Ik heb enkel tijd in weekend in principe, dan nog is het de vraag of ik niet een serie aan het kijken ben of weg ben...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Watheb dat 1 week na launch gedaan, 168.
je kan er beter niet aan beginnen als je gevoelig bent voor verslavingenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:46 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
oh dat, veel over gehoord maar nog nooit gespeeld :s
Ook alleen s'avonds gedaan, op T5 alles kapot meppen, ( ik had dan ook wel geluk qua drops )quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb enkel tijd in weekend in principe, dan nog is het de vraag of ik niet een serie aan het kijken ben of weg ben...
Wordt wel snel een " grind ", haalt de fun er wel af.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
je kan er beter niet aan beginnen als je gevoelig bent voor verslavingen
Ja, klopt maar je wil toch elke keer weer die betere set item enzoquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wordt wel snel een " grind ", haalt de fun er wel af.
heb een keer wow gedaan en was na 5 minuten gestopt en heb het nooit weer gespeeld, i can handle this shitquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
je kan er beter niet aan beginnen als je gevoelig bent voor verslavingen
wow nooit geprobeerd.. maar lukt vast dan wel idd.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:51 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
heb een keer wow gedaan en was na 5 minuten gestopt en heb het nooit weer gespeeld, i can handle this shit
Kutten, anus en borsten natuurlijk.quote:
ah, net op tijd weer binnen dusquote:
Zo haal jij je portie over dat onderwerp binnen?quote:
quote:
Nee, gewoon pontificaal zeggen waar het op staat. Waardeer ik altijd wel.quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bijna weekend nikker:
[ afbeelding ]
Weekend nikker:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bijna weekend nikker:
[ afbeelding ]
Weekend nikker:
[ afbeelding ]
wat heb je gemaakt?quote:
kijk dat ook altijdquote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik kijk enzo knol en moest lachen..
is het einde nabij?
ergens geloof ik dit nietquote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
kijk dat ook altijd
kom soms niet meer bij
KNOL POWERRRRRR
Dee is best aardig meisjequote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
kijk dat ook altijd
kom soms niet meer bij
KNOL POWERRRRRR
Moet alleen nog ancient Bombardier en ancient Marauder boots, voor de rest ben ik wel klaar eigenlijkquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, klopt maar je wil toch elke keer weer die betere set item enzoheb ik dan... zit nu al met bijna alles ancient.
heey ik was gister op de radiooo, heb je me gehoord?quote:
Neequote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:47 schreef madeliefff het volgende:
[..]
heey ik was gister op de radiooo, heb je me gehoord?
HEY IS DAT NIELSquote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:50 schreef madeliefff het volgende:
wat een dag met die storing. Thuis stroom uit, treinen reden niet en toen dit:
[ afbeelding ]
vervelend meidquote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:50 schreef madeliefff het volgende:
[ afbeelding ]
Zat je naar die ouwe te loeren? Viezerikquote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:50 schreef madeliefff het volgende:
[ afbeelding ]
daddy issuesquote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zat je naar die ouwe te loeren? Viezerik
wow waar kan ik terug luisteren dan?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:51 schreef madeliefff het volgende:
[..]
verdikkeme, ik zat in de "datingshow"
link moet nog komen...ik speelde een rusquote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow waar kan ik terug luisteren dan?
papaaaaquote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik kom weer op het juiste moment binnenvallen zie ik
ja krijg ik nu snoep?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ben je lief geweest vandaag?
vunzigquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
aah de pedo is er ook weer
Pak me smeerlapquote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik kom weer op het juiste moment binnenvallen zie ik
Obesequote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:01 schreef madeliefff het volgende:
nederlanders eten om zes uur, wat ben je als je om 5 uur eet??ik had nu al honger
did it 4 teeh lulzzzquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat HZAW zo tegen me doet kan ik hebben, dat is toch een mongooltje, maar dit doet pijn
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:01 schreef madeliefff het volgende:
nederlanders eten om zes uur, wat ben je als je om 5 uur eet??ik had nu al honger
quote:
wowquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik snap de verwarring maar met "je" bedoelde ik eigenlijk "ik""
Ubertattaquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:01 schreef madeliefff het volgende:
Ik eet om 12 uur lunch en dan tussendoortje om 14.00-15.00 en dan diner om 18.00.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:19 schreef ntm het volgende:
Ik zie mensen lunchen rond 12 uur en pas om 17 uur avondeten zonder tussendoortjes. Maar ik zou gewoon omvallen dan, kan toch niet.
haha zoiets ja, normaal eet ik wel later hoor, ik heb het soms dan heb ik wss te weinig gegeten ofzo overdag..en ik krijg dan idd ook weer honger laat in de aafquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:16 schreef ntm het volgende:
[..]
UbertattaSnap het wel hoor, zelf krijg ik later op de avond weer honger als ik te vroeg eet
ik kan dat ook nietquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:19 schreef ntm het volgende:
Ik zie mensen lunchen rond 12 uur en pas om 17 uur avondeten zonder tussendoortjes. Maar ik zou gewoon omvallen dan, kan toch niet.
idd, ik heb ook meer eten nodig hoor, maar misschien die mensen gewoon niet, iedereen is anders, ik ben ook niet dik dus heb het wss gewoon nodigquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:19 schreef ntm het volgende:
wel beetje chubby toch?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:22 schreef madeliefff het volgende:
[..]
idd, ik heb ook meer eten nodig hoor, maar misschien die mensen gewoon niet, iedereen is anders, ik ben ook niet dik dus heb het wss gewoon nodig
Nee ik kan dan niet eens functioneren omdat het zo knaagt, gekke is dat ik met de ramadan dat erge hongergevoel niet krijgm waarschijnlijk ook omdat je lichaam eraan went.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik eet om 12 uur lunch en dan tussendoortje om 14.00-15.00 en dan diner om 18.00.
Het duurt een paar weken voordat je lichaam de ritme kent... Volhouden dus
Als je je lichaam niet "opstart" gaat het in de overlingsmodus volgens mij.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:26 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee ik kan dan niet eens functioneren omdat het zo knaagt, gekke is dat ik met de ramadan dat erge hongergevoel niet krijgm waarschijnlijk ook omdat je lichaam eraan went.
Nee ik ook niet maarja het verbaast me wel af en toe, hoe die mensen het doen. Is er geen middeltje of bepaalt eten die je trek in eten vermindert?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:22 schreef madeliefff het volgende:
[..]
idd, ik heb ook meer eten nodig hoor, maar misschien die mensen gewoon niet, iedereen is anders, ik ben ook niet dik dus heb het wss gewoon nodig
Ja, dingen eten als echt volkoren brood, volkoren pasta etc. etc. Niet van die vlugge suikers e.d.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:27 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee ik ook niet maarja het verbaast me wel af en toe, hoe die mensen het doen. Is er geen middeltje of bepaalt eten die je trek in eten vermindert?
Wat bedoel je met opstart? Normaliter ontbijt ik ook vaak niet (heel slecht I know). Vaak eet ik pas 1 of 2 uur later als ik de tijd hebquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als je je lichaam niet "opstart" gaat het in de overlingsmodus volgens mij.
Aha oke, ja dat klopt welquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja, dingen eten als echt volkoren brood, volkoren pasta etc. etc. Niet van die vlugge suikers e.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |