ik wil best ruilen hoor. Mij maakt het eigenlijk niet zoveel uitquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:45 schreef Hilzillah het volgende:
Hoi!!! Ik ben van 1981, maar ik wil graag het middelbare school meisje even boven halen. Ik zou heul graag bij Majo in het groepje komen(het is zo net de gymnastiek les
) zou er iemand met mij of haar willen ruilen?
Zo niet, dan niet hè. Hoeven geen ingewikkelde toestanden uitgehaald te worden
nog een 81 hier!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:01 schreef Fazzoletti het volgende:
81![]()
Moeten we niet gewoon een '81 groepje maken?
als je nou Hillz en L-E wisselt kom ik ook mooi van m'n unicorn stickers af. Het zijn er teveel om alleen bij Rady kwijt te kunnenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
Maar goed, is er naast Majo en Hillz nog iemand die echt graag van groepje ruilt? L-E? Dan strijk ik deze keer wel over m'n hart
Ja ik bepaal graag mijn eigen groepquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
Maar goed, is er naast Majo en Hillz nog iemand die echt graag van groepje ruilt? L-E? Dan strijk ik deze keer wel over m'n hart
och 1998 was best een goed jaar toch?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:10 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ja ik bepaal graag mijn eigen groep.
Ik ben een eiland met mn bouwjaar.
Maar nee maakt mij niet uit, als mn boekie maar terug komt!
Bij mij mag je ook los gaan met unicorn glitter stickersquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:07 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
als je nou Hillz en L-E wisselt kom ik ook mooi van m'n unicorn stickers af. Het zijn er teveel om alleen bij Rady kwijt te kunnen
is het echt zo erg met Always?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
och 1998 was best een goed jaar toch?
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoezo ergquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |