ik ben de kaartjes nog aan het schrijvenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Eindelijk! Nu is de beslissing om wel of niet mee te doen voor mij gemaakt.
Noh das makkelijk! Komt goedquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:13 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, je hebt het adres van degene na jou in de lijst nodig! Daar stuur je steeds de boekjes heen!
Dus die persoon moet je even een PM/DM sturen en dan moet het goed komen
Dat komt vanzelf goed joh, met de introstukjes en het posten hierquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:32 schreef MaJo het volgende:
Thanks SQ! Alleen alle meiden die ik ken uit WOHTS zitten in het andere groepjehad gehoopt in ieder geval wat aansluiting in mijn groepje te hebben
Ik ben ook heel leuk hoor!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:32 schreef MaJo het volgende:
Thanks SQ! Alleen alle meiden die ik ken uit WOHTS zitten in het andere groepjehad gehoopt in ieder geval wat aansluiting in mijn groepje te hebben
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:45 schreef Hilzillah het volgende:
Hoi!!! Ik ben van 1981, maar ik wil graag het middelbare school meisje even boven halen. Ik zou heul graag bij Majo in het groepje komen(het is zo net de gymnastiek les
) zou er iemand met mij of haar willen ruilen?
Zo niet, dan niet hè. Hoeven geen ingewikkelde toestanden uitgehaald te worden
Ik deel jullie Beatles liefde dus ik ga niet weg uit m'n groepjequote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als het niet lukt snap ik dat ook maar zou het wel heel fijn vinden met hilz samen in een groepje
En dat jullie allemaal lief zijn en ik jullie ga kennen door de boekjes geloof ik graag
ik wil best ruilen hoor. Mij maakt het eigenlijk niet zoveel uitquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:45 schreef Hilzillah het volgende:
Hoi!!! Ik ben van 1981, maar ik wil graag het middelbare school meisje even boven halen. Ik zou heul graag bij Majo in het groepje komen(het is zo net de gymnastiek les
) zou er iemand met mij of haar willen ruilen?
Zo niet, dan niet hè. Hoeven geen ingewikkelde toestanden uitgehaald te worden
nog een 81 hier!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:01 schreef Fazzoletti het volgende:
81![]()
Moeten we niet gewoon een '81 groepje maken?
als je nou Hillz en L-E wisselt kom ik ook mooi van m'n unicorn stickers af. Het zijn er teveel om alleen bij Rady kwijt te kunnenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
Maar goed, is er naast Majo en Hillz nog iemand die echt graag van groepje ruilt? L-E? Dan strijk ik deze keer wel over m'n hart
Ja ik bepaal graag mijn eigen groepquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
Maar goed, is er naast Majo en Hillz nog iemand die echt graag van groepje ruilt? L-E? Dan strijk ik deze keer wel over m'n hart
och 1998 was best een goed jaar toch?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:10 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ja ik bepaal graag mijn eigen groep.
Ik ben een eiland met mn bouwjaar.
Maar nee maakt mij niet uit, als mn boekie maar terug komt!
Bij mij mag je ook los gaan met unicorn glitter stickersquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:07 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
als je nou Hillz en L-E wisselt kom ik ook mooi van m'n unicorn stickers af. Het zijn er teveel om alleen bij Rady kwijt te kunnen
is het echt zo erg met Always?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
och 1998 was best een goed jaar toch?
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoezo ergquote:
Surequote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:13 schreef Hilzillah het volgende:
Dudes! Zoveel posts! Zullen wij ruilen LE? <3
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:35 schreef Barreltje het volgende:
Ok even kijken of ik het snap.. away moet mij pm-en en ik moet mousemickey pm-en?
(Damn wat blonT)
![]()
![]()
En ik zou geloof ik ook wel een fb groepjes pagina leuk vinden. Maar ik geloof dat ik niemand heb. .![]()
Van het andere groepje heb ik bijna iedereen op Facebookquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:32 schreef JufMariska het volgende:
Meesten heb ik op fb, alleen MaJo en Kiwi niet geloof ik
Nee hoor! Heul niet! Want als je in de buurt bent kom je toch een bakkie doen?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nah! Hill wat een move om je adres geheim te houden voor me.
Dan kun je toch weer wat meer informatie vergaren (foto's onder andere)quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:46 schreef Fazzoletti het volgende:
Maar waarom Facebook groepjes, we posten toch ook al hier met elkaar![]()
zo, alle knutsel spullen gaan weer van tafel. Het is nog niet afmorgen weer een dag
![]()
Welterusten![]()
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:50 schreef Hilzillah het volgende:
Voor wie vriendjes met me wil worden op fb. Ramlih Sov![]()
Ik ben vachtsersteoren
1998, je weetsquote:Op zaterdag 28 maart 2015 04:53 schreef Kiwisoep het volgende:
Ben ik hier nou echt het enige jonkie?
En ben ik dan de oudste ?..quote:Op zaterdag 28 maart 2015 04:53 schreef Kiwisoep het volgende:
Ben ik hier nou echt het enige jonkie?
Pfieuw!quote:
LuDann heeft zich een paar dagen geleden pas aangemeld, nadat ze in het ziekenhuis lag dus. Neem aan dat ze het gewoon meekrijgt.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:45 schreef kwakz0r het volgende:
Heeft iemand wat gehoord van LuDann? Ik weet dat ze laatst in t ziekenhuis lag namelijk. Weet niet of ze t allemaal meekrijgt?
barrel!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou heeft er iemand me een verzoek gedaan maar ik heb geen idee wie dat is...
als de voornaam met een b begintquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:
Jah MIJ heb je toegevoegd!!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:55 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik heb random op fb mensen toegevoegd.. Heb dus geen idee wie wie is, alleen dat het FOK!kers zijn.
Nice!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:18 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Jah MIJ heb je toegevoegd!!
Ik doe alleen niet mee met RR, wel gezellig dat je me hebt toegevoegd
Yay, ik ben ook van 81 (en zit ik dan in de 81 groep?)quote:
Whahahahaha!! Ik heb serieus al eens een fb bericht in het Russisch gehad of ik iets wilde vertalen uit een groep omdat ze het niet begreepquote:Op zaterdag 28 maart 2015 03:42 schreef kwakz0r het volgende:
[..]en ik maar denken dat je een joodse naam had steeds als ik je tegenkwam in mn suggestielijst
Ik ben Hroukje Frenstra maar dan met de voorletters omgewisseld (gewoon mn naam dus). Eat that google!
ikke! M.aaike dusquote:
Je hebt de tweede van je lijstje alquote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:52 schreef MaJo het volgende:
Ik mis nog Fazz, Razz, Butter, Radahyn, Kiwi, Barrel, MouseMicky, L-E en LuDann.
Hoewel een van jullie vast L.otte is maar ik weet dus niet wie
Daar was ik inmiddels al achterquote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:59 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Je hebt de tweede van je lijstje al
Ik heb van kiwi de voornaam gevonden maar vind haar niet op Facebook, ook niet bij jouw vriendenquote:
ik kán je eventueel nog in ons groepje plakken, als je echt graag zou willen?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:58 schreef elamanilo het volgende:
Ohh, oeps, ik miste de deadlineIk kijk lekker mee vanaf de zijlijn! <3 Veel plezier allemaal, maar dat gaat vast wel lukken!
Oh wat stom ik twijfelde er al even overquote:
ik heb je al toegevoegdquote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:22 schreef L-E het volgende:
Ik kan niet dm'en nu omdat telefoon, maar mijn initialen zijn D.H
Noh, dat is lief, maar het geeft niets! Ik twijfelde nog of ik er echt genoeg tijd in kan steken, dus vanaf de zijlijn is best ook wel even lekkerquote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kán je eventueel nog in ons groepje plakken, als je echt graag zou willen?
Away , jm en majoquote:
Pics morgen?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:09 schreef Radyhyn het volgende:
Zoooo... de PM's/DM's zijn geregeld
Kiwi op fb is ook gelukt
Barreltje ik ga morgen ook naar ComicCon.. met Vic in z'n superman- of batmanpakje![]()
![]()
Word dan even vriendjes met mij, dan kan ik je in de groep zettenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:23 schreef LuDann het volgende:
Ik heb wel FB, maar die gebruik ik tegenwoordig vooral voor studie en sociale contacten die ook professioneel zijn en die wil ik niet te veel vervuilen. Ben al een tijdje van plan om een nieuwe aan te maken gewoon voor vriendschappelijke dingen zoals dit. Snel maar eens doen.
Edit: ik ga wel in die besloten groep, maar ik maak even geen nieuwe vriendjes met mijn huidige account.
Ik heb SQ toegevoegd, ik zal jou en anderen dan toevoegen als ik een ander account heb aangemaakt. Ik stel me een beetje aan geloof ik, want bij nader inzien staat er toch al een hoop rommel op mijn FBquote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Word dan even vriendjes met mij, dan kan ik je in de groep zetten(kan namelijk niet zonder bevriend te zijn met iemand
)
ook prima!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:53 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik heb SQ toegevoegd, ik zal jou en anderen dan toevoegen als ik een ander account heb aangemaakt. Ik stel me een beetje aan geloof ik, want bij nader inzien staat er toch al een hoop rommel op mijn FB
Maar goed, heb wel een vast voornemen om mijn vrienden binnenkort te scheiden van studie en werk enzo.
Snail mail helpt ook!quote:Op zondag 29 maart 2015 19:51 schreef Hilzillah het volgende:
Dusssssssssss ik wil inspiratie opdoen op Pinterest. Nu zag ik vd week een zoekwoord voorbij komen hier maar ben het vergeten op te schrijven![]()
'Round Robin' geeft veel quilt ideetjes
ik doe de bubbelenvelop in de doosquote:Op zondag 29 maart 2015 21:50 schreef mousemicky het volgende:
Het feit dat ik wel een enveloppe had liggen, en geen doos gaf hier de doorslag. Bubbels geven net iets meer bescherming denk ik, maar maakt t wel dikker...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*noteert*quote:Op zondag 29 maart 2015 21:58 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat een leuke stijl trouwens Fazz.
En van die van BF wil ik spontaan meer roze in m'n boekje.
Wat betekent dat? Ik heb iemand op instagram (uit nederland) die zo heet en vroeg me dat al afquote:
Ah okquote:Op zondag 29 maart 2015 22:34 schreef kwakz0r het volgende:
Snail mail=brievenbuspost (op slakkentempo)
Mijn secretaresse, dat klinkt sjiekquote:Op maandag 30 maart 2015 10:38 schreef Barreltje het volgende:
Ik ben benieuwd wat je secretaresse gaat vinden van mij verzend doos..
Kloothommelsquote:Op maandag 30 maart 2015 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wilde m net posten, is die teringprimera pas om 13:00 open
Ik dacht dat jij in zo'n wereldstad woondequote:Op maandag 30 maart 2015 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, viel dat ff tegenquote:Op maandag 30 maart 2015 11:50 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij in zo'n wereldstad woonde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op maandag 30 maart 2015 12:01 schreef Barreltje het volgende:
Trouwens.. L-E , mag jouw boekje mee naar NYC?![]()
![]()
En van LuDann mee naar Parijs & Spanje?
En die van mousemickey naar Parijs ?
En hebben jullie favoriete plekjes waar het boekje geweest MOET zijn daar?Mijn boekje wil wel naar NYC ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Handig, kun je de berg van het hoofd van je kind afkrabben terwijl je wacht tot de Primera open isquote:Op maandag 30 maart 2015 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, viel dat ff tegen
De kebabsalon er naast was wél open
heb je meteen wat te snackenquote:Op maandag 30 maart 2015 12:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Handig, kun je de berg van het hoofd van je kind afkrabben terwijl je wacht tot de Primera open is
quote:Op maandag 30 maart 2015 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op maandag 30 maart 2015 12:01 schreef Barreltje het volgende:
Trouwens.. L-E , mag jouw boekje mee naar NYC?![]()
![]()
En van LuDann mee naar Parijs & Spanje?
En die van mousemickey naar Parijs ?
En hebben jullie favoriete plekjes waar het boekje geweest MOET zijn daar?*Jaloers*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hoor, neem maar mee... En t zou wel tof zijn als ie dan iig onder/op de Eiffeltoren is geweest(of het Louvre ofzo). Foto's als bewijs
![]()
Ik wil em met pasen wel meenemen op scouting weekend hoorquote:Op maandag 30 maart 2015 12:55 schreef AwayTL het volgende:
[..]zelfs hier is het spul open .
Die van mij blijft zeker in nl.. Misschien maar goed ook, naar de randstad is waarschijnlijk al een hele onderneming .
Jammer dat die van mij er dan niet is, boekje mee op HITquote:Op maandag 30 maart 2015 13:19 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik wil em met pasen wel meenemen op scouting weekend hoor
quote:Op maandag 30 maart 2015 13:19 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik wil em met pasen wel meenemen op scouting weekend hoor
Dan ken je mijn vriendinnen nietquote:Op maandag 30 maart 2015 14:53 schreef Barreltje het volgende:
Je kan toch gewoon zeggen dat je aan een knutsel project mee doet?
Dat is ook mijn verklaring hoor..
Noquote:Op maandag 30 maart 2015 14:53 schreef JufMariska het volgende:
Ik weet gezien de omstandigheden van de dag niet of het lukt om vandaag het pakje op de bus te doen, anders wordt het morgen, sorry! voor de niet-meelezers: uk is even opgenomen in het zkh![]()
Dat.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:02 schreef L-E het volgende:
Ohja dat idd ook. Serieus Majo, dat zijn 'vriendinnen'?
quote:Op maandag 30 maart 2015 17:48 schreef JufMariska het volgende:
We zijn thuis!
Het is een of ander virus, hij hoest en piept nog wel wat maar is vergeleken bij vanmorgen alweer enorm opgeknapt. Hij reageerde goed op de medicatie, we hebben instructies voor verzorging en rechtstreeks telefoonnummer mee, maar ze vonden 'm voldoende opgeknapt en stabiel om mee te nemen.
Ben ik het mee eens hoorquote:Op maandag 30 maart 2015 15:57 schreef mousemicky het volgende:
Beterschap voor L. JM, hopelijk knapt ie snel op!
En Majo, wat jouw vriendinnen doen vind ik eigenlijk niet zo netjes...
Dat is goed nieuws! Hopelijk knapt het schildpadje snel helemaal opquote:
Dat herinnerde mij eraan dat ik em inderdaad nog niet op FOK had gezetquote:Op zondag 29 maart 2015 10:27 schreef Razztwizzle het volgende:
Oooh Rady ik had het geboortekaartje nog nooit gezien. Wat mooi!
Ohhh wat fijn!!!quote:
ik ook niet hoor!quote:Op maandag 30 maart 2015 22:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ben ik nou de enige die geen geboortekaartje in haar boekje heeft geplakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
*ontlurkt*quote:Op maandag 30 maart 2015 19:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens hoorHet is vooral 1 vriendin (die dus ook mijn sms'jes leest), je zult begrijpen dat ik haar geen grote geheimen toevertrouw
Ze is verder wel heel tof hoor maar dat is wel echt een vervelende eigenschap.
[..]
Dat is goed nieuws! Hopelijk knapt het schildpadje snel helemaal op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
quote:Op maandag 30 maart 2015 22:47 schreef MissStevie het volgende:
[..]
*ontlurkt*Oeh dat ga ik eens testenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thanks!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
ik hoop dat je er wat aan hebtquote:
Ik ook niet!quote:Op maandag 30 maart 2015 22:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ben ik nou de enige die geen geboortekaartje in haar boekje heeft geplakt?
Ooh gelukkig!quote:
Denk niet dat ik dat wasquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:23 schreef MaJo het volgende:
Ik heb ook een poezel(was jij niet verliefd op haar Away?) Noa is bij gebrek aan een echte baby echt een soort baby voor me
![]()
Yay!quote:
Mocht ik willenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:26 schreef Radyhyn het volgende:
Zoiets Majo?
[ afbeelding ]
Hier ook 2 poezels
Ik zie dat het Daui wasquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:32 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Denk niet dat ik dat was. Vind poezels wel mooie beesten en leuk bij een ander
.
Maar die haren![]()
.
Gelukkig, had 'ie het overleefd? De washitape was niet zo sterk dus ik had alles nog maar eens goed omgetapedquote:
Ja, echt keurig nog!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:33 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Gelukkig, had 'ie het overleefd? De washitape was niet zo sterk dus ik had alles nog maar eens goed omgetaped. Inpakheld als ik ben, natuurlijk.
Nee joh geeft niet! Ik reken er gewoon op dat ik steeds 1 week de tijd heb. Komt goed.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:30 schreef mousemicky het volgende:
Bwuh... Ik zal zo gauw als Barreltjes boekje klaar is dat verzenden (komt in zo'n doos), hopelijk lukt dat wat eerder dan de deadline, dan heb jij m misschien wel op tijd
Jippie, dan zal ie morgen hier aankomenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:57 schreef JufMariska het volgende:
Door weer & (veul) wind, mijn boekje is ook onderweg! Toch ook nog in een brievenbusdoos gestopt:
[ afbeelding ]
Ben nu wel benieuwd wat er zo grappig aan isquote:
Ja! Net opengemaakt.quote:Op woensdag 1 april 2015 12:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah, dus jij hebt het boekje van ludann wel binnen?
*duimduim*quote:Op woensdag 1 april 2015 14:19 schreef Butterflower het volgende:
Ben benieuwd of ik vanmiddag JM's boekje op mijn deurmat vind!
hilzillah is ook geen ukkiequote:Op donderdag 2 april 2015 08:34 schreef Fazzoletti het volgende:
Oh en mijn hand is echt veel kleiner
Jaaaah, meer meer meer. Mijn boekje is toch dik genoeg, heeft minstens 160 pagina's, dus leef je uit!quote:Op donderdag 2 april 2015 20:26 schreef kwakz0r het volgende:
Ik heb net al vijf pagina's gemaakt
Hoeveel mag je er? Mag meer dan acht ook? Ik heb nl 1 ding gedaan dat drie keer meer ruimte in nam dan gepland...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is nog meer natuurlijk, maar t moet wel een verrassing blijven!
Dat vooral. En enkele andere favo's die je noemt.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:34 schreef mousemicky het volgende:
Ik voel me vereerd![]()
Maar zal vast komen door onze vergelijkbare studie en werkachtergrond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |