Surequote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:13 schreef Hilzillah het volgende:
Dudes! Zoveel posts! Zullen wij ruilen LE? <3
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:35 schreef Barreltje het volgende:
Ok even kijken of ik het snap.. away moet mij pm-en en ik moet mousemickey pm-en?
(Damn wat blonT)
![]()
![]()
En ik zou geloof ik ook wel een fb groepjes pagina leuk vinden. Maar ik geloof dat ik niemand heb. .![]()
Van het andere groepje heb ik bijna iedereen op Facebookquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:32 schreef JufMariska het volgende:
Meesten heb ik op fb, alleen MaJo en Kiwi niet geloof ik
Nee hoor! Heul niet! Want als je in de buurt bent kom je toch een bakkie doen?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nah! Hill wat een move om je adres geheim te houden voor me.
Dan kun je toch weer wat meer informatie vergaren (foto's onder andere)quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:46 schreef Fazzoletti het volgende:
Maar waarom Facebook groepjes, we posten toch ook al hier met elkaar![]()
zo, alle knutsel spullen gaan weer van tafel. Het is nog niet afmorgen weer een dag
![]()
Welterusten![]()
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:50 schreef Hilzillah het volgende:
Voor wie vriendjes met me wil worden op fb. Ramlih Sov![]()
Ik ben vachtsersteoren
1998, je weetsquote:Op zaterdag 28 maart 2015 04:53 schreef Kiwisoep het volgende:
Ben ik hier nou echt het enige jonkie?
En ben ik dan de oudste ?..quote:Op zaterdag 28 maart 2015 04:53 schreef Kiwisoep het volgende:
Ben ik hier nou echt het enige jonkie?
Pfieuw!quote:
LuDann heeft zich een paar dagen geleden pas aangemeld, nadat ze in het ziekenhuis lag dus. Neem aan dat ze het gewoon meekrijgt.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:45 schreef kwakz0r het volgende:
Heeft iemand wat gehoord van LuDann? Ik weet dat ze laatst in t ziekenhuis lag namelijk. Weet niet of ze t allemaal meekrijgt?
barrel!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou heeft er iemand me een verzoek gedaan maar ik heb geen idee wie dat is...
als de voornaam met een b begintquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:
Jah MIJ heb je toegevoegd!!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:55 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik heb random op fb mensen toegevoegd.. Heb dus geen idee wie wie is, alleen dat het FOK!kers zijn.
Nice!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:18 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Jah MIJ heb je toegevoegd!!
Ik doe alleen niet mee met RR, wel gezellig dat je me hebt toegevoegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |