fokker89 het volgende:
DE PLANNEN ZIJN GEWIJZIGD!
Vanavond vanaf ongeveer 22:00: Dj LompeHork, Crip, en Fokker89 in een Trioshow!
Als het niet past is Wild Motherfukers - Natural born raver ook goed, is wat softerquote:
Jij kan nog niet eens een sapje mixen, be srs plzquote:
Godverdommequote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Jij kan nog niet eens een sapje mixen, be srs plz
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Jij kan nog niet eens een sapje mixen, be srs plz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |