Hebben ze geen arbo-dienst?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:45 schreef loveli het volgende:
In Duitsland ga je naar de huisarts als je griep/zere rug/depressie hebt, die schrijft een ziekenbriefje waarop staat dat je de komende x daden niet kunt werken. Briefje is voor de werkgever.
Weet niet of op dat briefje ook staat voor welke kwaal je bent geweest.
Nee, maar ik bedoel je moet dus altijd naar een huisarts om je ziek te melden in Dld?quote:
Wat raar dat ie toch is gaan werken dan.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:45 schreef loveli het volgende:
In Duitsland ga je naar de huisarts als je griep/zere rug/depressie hebt, die schrijft een ziekenbriefje waarop staat dat je de komende x daden niet kunt werken. Briefje is voor de werkgever.
Weet niet of op dat briefje ook staat voor welke kwaal je bent geweest.
Dat bewijs van krankzinnigheid was er al.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:42 schreef Twiitch het volgende:
Bewijs gevonden dat die jongen dus krankzinnig was. Ben benieuwd wat precies...
Raar hé, efficiëntiequote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel je moet dus altijd naar een huisarts om je ziek te melden in Dld?
Juist niet. Het leidt alleen maar tot meer wirwar.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lijkt me iets efficiënter om een arbo-dienst te hebben...
Dan werken veel mensen niet denk ik.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:49 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
En hoe gaat dat in het weekend dan, of savonds?
Sorry, dat is echt heel wat efficiënter.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:52 schreef eight het volgende:
[..]
Juist niet. Het leidt alleen maar tot meer wirwar.
Maar goed, het is nogal offtopic.
Nou nee, is een terrorist ook per definitie krankzinnig? Valt over te discussiëren.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:48 schreef eight het volgende:
[..]
Dat bewijs van krankzinnigheid was er al.
Of zie jij het bewust laten crashen van het vliegtuig niet als bewijs?
Zoals?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:03 schreef Max23 het volgende:
Op de Belgische zender één nu het journaal. Er komen toch steeds meer verhalen naar boven over die gast zeg.
Goed verhaal.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:03 schreef Max23 het volgende:
Op de Belgische zender één nu het journaal. Er komen toch steeds meer verhalen naar boven over die gast zeg.
Er zou bij zijn werkgever een rapport liggen over zijn psychische gesteldheid. Al is dat nog niet bevestigd.quote:
Vertel.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:03 schreef Max23 het volgende:
juppquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel je moet dus altijd naar een huisarts om je ziek te melden in Dld?
Lufthansa. Die zouden eerder druk zetten om thuis te blijven.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:06 schreef Fer het volgende:
Stel nu dat, het weleens zou kunnen zijn dat zijn werkgever er een bepaalde druk op legt dat ie toch moest komen werken.
Puur hypothetische gedachte..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |