Wel een beetje oud aan het wordenquote:
Hij deed Kanye West na hoor.quote:
Doet hij nooit, of hij haalt de hele OP wegquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:50 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Drolyack, je moest een nieuw topic openen.
Ik ben de eerste. Wie volgt?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:52 schreef Sked het volgende:
goedkoop scoren omdat dit het enige is waar nog drie mensen om lachen
Hmm, er zitten hier 4 mensen in huis die er al smakelijk om kunnen lachen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:52 schreef Sked het volgende:
goedkoop scoren omdat dit het enige is waar nog drie mensen om lachen
Nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou.quote:
Manmanmanquote:
Dat is toch pas vannacht?quote:Op maandag 30 maart 2015 18:57 schreef Monolith het volgende:
The roast of Justin Bieber, daar zaten we op te wachten.
Gezapt? Alsof jij je favo show niet kijkt.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:08 schreef Karina het volgende:
Oe ik lees hier Tuitert, even gezapt
Hij moet alleen niet praten.
Zijn stem is nog geen een keer omhoog gegaanquote:Op maandag 30 maart 2015 19:08 schreef Karina het volgende:
Oe ik lees hier Tuitert, even gezapt
Hij moet alleen niet praten.
Ik kijk tegenwoordig tot half 8 Masterchef.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gezapt? Alsof jij je favo show niet kijkt.
uit de kom gewaaid.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat heeft Michael met zijn pink gedaan? Werd hij mad tijdens Gent Wevelgem?
Die zou halverwege de Cauberg van zijn fiets vallenquote:Op maandag 30 maart 2015 19:12 schreef showtimer het volgende:
Matthijs kan natuurlijk ook snel fietsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |