Ik heb enkel tijd in weekend in principe, dan nog is het de vraag of ik niet een serie aan het kijken ben of weg ben...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Watheb dat 1 week na launch gedaan, 168.
je kan er beter niet aan beginnen als je gevoelig bent voor verslavingenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:46 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
oh dat, veel over gehoord maar nog nooit gespeeld :s
Ook alleen s'avonds gedaan, op T5 alles kapot meppen, ( ik had dan ook wel geluk qua drops )quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb enkel tijd in weekend in principe, dan nog is het de vraag of ik niet een serie aan het kijken ben of weg ben...
Wordt wel snel een " grind ", haalt de fun er wel af.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
je kan er beter niet aan beginnen als je gevoelig bent voor verslavingen
Ja, klopt maar je wil toch elke keer weer die betere set item enzoquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wordt wel snel een " grind ", haalt de fun er wel af.
heb een keer wow gedaan en was na 5 minuten gestopt en heb het nooit weer gespeeld, i can handle this shitquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
je kan er beter niet aan beginnen als je gevoelig bent voor verslavingen
wow nooit geprobeerd.. maar lukt vast dan wel idd.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:51 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
heb een keer wow gedaan en was na 5 minuten gestopt en heb het nooit weer gespeeld, i can handle this shit
Kutten, anus en borsten natuurlijk.quote:
ah, net op tijd weer binnen dusquote:
Zo haal jij je portie over dat onderwerp binnen?quote:
quote:
Nee, gewoon pontificaal zeggen waar het op staat. Waardeer ik altijd wel.quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bijna weekend nikker:
[ afbeelding ]
Weekend nikker:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:16 schreef 2NutZ het volgende: