De oplossing die hier nog niet genoemd is:quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:51 schreef NewHorizon het volgende:
Maar dat is het hele eieren eten. Als je dalijk een tweede man in de cockpit laat bij het plassen, dan brengt hij de overgebleven piloot om en laat het vliegtuig crashen.
Dan staat iedereen weer te roepen dat het belachelijk is dat je iemand alleen met een piloot in de cockpit laat.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:24 schreef agter het volgende:
Wat is eigenlijk de definitie van terrorisme?
Vind dit toch wel in de buurt komen...het zaait angst.
quote:Terrorisme (van het Latijnse terror, paniek) is het zonder wettige grond plegen van ernstig geweld, of ernstige dreiging daarmee, met een politiek of religieus doel. In de meeste opvattingen over wat terrorisme is, moet het om illegaal geweld gaan, doorgaans gekoppeld aan burgers als slachtoffers
En hoe blokkeerde de in slaap gevallen copiloot dan de deur voor zijn collega?quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:24 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nou weet ik niet hoe mechanisch een automatische piloot nog is, maar is het misschien denkbaar dat de co-piloot in slaap was gevallen terwijl de automatische piloot een softwarefout tegenkwam en de hoogteteller resette naar nul oid.
Verschillende scenario's denkbaar anders dan een doelbewuste actie. Vandaar dat ik het wat opvallend vind.
Het moet vanuit een bepaald gedachtegoed komen dat je met je acties iets wilt bereiken, politiek, religieus, whatever. Zolang er geen briefje met een verklaring komt met waarom of wat dan ook, is dit geen terrorisme.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:24 schreef agter het volgende:
Terrorisme is voor politieke en/of religieuze doeleinden.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:24 schreef agter het volgende:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:25 schreef quirina het volgende:
[..]
De oplossing die hier nog niet genoemd is:
De pisfles..
Ja op zich kan dat niet nee.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:26 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En hoe blokkeerde de in slaap gevallen copiloot dan de deur voor zijn collega?
Waren behoorlijk wat moslims totaal over hun mik gegaan, omdat de media de euvele moed hadden om deze piloot niet weg te zetten als zelfmoordterrorist.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:24 schreef agter het volgende:
Pis jerrycans alleen voor lange vluchten he?quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:28 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ideaal, ook voor fokkers op zolderkamers.
Dat snap ik inderdaad ook niet precies, maar ik hoorde ergens wel dat er een straaljager naartoe was gestuurd.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:32 schreef de_boswachter het volgende:
Domme vraag; als je zoveel mensen pijn wil doen, waarom land je dan niet met je Airbus in Marseille centrum? Is toch vreemd...
kan best een zelfmoordterrorist zijnquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waren behoorlijk wat moslims totaal over hun mik gegaan, omdat de media de euvele moed hadden om deze piloot niet weg te zetten als zelfmoordterrorist..
Die zijn inderdaad een flinke bron van ergernis.quote:Op
donderdag 26 maart 2015 21:35 schreef quirina het volgende:
Misschien had ie ook wel een hekel aan de geitenhoeders op de Alp .
Bij die scenario's moeten er allerlei onwaarschijnlijke dingen tegelijkertijd mis gaan. En ze verklaren nog niet waarom de piloot de deur niet kon overriden.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:24 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nou weet ik niet hoe mechanisch een automatische piloot nog is, maar is het misschien denkbaar dat de co-piloot in slaap was gevallen terwijl de automatische piloot een softwarefout tegenkwam en de hoogteteller resette naar nul oid.
Verschillende scenario's denkbaar anders dan een doelbewuste actie. Vandaar dat ik het wat opvallend vind.
NS heeft ook nog poepzakjes beschikbaarquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:28 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ideaal, ook voor fokkers op zolderkamers.
Dan had ie nog wel even Allah Akbar!!! geroepen die laatste minuten.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:35 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
kan best een zelfmoordterrorist zijn
Omdat hij geen terrorist is maar een ander soort gekkie.. Denk dat niemand ooit 100% kan begrijpen wat er in het hoofd van die vent is omgegaan en degenen die het wel begrijpen geef ik aan bij GGZ en de AIVDquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:32 schreef de_boswachter het volgende:
Domme vraag; als je zoveel mensen pijn wil doen, waarom land je dan niet met je Airbus in Marseille centrum? Is toch vreemd...
In de berg vliegen is vrijwel 100% kans op totale vernietiging, zoals nu. In een stad minder.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:32 schreef de_boswachter het volgende:
Piloot verlaat de cabine om te gaan pipi machen, co-piloot blokkeert de deur vanuit de cockpit, zet handmatig de autopiloot van 38.000 op 100 voet, reageert niet op de radio, het gebonk op de deur en het gegil van de passagiers. Veel duidelijker kan volgens mij niet.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:24 schreef BarryOSeven het volgende:
En het feit dat zodra een vliegtuig rare dingen gaat doen men tegenwoordig een straaljager op pad stuurt om de boel te checken.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
In de berg vliegen is vrijwel 100% kans op totale vernietiging, zoals nu. In een stad minder.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
In de berg vliegen is vrijwel 100% kans op totale vernietiging, zoals nu. In een stad minder.
Misschien is hij wel geïnspireerd door de MH370.. Daar is ook geen afscheidsboodschap achter gelaten.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:40 schreef Perrin het volgende:
Hij had nog ff een berichtje kunnen inspreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |