Ja beetje raar weer.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:12 schreef TARDIS. het volgende:
Waarom zijn we verplaatst naar ONZwe hebben van de mods toch KLB toestemming om dit te doen?
Ik zou nu wat willen lullen over FOK! en democratie maar in het verleden zijn hier wel eens mensen voor verdwenen.quote:
in die vorige maakte ik een TR die veroorzaakt zou kunnen hebbenquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:12 schreef TARDIS. het volgende:
Waarom zijn we verplaatst naar ONZwe hebben van de mods toch KLB toestemming om dit te doen?
Doe rustig Fokker.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:13 schreef Fokker89 het volgende:
WAT IS DIT NOU WEER VOOR EEN KUTGEZEIK DAN, WIJ MOGEN GODVERDOMME OPROTTEN EN DAT WORD DIT IN ONZ GEPLAATST STELLETJE TIEFUSVOLK.
IK BEN WEG VAN FOK
grquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:13 schreef Fokker89 het volgende:
WAT IS DIT NOU WEER VOOR EEN KUTGEZEIK DAN, WIJ MOGEN GODVERDOMME OPROTTEN EN DAT WORD DIT IN ONZ GEPLAATST STELLETJE TIEFUSVOLK.
IK BEN WEG VAN FOK
Ohquote:
Hee Mozyquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zou nu wat willen lullen over FOK! en democratie maar in het verleden zijn hier wel eens mensen voor verdwenen.
Rustig, foutje van Surge.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:13 schreef Fokker89 het volgende:
IK BEN WEG VAN FOK
Hey Chaiquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zou nu wat willen lullen over FOK! en democratie maar in het verleden zijn hier wel eens mensen voor verdwenen.
ja ik lees Gutter en dan denk ik ONZ, en dat gaat de rest automagisch.quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:14 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ja ik lees Gutter en dan denk ik ONZ, en dat gaat de rest automagisch.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik lees altijd mee over de schouder van Chai, je bent gewaarschuwd.
doei fokkerquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:13 schreef Fokker89 het volgende:
IK BEN WEG VAN FOK
Is alweer gefixtquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:13 schreef Fokker89 het volgende:
IK BEN WEG VAN FOK
en dat is dan modquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:14 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ja ik lees Gutter en dan denk ik ONZ, en dat gaat de rest automagisch.
met geld kom je een heel eind blijkt welquote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
niets zeggen, hopelijk blijft ie weg
Ik lees mee vanaf het moment dat Chai vroeg of ik op de show wilde komen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]ik was al bang dat dit een keer zou gebeuren
Schoon schip des onz enzo hequote:Op donderdag 26 maart 2015 22:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hebben wij in KLB ook eens wat moois, gelijk jatten hè die ONZ kneuzen
quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
niets zeggen, hopelijk blijft ie weg
Jij mag volgende week daten.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik lees mee vanaf het moment dat Chai vroeg of ik op de show wilde komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |