Ga eens terug lezen 40+ / [40+ SC #669] Waar we in blijde verwachting zijn.... en vertel me dan waar ik doorhamer en kijk vooral naar de smilies.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is deels waar en deels niet waar.
Het ging over die quote uit het AD waarin Benno Baksteen zijn analyse gaf, en jij bleef daarover doorhameren, terwijl ik alleen quote wat zijn eerste analyse m.b.t. die ramp was.
Ik voel mij verder niets, ik vond het gewoon niet leuk dat jij er zo over door bleef gaan alsof ik dingen beweerde.
En nee, ik zit helemaal niet de hele dag te blowen.
Nu snap ik ook niet waarom we daar zo moeilijk over moeten doen.
Dat ik dat toen ik naar Radio 49 ging daar toevallig aanhaalde was misschien niet correct, mijn excuses daarvoor, maar dat kwam omdat ik me toen een beetje aan je geërgerd had.
Om er nu nog steeds een probleem van te maken is helemaal niet nodig.
Misschien heb ik de smilies gemist. Sorry.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga eens terug lezen 40+ / [40+ SC #669] Waar we in blijde verwachting zijn.... en vertel me dan waar ik doorhamer en kijk vooral naar de smilies.
Oké dan, maar zelfs zonder de smilies zie ik het doorhameren niet.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Misschien heb ik de smilies gemist. Sorry.
Dat moet je de volgende keer dan maar niet op mij botvieren, dat maakt deze sc er niet leuker op.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
Misschien had ik mijn avond niet, wie zal het zeggen?
Dat hebben we allemaal wel eens.
Dat was en is mijn bedoeling helemaal niet.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat moet je de volgende keer dan maar niet op mij botvieren, dat maakt deze sc er niet leuker op.
bijna, ben nog aan de foonquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ho!
Ben je al klaar voor Underworld?
niks ontvangen, maar wel bijgelezen... geen commentaar, want ik kan geen 2 SC's tegelijk volgenquote:
ik geloof dat ik het hier prima ga blijven vindenquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:53 schreef FANN het volgende:
[..]
niks ontvangen, maar wel bijgelezen... geen commentaar, want ik kan geen 2 SC's tegelijk volgen![]()
Ik geloof dat het radio topic zo'n beetje iedereen zijn nieuwe SC is geworden, als je dat niet volgt
dan is het hier ook niet meer te volgen, of uitgestorven.
ow, ik dacht dat jij daar ook al zat.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik geloof dat ik het hier prima ga blijven vinden
Voor jou en Fann dan nog een keer:quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik geloof dat ik het hier prima ga blijven vinden
ik heb er gisteren even meegekletst, zal dat vast wel vaker doen, maar het is anders kletsen dan hierquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:55 schreef FANN het volgende:
[..]
ow, ik dacht dat jij daar ook al zat.
Ik heb hem vanmiddag al gehoordquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor jou en Fann dan nog een keer:
Jezus dan moet ik minstens 3 bier achter mijn kiezen hebben wil ik dat kunnen waarderenquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor jou en Fann dan nog een keer:
Ah, daarom kom jij dus ook niet in dat radio topic...quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Jezus dan moet ik minstens 3 bier achter mijn kiezen hebben wil ik dat kunnen waarderen
quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:59 schreef Deisyy het volgende:
Een volwassen vent die serieus staat te janken bij het standbeeld van André Hazes
Die had vast nog geld van 'm te goed...quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:59 schreef Deisyy het volgende:
Een volwassen vent die serieus staat te janken bij het standbeeld van André Hazes
quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:59 schreef Deisyy het volgende:
Nah, ik ben er nog niet écht geweest eigenlijk.... ik weet ook niet wat ze daar allemaal draaien dus.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, daarom kom jij dus ook niet in dat radio topic...
http://www.radio49.nl/listen.plsquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah, ik ben er nog niet écht geweest eigenlijk.... ik weet ook niet wat ze daar allemaal draaien dus.
Mijn youtube is kapotquote:
One directionquote:
Als je hard genoeg rent is er altijd wind, wel blijven rennen dan.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:06 schreef Deisyy het volgende:
Dus die Fann fan bindt een brief voor André aan een vlieger en rent door een straatje om dat ding op te laten, helaas er is geen wind
Ze heeft er nu 10 ballonnen aan gebonden en laat die op, maar nu blijft de vlieger met ballonnen in een boom hangen. Die brief wil niet omhoogquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als je hard genoeg rent is er altijd wind, wel blijven rennen dan.
Of veel uien eten...quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als je hard genoeg rent is er altijd wind, wel blijven rennen dan.
Even kijken door wie deze SC gedomineerd wordt deze maand:quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:12 schreef Juup© het volgende:
Adieu mensen, ik ben er vandoor. Deze SC wordt al langer gedomineerd door bepaalde personen die altijd wat te zeiken hebben op anderen en het denken beter te weten.
De koffie SC schijnt heel gezellig te zijn.quote:Ik ga mijn heil ergens anders zoeken.
Doei.quote:Doei.
Oefening baart lucht...quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is lastig om de stoot warme lucht precies onder de vlieger te krijgen.
Vooral als je buiten rentquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is lastig om de stoot warme lucht precies onder de vlieger te krijgen.
Juup heeft zijn punt gemaakt en is vertrokken.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Even kijken door wie deze SC gedomineerd wordt deze maand:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "[40+ SC] van 01-03-2015 t/m 26-03-2015
nr / aantal posts / gebruiker
01 2171 FANN
02 2140 Mo_Muffin
03 1845 chufi
04 1769 Doedezemaar
05 1609 Piet_Piraat
06 1202 Juup©
07 1036 ChocoFan
08 0958 MadMaster
09 0932 D.
10 0664 Deisyy
Je hebt dus eigenlijk genoeg van je eigen gezeik. Begrijpelijk.
[..]
De koffie SC schijnt heel gezellig te zijn.
[..]
Doei.
quote:
Ik heb mijn best gedaan, maar nee sorryquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
http://www.radio49.nl/listen.pls
Klik eens...
ik heb openhartige gesprekken aan de foon met mijn beste vriendquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:13 schreef MadMaster het volgende:
Ondertussen maak ik me zorgen over DDM.
Underworld zou toch niet te veel voor haar zijn geworden?
Heb ik Juup weggejaagd?quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Even kijken door wie deze SC gedomineerd wordt deze maand:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "[40+ SC] van 01-03-2015 t/m 26-03-2015
nr / aantal posts / gebruiker
01 2171 FANN
02 2140 Mo_Muffin
03 1845 chufi
04 1769 Doedezemaar
05 1609 Piet_Piraat
06 1202 Juup©
07 1036 ChocoFan
08 0958 MadMaster
09 0932 D.
10 0664 Deisyy
Je hebt dus eigenlijk genoeg van je eigen gezeik. Begrijpelijk.
[..]
De koffie SC schijnt heel gezellig te zijn.
[..]
Doei.
over .... niks...quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:18 schreef chufi het volgende:
Jemig wat een gedoe hier... doe ik ff een dutje en er is hommeles over ...?
Nee, natuurlijk hoeft dat niet, ik lees ook niet alles terug, maar om te zeggen dat dat gedoe nergens over ging terwijl je niet terug gelezen hebt klopt natuurlijk niet.quote:
Dan ging het niet over niets, maar dat is mijn mening.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Jawel... misverstand enzo... en dat hij in de Radio SC erover begon
Er zijn ergere slechte gewoontesquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehe
Dat zwaaien is een nare gewoonte van me...
Nou ja het ging over de vliegtuigramp en over elkaar niet begrijpen en daarnaquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ging het niet over niets, maar dat is mijn mening.
Ik vraag toch niet of je het wilt herhalen, ik vind het alleen onzin dat je zegt dat het gedoe met Mo_Muffin nergens over gaat, terwijl hij er zelf zijn excuses voor aan heeft geboden.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja het ging over de vliegtuigramp en over elkaar niet begrijpen en daarna
nou ja moet ik écht alles gaan herhalen?![]()
Ik heb in elk geval wél bijgelezen...
Oké Dees, het ging wél ergens over...quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vraag toch niet of je het wilt herhalen, ik vind het alleen onzin dat je zegt dat het gedoe met Mo_Muffin nergens over gaat, terwijl hij er zelf zijn excuses voor aan heeft geboden.
Inderdaadquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké Dees, het ging wél ergens over...
Ga je nog ff wat olie op het vuur gooien?quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké Dees, het ging wél ergens over...
Daar hebben we jou toch voorquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga je nog ff wat olie op het vuur gooien?
Ik heb de scharniertjes een beetje schoongekrapt, en iets zwaars op de deksel gelegd, ik denk dat het nu wel weer werktquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad
Hoe is het met je doos en vooral de scharnieren?
Dat doet me deugd, het is altijd goed om iemand aan het lachen te makenquote:
Mooi voor elkaarquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb de scharniertjes een beetje schoongekrapt, en iets zwaars op de deksel gelegd, ik denk dat het nu wel weer werkt
Het lukt je eigenlijk best vaak met je puntige en o zo ware opmerkingen...quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat doet me deugd, het is altijd goed om iemand aan het lachen te maken
Ik was het vraagteken vergetenquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al taken te verdelen?
Dat helpt inderdaad ook niet echt alhoewel Fann wel naar buiten kan de hele dag nu.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vandaag was het qua buien niet best gesteld...
quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb de scharniertjes een beetje schoongekrapt, en iets zwaars op de deksel gelegd, ik denk dat het nu wel weer werkt
Wat lief dat je daar aan denkt!quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat helpt inderdaad ook niet echt alhoewel Fann wel naar buiten kan de hele dag nu.
Lijkt me lastig op 4 hoog.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er bestaan dus nog holbewoners...
Ja, gelukkig wel, nóg zo'n ding maken had ik niet veel zin inquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als de verf nog vers is lukt dat wel aardig
Nu word ik verlegen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat lief dat je daar aan denkt!![]()
Ja is inderdaad goed weer voor mijnog even van genieten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |