Leuk. Gezelligquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Verwarde vrouw eist zendtijd.
dwddquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze ziet er anders nog steeds wel goed uit.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dat ze moet stoppen met dat naïeve typetje te acteren. Verder een hele mooie vrouw.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Hhahahahahahatwitter:thijsslegers twitterde op vrijdag 27-03-2015 om 20:37:46@VoetbalPrimeur kunnen jullie nu echt NIET LEZEN???! Stelletje amateurs. Schande dit. Stop met mensen voor de gek te houden!!!' reageer retweet
Watquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Sorry, dat gaat niet bij mij. Maar aardig dat je zo'n aanbod doet.quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Hhahahahahahatwitter:thijsslegers twitterde op vrijdag 27-03-2015 om 20:37:46@VoetbalPrimeur kunnen jullie nu echt NIET LEZEN???! Stelletje amateurs. Schande dit. Stop met mensen voor de gek te houden!!!' reageer retweet
Rimmen?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sorry, dat gaat niet bij mij. Maar aardig dat je zo'n aanbod doet.
Baffen?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sorry, dat gaat niet bij mij. Maar aardig dat je zo'n aanbod doet.
quote:
twitter:_GGM__ twitterde op vrijdag 27-03-2015 om 20:39:06@thijsslegers @VoetbalPrimeur Kan jij niet even normaal doen ofzo? Idioot. reageer retweet
Daar ben ik dan weer niet zo verzot op. Dat zijn KEL-praktijken.quote:
GGMM durft dat gewoon, op internetquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]twitter:_GGM__ twitterde op vrijdag 27-03-2015 om 20:39:06@thijsslegers @VoetbalPrimeur Kan jij niet even normaal doen ofzo? Idioot. reageer retweet
Slechte suggestieve kop wel van dat voetbalprimeurquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]twitter:_GGM__ twitterde op vrijdag 27-03-2015 om 20:39:06@thijsslegers @VoetbalPrimeur Kan jij niet even normaal doen ofzo? Idioot. reageer retweet
Tegen wie?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:41 schreef opperkleurder het volgende:
Ik luister naar het volkslied van Litouwen.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:39 schreef Dagoduck het volgende:
Ik hoor een paar maffe oekrainers zingenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:41 schreef opperkleurder het volgende:
Ik luister naar het volkslied van Litouwen.
Wie?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar Du Chatinier was gewoon een lul.
Hoe hij V. Wolfswinkel, kent u die nog, behandelde![]()
Kun je deze herhalen?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn Co piloot grapje viel vanmiddag niet in goede aarde.
Nee.quote:
Wat vond GGMM?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niemand kan grappen rondom deze suicidaling waarderen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Werd men mad?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Koke, Isco, Silva en Iniesta
Heerlijk middenveld, die worden gewoon kampioen in 2016.
Komt denk ik omdat ik "rekt" zei op twitter.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Inmiddels heeft Voetbalprimeur eieren voor het geld gekozen en het artikel verwijderd.
Welk artikel?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Inmiddels heeft Voetbalprimeur eieren voor het geld gekozen en het artikel verwijderd.
Welk artikel was dat dan? Ik ging even naar die site maar ik schrok van de lelijkheid en reclames.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat schijnt tegenwoordig in te zijn onder de gamers.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Komt denk ik omdat ik "rekt" zei op twitter.
Over Kalezic die weggaat, prima trainer overigens, bij Jong PSV en wat PSV nu moet doenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:45 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Welk artikel was dat dan? Ik ging even naar die site maar ik schrok van de lelijkheid en reclames.
sws + beste talent in Europa.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Duitsland, met onze grote held
Ik begrijp de adoratie voor DEUTSCHLAND nu ze WELTMEISTER zijn geworden. Maar die worden in de finale verslagen.quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ex moderators lopen altijd weg.
Ah okay, bedankt.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over Kalezic die weggaat, prima trainer overigens, bij Jong PSV en wat PSV nu moet doen
Duitsland enige concurrent.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:46 schreef Sked het volgende:
Nieuwe lichting van Spanje zit vol met Goden. Gaan stuk voor stuk alles winnen
door Nederland hahaquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik begrijp de adoratie voor DEUTSCHLAND nu ze WELTMEISTER zijn geworden. Maar die worden in de finale verslagen.
Paul is een internetsupporterquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
zit jij elke week in het stadion?
FOK! dacht dat Duitsland er geen klote van kon, gelukkig was jij de enige die er verstand van had.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
FOK! was geen van Duitsland op het WK14.
Gelukkig wist ik al vooraf te melden dat Duitsland Weltmeister zou worden. Enorm genoten in de voorbereiding toen.
Robben alleen kan een matig team niet laten excelleren.quote:
Dat is echt heel chill, zo veel goedkoper dan iedere keer naar het stadion gaan enzo.quote:
Vooral Gramulanion leek een enorme hekel aan Duitsland te hebben.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
FOK! dacht dat Duitsland er geen klote van kon, gelukkig was jij de enige die er verstand van had.
Twente?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Paul zit alleen in het stadion als de grote drie langskomen.
Ik dacht dat ze als favoriet eruit getikt zouden worden door de een of andere fluke. Bijna gebeurd met die pot tegen Algerije. Daar hadden ze wat mazzel.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
FOK! was geen van Duitsland op het WK14.
Gelukkig wist ik al vooraf te melden dat Duitsland Weltmeister zou worden. Enorm genoten in de voorbereiding toen.
Doe dit maar in een ander topic.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:48 schreef opperkleurder het volgende:
Akinfeev binnen de minuut al flink geblesseerd
Rusland is een ontieglijk aidsteamquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:48 schreef opperkleurder het volgende:
Akinfeev binnen de minuut al flink geblesseerd
Komt omdat er geen Lama's waren geselecteerd.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vooral Gramulanion leek een enorme hekel aan Duitsland te hebben.
Tegen Ghana speelden ze eigenlijk ook 2-2, maar die wedstrijd waren ze echt retegoed.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze als favoriet eruit getikt zouden worden door de een of andere fluke. Bijna gebeurd met die pot tegen Algerije. Daar hadden ze wat mazzel.
Dat was een grapje. Dat begrijp je toch wel?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Robben alleen kan een matig team niet laten excelleren.
Ik begrijp dat jij hem een God vindt, maar zelfs Robben kan het mismanagement van Hiddink niet redden
Namen willen we!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:48 schreef KingRoland het volgende:
Tijdens het WK 2014 zeiden bepaalde users hier dat..
-Brazilië of Argentinië het WK zou winnen
-Spanje zou winnen van Nederland.
Die users neem ik tijdens het EK 2016 niet meer serieus.
En er liep maar één neger in het veld.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Komt omdat er geen Lama's waren geselecteerd.
Oei, dit steekt mij enorm.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:48 schreef KingRoland het volgende:
Ik had Frankrijk - Duitsland als WK finale. Zat er niet ver naast. Niet voor niets sta ik ook aan kop in de VBL poule van de FOK manager.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:48 schreef KingRoland het volgende:
Ook al ben ik fan van je username, ik vind dit soort posts vermoeiendquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:49 schreef Arnhemunited het volgende:
Win vindt veel dingen vermoeiend vandaag.
Brazilië moest ook winnen dat zag je duidelijk in die wedstrijd tegen de Kroaten en Colombia.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:48 schreef KingRoland het volgende:
Ik twijfelde tussen Argentinie - Spanje en Argentinie - Duitsland. Ging voor het eerste. Domme keusquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik had Frankrijk - Duitsland als WK finale. Zat er niet ver naast. Niet voor niets sta ik ook aan kop in de VBL poule van de FOK manager.
Als je jezelf zo vaak vermoeid voelt is het ook logisch dat je naar de pep grijpt.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:49 schreef Arnhemunited het volgende:
Wim vindt veel dingen vermoeiend vandaag.
Intussen kreeg Spanje een grote kansquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:50 schreef opperkleurder het volgende:
Montenegro - Rusland gestaakt. Volgens mij heeft Akinfeev iets tegen zijn hoofd gekregen uit het publiek. Mijn italiaans is helaas niet zo goed.
Opstelling in de vorm van een ei of haasquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Co Adriaanse komt straks met en nieuwe variant van de kerstboom opstelling. De paastakken opstelling.
Ik heb maar liefst 20 euro gewonnen met een of andere poule.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik had Frankrijk - Duitsland als WK finale. Zat er niet ver naast. Niet voor niets sta ik ook aan kop in de VBL poule van de FOK manager.
Wut, dat is niet zo best.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:50 schreef opperkleurder het volgende:
Montenegro - Rusland gestaakt. Volgens mij heeft Akinfeev iets tegen zijn hoofd gekregen uit het publiek. Mijn italiaans is helaas niet zo goed.
Ga weg met deze non informatiequote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Intussen kreeg Spanje een grote kans
Hey gastquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Opstelling in de vorm van een ei of haas
Als je naar elke WK topic VOOR 13 juni 2014 kijkt dan zie je wel wie ik bedoelquote:
Waarom Italiaans?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:50 schreef opperkleurder het volgende:
Ik had Brazilie v Spanje als finale ingevuld in de poule.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik twijfelde tussen Argentinie - Spanje en Argentinie - Duitsland. Ging voor het eerste. Domme keus
Vanaf nu worden posts over de EK kwalificatiewedstrijden genote en verwijderd.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:50 schreef opperkleurder het volgende:
Oei, Johannes, je komt boos over hier zeg!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vanaf nu worden posts over de EK kwalificatiewedstrijden genote en verwijderd.
VBL / [EK Kwalificatie 2016] Matchcenter: Balkantuig
Daar verder.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar verder.
Ik snap deze post wat minder goedquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als je naar elke WK topic VOOR 13 juni 2014 kijkt dan zie je wel wie ik bedoel
tijdens Spanje - Nederland liepen er ook bepaalde users rond met Spanjediep triest.
Zie de quote bij mijn siggy als je naar dat topic wilt kijken
Dat heet rechtvaardig.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oei, Johannes, je komt boos over hier zeg!
Ik ben ook boos. Vi is het belangrijkste moment van de week.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1e paasdagquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Paul zit alleen in het stadion als de grote drie langskomen.
Dit vind ik wel verdacht zo net na het incident, heb je banden met Montenegro?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar verder.
Alsof er straks nog iemand naar de samenvattingen wil kijken.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
poes die erop zuigtquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gulp open, lul eruit. Niets mis mee.
Laten we ONZE vriend Johannes niet boos maken, mexquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap deze post wat minder goed
Ik ben dol op Montenegro's.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:53 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dit vind ik wel verdacht zo net na het incident, heb je banden met Montenegro?
Ja jonge jij weet alles, ketel!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:52 schreef KingRoland het volgende:
Trouwens wist ik al dat Duitsland zou winnen.
Dat zou heel verstandig zijn.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Laten we ONZE vriend Johannes niet boos maken, mex
Dit gaat niet over het EK kwalificatie maar over het afgelopen WK.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Laten we ONZE vriend Johannes niet boos maken, mex
Mogen dit soort verwensingen zomaar?!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Raymond Verheijen.
Ik hoop dat die man op een legoblokje stapt om vervolgens kermend van de pijn tegen een puntig hoekje van de tafel aan te vallen.
Ik hoop dat hij Peter R. de Vries en van Breukelen meeneemt in zijn val.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Raymond Verheijen.
Ik hoop dat die man op een legoblokje stapt om vervolgens kermend van de pijn tegen een puntig hoekje van de tafel aan te vallen.
Adriaanse?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hiddink heeft een goede co piloot nodig die deuren opent.
Dit zijn verwensingen BINNEN de grenzen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:54 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Mogen dit soort verwensingen zomaar?!
Dan komen er automatisch bruggetjes. Dat willen we niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit gaat niet over het EK kwalificatie maar over het afgelopen WK.
Ze moeten voor Guus juist de deur dichtgooienquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En zijn kleine teen stoot tegen de poot van diezelfde tafel?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Raymond Verheijen.
Hier gaat iets mis.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
En zijn kleine teen stoot tegen de poot van diezelfde tafel?
TR gemachtquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit gaat mis?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
En zijn kleine teen stoot tegen de poot van diezelfde tafel?
Tegen jezelf pratenquote:
Geen Robben.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geen Willems en Depay, dit is best mogelijk.
Niet over wedstrijden die nu bezig zijn.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar we mogen het niet hebben over de EK Kwalificatie en nu hebben ze het er bij VI over![]()
![]()
Dank u, ik zag het ook. Aardbei.quote:
Ja, dat isquote:
Ja dat is duidelijk.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Guus zit er tegen zijn zin. Dat zie je.
Die piloot deed dat niet. Die ademde alleen maar. Dus zover ben ik nog niet.quote:
Je collega heeft mijn topic gesloten.quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:58 schreef Rabieluh het volgende:
Conditioneel beter? Wat een onzin. Alleen Clasie kan maar 1 helft mee.
Stronger, bigger, faster, better?quote:
Je hebt zelf een futloze persoonlijkheid.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:58 schreef kapiteintje het volgende:
Ik snap niet dat er voor die Guus gekozen is. Wat een futloze personality.
Sinds hij zijn snor eraf heeft gehaald is het bergafwaarts gegaan.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:58 schreef kapiteintje het volgende:
Ik snap niet dat er voor die Guus gekozen is. Wat een futloze personality.
Het topic was dubbel, je hebt dus echt geen poot om op te staan.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je collega heeft mijn topic gesloten.
Ik neem aan dat je daar flinke ruzie over gemaakt hebt achter de schermen.
Maar ik heb er inmiddels vrede mee hoor, snap wel dat elke moderator wel eens een foutje maakt.
Dat is echt de meest debiele aanvalslinie ooit.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met een aanval Afellay / Huntelaar / Narsingh.
Oh god wat heb ik mis daan
Dat andere topic ging helemaal niet over reptielenmensen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het topic was dubbel, je hebt dus echt geen poot om op te staan.
Wat een vervelende opmerking. Ik hoop dat je op een legoblokje stapt en je knie stoot tegen het puntje van de tafel.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt zelf een futloze persoonlijkheid.
Zelfs Cambuur heeft een betere voorhoede.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is echt de meest debiele aanvalslinie ooit.
Ja natuurlijk. Wat dacht je dan.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar ik heb er inmiddels vrede mee hoor, snap wel dat elke moderator wel eens een foutje maakt.
Speelt die uberhaupt nog ergens dan?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:59 schreef GGMM het volgende:
AfellayDie kan er geen ene kut van.
Davy is het hier mee eens.
Als Bytiqi wordt opgesteld in zijn huidige hoedanigheid zelfs nog.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zelfs Cambuur heeft een betere voorhoede.
Kunnen we Oliinyk nog naturaliseren?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zelfs Cambuur heeft een betere voorhoede.
Zo debiel dat het werkt!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is echt de meest debiele aanvalslinie ooit.
Ik mag niet lekken, maar ik overweeg achter de schermen ook een duit in het zakje te doen van de discussie die nu gaande isquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb liever 2 meloenen.quote:
quote:
IJsland winnen we wel, Tsjechie ben ik nog niet zo zeker van.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
DrukThuis winnen we gewoon van IJsland en Tjechie.
Dat waardeer ik. Zeker omdat je bij mijn laatste ban die helemaal niet terecht was geen vinger hebt uitgestoken.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik mag niet lekken, maar ik overweeg achter de schermen ook een duit in het zakje te doen van de discussie die nu gaande is
Tegen Tsjechie zetten we gewoon Michael van Praag in de goal en die Tsjechen snappen niet meer waar ze zijn.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
IJsland winnen we wel, Tsjechie ben ik nog niet zo zeker van.
Bans worden niet besprokenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat waardeer ik. Zeker omdat je bij mijn laatste ban die helemaal niet terecht was geen vinger hebt uitgestoken.
Maar bij deze geef ik aan dat ik het accepteer.Ik zou het prettig vinden als hier geen verdere ruzie over gemaakt wordt..
Naturalisatie dien je toch altijd 5 jaar in Nederland te levenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is balen. Had zeker wat toegevoegd aan Oranje.
Kunnen we daarover geen dealtje maken met de FIFA en de immigratie?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Naturalisatie dien je toch altijd 5 jaar in Nederland te leven
Cliche en kansloze post.quote:
Nee, dan had Bruna ook wel gespeeld.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:03 schreef Mani89 het volgende:
Zou het kunnen dat Affelay erin staat omdat hij bij PSV heeft gespeeld?
Ja, ik benoem hem, maar ik bespreek hem niet inhoudelijk.quote:
Vreemd dat de 3 beste PSV'ers en dan niet in staan.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:03 schreef Mani89 het volgende:
Zou het kunnen dat Affelay erin staat omdat hij bij PSV heeft gespeeld?
Nee.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:04 schreef Rabieluh het volgende:
Reclame dus nu mag het denk ik.
De vine van Akinfeev!
https://vine.co/v/O32uqLYMg6X
Ik ben erg slim.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik benoem hem, maar ik bespreek hem niet inhoudelijk.
Niet zo dom doen johannes, je bent beter dan hoe je je nu voordoet...
En Huntelaar.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, dan had Bruna ook wel gespeeld.
Guardado, Arias en ?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vreemd dat de 3 beste PSV'ers en dan niet in staan.
Kan jij (of iemand anders) de afbeelding van de spierballen van GGMM even doorsturen?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:04 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb het idee dat er wat oud zeer speelt.
HELEMAAL NIETquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Haha jij denk dat het Nederlanders zijn.
Twee zelfs.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |