Ja beetje raar weer.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:12 schreef TARDIS. het volgende:
Waarom zijn we verplaatst naar ONZwe hebben van de mods toch KLB toestemming om dit te doen?
Ik zou nu wat willen lullen over FOK! en democratie maar in het verleden zijn hier wel eens mensen voor verdwenen.quote:
in die vorige maakte ik een TR die veroorzaakt zou kunnen hebbenquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:12 schreef TARDIS. het volgende:
Waarom zijn we verplaatst naar ONZwe hebben van de mods toch KLB toestemming om dit te doen?
Doe rustig Fokker.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:13 schreef Fokker89 het volgende:
WAT IS DIT NOU WEER VOOR EEN KUTGEZEIK DAN, WIJ MOGEN GODVERDOMME OPROTTEN EN DAT WORD DIT IN ONZ GEPLAATST STELLETJE TIEFUSVOLK.
IK BEN WEG VAN FOK
grquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:13 schreef Fokker89 het volgende:
WAT IS DIT NOU WEER VOOR EEN KUTGEZEIK DAN, WIJ MOGEN GODVERDOMME OPROTTEN EN DAT WORD DIT IN ONZ GEPLAATST STELLETJE TIEFUSVOLK.
IK BEN WEG VAN FOK
Ohquote:
Hee Mozyquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zou nu wat willen lullen over FOK! en democratie maar in het verleden zijn hier wel eens mensen voor verdwenen.
Rustig, foutje van Surge.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:13 schreef Fokker89 het volgende:
IK BEN WEG VAN FOK
Hey Chaiquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zou nu wat willen lullen over FOK! en democratie maar in het verleden zijn hier wel eens mensen voor verdwenen.
ja ik lees Gutter en dan denk ik ONZ, en dat gaat de rest automagisch.quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:14 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ja ik lees Gutter en dan denk ik ONZ, en dat gaat de rest automagisch.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik lees altijd mee over de schouder van Chai, je bent gewaarschuwd.
doei fokkerquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:13 schreef Fokker89 het volgende:
IK BEN WEG VAN FOK
Is alweer gefixtquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:13 schreef Fokker89 het volgende:
IK BEN WEG VAN FOK
en dat is dan modquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:14 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ja ik lees Gutter en dan denk ik ONZ, en dat gaat de rest automagisch.
met geld kom je een heel eind blijkt welquote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
niets zeggen, hopelijk blijft ie weg
Ik lees mee vanaf het moment dat Chai vroeg of ik op de show wilde komen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]ik was al bang dat dit een keer zou gebeuren
Schoon schip des onz enzo hequote:Op donderdag 26 maart 2015 22:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hebben wij in KLB ook eens wat moois, gelijk jatten hè die ONZ kneuzen
quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
niets zeggen, hopelijk blijft ie weg
Jij mag volgende week daten.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik lees mee vanaf het moment dat Chai vroeg of ik op de show wilde komen.
tagsquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:18 schreef deadprez het volgende:
hoe kan het trouwens dat ik bij hoink niet zie welk nummer hij aan het draaien is en bij bijvoorbeeld pixel wel? Ligt dat aan de software ofzo?
Ik haal mijn dj programma nog door een stream programma en daar gaat de info verloren.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:18 schreef deadprez het volgende:
hoe kan het trouwens dat ik bij hoink niet zie welk nummer hij aan het draaien is en bij bijvoorbeeld pixel wel? Ligt dat aan de software ofzo?
Kut.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik lees mee vanaf het moment dat Chai vroeg of ik op de show wilde komen.
Ah oké.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik haal mijn dj programma nog door een stream programma en daar gaat de info verloren.
Jouw verzoekje?quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow zal je nog eens mijn 06 dm'en
wnnr doe jij meequote:
zeg tegen de utosc''ersquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:19 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ooh wat gezellig, ik heb de radio aangezet
Ik luister wel terugquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
je hebt de datingshow al grotendeels gemist
Omdat het kan.quote:
omdat je het echt fantastisch vindt.quote:
In mijn verbeelding is Matip een meisje, geen idee hoe ik dat voor elkaar heb gekregen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je mag er twee kiezen uit mij, hoink en Matip.
echt?quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
omdat je het echt fantastisch vindt.
Krijg zin om te beffen door die UI van je.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:19 schreef Crip het volgende:
Oh oke nice want ik heb zin om deze '':')'' overmatig te gebruiken.
Remi is er niet dus geen opnames waarschijnlijk.quote:
Matip is echt een enorme mooie mannelijke vent.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
In mijn verbeelding is Matip een meisje, geen idee hoe ik dat voor elkaar heb gekregen.
nopquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
moet dit topic vanaf volgende week ook dicht?
quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vind het wel knap dat moderators gewoon meewerken aan de euthanasie van KLB...
Lekker geil he zo'n anime character. Staat je pener zo stijf van als een snoep-speentje.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Krijg zin om te beffen door die UI van je.
Ooh shitquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Remi is er niet dus geen opnames waarschijnlijk.
Stijver.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Lekker geil he zo'n anime character. Staat je pener zo stijf van als een snoep-speentje.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Lekker geil he zo'n anime character. Staat je pener zo stijf van als een snoep-speentje.
Is ie nu enorm mooi, of mooi & enorm?quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Matip is echt een enorme mooie mannelijke vent.
Kan het niet naar UTO? Kan die COS meuk wel weg.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:21 schreef DKUp het volgende:
[..]
Yo![]()
Gutter FM is RIP en nu vrolijk doen
quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Kan het niet naar UTO? Kan die COS meuk wel weg.
Geen idee wat het is, maar dat stond bovenaan.
Allebei eigenlijk wel.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
Is ie nu enorm mooi, of mooi & enorm?
Ik ben voorquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
prima voorstel.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Aight, delete jij de COS of doe ik dat?quote:
Sow wat een welkomquote:
Laat me raden, lopen remlof en yvonne nog rond?quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:21 schreef DKUp het volgende:
[..]
Yo![]()
Gutter FM is RIP en nu vrolijk doen
Ik doe het straks welquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:23 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Aight, delete jij de COS of doe ik dat?
voor schut of verschutquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:24 schreef Stickertje het volgende:
ik hoorde dat hier een opperautist verschut gezet word
quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:23 schreef deadprez het volgende:
die vraag komt ook iedere week voorbij
quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:25 schreef AF_ het volgende:
Godverdomme wie heeft die thomas de stoomtreinstem
Zet je #FREEAF_ in je sig?quote:
dialectquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:25 schreef Stickertje het volgende:
[..]
in mijn dialect zeg ik verschut
Jepquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:24 schreef Stickertje het volgende:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:25 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik zou kiezen voor 2![]()
![]()
laat mij iig lachen
jaquote:
waar wordt deadprez voor schut gezet?quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:24 schreef Stickertje het volgende:
Ja.quote:
een kilometer ofzoquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:26 schreef MrBanaan1 het volgende:
Fylax, zou je wat meer afstand kunnen nemen van de mic
ja soz, maar die bezorgster is er nog niet.quote:
laat mij nou eens met rust als hermann er niet isquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waar wordt deadprez voor schut gezet?
En wat lager pratenquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:26 schreef MrBanaan1 het volgende:
Fylax, zou je wat meer afstand kunnen nemen van de mic
oke oke, sorry hoorquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
laat mij nou eens met rust als hermann er niet is
nee hoinkquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:28 schreef AF_ het volgende:
Zeg is LH de quizmaster? Je stem lijkt op die man van thomas de stoomtrein
is hoink manquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:28 schreef AF_ het volgende:
Zeg is LH de quizmaster? Je stem lijkt op die man van thomas de stoomtrein
We zijn je adres kwijtquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:26 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ja soz, maar die bezorgster is er nog niet.
dus voor nu dan he
ja dat herken jij wel hequote:Op donderdag 26 maart 2015 22:27 schreef Crip het volgende:
deze stem klinkt als zo'n stem die ze vervormen als iemand onbekend op tv moet komen
Neem eens afstand van de mic, ik versta alleen jou omdat het anders weer te hard isquote:
Sukkel dat showen ze niet daar.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:28 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ja dat herken jij wel he
#opsporingverzocht
is onbekendquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:28 schreef MrBanaan1 het volgende:
Maar fylax is er, die diepe zachte stem is hoink, wie zijn die andere?
Wat is deze danquote:
krijg je er een harde banaan van?quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:28 schreef MrBanaan1 het volgende:
Nee Thomas de Stoomlocomotiefquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:28 schreef MrBanaan1 het volgende:
grpje :$quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:29 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wat is deze dan
Kan dit ook niet meer serieus nemen.
AIVD
Oh dat ken ik niet uiteraard.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:28 schreef Crip het volgende:
[..]
Sukkel dat showen ze niet daar.
UNDERCOVER IN NEDERLANDDD.
quote:
Nee, maar dat is wel serieus een goede radio stem. Zou hem liever smorgens horen dan fucking Giel ofzo.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:29 schreef Stickertje het volgende:
[..]
krijg je er een harde banaan van?
Nice, misschien kunnen we het record weer verbreken.quote:
professionele paint maaksterquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:30 schreef Crip het volgende:
ik weet niet meer wat ik moet met mn leven
alsof hij ooit kans heeftquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:30 schreef DKUp het volgende:
Verschrikkelijk Fylax, nu mag je geen mod meer worden
moet ie wel betere nummertjes draaienquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nice, misschien kunnen we het record weer verbreken.
haha hommelquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
wel leuk nummer.
guilty pleasure ;$
Fittiequote:Op donderdag 26 maart 2015 22:30 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Jij hebt nog steeds niet gereageerd op die DMs waarom je mij die ban had aangenaaid
uh zeg dat tegen fylax :Squote:
Hij mag wel blauw wordenquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:30 schreef DKUp het volgende:
Verschrikkelijk Fylax, nu mag je geen mod meer worden
Liefdequote:
durf ik niet :s ;$quote:
pak hem aan die kneuzenbeuker danquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:30 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Jij hebt nog steeds niet gereageerd op die DMs waarom je mij die ban had aangenaaid
Bont en blauw jaquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hij mag wel blauw worden
Als hij 18 is.
Nu zijn je kandidates afgehaakt hoor.quote:
Maar hij is nog steeds 12quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hij mag wel blauw worden
Als hij 18 is.
ja maar daar merk je niks van als je de muziek hoortquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:31 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ok hate all you want, ze is en blijft lekker![]()
Dit.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hij mag wel blauw worden
Als hij 18 is.
Nog 2 jaarquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hij mag wel blauw worden
Als hij 18 is.
wowquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
jammer dat zij geen passagier was van andreas
ja dit is wel echt een vertyfte foto fielaxquote:
How wat is dezequote:
is een shop, sorryquote:
Nee klopt, durfde ik nietquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:30 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
hier kan ik wel wat meequote:
Serieus? Ik was gewoon verbaasd, omdat ik je nooit eerder gezien had enzoquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:33 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee klopt, durfde ik nietik had het trouwens niet expres gedaan
quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:34 schreef deadprez het volgende:
pixelbittymuziek met items van hoink, dat zou perfect zijn
quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:34 schreef deadprez het volgende:
Ekt he.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:34 schreef deadprez het volgende:
Dit.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:34 schreef deadprez het volgende:
Vickyquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:34 schreef AF_ het volgende:
Ohja die grande is maar door 1 iemand bekend geworden![]()
[ afbeelding ]
en wie is dat dan?quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:34 schreef AF_ het volgende:
Ohja die grande is maar door 1 iemand bekend geworden![]()
[ afbeelding ]
Jij snaptquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |