quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:01 schreef madeliefff het volgende:
nederlanders eten om zes uur, wat ben je als je om 5 uur eet??ik had nu al honger
quote:
wowquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik snap de verwarring maar met "je" bedoelde ik eigenlijk "ik""
Ubertattaquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:01 schreef madeliefff het volgende:
nederlanders eten om zes uur, wat ben je als je om 5 uur eet??ik had nu al honger
Ik eet om 12 uur lunch en dan tussendoortje om 14.00-15.00 en dan diner om 18.00.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:19 schreef ntm het volgende:
Ik zie mensen lunchen rond 12 uur en pas om 17 uur avondeten zonder tussendoortjes. Maar ik zou gewoon omvallen dan, kan toch niet.
haha zoiets ja, normaal eet ik wel later hoor, ik heb het soms dan heb ik wss te weinig gegeten ofzo overdag..en ik krijg dan idd ook weer honger laat in de aafquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:16 schreef ntm het volgende:
[..]
UbertattaSnap het wel hoor, zelf krijg ik later op de avond weer honger als ik te vroeg eet
ik kan dat ook nietquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:19 schreef ntm het volgende:
Ik zie mensen lunchen rond 12 uur en pas om 17 uur avondeten zonder tussendoortjes. Maar ik zou gewoon omvallen dan, kan toch niet.
idd, ik heb ook meer eten nodig hoor, maar misschien die mensen gewoon niet, iedereen is anders, ik ben ook niet dik dus heb het wss gewoon nodigquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:19 schreef ntm het volgende:
wel beetje chubby toch?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:22 schreef madeliefff het volgende:
[..]
idd, ik heb ook meer eten nodig hoor, maar misschien die mensen gewoon niet, iedereen is anders, ik ben ook niet dik dus heb het wss gewoon nodig
Nee ik kan dan niet eens functioneren omdat het zo knaagt, gekke is dat ik met de ramadan dat erge hongergevoel niet krijgm waarschijnlijk ook omdat je lichaam eraan went.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik eet om 12 uur lunch en dan tussendoortje om 14.00-15.00 en dan diner om 18.00.
Het duurt een paar weken voordat je lichaam de ritme kent... Volhouden dus
Als je je lichaam niet "opstart" gaat het in de overlingsmodus volgens mij.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:26 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee ik kan dan niet eens functioneren omdat het zo knaagt, gekke is dat ik met de ramadan dat erge hongergevoel niet krijgm waarschijnlijk ook omdat je lichaam eraan went.
Nee ik ook niet maarja het verbaast me wel af en toe, hoe die mensen het doen. Is er geen middeltje of bepaalt eten die je trek in eten vermindert?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:22 schreef madeliefff het volgende:
[..]
idd, ik heb ook meer eten nodig hoor, maar misschien die mensen gewoon niet, iedereen is anders, ik ben ook niet dik dus heb het wss gewoon nodig
Ja, dingen eten als echt volkoren brood, volkoren pasta etc. etc. Niet van die vlugge suikers e.d.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:27 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee ik ook niet maarja het verbaast me wel af en toe, hoe die mensen het doen. Is er geen middeltje of bepaalt eten die je trek in eten vermindert?
Wat bedoel je met opstart? Normaliter ontbijt ik ook vaak niet (heel slecht I know). Vaak eet ik pas 1 of 2 uur later als ik de tijd hebquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als je je lichaam niet "opstart" gaat het in de overlingsmodus volgens mij.
Aha oke, ja dat klopt welquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja, dingen eten als echt volkoren brood, volkoren pasta etc. etc. Niet van die vlugge suikers e.d.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |