abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151123109
quote:
4s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 12:43 schreef PizzaMizza het volgende:
Turkse visum blijkbaar, zou die echt zijn?

[ afbeelding ]
ja daaag! _O-

"commit" jihad?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151123235
quote:
99s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 12:26 schreef Slayage het volgende:
daarnaast is nusra voornamelijk een syrische organisatie geworden, ondanks de banden met al qaida, oh wacht jij hoort bij de kamp die het te allen tijde heeft over al terroristen / al qaida / huurlingen
Al-Nusra IS Al-Qaeda, en het ZIJN ook terroristen. Syriers kunnen net zo goed terroristen zijn, dat is niet gebonden aan je nationaliteit.
pi_151123345
quote:
99s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 12:49 schreef Slayage het volgende:

[..]

ja daaag! _O-

"commit" jihad?
Ik dacht ook al: kan echt niet :')
#freefrederike
pi_151124540
quote:
4s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 12:57 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Ik dacht ook al: kan echt niet :')
lijkt me niet dat die gasten zo dom zijn dat ze ik ga op jihad aanvinken 8)7
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151124566
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 12:54 schreef Peunage het volgende:

[..]

Al-Nusra IS Al-Qaeda, en het ZIJN ook terroristen. Syriers kunnen net zo goed terroristen zijn, dat is niet gebonden aan je nationaliteit.
klopt ja assadisten / ndf en andere pro assad milities zaaien net zo goed terreur op de bevolking
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151124572
arabthomness twitterde op zaterdag 28-03-2015 om 13:20:28 #Syria BREAKING: various oppo sources are announcing the complete capture of #Idlib city, seems a bit premature but not unlikely reageer retweet
twee jaar na deze beelden idlib vrij van aanhangers van de giraf ;)

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151124711
Voor diegene die Al-Nusra en co steunen he. Besef je even goed dat je staat achter kindermoordenaars, vrouwenverkrachters en mensen die onschuldige mensen vermoorden.

Moet je trots op zijn.
#freefrederike
pi_151124897
quote:
4s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 13:52 schreef PizzaMizza het volgende:
Voor diegene die Assad en co steunen he. Besef je even goed dat je staat achter kindermoordenaars, vrouwenverkrachters en mensen die onschuldige mensen vermoorden.

Moet je trots op zijn.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151125002
wat kijkt die assad toch stoer op de schildering op het gebouw van de centrale bank in idlib 8-)

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 28 maart 2015 @ 14:06:31 #100
365082 IPA35
Patriarch
pi_151125037
De AKP brigade is er ook om hun broeders van JAN toe te juichen zie ik.

My point proven 8-)
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_151125047
de SRF was binnen een paar dagen opgedoekt in idlib
hazzm was binnen een paar dagen opgedoekt in idlib
assadisten zijn binnen een paar dagen opgedoekt in idlib

hmmmm
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151125053
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 14:06 schreef IPA35 het volgende:
De AKP brigade is er ook om hun broeders van JAN toe te juichen zie ik.

My point proven 8-)
w/
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151125121
dat was em dan



Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 28 maart 2015 @ 14:12:41 #104
365082 IPA35
Patriarch
pi_151125161
SAA zit iets verder noordelijk nog. Is aan het hergroeperen met soldaten uit Mastouma.
Maar goed, iig is het zinloos om te vechten. Toch roepen er mensen die zeggen dat er nog een poging tot een tegenaanval gaat komen. Ik ben daar zeer sceptisch over.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  zaterdag 28 maart 2015 @ 14:13:49 #105
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151125193
quote:
99s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 08:38 schreef Slayage het volgende:

[..]

cool
Jatoch
Say what?
  zaterdag 28 maart 2015 @ 14:15:01 #106
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151125217
Ze kunnen beter wat onbelangrijke plekken laten vallen en zich concentreren langs de kust en rond Homs en Hama.
Say what?
pi_151125237
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 14:12 schreef IPA35 het volgende:
SAA zit iets verder noordelijk nog. Is aan het hergroeperen met soldaten uit Mastouma.
Maar goed, iig is het zinloos om te vechten. Toch roepen er mensen die zeggen dat er nog een poging tot een tegenaanval gaat komen. Ik ben daar zeer sceptisch over.
"we zijn aan het hergroeperen" is een eufemisme voor "we zijn em gesmeerd"

je moet niet alleen je overwinning verkopen aan je achterban ook je verliezen ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151125262
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 14:15 schreef UpsideDown het volgende:
Ze kunnen beter wat onbelangrijke plekken laten vallen en zich concentreren langs de kust en rond Homs en Hama.
dat is ook wat ze grotendeels doen, verstandig ook, alleen het risico is dat ze alle randprovincies volledig kwijtraken op termijn
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 28 maart 2015 @ 14:21:23 #109
365082 IPA35
Patriarch
pi_151125339
quote:
99s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 14:17 schreef Slayage het volgende:

[..]

dat is ook wat ze grotendeels doen, verstandig ook, alleen het risico is dat ze alle randprovincies volledig kwijtraken op termijn
Idlib was dan ook totaal ruk om te verdedigen. Zeker als het wordt verdedigd door spray & pray milities.
Maar aan de andere kant heeft JAN/HAAS straks een enorm stuk aaneengesloten land waar de Sultan met alle gemak trainingskampen kan gaan opzetten en dergelijke. Maar aan de andere kant zal JAN consolideren samen met HAAS. Dit zal wellicht resulteren in Amerikaanse bombardementen op hen.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_151125417
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 14:21 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Idlib was dan ook totaal ruk om te verdedigen. Zeker als het wordt verdedigd door spray & pray milities.
Maar aan de andere kant heeft JAN/HAAS straks een enorm stuk aaneengesloten land waar de Sultan met alle gemak trainingskampen kan gaan opzetten en dergelijke. Maar aan de andere kant zal JAN consolideren samen met HAAS. Dit zal wellicht resulteren in Amerikaanse bombardementen op hen.
haas?

zag ook een tweet langskomen dat nusra en ahrar verwacht dat de vs straks ook hen zal bombarderen, de turken en de vs moeten op 1 lijn komen wat syrie betreft maar dat ze lukt ze maar niet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 28 maart 2015 @ 14:25:18 #111
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151125433
Say what?
  zaterdag 28 maart 2015 @ 14:26:15 #112
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151125466
quote:
99s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 14:24 schreef Slayage het volgende:

[..]

haas?

zag ook een tweet langskomen dat nusra en ahrar verwacht dat de vs straks ook hen zal bombarderen, de turken en de vs moeten op 1 lijn komen wat syrie betreft maar dat ze lukt ze maar niet
JAN is al diverse malen gebombardeerd in Idlib door de coalitie.
Say what?
  zaterdag 28 maart 2015 @ 14:28:17 #113
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
  zaterdag 28 maart 2015 @ 14:29:16 #114
365082 IPA35
Patriarch
pi_151125535
Binnenkort genocide in Fu'ah O+

:')
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  zaterdag 28 maart 2015 @ 14:31:00 #115
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151125565
Waar blijven die vatbommen? Plat met de handel.
Say what?
  zaterdag 28 maart 2015 @ 14:32:24 #116
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
  zaterdag 28 maart 2015 @ 14:35:36 #117
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151125649
AFP twitterde op zaterdag 28-03-2015 om 14:24:22 #BREAKING: Syria's Idlib city falls to Qaeda affiliate, allies: monitor reageer retweet
FGunay1 twitterde op zaterdag 28-03-2015 om 14:33:18 #Idlib falls to Al-Qaeda. Another great achievement of the Arab Spring. Joyfull times indeed. Lets waith for Obama's victory speech #Syria reageer retweet
Say what?
  zaterdag 28 maart 2015 @ 14:37:10 #118
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151125676
quote:
99s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 14:10 schreef Slayage het volgende:
dat was em dan

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Muhahaha
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_151125747
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 14:31 schreef UpsideDown het volgende:
Waar blijven die vatbommen? Plat met de handel.
Waarom alles dood en kapot?
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')