lol, lijkt me waarschijnlijker dat er 1,2,3-trichloropropaan bedoeld wordt, als curing agent voor fuel tank sealer.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:06 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Dat verspreiden ze misschien standaard via de ventilatiekanalen tegen depressie en angststoornis.
Maar het combineert dan weer niet zo goed met schizofrenie en bipolaire shit.
http://en.wikipedia.org/wiki/Tranylcypromine
Niet tijdens de kras emo fase he. Als iemand hersteld is, bedoel ik.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:38 schreef SeLang het volgende:
[..]
Vroeger mocht je nieteens piloot worden als je een bril droeg. Misschien is dat zelfs nog steeds zo.
Maar ik wordt liever rondgevlogen door iemand met een bril dan door één of andere kras emo.
Ik keek ook eerst inBNW toen ik een topic hierover zochtquote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die zijn er idd laat bij. Normaal gesproken is er binnen een dag een topic in BNW.
Ik las drie gister. Hoewel hier staat van één:quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
In de Nederlandse media ook. Hier bijvoorbeeld de Telegraaf:
[..]
Dat kan je eerder opvatten als iemand die de ambitie heeft om een geweldige prestatie te bereiken in zijn vakgebied. Zo iemand kan je dan hoogstens opvatten als te ambitieus.
Maar de Daily Mail valt ook niet serieus te nemen. In vergelijking met bv de Telegraaf is dat een echte sensatiekrant.
Uit het daily mail artikel:quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:11 schreef Lienekien het volgende:
Goh, op het BBC-nieuws was de quote van de vriendin heel anders. Helemaal niet dat hij een 'heinous act' plande, maar dat hij zei dat hij iets zou doen wat het systeem zou veranderen en dat iedereen zijn naam zou kennen.
Lijkt me geen alarmbel dat hij een massamoord aan het plannen was of überhaupt van plan was iemand iets aan te doen.
Mensen met kritiek moeten misschien gewoon beter (of uberhaupt) lezen.quote:The 26-year-old Germanwings stewardess, known only as Maria W, revealed to a German newspaper how Lubitz ominously told her last year: ‘One day I will do something that will change the whole system, and then all will know my name and remember it.’
http://www.dailymail.co.u(...)ting-going-down.html
Dan zal ik maar eens iets in de groep gooien.quote:Op zondag 29 maart 2015 00:00 schreef Za het volgende:
[..]
Het enige feitelijke (bevestigd door ziekenhuis) is dat hij sinds februari bij een neuroloog liep voor oogproblemen. Het betrof diagnostisch onderzoek hij was (nog) niet in behandeling hiervoor en kreeg de diagnose op 10 maart.
Eerste regel onder de titel:quote:Op zondag 29 maart 2015 09:46 schreef NotYou het volgende:
[..]
[..]
Uit het daily mail artikel:
[..]
Mensen met kritiek moeten misschien gewoon beter (of uberhaupt) lezen.
quote:Andreas Lubitz told former girlfriend he was planning an act so horrifying his name would be remembered forever
Tja, de dikgedrukte geopinieerde/duidende samenvattingen die lezers ertoe moeten verleiden het hele artikel te lezen, klaarblijkelijk zonder succes.quote:Op zondag 29 maart 2015 09:51 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Eerste regel onder de titel:
[..]
lol, dus de Daily Mail liegt enkel in titels, in samenvattingen, in onderschriften onder foto's, in vetgedrukte tekst, in kadertjes, maar niet in rechtstreekse quotes, als er aanhalingstekens rond staan...quote:Op zondag 29 maart 2015 09:52 schreef NotYou het volgende:
[..]
Tja, de dikgedrukte geopinieerde/duidende samenvattingen die lezers ertoe moeten verleiden het hele artikel te lezen, klaarblijkelijk zonder succes.
Wanneer je dit artikel leest heb je exact dezelfde kennis van deze uitspraken als wanneer je een artikel van een willekeurig ander medium leest. Wanneer je tenminste in staat bent te onderscheiden wanneer iets geciteerd is en wanneer niet.quote:Op zondag 29 maart 2015 10:00 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
lol, dus de Daily Mail liegt enkel in titels, in samenvattingen, in onderschriften onder foto's, in vetgedrukte tekst, in kadertjes, maar niet in het artikel zelf...
Mooie edit.quote:Op zondag 29 maart 2015 10:00 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
lol, dus de Daily Mail liegt enkel in titels, in samenvattingen, in onderschriften onder foto's, in vetgedrukte tekst, in kadertjes, maar niet in rechtstreekse quotes, als er aanhalingstekens rond staan...
Ik zou bij de combi oogproblemen + neuroloog als eerste aan MS denken, persoonlijk.quote:Op zondag 29 maart 2015 09:51 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Dan zal ik maar eens iets in de groep gooien.
Normaal ga je niet naar een neuroloog voor oogproblemen. Niet als eerste stap.
Als je daar naar wordt gestuurd door een oogarts, denkt hij aan een tumor op of bij de oogzenuw.
(Heeft verder niks met gedrag te maken)
Kan dus zijn dat hij bang was (misschien wel onterecht) aan een tumor in zijn hoofd te overlijden en dat wilde voorkomen (lees liever in eigen hand hebben). En halfzijdig blind worden was misschien ook onoverkomelijk voor hem, vanwege zijn beroep dat hij wellicht graag deed.
Is de diagnose ook bekend?
Waar je het eerste aan denkt heeft veel te maken met je eigen kader, maar hoe dan ook ligt het dan bij schade in je hersenen, om het dan maar algemeen te houden, en dat is idd geen prettig vooruitzichtquote:Op zondag 29 maart 2015 11:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zou bij de combi oogproblemen + neuroloog als eerste aan MS denken, persoonlijk.
Ook geen fijn vooruitzicht natuurlijk.
Zowel de titel als de 1e regel zijn verzonnen door de Daily Mail. Halverwege het artikel en in veel kleinere letters komt de werkelijke quote pas naar voren. Het is logisch dat andere users vallen over deze misleidende teksten en het lijkt me beter als jij zelf eens beter leest voordat je anderen gaat wijzen op hun 'fouten'.quote:Op zondag 29 maart 2015 09:46 schreef NotYou het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nou, nou, poeh, poeh, wat trek ik me dit aan.quote:Op zondag 29 maart 2015 09:46 schreef NotYou het volgende:
[..]
[..]
[..]
Klinkklare onzin. Als een oogarts op het eerste oog niets kan vinden (pun intended) of op zoek is naar meer informatie (bijv. om bepaalde aandoeningen uit te sluiten) is een neuroloog al snel de logische vervolgstap. Dit ligt echt enorm dicht bij elkaar en daar valt dus weinig uit af te leiden.quote:Op zondag 29 maart 2015 09:51 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Dan zal ik maar eens iets in de groep gooien.
Normaal ga je niet naar een neuroloog voor oogproblemen. Niet als eerste stap.
Als je daar naar wordt gestuurd door een oogarts, denkt hij aan een tumor op of bij de oogzenuw.
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)ockpit_gelekt__.htmlquote:Geluidsopnames cockpit gelekt
AMSTERDAM -
Commandant Patrick S. in de rampvlucht van Germanwings schreeuwde vlak voor de crash dat copiloot Andreas Lubitz 'die verdomde deur' open moest doen. Dat blijkt uit geluidsopnames uit de cockpit die de Duitse krant Bild heeft beluisterd.
De geluidsopnames tonen aan dat de copiloot de deur van de cockpit op slot deed, vlak nadat zijn collega Patrick S. de ruimte verliet. Het versterkt het vermoeden dat copiloot Lubitz het vliegtuig expres heeft laten neerstorten.
Na het vinden van de voicerecorder, zijn onderzoekers in staat gesteld om anderhalf uur aan geluidsopnames terug te luisteren. Het Duitse Bild stelt op basis van geluidsopnames dat de collega's in de cockpit de eerste twintig minuten over koetjes en kalfjes hebben zitten praten. Ook vertelt de commandant aan Lubitz dat hij voor vertrek uit Barcelona geen tijd had om naar het toilet te gaan.
Om 10.27 uur vraagt de commandant aan Lubitz om de landig in Düsseldorf voor te bereiden. Lubitz antwoordt met opmerkingen als 'ik hoop het' en 'we zullen zien.' Direct erna vertelt Lubitz aan zijn collega dat hij 'nu' wel naar het toilet kan gaan, vervolgens krijgt Lubitz na twee minuten toestemming om 'het commando over te nemen.' Op dat moment volgt er een geluidsfragment dat al eerder naar buiten werd gebracht: de stoel schuift naar achter en de deur sluit. Collega Patrick S. is naar het toilet vertrokken en Lubitz is alleen in de cockpit.
Om 10.29 uur begint het vliegtuig volgens Bild aan een abrupte daling. Om 10.32 uur proberen de luchtverkeersleiders in Düsseldorf tevergeefs om contact te krijgen met Lubitz. Op dat moment gaat er in het vliegtuig een alarm af, gevolgd door een harde slag op de deur. Patrick S. schreeuwt: 'Open die deur in godsnaam!' Op dat moment is er gegil van passagiers te horen op de geluidsband.
Om 10.38 uur is alleen nog Lubitz te horen die rustig ademhaalt. Twee minuten later raakt het vliegtuig een bergtop. Het laatste wat er op de band te horen valt, is het gegil van doodsbange passagiers.
quote:Op zondag 29 maart 2015 12:27 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)ockpit_gelekt__.html
Fuck it, minstens 8 minuten weten dat je er aan gaat terwijl de piloot in paniek een deur probeert in te beuken.
Buiten dat, hoe ver moet je van het pad zijn om 149 schreeuwende mensen te negeren? Als ze op de voice recorder te horen zijn dan moet hij ze ook gehoord hebben. Echt bizar
Het ultieme gevoel van macht dus.quote:Op zondag 29 maart 2015 12:27 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Fuck it, minstens 8 minuten weten dat je er aan gaat terwijl de piloot in paniek een deur probeert in te beuken.
Buiten dat, hoe ver moet je van het pad zijn om 149 schreeuwende mensen te negeren? Als ze op de voice recorder te horen zijn dan moet hij ze ook gehoord hebben. Echt bizar
Het geluid van die voicerecorder zal wel sterk verhoogt zijn. Ik weet niet hoeveel je door een gepantserde deur hoort, maar hij zal vast wel wat gehoord hebben.quote:Op zondag 29 maart 2015 12:27 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |