Wel een beetje oud aan het wordenquote:
Hij deed Kanye West na hoor.quote:
Doet hij nooit, of hij haalt de hele OP wegquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:50 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Drolyack, je moest een nieuw topic openen.
Ik ben de eerste. Wie volgt?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:52 schreef Sked het volgende:
goedkoop scoren omdat dit het enige is waar nog drie mensen om lachen
Hmm, er zitten hier 4 mensen in huis die er al smakelijk om kunnen lachen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:52 schreef Sked het volgende:
goedkoop scoren omdat dit het enige is waar nog drie mensen om lachen
Nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou.quote:
Manmanmanquote:
Dat is toch pas vannacht?quote:Op maandag 30 maart 2015 18:57 schreef Monolith het volgende:
The roast of Justin Bieber, daar zaten we op te wachten.
Gezapt? Alsof jij je favo show niet kijkt.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:08 schreef Karina het volgende:
Oe ik lees hier Tuitert, even gezapt
Hij moet alleen niet praten.
Zijn stem is nog geen een keer omhoog gegaanquote:Op maandag 30 maart 2015 19:08 schreef Karina het volgende:
Oe ik lees hier Tuitert, even gezapt
Hij moet alleen niet praten.
Ik kijk tegenwoordig tot half 8 Masterchef.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gezapt? Alsof jij je favo show niet kijkt.
uit de kom gewaaid.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat heeft Michael met zijn pink gedaan? Werd hij mad tijdens Gent Wevelgem?
Die zou halverwege de Cauberg van zijn fiets vallenquote:Op maandag 30 maart 2015 19:12 schreef showtimer het volgende:
Matthijs kan natuurlijk ook snel fietsen
Ik ben benieuwd hoeveel wattage hij haalt als hij op de wielrenfiets door de Schilderswijk raast.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:12 schreef showtimer het volgende:
Matthijs kan natuurlijk ook snel fietsen
Het verschil tussen een geweldige sportman en een gedopte wielrenner.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:08 schreef danos het volgende:
Die Boogy slacht die Tuitert overigens zonder handen nog bergop.
Ik moest hardop lachen.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoeveel wattage hij haalt als hij op de wielrenfiets door de Schilderswijk raast.
Kloptquote:Op maandag 30 maart 2015 19:14 schreef Grunge. het volgende:
Die tafeldame is de dochter van Pieter Steinz toch, die laatst een aflevering kreeg?
ok
Met de nadruk op rol natuurlijk.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:17 schreef Max23 het volgende:
Ohja, Shirma speelt Maria. Een flinke rol zeg.
Vorige keer was genieten met viesdik manquote:Op maandag 30 maart 2015 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk uit principe niet naar The Passion. Ook al is er donderdag geen ander programma op de televisie vanwege interlandtroep.
Ik heb vorige keer zitten zappen totdat Sjek kwamquote:Op maandag 30 maart 2015 19:20 schreef luckass het volgende:
[..]
Vorige keer was genieten met viesdik man.
Mes.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:20 schreef luckass het volgende:
[..]
Vorige keer was genieten met viesdik man.
Typecastingquote:Op maandag 30 maart 2015 19:20 schreef Grunge. het volgende:
Jeroentje van Koningsbrugge als Judas zeker?
Jack van Gelder (Amsterdam, 27 december 1950) is een Nederlands sportverslaggever, televisiepresentator en musicalacteur.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 maart 2015 19:21 schreef luckass het volgende:
[..]
Jack van Gelder (Amsterdam, 27 december 1950) is een Nederlands sportverslaggever, televisiepresentator en musicalacteur.Sportverslaggever.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind 'm nu al lelijk. Monkeyface.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over een jaar ziet hij er uit als het neefje van Sunfield. Aidsjunkie.
Wel heerlijk dat hij het totaal niet serieus neemt.quote:
Hij heeft humor.quote:
Eindelijk eens een waardevolle post van tongquote:Op maandag 30 maart 2015 19:24 schreef tong80 het volgende:
Gelukkig is ie geen voetballer geworden. Of zakenman met een bord voor z'n kop van de zalenman.
Lekker in musicals zingen.
Jetquote:
Dit was wel een beetje vals hoor. En ik vind Jett Rebel wel goedquote:Op maandag 30 maart 2015 19:28 schreef wolferl het volgende:
Liever Jim de Groot dan al die semi-hippe bandjes. Of de Jett Rebels van deze tijd.
Lees ik al 15 jaarquote:Op maandag 30 maart 2015 19:28 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Eindelijk eens een waardevolle post van tong
Jezus met lipstickquote:Op maandag 30 maart 2015 19:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit was wel een beetje vals hoor. En ik vind Jett Rebel wel goedMaar ik hoef hem niet te zien.
Maar zag je dat geknepen knikje na die valse noot? Teken dat hij het wel door had.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit was wel een beetje vals hoor. En ik vind Jett Rebel wel goedMaar ik hoef hem niet te zien.
Nou en ik had het ook doorquote:Op maandag 30 maart 2015 19:30 schreef wolferl het volgende:
[..]
Maar zag je dat geknepen knikje na die valse noot? Teken dat hij het wel door had.
Sked is het niet met je eens. Ik wel.quote:
Echt ja. Het had Arjen ook gesierd als hij niet was langsgekomen mijns inziens. Het programma had al fans namelijk. Ik heb ook niet meer gekeken na het gekweel van Matthijs (die het programma overigens 'Arjen op zondag' noemde).quote:Op maandag 30 maart 2015 19:30 schreef IbanMayo het volgende:
Programma heeft al z'n sympathie verloren door dit gekut van DWDD.
Want omdat Matthijs het erover heeft is het ineens niet meer leuk?quote:Op maandag 30 maart 2015 19:31 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Echt ja. Het had Arjen ook gesierd als hij niet was langsgekomen mijns inziens. Het programma had al fans namelijk. Ik heb ook niet meer gekeken na het gekweel van Matthijs (die het programma overigens 'Arjen op zondag' noemde).
Hij doet maar ik ga de passie toch niet kijken.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:31 schreef wolferl het volgende:
[..]
Boeie. Het is live en van mij mag het.
Het is nog wel leuk. Ik heb er nu alleen geen zin meer in. Ik binge-kijk het wel een keertje.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Want omdat Matthijs het erover heeft is het ineens niet meer leuk?
En waarom zou je niet komen als je erdoor meer publiek krijgt?
Misschien niet miden in de huizen staan ivm gebrek aan windquote:Op maandag 30 maart 2015 19:34 schreef Max23 het volgende:
Ja, de vlieger![]()
![]()
Dit duurde dus serieus 7 minuten voordat het lukte
Treurig hoe ze verstandelijk beperkte mensen opjutten om zich zo voor lul te zetten.quote:
Je hebt ergens wel gelijk, hoor. Ewoutje is ook best wel evil wat dat betreft. Toch moet ik altijd erg lachenquote:Op maandag 30 maart 2015 19:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Treurig hoe ze verstandelijk beperkte mensen opjutten om zich zo voor lul te zetten.
Foutquote:
Ah ik had het mis dusquote:Op maandag 30 maart 2015 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Balthazar, ik vind er niks aan.
Ze stonden 2 jaar terug ook al op het hoofdpodiumMatthijs lees je in
Beetje sloom nummer. Al doet het me in de verte aan een of ander James Bond thema denken. Maar dan trager.quote:
Het is niet een nummer wat direct binnen komt, eens. Ze hebben betere mainstream nummers gemaakt, bijvoorbeeld:quote:Op maandag 30 maart 2015 19:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje sloom nummer. Al doet het me in de verte aan een of ander James Bond thema denken. Maar dan trager.
Want Sita is lekker?quote:Op maandag 30 maart 2015 19:40 schreef schoolstudent het volgende:
[..]
Dit inderdaad.![]()
Do blijft ook lekker na al die jaren.
Mja is vooral gewoon niet mijn ding.quote:
Dit vind ik ook niet echt mainstream.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:40 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Het is niet een nummer wat direct binnen komt, eens. Ze hebben betere mainstream nummers gemaakt, bijvoorbeeld:
Alleen de gedachten eraan gaan mijn tenen al krommen.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:41 schreef Mani89 het volgende:
The Roast hebben ze ook eens in Nederland gedaan, toen werd pijnlijk duidelijk wat een talentloos land wij zijn.
Daarom is zo'n roast in potentie heel leuk. (En nee, lijkt me niet. Justin Bieberquote:Op maandag 30 maart 2015 19:42 schreef Monolith het volgende:
Is er buiten 14-jarige meisjes iemand die ook maar enigszins geïnteresseerd is in Justin Bieber?
24 is zequote:Op maandag 30 maart 2015 19:41 schreef Grunge. het volgende:
WTF? Hoe oud is zij?
Oh, het is een grapje. Pfieuw.
Ongeveer de hele wereld.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:42 schreef Monolith het volgende:
Is er buiten 14-jarige meisjes iemand die ook maar enigszins geïnteresseerd is in Justin Bieber?
Mani.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:42 schreef Monolith het volgende:
Nou als je het zo stelt wordt het lastig ja.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Serieus, met Tijl en Pieter in de race?
Oh, ik ook. Maar ze zei dat ze Justin lekker vond en fan was, daarom dacht ik dat ze jonger was. En toen bleek het een grapje.quote:
Ik ben ook 24quote:Op maandag 30 maart 2015 19:43 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Oh, ik ook. Maar ze zei dat ze Justin lekker vond en fan was, daarom dacht ik dat ze jonger was. En toen bleek het een grapje.
Ik wil de Bob Saget milkshake wel eens proberen.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:44 schreef Specularium het volgende:
De pedograp over Bob Saget was het best.
quote:Op maandag 30 maart 2015 19:46 schreef Karina het volgende:
The Roast of Peter R.
Dat zou episch zijn.
Wel jammer van die 'stem', damn.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:46 schreef Mani89 het volgende:
Deze was ook wel hard.
Gilbert Gottfried: I've heard word that Donald Trump has done so much damage to the New York Skyline, that instead of calling him the Donald, they should call him the 20th hijacker.
Met Johan Derksen als één van de deelnemersquote:Op maandag 30 maart 2015 19:46 schreef Karina het volgende:
The Roast of Peter R.
Dat zou episch zijn.
Die doet dat nog niet voor tien miljoenquote:Op maandag 30 maart 2015 19:46 schreef Karina het volgende:
The Roast of Peter R.
Dat zou episch zijn.
En van 't Hek.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:47 schreef Max23 het volgende:
[..]
Met Johan Derksen als één van de deelnemers
Matthijs is overal bang voor. Hij ging zelfs naar Carlo toe van HEE JE MAG MIJ NIET MEER NADOEN HORRR met de TV kantinequote:
2 uur lang grappen maken over zijn flaporen, dan zien we hem nooit meer terug.quote:
Het probleem bij Matthijs is dat elke belediging gemeend is en het daardoor niet meer grappig isquote:Op maandag 30 maart 2015 19:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
2 uur lang grappen maken over zijn flaporen, dan zien we hem nooit meer terug.
Tevens is Matthijs heel gevoelig, dat kan hij nooit aanquote:Op maandag 30 maart 2015 19:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Het probleem bij Matthijs is dat elke belediging gemeend is en het daardoor niet meer grappig is
En het is gewoon een saaie suffe lul waar 0 controverse om hangt waar je grappen over kan maken, toch wel een vereiste om een goede roast te maken.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Tevens is Matthijs heel gevoelig, dat kan hij nooit aan
Misschien heeft GGMM wel een paar grappen over zijn moederquote:Op maandag 30 maart 2015 19:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En het is gewoon een saaie suffe lul waar 0 controverse om hangt waar je grappen over kan maken, toch wel een vereiste om een goede roast te maken.
Met die insteek kan je beter nooit meer kijkenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:57 schreef OProg het volgende:
Dit voorstukje maakt duidelijk dat het prima over te slaan is vandaag.
Er zijn wel eens boeiendere dingen dan vandaag.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Met die insteek kan je beter nooit meer kijken
Jet Steinzquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie was gisteren dan nieuwe tafeldame?
Val je op mannen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:06 schreef Klepper272 het volgende:
Claudia ziet er wer prima uit vanavond
Politici hebben sowieso nooit iets interessants te melden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |