Dat uit je hoofd willen krijgen. ;/quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:20 schreef AF_ het volgende:
Misschien krijgt dit i want to break free van gister uit mijn hoofd
dat heb ik ook nuquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik moest kotsen en huilen tegelijk.
ej haten is verlatenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:20 schreef Crip het volgende:
Dit is echt niet mijn ding.. maar ik blijf luisteren.
Patient 0 allesquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
dat heb ik ook nu
ben ik nu besmettelijk
Heb ik wel vaker.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik moest kotsen en huilen tegelijk.
en blijf weg danquote:
sorry die crip steelt luisteraarsquote:
Nee lepeltje lepeltje met de zwerver die hier onder de tunnel leeft.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
In foetushouding in een hoekje van de badkamer?
ik heb een naam gvdquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee lepeltje lepeltje met de zwerver die hier onder de tunnel leeft.
Oh dat doe ik ook wel eens. Dat geeft mij een verwarmd gevoel in mijn onderbuik. Daarna moet ik vaak nog wel even het gal van de zwerver af schrapen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee lepeltje lepeltje met de zwerver die hier onder de tunnel leeft.
Waarom moet je dan opschieten?quote:
Ja klopt, hij heeft me al heel vaak zijn naam gezegd maar ik versta hem nooit. Mijn kotsgeluiden overheersen. Veeg daarna altijd mijn mond af aan zijn katten.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh dat doe ik ook wel eens. Dat geeft mij een verwarmd gevoel in mijn onderbuik. Daarna moet ik vaak nog wel even het gal van de zwerver af schrapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |