abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 maart 2015 @ 01:19:26 #251
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_151145808
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 19:06 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Dat verspreiden ze misschien standaard via de ventilatiekanalen tegen depressie en angststoornis.
Maar het combineert dan weer niet zo goed met schizofrenie en bipolaire shit.

http://en.wikipedia.org/wiki/Tranylcypromine
lol, lijkt me waarschijnlijker dat er 1,2,3-trichloropropaan bedoeld wordt, als curing agent voor fuel tank sealer.
are we infinite or am I alone
  zondag 29 maart 2015 @ 08:58:18 #252
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_151148474
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 16:38 schreef SeLang het volgende:

[..]

Vroeger mocht je nieteens piloot worden als je een bril droeg. Misschien is dat zelfs nog steeds zo.
Maar ik wordt liever rondgevlogen door iemand met een bril dan door één of andere kras emo.
Niet tijdens de kras emo fase he. Als iemand hersteld is, bedoel ik.

Hihi@idee van keuze tussen depressieve of niet depressieve piloot en russisch roulette ;)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zondag 29 maart 2015 @ 09:00:38 #253
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_151148493
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 18:58 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Die zijn er idd laat bij. Normaal gesproken is er binnen een dag een topic in BNW.
Ik keek ook eerst inBNW toen ik een topic hierover zocht :@
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_151148576
Iemand met een narcistische stoornis kan zich geweldig goed voordoen. Iedereen vindt zo iemand aardig, intelligent etc.
Ik denk dat hij zoiets had van: als ik niet meer mag vliegen mogen anderen dat ook niet. Net zoals een jaloerse echtgenoot die ex-vrouw en kinderen doodt: als ik haar niet mag, mag niemand haar.
Met een portie antidepressiva wordt het nog makkelijker want alle remmingen die iemand van nature heeft, vallen weg.

In plaats van meer medische keuringen die niets uithalen kun je beter net zoals in Amerika een vlieger pas na een paar jaar op een airbus zetten en niet meteen na zijn vliegopleiding. In die paar jaar kun je meer te weten komen dan tijdens een momentopname van een psychologische test, die iedere narcist met vlag en wimpel doorstaat trouwens.

Is er al meer bekend over die drie gevechtsvliegtuigen?
pi_151148658
Gevechtsvliegtuigen?
pi_151148687
Drie? Het was er toch een?
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_151148693
Hier een heel interessant artikel over de mensen die zwarte dozen hebben beluisterd:
http://www.theguardian.co(...)-black-box-recording

Fragment:
Evans remembers a case in China in which the flight data recorder suggested that the flaps on the wings had moved when they shouldn't have, and she had to work out whether it was a pilot error (a lever pushed at the wrong moment) or a technical error (the flaps adjusting on their own). She listened to the tape again and again, isolating a sound that seemed like it could have been the lever in question. Then, she went to another identical aircraft, with an identical recording system. She switched the recorder on, she pulled the lever, and then she listened back. The problem, as it turned out, was the pilot's fault.
pi_151148697
quote:
7s.gif Op zondag 29 maart 2015 09:18 schreef Biancavia het volgende:
Drie? Het was er toch een?
Ik las drie gister. Hoewel hier staat van één:
Een herder uit de Alpen vertelde in de Franse media over de Airbus A320 die dinsdag tussen de bergen crashte. Volgens de ooggetuige kruiste een gevechtsvliegtuig het toestel van Germanwings vlak voor het fatale moment.
'Wij waren ongeveer tegen elf uur 's middag aan de voet van de Tromasberg, toen we rechts een vliegtuig zagen naderen. Het vloog erg laag en volgde een rare baan, maar we dachten dat het uit de richting van Nice kwam.'

'Op hetzelfde moment zagen we in de tegenovergestelde richting een gevechtsvliegtuig. Hier in de buurt komen echter vaak militaire toestellen proefvluchten maken, dus we stelden ons hierbij ook geen vragen.'

'Het is pas achteraf dat we ons realiseerden dat het gevechtsvliegtuig waarschijnlijk was uitgestuurd omdat het vliegtuig verdacht laag vloog. Die piloot moet dus de laatste en beste ooggetuige van de crash zijn geweest.'

http://www.standaard.be/cnt/dmf20150326_01599359

[ Bericht 37% gewijzigd door Loekie1 op 29-03-2015 09:46:00 ]
  zondag 29 maart 2015 @ 09:46:15 #259
236046 NotYou
tigerblood
pi_151149116
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 13:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

In de Nederlandse media ook. Hier bijvoorbeeld de Telegraaf:

[..]

Dat kan je eerder opvatten als iemand die de ambitie heeft om een geweldige prestatie te bereiken in zijn vakgebied. Zo iemand kan je dan hoogstens opvatten als te ambitieus.

Maar de Daily Mail valt ook niet serieus te nemen. In vergelijking met bv de Telegraaf is dat een echte sensatiekrant.
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 13:11 schreef Lienekien het volgende:
Goh, op het BBC-nieuws was de quote van de vriendin heel anders. Helemaal niet dat hij een 'heinous act' plande, maar dat hij zei dat hij iets zou doen wat het systeem zou veranderen en dat iedereen zijn naam zou kennen.

Lijkt me geen alarmbel dat hij een massamoord aan het plannen was of überhaupt van plan was iemand iets aan te doen.
Uit het daily mail artikel:

quote:
The 26-year-old Germanwings stewardess, known only as Maria W, revealed to a German newspaper how Lubitz ominously told her last year: ‘One day I will do something that will change the whole system, and then all will know my name and remember it.’

http://www.dailymail.co.u(...)ting-going-down.html
Mensen met kritiek moeten misschien gewoon beter (of uberhaupt) lezen. *O*
Je suis Charlie Sheen
pi_151149230
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 00:00 schreef Za het volgende:

[..]

Het enige feitelijke (bevestigd door ziekenhuis) is dat hij sinds februari bij een neuroloog liep voor oogproblemen. Het betrof diagnostisch onderzoek hij was (nog) niet in behandeling hiervoor en kreeg de diagnose op 10 maart.

Dan zal ik maar eens iets in de groep gooien.
Normaal ga je niet naar een neuroloog voor oogproblemen. Niet als eerste stap.
Als je daar naar wordt gestuurd door een oogarts, denkt hij aan een tumor op of bij de oogzenuw.
(Heeft verder niks met gedrag te maken)

Kan dus zijn dat hij bang was (misschien wel onterecht) aan een tumor in zijn hoofd te overlijden en dat wilde voorkomen (lees liever in eigen hand hebben). En halfzijdig blind worden was misschien ook onoverkomelijk voor hem, vanwege zijn beroep dat hij wellicht graag deed.

Is de diagnose ook bekend?
  zondag 29 maart 2015 @ 09:51:33 #261
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_151149231
quote:
14s.gif Op zondag 29 maart 2015 09:46 schreef NotYou het volgende:

[..]

[..]

[..]

Eerste regel onder de titel:
quote:
Andreas Lubitz told former girlfriend he was planning an act so horrifying his name would be remembered forever
  zondag 29 maart 2015 @ 09:52:40 #262
236046 NotYou
tigerblood
pi_151149262
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 09:51 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Eerste regel onder de titel:

[..]

Tja, de dikgedrukte geopinieerde/duidende samenvattingen die lezers ertoe moeten verleiden het hele artikel te lezen, klaarblijkelijk zonder succes.
Je suis Charlie Sheen
  zondag 29 maart 2015 @ 10:00:14 #263
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_151149420
quote:
10s.gif Op zondag 29 maart 2015 09:52 schreef NotYou het volgende:

[..]

Tja, de dikgedrukte geopinieerde/duidende samenvattingen die lezers ertoe moeten verleiden het hele artikel te lezen, klaarblijkelijk zonder succes.
lol, dus de Daily Mail liegt enkel in titels, in samenvattingen, in onderschriften onder foto's, in vetgedrukte tekst, in kadertjes, maar niet in rechtstreekse quotes, als er aanhalingstekens rond staan...
  zondag 29 maart 2015 @ 10:03:19 #264
236046 NotYou
tigerblood
pi_151149482
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 10:00 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

lol, dus de Daily Mail liegt enkel in titels, in samenvattingen, in onderschriften onder foto's, in vetgedrukte tekst, in kadertjes, maar niet in het artikel zelf...
Wanneer je dit artikel leest heb je exact dezelfde kennis van deze uitspraken als wanneer je een artikel van een willekeurig ander medium leest. Wanneer je tenminste in staat bent te onderscheiden wanneer iets geciteerd is en wanneer niet. :*

Sterker nog, na het lezen zul je, je als het goed is net zo verbazen over de sprongen die in de titel van het artikel genomen zijn. O+
Je suis Charlie Sheen
  zondag 29 maart 2015 @ 10:03:39 #265
236046 NotYou
tigerblood
pi_151149489
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 10:00 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

lol, dus de Daily Mail liegt enkel in titels, in samenvattingen, in onderschriften onder foto's, in vetgedrukte tekst, in kadertjes, maar niet in rechtstreekse quotes, als er aanhalingstekens rond staan...
Mooie edit. ^O^
Je suis Charlie Sheen
  zondag 29 maart 2015 @ 11:05:55 #266
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_151150824
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 09:51 schreef Alentejana het volgende:

[..]

Als je daar naar wordt gestuurd door een oogarts, denkt hij aan een tumor op of bij de oogzenuw.
(Heeft verder niks met gedrag te maken)

Kan dus zijn dat hij bang was (misschien wel onterecht) aan een tumor in zijn hoofd te overlijden en dat wilde voorkomen (lees liever in eigen hand hebben). En halfzijdig blind worden was misschien ook onoverkomelijk voor hem, vanwege zijn beroep dat hij wellicht graag deed.

Is de diagnose ook bekend?
Ik zou bij de combi oogproblemen + neuroloog als eerste aan MS denken, persoonlijk.
Ook geen fijn vooruitzicht natuurlijk.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_151150880
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 11:05 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik zou bij de combi oogproblemen + neuroloog als eerste aan MS denken, persoonlijk.
Ook geen fijn vooruitzicht natuurlijk.
Waar je het eerste aan denkt heeft veel te maken met je eigen kader, maar hoe dan ook ligt het dan bij schade in je hersenen, om het dan maar algemeen te houden, en dat is idd geen prettig vooruitzicht
pi_151150885
quote:

[..]

[..]

[..]

Zowel de titel als de 1e regel zijn verzonnen door de Daily Mail. Halverwege het artikel en in veel kleinere letters komt de werkelijke quote pas naar voren. Het is logisch dat andere users vallen over deze misleidende teksten en het lijkt me beter als jij zelf eens beter leest voordat je anderen gaat wijzen op hun 'fouten'.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 29 maart 2015 @ 11:12:31 #269
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_151150928
quote:

[..]

[..]

[..]

Nou, nou, poeh, poeh, wat trek ik me dit aan.

<insert wat rete-irritante smiley's in NotYou-stijl>
The love you take is equal to the love you make.
pi_151151590
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 09:51 schreef Alentejana het volgende:

[..]

Klinkklare onzin. Als een oogarts op het eerste oog niets kan vinden (pun intended) of op zoek is naar meer informatie (bijv. om bepaalde aandoeningen uit te sluiten) is een neuroloog al snel de logische vervolgstap. Dit ligt echt enorm dicht bij elkaar en daar valt dus weinig uit af te leiden.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  zondag 29 maart 2015 @ 12:07:16 #271
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_151152068
Neurologie is heel breed.
We kunnen er zo weinig uit afleiden.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_151152417
quote:
Geluidsopnames cockpit gelekt

AMSTERDAM -
Commandant Patrick S. in de rampvlucht van Germanwings schreeuwde vlak voor de crash dat copiloot Andreas Lubitz 'die verdomde deur' open moest doen. Dat blijkt uit geluidsopnames uit de cockpit die de Duitse krant Bild heeft beluisterd.
De geluidsopnames tonen aan dat de copiloot de deur van de cockpit op slot deed, vlak nadat zijn collega Patrick S. de ruimte verliet. Het versterkt het vermoeden dat copiloot Lubitz het vliegtuig expres heeft laten neerstorten.
Na het vinden van de voicerecorder, zijn onderzoekers in staat gesteld om anderhalf uur aan geluidsopnames terug te luisteren. Het Duitse Bild stelt op basis van geluidsopnames dat de collega's in de cockpit de eerste twintig minuten over koetjes en kalfjes hebben zitten praten. Ook vertelt de commandant aan Lubitz dat hij voor vertrek uit Barcelona geen tijd had om naar het toilet te gaan.
Om 10.27 uur vraagt de commandant aan Lubitz om de landig in Düsseldorf voor te bereiden. Lubitz antwoordt met opmerkingen als 'ik hoop het' en 'we zullen zien.' Direct erna vertelt Lubitz aan zijn collega dat hij 'nu' wel naar het toilet kan gaan, vervolgens krijgt Lubitz na twee minuten toestemming om 'het commando over te nemen.' Op dat moment volgt er een geluidsfragment dat al eerder naar buiten werd gebracht: de stoel schuift naar achter en de deur sluit. Collega Patrick S. is naar het toilet vertrokken en Lubitz is alleen in de cockpit.
Om 10.29 uur begint het vliegtuig volgens Bild aan een abrupte daling. Om 10.32 uur proberen de luchtverkeersleiders in Düsseldorf tevergeefs om contact te krijgen met Lubitz. Op dat moment gaat er in het vliegtuig een alarm af, gevolgd door een harde slag op de deur. Patrick S. schreeuwt: 'Open die deur in godsnaam!' Op dat moment is er gegil van passagiers te horen op de geluidsband.
Om 10.38 uur is alleen nog Lubitz te horen die rustig ademhaalt. Twee minuten later raakt het vliegtuig een bergtop. Het laatste wat er op de band te horen valt, is het gegil van doodsbange passagiers.
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)ockpit_gelekt__.html

Fuck it, minstens 8 minuten weten dat je er aan gaat terwijl de piloot in paniek een deur probeert in te beuken.

Buiten dat, hoe ver moet je van het pad zijn om 149 schreeuwende mensen te negeren? Als ze op de voice recorder te horen zijn dan moet hij ze ook gehoord hebben. Echt bizar :{
  zondag 29 maart 2015 @ 12:32:23 #273
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_151152533
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 12:27 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Fuck it, minstens 8 minuten weten dat je er aan gaat terwijl de piloot in paniek een deur probeert in te beuken.

Buiten dat, hoe ver moet je van het pad zijn om 149 schreeuwende mensen te negeren? Als ze op de voice recorder te horen zijn dan moet hij ze ook gehoord hebben. Echt bizar :{
:{w tering :N

Klopt het verhaal overigens dat ie al tijden doktersbriefjes had weggemmoffeld dat ie niet meer zou mogen vliegen?
  zondag 29 maart 2015 @ 12:33:18 #274
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_151152544
quote:

[..]

Het ultieme gevoel van macht dus.

Ik snap het trouwens niet hoor.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_151152584
quote:

[..]

Het geluid van die voicerecorder zal wel sterk verhoogt zijn. Ik weet niet hoeveel je door een gepantserde deur hoort, maar hij zal vast wel wat gehoord hebben.

Die man moet echt ver heen geweest zijn... onvoorstelbaar :{

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2015 12:36:53 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')