abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151089764
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:07 schreef ems. het volgende:

[..]

Zal je zien dat hij gewelddadige videospelletjes speelde!
Oei... Die speel ik ook....
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 27 maart 2015 @ 13:09:00 #53
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151089771
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 12:47 schreef Ryan3 het volgende:

Nee, maar ik bedoel je moet dus altijd naar een huisarts om je ziek te melden in Dld?
Klopt. Zelfs als onze zoon 3 dagen niet naar school kan door ziekte moeten we naar de huisarts voor zo'n briefje. Prima systeem hoor :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_151089854
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:09 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Klopt. Zelfs als onze zoon 3 dagen niet naar school kan door ziekte moeten we naar de huisarts voor zo'n briefje. Prima systeem hoor :)
Hoezo is dat prima? Dat belast de huisarts toch?
I´m back.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 13:13:38 #55
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_151089955
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hoezo is dat prima? Dat belast de huisarts toch?
Maar je werkgever hoeft niet altijd te weten welke kwaaltjes je hebt. Ik vind het eigenlijk wel prima.
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 27 maart 2015 @ 13:15:36 #56
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151090010
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:10 schreef Ryan3 het volgende:

Hoezo is dat prima? Dat belast de huisarts toch?
Dat hoort hier bij de taak van de huisarts.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_151090022
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:07 schreef loveli het volgende:

[..]

Lufthansa. Die zouden eerder druk zetten om thuis te blijven.
Dat is maar de vraag. Het zou zeker het meest logische zijn maar Lufthansa heeft nogal wat gezeik met hun piloten. Dat zou op de achtergrond best wel eens een rol kunnen spelen.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_151090024
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:13 schreef MrTorture het volgende:

[..]

Maar je werkgever hoeft niet altijd te weten welke kwaaltjes je hebt. Ik vind het eigenlijk wel prima.
Arbo brieft dat ook niet door aan je werkgever...
Maar in geval van een piloot met psychische problemen zal de arbo-arts hem meteen verbieden te vliegen en hem in de ziektewet houden, lijkt me. Terwijl die huisarts misschien niet eens weet wat-ie doet.

[ Bericht 15% gewijzigd door Ryan3 op 27-03-2015 13:27:53 ]
I´m back.
pi_151090184
Ik weet van de meeste mayor airlines dat 'not fit to fly' bijzonder serieus wordt genomen. Je kan je op die manier op de dag zelf nog afmelden, daar worden verder ook geen vragen over gesteld (tenzij je 10x in het jaar je zo afmeld, dan gaan ze wellicht vragen of ze je ergens bij kunnen helpen).

GermanWings, als dochter van Lufthansa, zal daarop geen uitzondering op zijn. Het is geen Ryanair.

Maar ook dit zal de komende tijd moeten blijken..
pi_151090256
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:20 schreef NewHorizon het volgende:
Ik weet van de meeste mayor airlines dat 'not fit to fly' bijzonder serieus wordt genomen. Je kan je op die manier op de dag zelf nog afmelden, daar worden verder ook geen vragen over gesteld (tenzij je 10x in het jaar je zo afmeld, dan gaan ze wellicht vragen of ze je ergens bij kunnen helpen).

GermanWings, als dochter van Lufthansa, zal daarop geen uitzondering op zijn. Het is geen RyanAir.

Maar ook dit zal de komende tijd moeten blijken..
GermanWings is anders wel een prijsvechter. Indien er sprake is van niet fitte piloten, verwacht je dit als eerste bij prijsvechters. Hun hebben immers minder financiële ruimte om dit goed op te vangen.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 13:26:14 #61
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_151090375
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:20 schreef NewHorizon het volgende:
Ik weet van de meeste mayor airlines dat 'not fit to fly' bijzonder serieus wordt genomen. Je kan je op die manier op de dag zelf nog afmelden, daar worden verder ook geen vragen over gesteld (tenzij je 10x in het jaar je zo afmeld, dan gaan ze wellicht vragen of ze je ergens bij kunnen helpen).

GermanWings, als dochter van Lufthansa, zal daarop geen uitzondering op zijn. Het is geen Ryanair.

Maar ook dit zal de komende tijd moeten blijken..
Die van Ryainair blijven anders wel gewoon in de lucht.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_151090394
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:22 schreef eight het volgende:

[..]

GermanWings is anders wel een prijsvechter. Indien er sprake is van niet fitte piloten, verwacht je dit als eerste bij prijsvechters. Hun hebben immers minder financiële ruimte om dit goed op te vangen.
Absoluut, maar GW is een toonaangevende maatschappij, niet te vergelijken met andere prijsvechters. Ik ken jongens die er zijn gaan werken, en die zijn altijd erg positief geweest. Goede arbeidsvoorwaarden, nette werkgever. Daarom kon ik me ook al niet echt vinden in de eerste berichten dat er gestaakt werd omdat ze de toestellen niet vertrouwden.
Maar ik heb dit dus van horen zeggen, de tijd zal leren hoe de vork in de steel zit.
pi_151090408
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:26 schreef ShevaJB het volgende:

[..]

Die van Ryainair blijven anders wel gewoon in de lucht.
Gelukkig wel ;)
  Vis een optie? vrijdag 27 maart 2015 @ 13:27:18 #64
70532 loveli
N
pi_151090416
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:15 schreef eight het volgende:

[..]

Dat is maar de vraag. Het zou zeker het meest logische zijn maar Lufthansa heeft nogal wat gezeik met hun piloten. Dat zou op de achtergrond best wel eens een rol kunnen spelen.
Gezeik gaat over pensioen, co-piloot zal daar geen stress van hebben gehad (30 jaar te vroeg). Lufthansa is zich er heel erg van bewust dat een gezonde piloot zonder stress essentieel is. Wat dat betreft hebben zij het veel en veel beter voor elkaar dan de prijsvechters die hun piloten uitbuiten.
crap in = crap out
pi_151090418
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:08 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Oei... Die speel ik ook....
Jij tikkende tijdbom jij!
Conscience do cost.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 13:31:15 #66
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_151090561
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:27 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Gelukkig wel ;)
Over een paar weken vlieg ik vanaf Eindhoven met Ryanair, dus ik hoop dat ze het nog ff volhouden
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_151090675
I´m back.
pi_151090760
quote:
15s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 12:43 schreef Ryan3 het volgende:
JeroenAkkermans twitterde op vrijdag 27-03-2015 om 12:40:34 Co-piloot had ziek thuis moeten zitten. In zijn woning is een verscheurd ziekenbriefje gevonden. Geen afscheidsbrief. http://t.co/vlARsjagYL reageer retweet
Hij had zich kennelijk ziek gemeld op de dag van de ramp...
Nee.... Er staat HAD. Hij was dus niet ziek gemeld (anders vloog hij toch niet lol?).

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 12:42 schreef Twiitch het volgende:
Bewijs gevonden dat die jongen dus krankzinnig was. Ben benieuwd wat precies...
Dat heb ik nergens nog gelezen hoor?
Alleen dat hij relatieproblemen had en schijnbaar ziek was.
pi_151090770
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:26 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Absoluut, maar GW is een toonaangevende maatschappij, niet te vergelijken met andere prijsvechters. Ik ken jongens die er zijn gaan werken, en die zijn altijd erg positief geweest. Goede arbeidsvoorwaarden, nette werkgever. Daarom kon ik me ook al niet echt vinden in de eerste berichten dat er gestaakt werd omdat ze de toestellen niet vertrouwden.
Maar ik heb dit dus van horen zeggen, de tijd zal leren hoe de vork in de steel zit.
Daar ben ik het wel met je eens.
Ze staan zowat bovenaan in het lijstje van beste budgetairlines.
Daarnaast zie je de Duitse "grundlichkeit" bij hun terug.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_151090807
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:34 schreef Ryan3 het volgende:
[ afbeelding ]
Die advertentie rechtsonder. Top travel ^O^
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_151090853
DABNOS twitterde op vrijdag 27-03-2015 om 13:36:21 Tjemig. Lijkt me niet de bedoeling..RT: "@brouwertje: @arcinho: Of ik een krantje wil bij de gate... http://t.co/hrFUWoXQWV"#Germanwings reageer retweet


Goede vlucht, meneer.
_O- .
I´m back.
pi_151090869
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:34 schreef Ryan3 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ik vooral opvallend vindt is dat gezegd wordt dat de co-piloot heel rustig ademende.
Zowel ong 10 min voor de crash als op het moment van het gegil en het op seconden af knallen tegen de bergwand.

Als je doelbewust dat vliegtuig laat neerstorten, de bergen ziet opdoemen, al dat gegil nog even hoort, het geram op de deur....
Als ik mijn boerenverstand gebruik maak ik dan totaal niet de connectie met rustig ademen?

Maar aan andere kant als iemand echt een probleem met zijn gezondheid heeft, en daardoor de crash gebeurde, dan is de ademhaling ook niet rustig. Tenzij een klein probleem was waardoor hij toch niets meer kon of bewusteloos (Ik weet niet of bij bewusteloos zijn je ademhaling gewoon regelmatig blijft?).
  vrijdag 27 maart 2015 @ 13:42:00 #73
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_151090907
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:13 schreef MrTorture het volgende:

[..]

Maar je werkgever hoeft niet altijd te weten welke kwaaltjes je hebt. Ik vind het eigenlijk wel prima.
na, het werkt wel in de hand dat je met een verkoudheid gewoon naar het werk gaat, en dus niet ff uit kan zieken, terwijl je in NL misschien 2 dagen thuisblijft en het over is..

+ dat je dus terwijl je je belabbert voelt in een wachtkamer zit tussen andere zieken te wachten tot je aan de beurt bent..... Want het is ALTIJD druk...... Wat dat betreft vind ik het maar een r*ksysteem.......
  vrijdag 27 maart 2015 @ 13:42:31 #74
28033 Pek
je moet wat
pi_151090924
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:40 schreef Ryan3 het volgende:
DABNOS twitterde op vrijdag 27-03-2015 om 13:36:21 Tjemig. Lijkt me niet de bedoeling..RT: "@brouwertje: @arcinho: Of ik een krantje wil bij de gate... http://t.co/hrFUWoXQWV"#Germanwings reageer retweet
[ afbeelding ]

Goede vlucht, meneer.
_O- .
Goed over nagedacht ja :') _O-
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_151090926
Door dat verhaal over zijn gezondheid ga je toch nog weer extra twijfelen aan dat zelfmoordverhaal.
Wat zal dat een blunder zijn als straks blijkt dat het geen zelfmoord actie was |:(
Dan komen ze wel terug van dat belachelijk vroeg zo'n harde conclusie al te gaan trekken.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 13:43:11 #76
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_151090956
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:07 schreef ems. het volgende:

[..]

Zal je zien dat hij gewelddadige videospelletjes speelde!
GTAV voor de pc in de pre-order...
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_151090972
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:41 schreef bianconeri het volgende:
Als ik mijn boerenverstand gebruik maak ik dan totaal niet de connectie met rustig ademen?
Waarschijnlijk het benadrukken van het emotieloze aspect?
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
  vrijdag 27 maart 2015 @ 13:43:53 #78
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_151090980
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:40 schreef Ryan3 het volgende:
DABNOS twitterde op vrijdag 27-03-2015 om 13:36:21 Tjemig. Lijkt me niet de bedoeling..RT: "@brouwertje: @arcinho: Of ik een krantje wil bij de gate... http://t.co/hrFUWoXQWV"#Germanwings reageer retweet
[ afbeelding ]

Goede vlucht, meneer.
_O- .
God wat fout _O-.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 13:43:55 #79
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_151090982
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:41 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Wat ik vooral opvallend vindt is dat gezegd wordt dat de co-piloot heel rustig ademende.
Zowel ong 10 min voor de crash als op het moment van het gegil en het op seconden af knallen tegen de bergwand.

Als je doelbewust dat vliegtuig laat neerstorten, de bergen ziet opdoemen, al dat gegil nog even hoort, het geram op de deur....
Als ik mijn boerenverstand gebruik maak ik dan totaal niet de connectie met rustig ademen?

Maar aan andere kant als iemand echt een probleem met zijn gezondheid heeft, en daardoor de crash gebeurde, dan is de ademhaling ook niet rustig. Tenzij een klein probleem was waardoor hij toch niets meer kon of bewusteloos (Ik weet niet of bij bewusteloos zijn je ademhaling gewoon regelmatig blijft?).
Misschien was ie juist opgelucht met z'n beslissing en wachtte hij rustig de dood af? Ik heb geen idee of dat zo werkt, maar het zou best kunnen toch?
pi_151090984
Maar waarom drukt ie dan de lock knop in, als hij zich niet goed voelt?

Die kranten worden straks ook uitgedeeld in het vliegtuig. "Wilt u een krant of tijdschrift?"
.
pi_151091005
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:41 schreef bianconeri het volgende:
Tenzij een klein probleem was waardoor hij toch niets meer kon of bewusteloos (Ik weet niet of bij bewusteloos zijn je ademhaling gewoon regelmatig blijft?).
Jeetje, vlak voor je toevallig bewusteloos raakt zet je het vliegtuig op 29 meter en dus dalend en doe je het slot op de cockpit deur zo dat je collega er niet meer in kan. Wat een toeval allemaal.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 27 maart 2015 @ 13:44:45 #82
28033 Pek
je moet wat
pi_151091009
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:41 schreef bianconeri het volgende:

[..]

bewusteloos
Dan had de buitengesloten piloot met een code de deur kunnen openen, dus nee..hij was wakker.
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 13:44:49 #83
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_151091011
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 12:47 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, maar ik bedoel je moet dus altijd naar een huisarts om je ziek te melden in Dld?
Ja. Prima regeling. Je regelt alles met je arts ipv met de arbodienst.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 13:45:41 #84
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_151091044
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:43 schreef Fer het volgende:
Maar waarom drukt ie dan de lock knop in, als hij zich niet goed voelt?
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:44 schreef Pek het volgende:
Dan had de buitengesloten piloot met een code de deur kunnen openen, dus nee..hij was wakker.
Tenzij er sprake was een defect aan de deur.
So we just called him Fred
pi_151091060
Hoe weten ze dat die autopilot op 29m stond? Geeft ie dat door via de radio?
.
pi_151091075
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:45 schreef FredvZ het volgende:

[..]

[..]

Tenzij er sprake was een defect aan de deur.
En aan de automatische piloot, net toen die andere ff moest pissen.
.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 13:46:48 #87
28033 Pek
je moet wat
pi_151091088
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:45 schreef FredvZ het volgende:

[..]

[..]

Tenzij er sprake was een defect aan de deur.
Dan was de co-piloot ook wel in paniek geweest, denk je niet?
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_151091094
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:46 schreef Fer het volgende:
Hoe weten ze dat die autopilot op 29m stond? Geeft ie dat door via de radio?
Check even de OP bij technische informatie. :)
  vrijdag 27 maart 2015 @ 13:47:09 #89
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_151091097
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:46 schreef Fer het volgende:
En aan de automatische piloot, net toen die andere ff moest pissen.
Het is een airbus, ik acht niets onmogelijk.
So we just called him Fred
pi_151091100
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:46 schreef Fer het volgende:

[..]

En aan de automatische piloot, net toen die andere ff moest pissen.
De hoogte is handmatig ingesteld dus dat kan niet
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_151091105
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:43 schreef Serieus_Persoon het volgende:

Waarschijnlijk het benadrukken van het emotieloze aspect?
Zelfs als iemand dit volledig voorbereidt dan gaat je ademhaling omhoog lijkt mij?
Een terrorist bv, die doet het bewust, maar denk je dat zo iemand totaal geen spanning voelt?
En doodleuk een hartslag van 70 heeft?

Tuurlijk in deze zieke mensenmaatschappij weet je het maar nooit, maar dat klinkt mij allemaal onlogisch in de oren. Hoe kan iemand geen spanning hebben als hij zelfmoord pleegt samen met 149 anderen en recht op een grote berg af vliegt?
pi_151091124
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:47 schreef bianconeri het volgende:

Zelfs als iemand dit volledig voorbereidt dan gaat je ademhaling omhoog lijkt mij?
Een terrorist bv, die doet het bewust, maar denk je dat zo iemand totaal geen spanning voelt?
En doodleuk een hartslag van 70 heeft?

Tuurlijk in deze zieke mensenmaatschappij weet je het maar nooit, maar dat klinkt mij allemaal onlogisch in de oren. Hoe kan iemand geen spanning hebben als hij zelfmoord pleegt samen met 149 anderen en recht op een grote berg af vliegt?
Je moet niet je eigen belevingswereld los laten op iemand die je totaal niet begrijpt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_151091126
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:47 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Het is een airbus, ik acht niets onmogelijk.
De A320 is zowat het veiligste toestel wat er is. Ga ergens anders trollen.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 13:48:12 #94
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_151091127
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:42 schreef bianconeri het volgende:
Dan komen ze wel terug van dat belachelijk vroeg zo'n harde conclusie al te gaan trekken.
Degenen die meteen een conclusie willen trekken, zonder bevestigde info, zijn volgens mij niet degenen die "terugkomen op".
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  vrijdag 27 maart 2015 @ 13:48:13 #95
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_151091128
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:47 schreef eight het volgende:
De hoogte is handmatig ingesteld dus dat kan niet
Dat is ook alleen maar een aanname op basis van de geluidsopname.

Zolang de FDR niet is gevonden zullen we het niet zeker weten.
So we just called him Fred
pi_151091143
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:44 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja. Prima regeling. Je regelt alles met je arts ipv met de arbodienst.
Ja, zodat in dit onderhavige geval de luchtvaartmaatschappij niet op de hoogte is dat er iets aan de hand is met dat manneke?
I´m back.
pi_151091188
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:43 schreef hhh38 het volgende:

Misschien was ie juist opgelucht met z'n beslissing en wachtte hij rustig de dood af? Ik heb geen idee of dat zo werkt, maar het zou best kunnen toch?
Kan ik mij niet voorstellen eigenlijk. Dat kan toch haast niet?
En zelfs al ben je opgelucht dan merk je dat denk ik wel aan ademhaling (een zucht van opluchting) en een stukje spanning zal je dan ook wel een moment hebben lijkt mij.

Zeker als je merkt dat ze achter je op de deur rammen, dat gegil en die berg die steeds groter wordt.
Zelfs al wil je heel graag dood kan ik mij niet bedenken dat je dan geen spanning hebt.

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:43 schreef Fer het volgende:
Maar waarom drukt ie dan de lock knop in, als hij zich niet goed voelt?

Die kranten worden straks ook uitgedeeld in het vliegtuig. "Wilt u een krant of tijdschrift?"
Ligt er aan waar die knop zit en of die openlijk in te drukken is (zonder beschermkap).
Je kunt bewusteloos raken, dat je net die knop raakt ofzo.
Maar as said ik weet niet precies of je dat zo even kunt doen, of die knop bij de co-piloots kant zit.
Of dat je 2 knoppen moet indrukken (auto piloot uit en deur op slot)
pi_151091195
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:48 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Dat is ook alleen maar een aanname op basis van de geluidsopname.

Zolang de FDR niet is gevonden zullen we het niet zeker weten.
Dit.
Make my day!
  vrijdag 27 maart 2015 @ 13:50:21 #99
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_151091200
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:48 schreef eight het volgende:
De A320 is zowat het veiligste toestel wat er is. Ga ergens anders trollen.
Niks geen trol.

Airbus regelt veel electronica via de boardcomputer. Het zal niet de eerste keer zijn dat die boardcomputer faalt. En zou ook zomaar kunnen dat de opening van de deur en de autopiloot op hetzelfde circuit zitten.
So we just called him Fred
  vrijdag 27 maart 2015 @ 13:50:32 #100
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_151091208
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:48 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Dat is ook alleen maar een aanname op basis van de geluidsopname.

Zolang de FDR niet is gevonden zullen we het niet zeker weten.
Nee, check de OP nog eens.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  vrijdag 27 maart 2015 @ 13:52:42 #101
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_151091261
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:50 schreef DustPuppy het volgende:
Nee, check de OP nog eens.
Daar haal ik alleen uit dat de instelling gewijzigd is.
Het blijft een aanname dat het door de co-piloot is gebeurd.
So we just called him Fred
pi_151091267
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:44 schreef Isabeau het volgende:

Jeetje, vlak voor je toevallig bewusteloos raakt zet je het vliegtuig op 29 meter en dus dalend en doe je het slot op de cockpit deur zo dat je collega er niet meer in kan. Wat een toeval allemaal.
Nee dat klopt al niet. Dan heeft het niets met gezondheid te maken want hij heeft die knop dan ja al ingedrukt... Dan is het gewoon zelfmoord.

Ik weet niet hoe gemakkelijk je bij het bewusteloos vallen dat soort knoppen eventueel kunt aanraken?
Maar zoals ik al zei ik vind dat ook niet heel logisch. Maar dat het doelbewust is komt ook niet heel logisch over.

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:44 schreef Pek het volgende:

Dan had de buitengesloten piloot met een code de deur kunnen openen, dus nee..hij was wakker.
Je wilt niet weten wat je aan kunt raken als je bewusteloos valt :P
Of dat logisch is met alle plekken waar die knoppen zitten weet ik niet. Maar is evt een optie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')