tagsquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:18 schreef deadprez het volgende:
hoe kan het trouwens dat ik bij hoink niet zie welk nummer hij aan het draaien is en bij bijvoorbeeld pixel wel? Ligt dat aan de software ofzo?
Ik haal mijn dj programma nog door een stream programma en daar gaat de info verloren.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:18 schreef deadprez het volgende:
hoe kan het trouwens dat ik bij hoink niet zie welk nummer hij aan het draaien is en bij bijvoorbeeld pixel wel? Ligt dat aan de software ofzo?
Kut.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik lees mee vanaf het moment dat Chai vroeg of ik op de show wilde komen.
Ah oké.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik haal mijn dj programma nog door een stream programma en daar gaat de info verloren.
Jouw verzoekje?quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow zal je nog eens mijn 06 dm'en
wnnr doe jij meequote:
zeg tegen de utosc''ersquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:19 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ooh wat gezellig, ik heb de radio aangezet
Ik luister wel terugquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
je hebt de datingshow al grotendeels gemist
Omdat het kan.quote:
omdat je het echt fantastisch vindt.quote:
In mijn verbeelding is Matip een meisje, geen idee hoe ik dat voor elkaar heb gekregen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je mag er twee kiezen uit mij, hoink en Matip.
echt?quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
omdat je het echt fantastisch vindt.
Krijg zin om te beffen door die UI van je.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:19 schreef Crip het volgende:
Oh oke nice want ik heb zin om deze '':')'' overmatig te gebruiken.
Remi is er niet dus geen opnames waarschijnlijk.quote:
Matip is echt een enorme mooie mannelijke vent.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
In mijn verbeelding is Matip een meisje, geen idee hoe ik dat voor elkaar heb gekregen.
nopquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
moet dit topic vanaf volgende week ook dicht?
quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vind het wel knap dat moderators gewoon meewerken aan de euthanasie van KLB...
Lekker geil he zo'n anime character. Staat je pener zo stijf van als een snoep-speentje.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Krijg zin om te beffen door die UI van je.
Ooh shitquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Remi is er niet dus geen opnames waarschijnlijk.
Stijver.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Lekker geil he zo'n anime character. Staat je pener zo stijf van als een snoep-speentje.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Lekker geil he zo'n anime character. Staat je pener zo stijf van als een snoep-speentje.
Is ie nu enorm mooi, of mooi & enorm?quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Matip is echt een enorme mooie mannelijke vent.
Kan het niet naar UTO? Kan die COS meuk wel weg.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:21 schreef DKUp het volgende:
[..]
Yo![]()
Gutter FM is RIP en nu vrolijk doen
quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Kan het niet naar UTO? Kan die COS meuk wel weg.
Geen idee wat het is, maar dat stond bovenaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |